Προς το περιεχόμενο

Μεταχειρισμένο για φοιτητή


Stavmitsos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ περισσότερο φόβο έχω στους αεράτους παρά στους μαγκομένους. Αυτός που έχει λίγο τον φόβο μέσα του είναι περισσότερο προσεκτικός, αργός κτλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εγώ περισσότερο φόβο έχω στους αεράτους παρά στους μαγκομένους. Αυτός που έχει λίγο τον φόβο μέσα του είναι περισσότερο προσεκτικός, αργός κτλ.

 

Δεν εχεις αδικο αλλα και η πολυ "μαγκωμαρα" δεν ειναι καλο .Ολα εχουν μετρο αριστο .

Σημερα κατα τις 5+μμ  μολις σχολασει θα παω με το augo να κανουμε  μια βολτα στη αδεια Αθηνα...Για να δουμε....Το καλο ειναι οτι γενικα ειναι λιγο πιο αργη ισως αλλα πολυ πιο σταθερη απο τα αλλα δυο στη δουλεια .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο φοβισμένος είναι επικίνδυνος στις περισσότερες περιπτώσεις. Προσεκτικός δεν είναι, νομίζει ότι είναι δεδομένου ότι δεν έχει την άνεση να κοιτάει αρκετά γρήγορα  τους καθρέπτες και ταυτόχρονα να πηγαίνει στην ευθεία. Επίσης ο αργός αναγκάζει τους άλλους να τον περάσουν όπου βρουν, πράγμα επικίνδυνο. Γενικά φόβος και τιμόνι δεν πάνε μαζί. Δε μιλάμε για το άλλο άκρο να πηγαίνεις πλακωμένος οπουδήποτε φυσικά αλλά μια νορμαλ κατάσταση.

Επιπλέον η ικανότητα στην οδήγηση αποκτάται με την εμπειρία και κυρίως μόνος στο τιμόνι. Εκεί θα συνειδητοποιήσεις ότι τα πάντα εξαρτώνται από σένα γιατί κακά τα ψέμματα όταν έχουμε ένα συνοδηγό να μας επιβλέπει θεωρούμε ασυναίσθητα πως δεν χρειάζεται να είμαστε και τόσο προσεκτικοί μιας και έχουμε ''4'' μάτια.

Σίγουρα βέβαια οι πρώτες βόλτες πρέπει να γίνονται με κάποιον έμπειρο οδηγό ώστε να δει και να επισημάνει τα λάθη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Επιπλέον η ικανότητα στην οδήγηση αποκτάται με την εμπειρία και κυρίως μόνος στο τιμόνι. Εκεί θα συνειδητοποιήσεις ότι τα πάντα εξαρτώνται από σένα γιατί κακά τα ψέμματα όταν έχουμε ένα συνοδηγό να μας επιβλέπει θεωρούμε ασυναίσθητα πως δεν χρειάζεται να είμαστε και τόσο προσεκτικοί μιας και έχουμε ''4'' μάτια.

Σίγουρα βέβαια οι πρώτες βόλτες πρέπει να γίνονται με κάποιον έμπειρο οδηγό ώστε να δει και να επισημάνει τα λάθη.

 

 

Ετσι ακριβως !!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μη ξεφεύγουμε βρε παιδια. Προφανώς και η κοπέλα δεν θα κάνει απο τον πρώτο μήνα τα δρομολόγια μόνη της, θα ειναι δίπλα ο πατέρας της κλπ. δεν θέλουν να τη σκοτώσουν, να τη διευκολύνουν θέλουν. Θα ειναι 2 παιδια στο σπίτι, εκείνη σπουδάζει στη Πάντειο και ο αδερφός της στην ασσοε. Υποτίθεται οτι τον πρώτο καιρό δεν θα της επιτρέπουν κλπ κλπ αλλα ειναι αδύνατον να κάτσει να φάει όλη την ταλαιπωρία μέχρι τα ΚΤΕΛ πάνω απο 5 φορές και να έχει το αμάξι στο γκαράζ. Γι αυτο και δεν κοιτάμε πολυ μικρό αμάξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μη ξεφεύγουμε βρε παιδια. Προφανώς και η κοπέλα δεν θα κάνει απο τον πρώτο μήνα τα δρομολόγια μόνη της, θα ειναι δίπλα ο πατέρας της κλπ. δεν θέλουν να τη σκοτώσουν, να τη διευκολύνουν θέλουν.

 

Εχμ, δε ξέρω κατά πόσο είναι καλό αυτό. Στα πρώτα μου δρομολόγια με τον πατέρα δίπλα ήμουν απίστευτα μαγκωμένος, μιας και τον είχα να ελέγχει - βλέπει - κρίνει. Βέβαια ο άνθρωπος δεν έλεγε κάτι, αλλά και πάλι εγώ αγχωνόμουν. Και φυσικά με 150+ παλμούς και αναψοκοκκινισμένη μούρη, "έκαψα" κι ένα stop, έβαλα και 4η αντί 2ας σε μια φάση. 

 

Το ίδιο απόγευμα που έκανα διαδρομή 10+ χιλιομέτρων (Σταμάτα - Μαρούσι) χωρίς συνοδεία τα πήγα πολύ καλύτερα, χωρίς λάθη και χωρίς άγχος. Ήθελε να μου έρθει για παρέα κι εκεί αλλά του 'κοψα τη χαρά.

 

Νομίζω είναι καλύτερα μόνος, ώστε να μην έχεις ένα επιπλέον άγχος, με κάποιον δίπλα να κριτικάρει την κάθε σου κίνηση.

 

Ακόμα και τώρα, με 100.000+ χιλιόμετρα, διαφορετικά αμάξια (κάποια εκ των οποίων αρκετά "ζόρικα") και ποικιλία διαδρομών (πόλη, χωριό, εθνική, off-road, χιόνι, κλπ) πάλι αγχώνομαι και οδηγώ χειρότερα όταν νιώθω ότι ο δίπλα μου με "ελέγχει".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και τα nissan micra είναι πολύ καλά και αξιόπιστα αυτοκίνητα. 

 

Οντως οπως και τα Toyota Yaris αλλα το 1300 και το 1000αρακι Aygo .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Ακόμα και τώρα, με 100.000+ χιλιόμετρα, διαφορετικά αμάξια (κάποια εκ των οποίων αρκετά "ζόρικα") και ποικιλία διαδρομών (πόλη, χωριό, εθνική, off-road, χιόνι, κλπ) πάλι αγχώνομαι και οδηγώ χειρότερα όταν νιώθω ότι ο δίπλα μου με "ελέγχει".

 

Παίζει να οδηγάω σαν αρχάριος στο μάθημα του συμπλέκτη σε τέτοια φάση. Μιλάμε για άπειρα και τραγικά λάθη και έχω μπόλικα χιλιόμετρα με διαφορετικά ΙΧ και φορτηγό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...