Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φεβρουαριο εκανα σερβις οπου αλλαχτηκαν τακακια και μπηκαν νεα λαστιχα.

Τωρα τελευταια παρατηρησα οτι σφυριζουν τα φρενα.

 

Τις μπορει να φταιει?

 

Θελει ζυγοσταθμιση/ευθυγραμμιση/αλλη ιδεα?

Δημοσ.

Σφτριζουν σε πατημα φρενου; η εν κινηση;

 

Αν σφυριζουν εν κινηση μαλλον δεν στα αλλαξανε, γιατι ακουμπαει η σφυριχτρα, αν οταν πατας μπορει να σου βαλανε πολυ σκληρα φρενα.

Δημοσ.

Σφτριζουν σε πατημα φρενου; η εν κινηση;

 

Αν σφυριζουν εν κινηση μαλλον δεν στα αλλαξανε, γιατι ακουμπαει η σφυριχτρα, αν οταν πατας μπορει να σου βαλανε πολυ σκληρα φρενα.

Οταν φρεναρω ακουγεται

Δημοσ.

Δεν απλώσανε σωστά την παστα που χρειάζονται τα τακακια για να μη σφυρίζουν.

Δεν καθαρισαν το αυλάκι και την πατούρα της δαγκανας.

Δεν έβαλαν σωστό τύπο τακακια.

Δεν έχουν πατήσει καλα τα τακάκια γιατί είναι ακόμα καινούρια.

 

Μερικες αιτίες.

  • Like 3
Δημοσ.

Ρε παιδια γιατι να στραβωσαν οι δαγκανες στα καλα καθουμενα.Παιζει γιατι ειναι καινουρια τα τακακια να σφυριζουν κανε κιγα χλμ και θα στρωσουν πιστευω.

Μιας και ανοιξε ο φιλος το topic να ρωτησω και εγω κατι.Ξερει κανεις πως φευγει η σκουρια απο τις Δισκοπλακες το αμαξι καθετε εδω και 3 χρονια σε κλειστο μερος παντα.

Δημοσ.

ξαναλεω, μηπως ειναι στραβομενες και οι δισκοπλακες και σου σφυριζουν?

 

Οι στραβωμένες δισκόπλακες έχουν πολύ πιο "ενδιαφέροντα" συμπτώματα από το σφύριγμα.

πχ κραδασμούς κατά το φρενάρισμα ή άνισο φρενάρισμα (σα να "πιάνει λίγο και μετά τσουλάει").

Το δεύτερο είναι εμφανές σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (σιγανό τσούλημα) το πρώτο σε μεγαλύτερες.

  • Like 1
Δημοσ.

Οτι ναναι λεει ο καθενας... Το σφυριγμα στα φρενα δημιουργειται λογω σκονης και βρωμιας που πιανει πανω απο το τακακι, η λεγομενη γυαλαδα... Αν δεις τα τακακια σου, και εχει ψωμι σημαινει οτι ειναι απο αυτο... Ευκολα το διαπιστωνεις πχ οταν πλενεις το αυτοκινητο μετα για καποιο καιρο σταματαει να σφυριζει... Αυτος ειναι ο πιο κοινος λογος και ειναι το 90% των περιπτωσεων... Υπαρχει και μια περιπτωση να τελειωνει το ψωμι απο το τακακι και να ακουμπαει το προειδοποιητικο σιδερο στο δισκοφρενο για να ξερεις οτι πρεπει να τα αλλαξεις... Δες τα τακακια σου αν εχεις ζαντες και θα καταλαβεις...Αν εχεις καρουλια θα σου πει ενας σε συνεργειο..

  • Like 1
Δημοσ.

Οπα 

 

Οι στραβωμένες δισκόπλακες έχουν πολύ πιο "ενδιαφέροντα" συμπτώματα από το σφύριγμα.

πχ κραδασμούς κατά το φρενάρισμα ή άνισο φρενάρισμα (σα να "πιάνει λίγο και μετά τσουλάει").

Το δεύτερο είναι εμφανές σε πολύ χαμηλές ταχύτητες (σιγανό τσούλημα) το πρώτο σε μεγαλύτερες.

 

Με ενδιαφερει αυτο. Νιωθω το τιμονι να ψιλο "σπαρταραει" στα φρεναρισματα. Ειχε παει ο πατερας μου το αμαξι σε εναν μαστορα να "πλανιαρει"( ; ) τις δισκοπλακες κι ο τυπας τις ετριψε μαζι με ενα κομματι απο το γυρω γυρω της δισκοπλακας. Εβλεπα κατι αυλακωσεις στα δισκοφρενα για τα πρωτα 200 χλμ. Μετα γινανε λειες παλι. Παιζει να μου τις εχει πηδηξει; 

Δημοσ.

Αν "σπαρταράει" όπως λες είναι ένα δείγμα στραβώματος (πολύ ή λίγο εξαρτάται από τους κραδασμούς).

Πήγαινε σε μια ψιλοκατηφόρα και άστο να τσουλήσει και μετά πάτα ελαφρά το φρένο. Αν με αυτό το ελαφρύ φρενάρισμα τη μια στιγμή πάει να σταματήσει και μετά κυλάει πάλι λίγο και ύστερα πάλι ξαναπάει για σταμάτημα είναι ένδειξη (ένδειξη όχι απόδειξη) στραβής δισκόπλακας.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...