Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 242
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Πλέον δεν έχουν καμία σημασία ούτε οι ρύποι, ούτε τα κυβικά, ένα μόνο για εχει σημασία στην Ελλάδα.

 

Ποιόν τρόπο θα βρούμε για να τους πάρουμε και αλλα ...και αλλά ....και αλλά ......ΚΑΙ ΑΛΛΑ για να τα δώσουμε στους φτωχούς τους γερμανούς

 

Όσο αντέξουμε, τι να πεις

Υπάρχει ακόμα κόσμος που πιστεύει ότι έχουμε πραγματικά πρωτογενή πλεονάσματα? lol :D

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι thresh, αφου ολοα τελευταια στιγμη τα κανουμε, καποιοι θα περιμενουν και δωρο για να τα πληρωσουν.

Η πιο απλη λυση ειναι να καταργηθουν τελειως και να αυξηθει η τιμη της βενζινης.κανεις πολλα χλμ?πληρωνεις...αν εγω κανω 500 χλμ το χρονο γιατι α μου ρχεται 0.5 ευρω το χιλιομετρο?

  • Like 2
Δημοσ.

Το πιο σωστό είναι αυτό

Όποιος κάνει πολλά χλμ να πληρώνει πολλά.

 

Είναι το πιο δίκαιο νομιζω

Αυτο ηδη συμβαινει τοσο μεσω διοδιων, οσο -κυριως- απο τους φορους στη βενζινη.

 

Απο κει και περα τα φοροεισπρακτικα μετρα δεν στοχευουν σε κανενος ειδους δικαιοσυνη, αλλα στο πως θα φερουν γρηγορα και πολλα εσοδα. Συνεπακολουθο αυτου, ειναι σε καθε φορολογικο μετρο να στοχευουν κατευθειαν στις πιο πολυπληθεις ομαδες, ανεξαρτητως του ποιοι αδικουνται και ποιοι ευνοουνται. Αυτο ειναι το τελευταιο που τους ενδιαφερει και γιατι να τους ενδιαφερει αλλωστε οταν απευθυνονται στον ιδιο λαο που του λεγαν οτι θα τυπωνουν ευρω / θα διαγραψουμε μονομερως τα χρεη και θα ζουμε σαν πασαδες και αυτος τους εξελεξε 3 διαδοχικες φορες νομιζοντας οτι οντως γινεται αυτο (και αλλα πολλα). Σορρυ, αλλα με τετοιο ποιμνιο απο κατω, εκ του ασφαλους μπαλιτσα παιζουν με καθε αδικο ή μη μετρο.

Δημοσ.

Ναι thresh, αφου ολοα τελευταια στιγμη τα κανουμε, καποιοι θα περιμενουν και δωρο για να τα πληρωσουν.

Η πιο απλη λυση ειναι να καταργηθουν τελειως και να αυξηθει η τιμη της βενζινης.κανεις πολλα χλμ?πληρωνεις...αν εγω κανω 500 χλμ το χρονο γιατι α μου ρχεται 0.5 ευρω το χιλιομετρο?

Φαντάζομαι δεν θα έχεις πρόβλημα να πληρώσεις μετά και καπέλο σε 1000 άλλα πράματα δεδομένου οτι οι μεταφορές στην Ελλάδα γίνονται με φορτηγά και νομίζω χρησιμοποιούν υγρά καύσιμα και αυτά.

  • Like 2
Δημοσ.

Ευχαριστώ! Αν δεν έκανα κάτι λάθος 167 βγάζει.

 

Το πιο σωστό είναι αυτό

Όποιος κάνει πολλά χλμ να πληρώνει πολλά.

 

Είναι το πιο δίκαιο νομιζω

Ε κι αυτό δεν είναι 100% δίκαιο. Κάποιοι μπορεί να δουλεύουν μακριά πχ, κρίμα να πληρώνουν και βενζίνες και τέλη παραπάνω!

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδή θα καταθέσεις πινακίδες αν ανέβουν τα τέλη σου 80€ το χρόνο?

Δεν είναι τα 80 ευρω, αλλά τα 330+ που θα πληρώσεις, εγώ σου λέω αν γίνει αυτ, θα πάρουν δεκα τις πινακίδες για τα διλιτρα και θα καταθέσουν 10φορες πάνω από τα μεσαία.

Δημοσ.

Ε κι αυτό δεν είναι 100% δίκαιο. Κάποιοι μπορεί να δουλεύουν μακριά πχ, κρίμα να πληρώνουν και βενζίνες και τέλη παραπάνω!

Ναι αλλά πχ και εγώ είμαι κρίμα να πληρώνω 1270€ σήμα για 1 φορά το μήνα που βγάζω το cayenne των 4500cc στο δρόμο ;)

Θα έλεγε ένας...:P

  • Like 1
Δημοσ.

Ότι παίζει να μειώσουν κι άλλο τους ρύπους στην κατηγορίων των μηδενικών τελών, με αποτέλεσμα οι πιο πάνω σκάλες να φάνε bump κατηγορία...teli-2016-CO2.jpgΠχ οι μελλοντικές να είναι 0-85gr κι όχι 0-90 και πχ η 91-100 να πάει στα 0.98 και την θέση της στα 0.90 να την πάρει το 86-90Δεν θα βρω και τόσο παράξενο να πάνε την τσάμπα κατηγορία στο 0-79γρ που είναι νομίζω το τρέχον χαμηλότερο...

 

 

 

Αν ισχύουν αυτά μου βγαίνει 296€(Από 260-265 που ήταν πρίν) Βασικά ήταν 240€ το 2007 που πήρα το αμάξι.Μάλλον θα είμαι απο τους άτυχους γιατί η άδεια βγήκε 04/01/2007.

 

Παρά 1 ρύπο θα πλήρωνα 394,5€; :huh:

 

Μόνο την βενζίνη μπορούμε να ρυθμίσουμε στα υπόλοιπα είμαστε θεατές.(Τέλη και ασφάλεια).

Δημοσ.

Ε κι αυτό δεν είναι 100% δίκαιο. Κάποιοι μπορεί να δουλεύουν μακριά πχ, κρίμα να πληρώνουν και βενζίνες και τέλη παραπάνω!

 

Δηλαδή αυτό θα πεις αν αλλάξει το σύστημα με τα εισιτήρια και το κάνουν με βάση την απόσταση;

Δημοσ.

Ναι αλλά πχ και εγώ είμαι κρίμα να πληρώνω 1270€ σήμα για 1 φορά το μήνα που βγάζω το cayenne των 4500cc στο δρόμο ;)

Θα έλεγε ένας... :P

 

Κι εγω θα του ελεγα ότι και λιγα είναι αν θελει και μπορει να εχει τετοιο αμαξι.

  • Like 1
Δημοσ.

Το καλυτερο θα ταν για ολα τα αυτοκινητα μια μεση τιμη παντα για ιδιωτικης χρησης. Γιατι και γω με το 1600 θα βγω στο δρομο και αυτος με το 1000/3500κυβικα. Ολοι χρησιμοποιουν τους δρομους δηλαδη ο αλλος πιανει πιο μεγαλο χωρο στον δρομο;

Εφοσον μας εχει τεκμηριο, οποιος μπορει μα το δικαιολογησει, συντηρησει να χει οτι αμαξι θελει. Βαλε και βενζινη δεκα λεπτα πανω και θα ναι μια χαρα. Τωρα ετσι απλα μας κοροιδευουν.

Δημοσ.

Αυτός με το μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητο, είτε σημαίνει ότι μπορεί να το συντηρήσει, ή έστω έχει μεγαλύτερη ευχέρεια από τον άλλον με το 1000άρι, είτε ότι ήθελε να κάνει το γούστο του όταν το αποκτούσε.

 

Either way, ας πληρώσει περισσότερο από τον άλλον με το 1000άρι.

 

Τι πάει να πει μέση τιμή για όλα;

Δημοσ.

Αφου ξερουν ποσα θελουν να παρουν από τα τελη και ξερουν ποσους φορους παιρνουν ετησίως από καυσιμα μια αυηξηση στο φορο των καυσιμων για να καλυφτεί αυτό το ποσο και μηδενισμος τελων κυκλοφοριας νομιζω θα ηταν δικαιωτερος .

 

Προσωπικη αποψη .

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...