Προς το περιεχόμενο

Στρωσιμο αυτοκινητου


YourTrueLegend

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για πειτε καμια καλη διαδρομη-ευκολη για ενα καινουργιο αυτοκινητο, μακρια απο κινηση, ωστε να στρωθει σωστα και -κυριως- με το λιγοτερο δυνατο κοστος σε κερατιατικα τυπου διοδια. Βαση ειναι η Αθηνα.

 

Ιδανικα ας πουμε, θα ηταν να μπορουσα να παω και να ρθω Θεσσαλονικη, αλλα βλεπω κατι 60ευρα μονο σε διοδια, αρα ουτε καν. Προς Πατρα ο δρομος αποτι ξερω δεν ειναι ετοιμος ακομα αρα θα πεφτω και σε νταλικες/κινηση/κατεβασμα ταχυτητων κλπ, ενω απο διοδια ειναι κομπλε κι εκει.

 

Καταληγω στο οτι θα πρεπει να βρω μια συντομη διαδρομη που να παρεμβαλλεται μεταξυ διοδιων και απλως να την ανακυκλωνω Χ φορες την μερα γραφοντας χιλιομετρα. Το Αφιδνες-Θηβα πχ μου φαινεται σχετικα καλη περιπτωση. Εχετε καμια ιδεα ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να «στρωθεί»; Νομίζω ότι απλά αρκεί να πηγαίνεις όπου πηγαίνεις απλά μέχρι 4-4.5 χιλιάδες στροφές ας πούμε κι αυτό δεν ξέρω αν είναι και απαραίτητο καν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο manual λεει για 1.000 χιλιομετρα κανονικο στρωσιμο και 3.000 μεχρι να αρχισω να βλεπω τις νορμαλ καταναλωσεις. Στην αντιπροσωπεια ειπανε οτι δεν χρειαζεται, αλλα στην αντιπροσωπεια μιλαμε για πωλητες που αφενος μπορει να μη γνωριζουν και πολλα και αφεταιρου χαιδευουν αυτια (τι καλυτερο απο το να πει σε εναν υποψηφιο ή φρεσκο αγοραστη οτι το αμαξι δε θελει στρωσιμο και να τον αφησει ξενοιαστο).

 

Σε γενικες γραμμες θα ηθελα τα πρωτα χιλιομετρα που θα γραψει να ειναι καπως ξεκουραστα., οποτε οπως και να εχει θα του κανω καποια χιλιομετρα σε ανοιχτο δρομο χωρις σταματα-ξεκινα κι απλως ψαχνω τη διαδρομη με τα λιγοτερα διοδια και τα περισσοτερα ξεκουραστα χιλιομετρα.

 

ΥΓ. Αυτο περι μεθοδου στρωσιματος δεν ειναι κανονας, πχ μεσα στην πολη πας μεν εως 4-4.5 χιλιαδες στροφες αλλα ο κινητηρας ταλαιπωρειται πολυ με το σταματα-ξεκινα και τις αλλαγες ταχυτητων (βασικα με την επιταχυνση που απαιτειται ειδικα απο σταση ή απο χαμηλες ταχυτητες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα καινουργια αυτοκινητα δεν χρειαζοται ..στρωσιμο .Απλα απεφευγε αποτομα καποια πραγματα στην αρχη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο μάνιουλ λέει ακριβώς τί θα πει "στρώσιμο". Συνήθως λέει τα ακόλουθα: όχι πλήρη φορτία στον κινητήρα και όχι κίνηση σε υψηλές στροφές ή πάνω από τα 2/3 της τελικής. Τα πιο συνηθισμένα λάθη είναι χαμηλές στροφές με υψηλά φορτία, να δίνεις γκάζι δηλαδή εκεί που δεν τραβάει. Μεγάλο ζόρι για το μοτέρ αυτό παρά τις χαμηλές στροφές.

 

Το καλύτερο είναι χαλαρή οδήγηση χωρίς απότομες επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις σε δρόμο που θα προσφέρει εναλλαγή ταχύτητας. Κάτι τύπου περιφερειακός είναι καλύτερο από εθνική που θα δουλεύει στις ίδιες στροφές συνέχεια. Πάντα να οδηγείς με στροφές που να έχει να δώσει και κάτι παραπάνω το μοτέρ, που σημαίνει ότι στις ανηφόρες θα κατεβάσεις σχέση και ας έχεις υψηλότερες στροφές.

Αλλά γενικά μην σκας. Το βασικό είναι τα πρώτα 50-100 χιλιόμετρα να στρωθούν τακάκια και λάστιχα. Θέλει προσοχή στο φρενάρισμα μέχρι να συμβεί αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε οτι αφορα τον κινητηρα, λεει τα κλασσικα "αποφυγετε να οδηγειτε γρηγορα στα πρωτα 1.000km . Επιδιωξτε να κινειστε σε διαφορετικο ρυθμο συχνα, και αλλαζετε ταχυτητες νωρις. Μη ζοριζετε την μηχανη".

 

Προφανως δεν ειναι το στρωσιμο με την ενοια που το εννοουσαμε στα αμαξια 20ετιας, αλλα ειναι ξεκαθαρα ενος ειδους στρωσιμο το οποιο προτιμω να κανω σε ανοιχτο δρομο κι οχι μεσα στην κινηση. Οποτε η ερωτηση ειναι οχι πώς γινεται το σωστο στρωσιμο, αλλα αν ξερετε καποια διαδρομη για να γραψω αυτα τα πρωτα 1.000 χιλιομετρα χωρις να πληρωσω πολλα κερατιατικα σε διοδια και χωρις να ειμαι μπλεγμενος στην κινηση της Αθηνας.

Νταξει στη χειροτερη το παω και το φερνω Θεσσαλονικη και τελειωνει το ζητημα, κατι τετοιο καταλαβαινω οτι θα κανω στο τελος ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το αυτοκίνητο σου είναι καινούργιο δεν θέλει στρώσιμο, απλά τα πρώτα 1000- 2000 χλμ θέλουν προσοχή όχι ως προς το στρώσιμο αλλά μήπως σου βγάλει καμία παιδική αρρώστια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πέρα απο κάποια ευκαιριακά ξεμπουκώματα στην Ε.Ο, εχω ουσιαστικά "στρώσει" κουτένιο αμάξι μέσα στην κίνηση της Αθήνας.

Μηδέν προβλήματα, νορμάλ κατανάλωση, δεν έκαψε λάδι.

Το υπόλοιπο όχημα έβγαλε τα απίστευτα, ο κινητήρας όμως λειτούργησε όπως θα έπρεπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφου μένεις αθήνα , η πιό ωραία διαδρομή ( χωρίς διόδια )  ειναι ομόνοια - σούνιο μέσω η συγγρού κ συνέχεια  αριστερά παραλιακή μέχρι σούνιο  ολο ευθεία εχοντας συνέχεια στά δεξιά σου  τήν θάλασσα η μέσω λεωφ.βουλιαγμένης ολο ευθεία μέχρι νά συναντήσεις κ εδώ τήν παραλιακή στό υψος τής βούλας κ πάλι μέχρι σούνιο η θάλασσα  ειναι πάντα στά δεξιά σου,  η διαδρομή αυτή εχει πολλές ωραίες ευθείες αλλά κ ωραίες κλειστές - ανοιχτές στροφές γιά νά μάθεις  κ τό αυτοκινητό σου (μήν ξεχάσεις μόνο νά εχεις μαγιό μαζί σου γιά νά κάνεις κ μπάνιο )

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νορμαλ οδήγηση θέλει μόνο, δηλαδή ήπιες εκκινήσεις και όχι όλη η 1η κάτω και αλλαγές στις 2.500-3.000σαλ (αν είναι βενζίνη). Και όχι γκάζι με χαμηλές στροφές και μεγάλη σχέση. Το να κάνεις μια διαδρομή 500χλμ για ''στρώσιμο'' δε νομίζω να ωφελήσει σε κάτι. Επίσης ένα υποτυπώδες στρώσιμο θέλουν και τα λάστιχα και σίγουρα ταχύτητες Ε.Ο δηλαδή 110-130 δεν ξέρω κατά πόσο θα κάνουν καλό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αφου μένεις αθήνα , η πιό ωραία διαδρομή ( χωρίς διόδια )  ειναι ομόνοια - σούνιο μέσω η συγγρού κ συνέχεια  αριστερά παραλιακή μέχρι σούνιο  ολο ευθεία εχοντας συνέχεια στά δεξιά σου  τήν θάλασσα η μέσω λεωφ.βουλιαγμένης ολο ευθεία μέχρι νά συναντήσεις κ εδώ τήν παραλιακή στό υψος τής βούλας κ πάλι μέχρι σούνιο η θάλασσα  ειναι πάντα στά δεξιά σου,  η διαδρομή αυτή εχει πολλές ωραίες ευθείες αλλά κ ωραίες κλειστές - ανοιχτές στροφές γιά νά μάθεις  κ τό αυτοκινητό σου (μήν ξεχάσεις μόνο νά εχεις μαγιό μαζί σου γιά νά κάνεις κ μπάνιο )

Η μονη οντοπικ απαντηση και μαλλον θα την υιοθετησω, ευχαριστω!
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αξίζει παρα πολύ αυτή η διαδρομή κ θά μέ θυμηθείς αν τήν κάνεις ....κ γιά φαγητό αν προτιμάς ψαράκι θά βρείς  πολλά ταβερνάκια  κυριολεκτικά πάνω στό κύμα , αν  ομως προτιμάς κρεατικά  υπέροχες μπριζόλες - νοστιμότατα  κοκορέτσια -κοντοσούβλια -παiδάκια κλπ πάμε στά καλύβια (οταν φθάσεις  στό λαγονήσι εχει ταμπέλα κ πάς αριστερά)  κ τήν κάνεις ταράτσα .....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις πήρα το αμάξι μου έκανα τη διαδρομή που λεει ο απο πάνω, βασικά απο Βυρωνα το πήρα και πήγα Σουνιο. Ήταν και Δεκεμβρης, μετά απο ενα σημείο ο δρόμος άδειος, και ήταν έπος.

 

Ο μηχανικός στην παραλαβή με είχε συμβουλεύσει να πηγαίνω το αμάξι έως 2.5 άντε 3.000 στροφές (βενζίνη) κατι που τηρώ ευλαβικά και σου προτείνω να κανεις το ίδιο. Τα "δε θέλει στρώσιμο" τα ακούω εκ του περισσού. Φυσικά και δε θα ζορίζεις ενα ολοκαίνουργιο όχημα, ούτε για τον κινητήρα του , ούτε για τα λάστιχα, ούτε για τα φρένα. Ολα σιγά και ομαλά, για να το χαρείς όσο περισσότερο γίνεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...