Προς το περιεχόμενο

KIA Picanto


pmakr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τι γνωμη εχετε για τα 1000αρια; Βρηκα ενα 10ετιας 4000 απο γνωστο σε καλη κατασταση το εχει δει και μηχανικος. Αξιζει;

 

Νομιζω οτι αξιζει αν και λιγο τσιμπημενη η τιμη .Χιλιομετρα ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

95.000

 

Και κατι ακομα. Στη βαση δεδομενων των ασφαλιστικων βασει αρ κυκλοφοριας  δεν φαινεται απο ενα σημειο και μετα. ειναι ασφαλισμενο σε εταιριες που δεν δινουν στοιχεια. Πως μπορω να μαθω για τρακαρισματα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4000 για πικαντο κ δεκαετιας, γιατι;; Με αυτα τα λεφτά παιρνεις I 10 του 08-09 και ειναι το ίδιο μηχανικά και καλύτερο ως προς τον εξοπλισμό του καθώς επισης και αρκετά νεότερο...

 

Αν και με 4000 παιρνει κανεις πολυ σοβαρότερα αυτοκίνητα απο αυτούς τους κουμπαράδες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4000 για πικαντο κ δεκαετιας, γιατι;; Με αυτα τα λεφτά παιρνεις I 10 του 08-09 και ειναι το ίδιο μηχανικά και καλύτερο ως προς τον εξοπλισμό του καθώς επισης και αρκετά νεότερο...

 

Αν και με 4000 παιρνει κανεις πολυ σοβαρότερα αυτοκίνητα απο αυτούς τους κουμπαράδες...

 

Δεν εχω δει πολλους τετοιους ...κουμπαραδες να ξεμενουν στον δρομο αντιθετα με πολυ πιο ακριβα αμαξια .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4000€ για picanto του 2006; Ούτε καν!! Βαριά 2500, φυσικά βλέπουμε τέτοιες τιμές γιατί πλέον όλοι θέλουν οικονομία στην κατανάλωση/τέλη οπότε και υπάρχει ζήτηση αλλά σίγουρα δεν τα αξίζει.

Για τέσσερις μέρες πάντως είχα ένα picanto, τελευταίο μοντέλο στην Ολλανδία. Μας πήγε αξιοπρεπέστατα παντού αλλά πολύ αργό ρε παιδί μου, ακόμα και μέσα στην πόλη όταν οι άλλοι είχαν φύγει από το φανάρι εγώ ακόμα είχα στη μέση το συμπλέκτη μέχρι να ξεκινήσω. :P

Τέτοιο πράγμα στον εαυτό μου πάντως δε θα έκανα. Μιλάμε για τενεκεδάκια που απλά σε πάνε από το σημείο Α στο σημείο Β και όταν λέω τενεκεδάκια αναφέρομαι στην όλη κατασκευή, ψεύτικα τα πάντα, γενικά βλέπεις μια φτήνια σε διακόπτες, επενδύσεις, πλαστικά. Ναι οκ δε βγάζουν ζημιές αλλά μέχρι εκεί, για νοικιάρικα είναι ότι πρέπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω δει πολλους τετοιους ...κουμπαραδες να ξεμενουν στον δρομο αντιθετα με πολυ πιο ακριβα αμαξια .

Πως να ξεμείνουν Γιάννη με την τεχνολόγια '90s (κυριολεκτικά όμως αν ανοίξεις ενα γερμανικό του 92-93 και απο δίπλα ενα picanto/i10 θα δεις οτι ειναι παρόμοια) που κουβαλάνε δε πρόκειται να χάλασει κατι...!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσφατα είχα για λίγες μέρες ένα Picanto 1.2 καινούργιο. Πραγματικά λατρεία το αμαξάκι, πήγα για ψώνια στο παζάρι και μετά στο σούπερ και δεν έχω λόγια για το πόσο βολικό ήταν. Άσε που ήταν και σβέλτο. Είναι και ομορφούλικο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν εχω δει πολλους τετοιους ...κουμπαραδες να ξεμενουν στον δρομο αντιθετα με πολυ πιο ακριβα αμαξια .

Πως να ξεμείνουν Γιάννη με την τεχνολόγια '90s (κυριολεκτικά όμως αν ανοίξεις ενα γερμανικό του 92-93 και απο δίπλα ενα picanto/i10 θα δεις οτι ειναι παρόμοια) που κουβαλάνε δε πρόκειται να χάλασει κατι...!

Αν καταφερεις να βρεις γερμανικο κουβαδακι του 90'...
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν καταφερεις να βρεις γερμανικο κουβαδακι του 90'...

Σωςτο και αυτο αλλα δε μιλησα για γερμανικό κουβαδάκι του 90, απλα συνέκρινα την τεχνολόγια τους με τη γενικότερη τεχνολόγια που είχαν τα γερμανικά του 90... :)

Και Ειναι σχεδον ίδια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω δυο γερμανικούς “κουβάδες” (Opel Ascona C 1.6 1987 & AUDI 80 1.6 1992 αβγό), έχουν στην πλάτη τους 251.000 & 500.000+ χλμ. αντίστοιχα και κελαηδούν μηχανικά αλλά και σε λαμαρίνα. 

 

http://www.insomnia.gr/topic/541519-photos-of-your-car/page-81

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω δυο γερμανικούς “κουβάδες” (Opel Ascona C 1.6 1987 & AUDI 80 1.6 1992 αβγό), έχουν στην πλάτη τους 251.000 & 500.000+ χλμ. αντίστοιχα και κελαηδούν μηχανικά αλλά και σε λαμαρίνα. 

 

http://www.insomnia.gr/topic/541519-photos-of-your-car/page-81

 

Μιλας για αμαξια θρυλος και κυριως το Ascona....Τα 251.000 χλμ ειναι λιγα για ενα ιαπωνικο .

 

Ειχα οδηγησει και το Audi 80 του 1978 και ηταν πολυ καλο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Ascona δεν με έχει πάει συνεργείο για σοβαρό λόγο ούτε μια φορά. Ούτε οδική έχω 15 χρόνια τώρα. Ούτε από το ΑΒΓΟ έχω παράπονο το οποίο έχει και λαμαρίνα από τις λίγες (πρώτο αυτοκίνητο μεσαίας κατηγορίας με γαλβανισμένο αμάξωμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω δυο γερμανικούς “κουβάδες” (Opel Ascona C 1.6 1987 & AUDI 80 1.6 1992 αβγό), έχουν στην πλάτη τους 251.000 & 500.000+ χλμ. αντίστοιχα και κελαηδούν μηχανικά αλλά και σε λαμαρίνα.

 

http://www.insomnia.gr/topic/541519-photos-of-your-car/page-81

Προφανώς και αυτα δεν ειναι κουβάδες, ετσι...;
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...