Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 242
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

...άρα και τσάμπα η στασιμότητα που επιφέρει η όλη παραφιλολογία και η αβεβαιότητα για τα τέλη;

 

Εξεπλάγην!     NOT :P

Δημοσ.

το δικαιότερο σύστημα είναι βάση χιλιομέτρων. τελεία και παύλα.

όποιος κυκλοφορεί πληρώνει. Τέλη κυκλοφορίας είπαμε είναι και όχι τέλη κατοχής.

πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας για να έχουμε το δικαίωμα να κυκλοφορούμε στο δρόμο και να παρκάρουμε.

με ποια διεστραμμένη λογική κάποιος που έχει αυτοκίνητο έστω αξίας 100,000€ ή 3000cc να πληρώνει τρελά τέλη αν δε κυκλοφορεί καθόλου το αυτοκίνητο του. τι τέλη κυκλοφορίας αν δε το κυκλοφορεί;

δηλαδή μεγαλύτερη φθορά προκαλεί στο δρόμο ένα τρίλιτρο που μπορεί να κάνει 5000χμ το χρόνο από ένα 1000ρι που κάνει 25,000χμ?

 

βέβαια εδώ θα έχουμε θεματάκια με αυτοκίνητα μεταφορών (φορτηγά) που κάνουν πολλά χιλιόμετρα αλλά εκεί ίσως θα έπρεπε να έχουν κάποια έκπτωση, δηλαδή αυτοκίνητα επαγγελματικής χρήσης να υπολογίζονται κάπως αλλιώς.

τελειότητα δεν υπάρχει, κάποιοι θα τον πιούνε.

 

καθόμαστε και υπολογίζουμε τέλη με βάση αλγορίθμων σχετικά με παλαιότητα, κυβικά, ρύπους, αξία.... άντε να βάλουμε και το χρώμα στην εξίσωση.

γιατί όχι και τις θέσεις ή το βάρος του αυτοκινήτου.

 

που είμαι λάθος;

 

Οι μεταφορικές θα τρίβουν τα χέρια τους...

Κατά τα άλλα συμφωνώ εν μέρει αλλά όταν σου λένε δίκαιη κατανομή των βαρών, δεν γίνεται ο άλλος με καινούρια μερσέντα 1800 cc να πληρώνει λιγότερα από ένα σαράβαλο φίατ του 1995 1400 cc λόγω ρύπων... Το είχαμε δει αυτό κάπου στα πρώτα ΄μνημόνια.

 

Θεωρώ 100% γελοίο να πληρώνεις τέλη βάση ρύπων...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Το καταλαβαίνεις όμως ότι υποτίθεται πως είναι ανταποδοτικό τέλος κι όχι φόρος έτσι? Αν το Fiat κάνει πολλαπλάσια km κάθε μέρα από την Mercedes, τι παραπάνω παίρνει ως ανταπόδοση η Mercedes αν πληρώνει περισσότερα τέλη?

 

Μην κοιτάς που έχει καταντήσει φόρος για να βουλώνει άλλες τρύπες. Πχ από τα 1.1 δις που υποτίθεται ότι θα εισπραχθούν ούτε 100εκ δεν θα πάνε για συντήρηση δρόμων. Αν πήγαιναν θα ήταν καλά...

Δημοσ.

Γενικά στις πολιτισμενες χώρες αν δε κάνω λάθος τα παλιά έχουν περισσότερα τέλη από τα καινούργια ως κίνητρο για αγορά νέου. Βέβαια εδώ είναι κομματάκι δύσκολο πλεον για τους περισσότερους το καινούριο αυτοκίνητο, από την άλλη τα λίγα τέλη για ένα παλιό σίγουρα θα μας καταντησουν Κούβα. Γενικά δεν πιστεύω ότι τα τέλη μπορούν να είναι δίκαια για όλους. Κάποιοι βγαίνουν κερδισμένοι και κάποιοι χαμένοι.

Δημοσ.

Γενικά στις πολιτισμενες χώρες αν δε κάνω λάθος τα παλιά έχουν περισσότερα τέλη από τα καινούργια ως κίνητρο για αγορά νέου. Βέβαια εδώ είναι κομματάκι δύσκολο πλεον για τους περισσότερους το καινούριο αυτοκίνητο, από την άλλη τα λίγα τέλη για ένα παλιό σίγουρα θα μας καταντησουν Κούβα. Γενικά δεν πιστεύω ότι τα τέλη μπορούν να είναι δίκαια για όλους. Κάποιοι βγαίνουν κερδισμένοι και κάποιοι χαμένοι.

Άλλα πράγματα μπορεί να είμαστε, αλλά δε νομίζω ότι είμαστε απολίτιστοι όσοι δεν έχουμε τη δυνατότητα για νέας τεχνολογίας αυτοκίνητο.

Δημοσ.

καλά, αυτές οι χαζές πολιτικές μόνο Ελλάδα γίνονται.σίγουρα δεν μπορεί να είναι όλοι κερδισμένοι αλλά εδώ έχουν καταφέρει το εξής παράδοξο!! ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΙ!

αυτός που έχει παλιό όχημα πληρώνει πολλά

αυτός που έχει νεο όχημα που μεχρι πριν δεν πληρωνε τελη τωρα θα πληρωνει

αυτός που θα παρει νεο όχημα για λιγότερα τελη αυτοματως κανει μια βλακωδη κινηση γιατί αύριο θα το φορολογησουν κ αυτο και επισης θα χασει  κατακορυφα την αξια του στην ελλαδα του σημερα.

ΟΛΟΙ επισης πληρωνουμε πανακριβα καυσιμα (λογω φορων κ αυτα)

 

και σήμερα BOOOOMMM!!! δεν προλαβαινουμε να αλλαξουμε τα τελη...θα ισχύει οτι και περυσι!! 

η χώρα "ότι να 'ναι"...αντι για Ελλάδα - Greece εγω λεω να μετονομαστούμε σε "OTINANAI"-"΅WHATEVER"

 

μπορουνε και χειροτερα απλα δωστε τους λιγο χρονο γιατι κολλανε στην γραφειοκρατεια!  

  • Like 4
Δημοσ.

καλά, αυτές οι χαζές πολιτικές μόνο Ελλάδα γίνονται.σίγουρα δεν μπορεί να είναι όλοι κερδισμένοι αλλά εδώ έχουν καταφέρει το εξής παράδοξο!! ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΕΝΟΙ!

αυτός που έχει παλιό όχημα πληρώνει πολλά

αυτός που έχει νεο όχημα που μεχρι πριν δεν πληρωνε τελη τωρα θα πληρωνει

αυτός που θα παρει νεο όχημα για λιγότερα τελη αυτοματως κανει μια βλακωδη κινηση γιατί αύριο θα το φορολογησουν κ αυτο και επισης θα χασει  κατακορυφα την αξια του στην ελλαδα του σημερα.

ΟΛΟΙ επισης πληρωνουμε πανακριβα καυσιμα (λογω φορων κ αυτα)

 

και σήμερα BOOOOMMM!!! δεν προλαβαινουμε να αλλαξουμε τα τελη...θα ισχύει οτι και περυσι!! 

η χώρα "ότι να 'ναι"...αντι για Ελλάδα - Greece εγω λεω να μετονομαστούμε σε "OTINANAI"-"΅WHATEVER"

 

μπορουνε και χειροτερα απλα δωστε τους λιγο χρονο γιατι κολλανε στην γραφειοκρατεια!  

Ακομα χειροτερα (ή γραφικοτερα αν θες) ειναι οτι ολοι αυτοι κλαιγονται 14 σελιδες για τις φημες που διαδιδει στο σαιτ του ο καθε ΑΡΔ για να μαζεψει κλικς.

Διοτι αν δεν το εχεις καταλαβει 14 σελιδες εδω μεσα η κλαψα και το κραξιμο αφορα φημες και μονον.

 

Κι ακομα πιο αστειο απο το παραπανω ειναι να βλεπεις τους ιδιους χρηστες που βαση της Α φημης θα τρωγαν αυξηση στα τελη κυκλοφοριας και κλαιγαν-κραζαν-σκουζαν να συνεχιζουν να σκουζουν οταν βαση της Β φημης διαδιδοταν οτι τελικα δε θα επιβαρυνθουν. Κλαψα και κραξιμο by default δηλαδη. Κι ολα αυτα προς μια κυβερνηση την οποια υπερψηφισαν 3 φορες μεσα στο 2015.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...