Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χμμμ... κατι τετοιο, βαση με αυτα που διαρρεουν-γραφονται για παραπανω μειωση δεν το βλεπω αντε το πολυ κανενα 10αρικο αλλα οχι παραπανω.
Παντως αυξηση δεν πρεπει να παιζει (με τα λαμογια που μας κυβερνουν δεν εισαι βεβαια ποτε σιγουρος ) γιατι ειναι ηδη υψηλα και φοβουνται την μαζικη παραδωσει πινακιδων. Θα χτυπησουν κυριως τις κατηγοριες με χαμηλα τελή οπου αμα έδινες 135 και πας πχ στα 155 δεν παραδιδεις πινακιδες αλλα αν εχεις παλιο ή ακομη και καινουριο μικρομεσαιο με 300+ οπου ζοριζεσαι να δωσεις ακομη και αυτα αν σου εβαζαν ακομη ενα 20ρικο πανω θα ησουν με το ένα ποδι εξω απο την εφορια με τις πινακιδες παραμασχαλα.
Ευχομαι τελικα να τα υπολογισουν επιτελους βαση της τιμολογιακης αξιας, που βαρεθηκαμε να ακουμε εδω και χρονια και οχι βαση του κυβισμου ή των ρυπων ή εστω με ενα συνδιασμο αυτων. Μεγαλη αδικια καποιος με ενα πχ 1600 4-5ετιας και αξιας 15000€ να πληρωνει κοντα στα 300€  και αλλος με αυτοκινητο των 30-40.000€ να πληρωνει 130€ λογω του προηγμένου κινητηρα ή των πειραγμενων μετρησεων που κανανε δες VW. Γιατι μεγαλυτερη απατη με τους ρυπους δεν υπαρχει, δεν εννοω το σκανδαλο, αλλα πληρωνεις τοσα παραπανω για τους ρυπους που κανονικα θα επρεπε να πηγαινουν για τη βελτιωση του περιβαλλοντος τα μαζευουν για τους δανειστες οπως γινεται με τα διοδια που πληρωνεις διοδια για δρομους που δεν εχουν γινει ή για να τρωνε .

  • Απαντ. 242
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Κάπου σε έχασα, τελικά τι θα ήθελες να κάνουν με τους ρύπους;

 Eννοω οτι το σύστημα με τους ρύπους ειναι αδικο, θα μπορουσε να ηταν κατα ενα βαθμό ενα σύστημα δικαιο αν ηταν ανταποδοτικο. Δηλαδη τα επιπλεον χρηματα που εισπρατονται απο τα ρυπογονα αυτοκινητα να διατιθονταν για την βελτιωση του περιβαλλοντος και την μειωση των περιβαλλοντικων συνεπειων που υπαρχουν απο τη κυκλοφορια των αυτοκινητων αυτων. Αλλα ο στοχος ειναι να μαζεψουν ενα συγκεριμενο ποσο για καλυψουν δανεια και άλλα που δεν εχουν καμμια σχεση για το λογο για τον οποιο εφεραν αυτο το σύστημα.

 

Για ποιο λογο εγω με πχ 150γρ ρυπους  να πληρωνω 250-300€ και ο αλλος με τους μισους ρύπους τιποτα, οπου αν τυχον κανει τα διπλασια απο εμενα χιλιομετρα μολύνει το περιβάλλον ο ιδιο.

 

Μην μου πειτε οτι ειναι ενα μετρο πιεσης προς τους κατοχους αυτων των αυτοκινητων για να τα αντικαταστησουν με αλλα "καθαρα".

Καθως εαν σε ενα βραδύ τα αλλαζαμε με "καθαρα" και κατω των 90γρ,  οποτε και δεν θα πληρωνε κανεις τίποτα, ξαφνικα το "οικολογικα ευαισθητοποιημενο" κρατος μας θα ειχε ενα ελλειμα και την επομενη ημερα θα  φορολογουσε  ολα τα αυτοκινητα ανεξαρτητα των ρυπων τους ή θα καλυπτε το έλειμμα των χρηματων που προσδοκα να αρπάξει με αλλους φορους. Θεωρω οτι ειναι απλα ενα σύστημα φορομπηχτικό απλα να μαζευει χρηματα.

 

Αν πραγματικα το μπανανιστάν μας ηθελε ενα σύστημα δικαιο θα χρεωνε για τελη ενα αρκετα χαμηλοτερο ποσο αναλογως της κατηγοριας, παλαιοτητας, πολυτελειας που ανηκει καθε αυτοκινητο και  ενα αλλο ποσο θα το εισεπρατε με την μετακυληση στη τιμη καυσιμου, έτσι ώστε ο καθενας να πλήρωνει αναλογως της μολυνσης και της χρησης του οδικου δικτύου που κάνει. Δεν ειναι δικαιο αλλος που μπορει να εχει ενα "βρωμικο" αυτοκινητο αλλα κανει  λιγα χιλιομετρα και προκαλει ρυπανση πχ 1 τονο διοξειδιο του ανθρακα το χρονο να πληρωνει πχ 300€ το χρονο για τελη και ο αλλος που εχει "καθαρο" αυτοκινητο αλλα κανει πολλα χιλιομετρα και το οποιο ισως μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ρυπανση πχ 2-3 τονους διοξειδιο του ανθρακα το χρονο και να προκαλει μεγαλυτερη φθορα του οδικου δικτύου να πληρώνει πχ τα μισά ή ακομη και καθόλου.

Τη φορολογιση βαση των ρυπων την ξεκινησε ο ραταπλαν "οικολογος"  της πολιτικης γνωστος και ως ΓΑΠ... ναι αυτος με την πρασινη αναπτυξη και τα πράσινα αλογα.

Ενα τετοιο συστημα δεν ειναι δυσκολα υλοποιησιμο. Αν πχ ο στοχος εισπαραξεων ειναι απο τα τελη 1,5 δισ μπορει πχ τα 500 να πει να τα εισπραξει απο τα νεα τελη και το υπολοιπο απο τα καυσιμα, οπου και σε αυτο το κομματι ειναι πολυ ευκολος ο υπολογισμος. Αφου γνωριζει τη καταναλωση σε λιτρα των διαφορων καυσιμων που χρησιμοποιουνται να επιμερισει στη τιμη το υπολοιπο ποσο (1δισ). Ετσι ο καθενας θα πληρωνει βαση το ποσο ρυπαινει και καταναλωνει. Ετσι η επιβαρυνση ΄βαση της καταναλωσης που θα εχει  πχ καποιος με ενα "καθαρο" ή κανει λιγα χιλιομετρα θα επιβαρυνεται  πολυ λιγοτερο σε σχεση καποιο με ενα "βρωμικο" ή μεγαλου κυβισμου όπου εχουν και μεγαλυτερη καταναλωση και συνεπως θα πληρωνουν παραπανω και αναλογα της ρυπανσης και της φθορας στο οδικο δικτύο που προκαλούν.

Αυτο το συσστημα λειτουργει και ως λογος να αντικαταστησει καποιος το αυτοκινητο με ενα πιο καθαρο αφου μικροτερης καταναλωση θα επιβαρυνεται λιγοτερο αλλα και αυτοις που εχουν παραδωσει πινακιδες λογω του οτι εκαναν πολυ λιγα χιλιομετρα και δεν συνεφερε να πληρωνουν υπερογκα ποσα για τελη να τα επαναφερουν στην κυκλοφορια. Υπαρχει οπως και περαιτερο οφελος καθως θα μπουν σε κυκλοφορια παλι πολλα οχηματα θα υπαρχει αυξηση και στην καταναλωση καυσιμων οποτε εχουμε και αλλη αυξηση εσοδων απο τους φορους φπα στα καυσιμα. Επισης θα αυξηθει και η κινηση στα παραλληλα με το αυτοκινητο επαγγελματα οπως συνεργεια, ανταλακτικα κτλπ και συνεπως και αλλα εσοδα για το κρατους απο φορολογηση και ΦΠΑ. Η κριση δεν καταπολεμειται με εσωστρεφια παρα μονο με εξωστρεφια. Η εσωστρεφια αποδιδει μονο για μικρο χρονικο διαστημα μετα επιφερει τα αντιθετα απο τα θεμιτα αποτελεσματα. Αυτο γινεται και στην ευρυτερη οικονομια μας, με τη μειωση των μισθων και την παραλληλη αυξηση των φορων εχει μειωθει τη καταναλωση και συνεπως και τα εσοδα που απεδιδε αυτη η καταναλωση οποτε γιατι την καλυψη αυτης της νεας απωλειας εσοδων εχουμε  μια νεα αυξηση φορολογιας και δημιουργηται έτσι ενας φαυλος κυκλος μεχρι το μηδενισμο της καταναλωσης.

Δημοσ.

το δικαιότερο σύστημα είναι βάση χιλιομέτρων. τελεία και παύλα.

όποιος κυκλοφορεί πληρώνει. Τέλη κυκλοφορίας είπαμε είναι και όχι τέλη κατοχής.

πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας για να έχουμε το δικαίωμα να κυκλοφορούμε στο δρόμο και να παρκάρουμε.

με ποια διεστραμμένη λογική κάποιος που έχει αυτοκίνητο έστω αξίας 100,000€ ή 3000cc να πληρώνει τρελά τέλη αν δε κυκλοφορεί καθόλου το αυτοκίνητο του. τι τέλη κυκλοφορίας αν δε το κυκλοφορεί;

δηλαδή μεγαλύτερη φθορά προκαλεί στο δρόμο ένα τρίλιτρο που μπορεί να κάνει 5000χμ το χρόνο από ένα 1000ρι που κάνει 25,000χμ?

 

βέβαια εδώ θα έχουμε θεματάκια με αυτοκίνητα μεταφορών (φορτηγά) που κάνουν πολλά χιλιόμετρα αλλά εκεί ίσως θα έπρεπε να έχουν κάποια έκπτωση, δηλαδή αυτοκίνητα επαγγελματικής χρήσης να υπολογίζονται κάπως αλλιώς.

τελειότητα δεν υπάρχει, κάποιοι θα τον πιούνε.

 

καθόμαστε και υπολογίζουμε τέλη με βάση αλγορίθμων σχετικά με παλαιότητα, κυβικά, ρύπους, αξία.... άντε να βάλουμε και το χρώμα στην εξίσωση.

γιατί όχι και τις θέσεις ή το βάρος του αυτοκινήτου.

 

που είμαι λάθος;

  • Like 2
Δημοσ.

που είμαι λάθος;

 

Λάθος δε θα 'λεγα ότι είσαι κάπου, αλλά αυτό που γράφεις είναι ουτοπικό. Δε γίνεται να υπολογίζονται τα τέλη με βάση την διανυθείσα απόσταση στο έτος γιατί απλά δεν υπάρχει αξιόπιστος τρόπος μέτρησης.

 

Πέραν τούτου, στο χιλιόμετρο, την ίδια ζημιά κάνει στο οδικό δίκτυο ένα όχημα 800 κιλών και αστείας ροπής και ένα φορτηγό 35 τόνων;

 

Προς όποια κατεύθυνση υπολογισμού των τελών και αν στραφούμε, υπάρχουν πολλές παράμετροι.

  • Like 1
Δημοσ.

Plus ότι θα αυξηθούν τιμές κάποιων προϊόντων λόγω μεταφορικών...

αυτό το ξέρω, γι αυτό είπα στα επαγγελματικά να υπολιγίζεται με κάποια έκπτωση.

το είπαμε όμως, όποιο σύστημα και να εφαρμόζοταν κάποιος θα αδικούταν.

δε λέω ότι το σύστημα που αναφέρω είναι τέλειο.

αλλά πιστεύω είναι το καλύτερο δυνατό.

 

χιλιόμετρα δε μπορείς να μετράς αλλά όπως έχει ειπωθεί και από άλλους, ας μπει μια αύξηση στα καύσιμα.

 

και επειδή σίγουρα θα βρεθούν κάποιοι εξυπνάκηδες να μου την πούνε...

-τα λες αυτά επειδή έχεις ακριβό/πολλών κυβικών αυτοκίνητο και έτσι σε συμφέρει

 

να πω πως το τωρινό μου αυτοκινητό είναι ένα μικρό με λίγα κυβικά αλλά κάνω σ ένα χρόνο όσα χιλιόμετρα κάνουν άλλοι σε 5.

οπότε ένα τέτοιο σύστημα θα με έκαιγε, αντικειμενικά όμως πιστεύω είναι το δικαιότερο. (χωρίς να λέω ότι είναι τέλειο)

 

και εν τέλη ας κρατήσουν όσο το δυνατον χαμηλά τα τέλη, και τα χρήματα που χρειάζονται ας τα βγάλουν με άλλους τρόπους.

πχ.

  1. έλεγχοι στα ανασφάλιστα. είναι κοροϊδία εδω και τόσα χρόνια για γίνονται συζητήσεις σχετικά με τα ανασφάλιστα και να μην εχει γίνει κάποια κίνηση. είναι τόσα πολλά και είναι πανεύκολο να τα βρούνε, απλά δε θέλουν. γιατί;

    αυτούς σκίστους. και λεφτά θα πάρεις και καλό θα κάνεις στους άλλους.

  2. έλεγχοι σοβαροί στην κατάσταση των αυτοκινήτων. κυκλοφορούν  τόσα σαράβαλα με λάστιχα λιωμένα, χωρίς να έχουν κάνει σερβις για πολλά χιλιόμετρα. πρόστιμα στο Θεό. και λεφτά παίρνεις και βοηθάς στην ασφάλεια των υπολοίπων.

    καλός μου φίλος, άνεργος κυκλοφορεί με αυτοκίνητο που και ο ίδιος το φοβάται όταν μπαίνει μέσα.

γενικά λύσεις υπάρχουν (μπορώ να αναφέρω κι άλλες, σε πολλούς τομείς). απλά δε θέλουν.

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνώ, το να μπουν τα τέλη κυκλοφορίας στα καύσιμα είναι το δικαιότερο. Και αυτός που κάνει περισσότερα χιλιόμετρα άρα κυκλοφορεί περισσότερο θα πληρώνει αναλογικά περισσότερα και μπαίνει μέσα και ο παράγοντας περιβάλλον/πολυτέλεια κλπ αφού ένα καγιέν πχ καίει τη διπλάσια βενζίνη από ένα μικρό οικογενειακό.

Επίσης αν γινόταν αυτό η αύξηση στα καύσιμα που θα χρειαζόταν για να αντισταθμίσει τα σημερινά τέλη κυκλοφορίας  θα ήταν πολύ μικρή.

Άλλο πλεονέκτημα: Έτσι τα παίρνεις και από τους τουρίστες που έρχονται με τα οχήματά τους και κυκλοφορούν στους δρόμους σου και από τους "μάγκες" που τα παίρνουν από τη Βουλγαρία και δεν πληρώνουν μία τώρα.

  • Like 2
Δημοσ.

Άλλο πλεονέκτημα: Έτσι τα παίρνεις και από τους τουρίστες που έρχονται με τα οχήματά τους και κυκλοφορούν στους δρόμους σου και από τους "μάγκες" που τα παίρνουν από τη Βουλγαρία και δεν πληρώνουν μία τώρα.

+1000

Δημοσ.

Έχετε δει τους φόρους στα καύσιμα?

Πιστεύεται ότι δεν έχουν μπει και εκεί τα τέλη?

Με προλαβες, στα 10 ευρώ φόρος 6.

Μιλάμε για την απόλυτη κλεψια.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Έτσι όπως έχουν καταντήσει τα "τέλη κυκλοφορίας", δλδ φόρος για να καλύπτει άλλες τρύπες του κράτους κι όχι ανταποδοτικό τέλος πχ για τους δρόμους, ναι όλος ο ΕΦΚ στα καύσιμα είναι "τέλος κυκλοφορίας"...

Δημοσ.

Για να λέμε τα πράγματα με τ' όνομα τους τότε το δικαιότερο είναι να σταματήσουν τη φορολόγηση και να μας επιστρέψουν στον καθένα αυτά που μας έχουν φάει. :-)

Δημοσ.

Άλλο πλεονέκτημα: Έτσι τα παίρνεις και από τους τουρίστες που έρχονται με τα οχήματά τους και κυκλοφορούν στους δρόμους σου και από τους "μάγκες" που τα παίρνουν από τη Βουλγαρία και δεν πληρώνουν μία τώρα.

Επισης απο τα 1.000.000 χλμ που γραφουν τα ενοικιαζομενα αυτοκινητα!

  • Moderators
Δημοσ.

Τι έγινε, έφυγε ο Αλεξιάδης και δεν προλαβαίνουν να ράψουν το νέο κοστουμάκι των τελών;;; 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...