Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με βαση αυτο

 

• Όποιος έχει αυτοκίνητο με ημερομηνία κυκλοφορίας προγενέστερη του 2007 θα πληρώνει τέλη με βάση τον κυβισμό.

• Όποιος έχει αυτοκίνητο με ημερομηνία κυκλοφορίας μεταγενέστερη του 2007 θα πληρώνει με βάση τις εκπομπές αερίων ρύπων.

 

Στην δικη μου αδεια κυκλοφοριας (2008) δεν γραφει εκπομπες ρυπων στο κουτακι V.7

 

Τι θα ισχυσει ? Ευχαριστω,

post-40980-0-83223000-1471443417_thumb.jpg

  • Like 2
  • Απαντ. 242
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το δικό μου αυτοκίνητο είναι αγορασμένο τον Απρίλιο του 2007. 

 

Αν εφαρμοστεί αυτή η μλκια που σκέφτονται θα καταθέσω πινακίδες.

 

Τα 265€ είναι ήδη τεράστιο ποσό για ένα όχημα που κινώ μία φορά το μήνα για ταξίδι στο πατρικό μου.

  • Like 3
  • Moderators
Δημοσ.

690 ευρω πληρωσα περυσι !!!!!

Εσύ καλά είσαι. Πόσο παραπάνω να στο πάνε;;;

 

Εγώ που είμαι 1368 κυβικά, επίσης του 2008 (δηλαδή για ελάχιστα κυβικά πληρώνω 100+ ευρώ παραπάνω από τη μικρότερη κατηγορία), αν το πάνε με την υπάρχουσα κλίμακα ρύπων, βγαίνει 409 ευρώ!!!! Από 255 (240 πέρσι) και 135 αν ήμουν 11 κυβικά λιγότερα...

 

http://www.autoevolution.com/cars/fiat-bravo-2007.html#aeng_fiat-bravo-2007-14-t-jet-150-hp

 

Έτσι όπως το πάνε, θα πρέπει να έχεις ένα 6ετίας+ (για τα μειωμένα τεκμήρια), diesel έως 1300ρι με έως 90gr ρύπους για να μην μπορούν να σε χτυπήσουν από πουθενά. Α ρε ψωριάρα μου Ελλάδα...

 

Και όλα αυτά, σε συνδυασμό με την αύξηση στη βενζίνη-πετρέλαιο από 1/1/2017 και τα αυξημένα τέλη ταξινόμησης για τους "μ@λ@κες" που θέλουν να πάρουν καινούριο...

  • Like 1
Δημοσ.

Εσύ καλά είσαι. Πόσο παραπάνω να στο πάνε;;;

 

Εγώ που είμαι 1368 κυβικά, επίσης του 2008 (δηλαδή για ελάχιστα κυβικά πληρώνω 100+ ευρώ παραπάνω από τη μικρότερη κατηγορία), αν το πάνε με την υπάρχουσα κλίμακα ρύπων, βγαίνει 409 ευρώ!!!! Από 255 (240 πέρσι) και 135 αν ήμουν 11 κυβικά λιγότερα...

 

http://www.autoevolution.com/cars/fiat-bravo-2007.html#aeng_fiat-bravo-2007-14-t-jet-150-hp

 

Έτσι όπως το πάνε, θα πρέπει να έχεις ένα 6ετίας+ (για τα μειωμένα τεκμήρια), diesel έως 1300ρι με έως 90gr ρύπους για να μην μπορούν να σε χτυπήσουν από πουθενά. Α ρε ψωριάρα μου Ελλάδα...

 

Και όλα αυτά, σε συνδυασμό με την αύξηση στη βενζίνη-πετρέλαιο από 1/1/2017 και τα αυξημένα τέλη ταξινόμησης για τους "μ@λ@κες" που θέλουν να πάρουν καινούριο...

 

Η μεγαλη αδικη διαφορα περυσι ηταν ότι τα 1800αρια πληρωναν καπου 340 ευρω και για σκαρτα 200 κυβικα παραπανω η αμεσως πιο επανω κλιμακα υπερδιιπλασια 690 ευρω.

  • Moderators
Δημοσ.

Η μεγαλη αδικη διαφορα περυσι ηταν ότι τα 1800αρια πληρωναν καπου 340 ευρω και για σκαρτα 200 κυβικα παραπανω η αμεσως πιο επανω κλιμακα υπερδιιπλασια 690 ευρω.

Αν δεν κάνω λάθος, πάντα υπήρχε ένα μεγάλο σκαλοπάτι μετά τα 1930 κυβικά. Αυτό είχε αυξηθεί περισσότερο τα τελευταία χρόνια.

 

Ότι για 11 κυβικά θα πλήρωνα ένα κατοστάρικο παραπάνω το ήξερα πριν πάρω το αυτοκίνητο, γιατί επίσης πάντα υπήρχε ένα μεγάλο σκαλοπάτι από 1350 κυβικά σε 1400. Αλλά, 160 ευρώ πάνω από τη μία χρονιά στην άλλη, για ένα αυτοκίνητο που... πάλιωσε έναν ακόμα χρόνο; Ήμαρτον...

  • Like 1
Δημοσ.

πάντως σε κάποιο site πήρε το μάτι μου ότι αυξήσεις στα καύσιμα θα γίνουν σύντομα και όχι από 1/1/2017.

Δημοσ.

Αν δεν κάνω λάθος, πάντα υπήρχε ένα μεγάλο σκαλοπάτι μετά τα 1930 κυβικά. Αυτό είχε αυξηθεί περισσότερο τα τελευταία χρόνια.

 

 

Ετσι ακριβως και όχι σκαλοπατι αλλα σκαλα ουρανοξυστη !!!

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

πάντως σε κάποιο site πήρε το μάτι μου ότι αυξήσεις στα καύσιμα θα γίνουν σύντομα και όχι από 1/1/2017.

Τώρα που είναι στα τάρταρα το πετρέλαιο και έχουν μειωθεί οι τιμές, καλά είναι. Από 1,35 η βενζίνη θα πάει 1,45-1,50 με τον κόντρα φόρο. Όταν πάρει τα πάνω του το πετρέλαιο πάλι, να δεις για πότε θα φτάσει το δίευρω το λίτρο και θα το φυσάμε και δεν θα κρυώνει...

Δημοσ.

ειναι μεχρι να καταθεσουμε ολοι πινακιδες και να δουμε μετα τι θα εισπρατουν οι καραγκιοζηδες,που δεν τους νοιαζει ενα βασικο πραγμα!

 

 

Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΦΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ!!

 

 

με εκνευριζει που δεν τους νιαζει αυτο και ειναι οτι αρπαξει ο κωλος τους.

 

αν ειχαν όπως παλια ελευθερα τα τεκμήρια,χαμηλο σημα,η βενζινη να μην είναι στα υψη, υπερδιπλασια κερδη θα ειχαν. αλλα είναι η γνωστη Ελληνικη μέθοδος ας τους ξεσκισουμε στους φορους και μετα χαμηλώνουμε ένα 5% σε κατι π.χ τελη κυκλοφοριας και μετα περιμενουμε να μας πουνε και ευχαριστω που τους μειωσαμε κατιτίς επειδή ειμαστε καλοι ανθρωποι.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...