Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα. Μετά ακούω όλους στον περίγυρο να "Κάτσουν οι νέοι να δουλέψουν στην Ελλάδα". Πόσο βολεμένοι και αγνοια έχουν ορισμένοι, μεγαλύτεροι συνήθως σε ηλικία...

  • Like 4
  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 Τυπικα η εταιρια ειναι μια χαρα προβλεπομενη σε ολα της. Τωρα για το μισθο...ενταξει τα παραπονα αλλου ...ειναι θεμα προσφορας και ζητησης...  Οταν εργαζεται μηχανικος για 1000 καθαρα το μηνα ...ποσα θελει να παιρνει ο τηλεφωνητης ? Οταν ο ιατρος παιρνει 880 στο αγροτικο του ποσα θελει ο τηλεφωνητης ? 470.000  εφυγαν εξω ... Δεν μπορεις να φωναζεις για κατι που δεν φταιει η εταιρια και η καθε εταιρια δηλαδη... Αν θες...αν Δεν θες...οκ.

Δημοσ.

 Τυπικα η εταιρια ειναι μια χαρα προβλεπομενη σε ολα της. Τωρα για το μισθο...ενταξει τα παραπονα αλλου ...ειναι θεμα προσφορας και ζητησης...  Οταν εργαζεται μηχανικος για 1000 καθαρα το μηνα ...ποσα θελει να παιρνει ο τηλεφωνητης ? Οταν ο ιατρος παιρνει 880 στο αγροτικο του ποσα θελει ο τηλεφωνητης ? 470.000  εφυγαν εξω ... Δεν μπορεις να φωναζεις για κατι που δεν φταιει η εταιρια και η καθε εταιρια δηλαδη... Αν θες...αν Δεν θες...οκ.

Τι χρημα φερνει ο τηλεφωνητης ομως και τι ο μηχανικος; Μην κοιτας μονο την εξειδικευση. 

Εννοειται οτι φταιει η εταιρια και η καθε εταιρια οταν εχει υπερκερδη και μπορει να δωσει ΑΝΕΤΑ μισθο της προκοπης αλλα εκμεταλλευεται την κατασταση... 

Αν μιλαμε για υπαλληλο σε μπακαλικο τοτε αλλαζει το πραγμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Η εταιρία δεν πληρώνει πόσο χρήμα φέρνεις, άλλα το πόσο εύκολα αντικαταστάσιμος είσαι.

 

Ο μηχανικός χρειάζεται χρόνια για να εκπαιδευτεί απο μια εταιρία στα τερτίπια της, και οι διαδικασίες που κάνει είναι εξαιρετικά πολύπλοκες.

Ο τηλεφωνητής μαθαίνει ένα τυφλοσούρτη κι από κει παν κι άλλοι.

 

Γι αυτό και οι ελληνικες εταιρίες δεν εκπαιδεύουν τους εργαζόμενους και προτιμούν την ανακύκλωση προσωπικού. Κι όταν λέω εκπαιδεύουν δεν εννοώ "Γιάννη εμείς εδώ βάζουμε τα τσέρκια έτσι ή Κώστα στον κώδικα θέλω τα σχόλια να βγαινουν σε μωβ χρώμα κ τα σφάλματα σε πορτοκαλί",

 

Εννοώ πληρωμένα σεμινάρια, πιστοποιήσεις πχ cisco,SQL, SAP κτλ. 

Εκείνο όμως που απορώ είναι όταν ζητάνε κάτι τέτοιες πιστοποιήσεις από τον υποψήφιο κ δίνουν π@π@ρια μισθο, λες και αυτός που έχει τέτοιες ικανότητες, θα καθίσει να ασχοληθεί μαζί τους... Τραγικοί.

  • Like 10
Δημοσ.

Τι χρημα φερνει ο τηλεφωνητης ομως και τι ο μηχανικος; Μην κοιτας μονο την εξειδικευση. 

Εννοειται οτι φταιει η εταιρια και η καθε εταιρια οταν εχει υπερκερδη και μπορει να δωσει ΑΝΕΤΑ μισθο της προκοπης αλλα εκμεταλλευεται την κατασταση... 

Αν μιλαμε για υπαλληλο σε μπακαλικο τοτε αλλαζει το πραγμα.

Αυτό που λέει ο Death Lord. Όσο χρήμα κι αν φέρνεις, αν αυτό που κάνεις μπορεί να το κάνει και κάποιος άλλος με μια βδομάδα εκπαίδευση γιατί να σε καλοπληρώσουν;

Δημοσ.

Εγώ λέω άντε μπας κι αναλάβουν τα ρομπότ και δούμε άσπρη μέρα... Μπορεί να αποδειχθούν καλύτεροι διαχειριστές κ ανθρωπιστές :P

Δημοσ.

εχω Interview αυτες τις ημερες για το  1st level  help desk και θα σας πω εντυπωσεις.Σε πωλησεις και  εξυπηρετηση πελατων δεν θα την παλευα..τωρα ελπιζω αυτο το κομματι  να ειναι κατι πιο συγκεκριμενο και να εχει και καποιο νοημα  ωστε να μαθει καποιος κατι που θα ασχοληθει με πληροφορικη και δικτυα και να ειναι καπως χρησιμο..

  • Like 1
Δημοσ.

εχω Interview αυτες τις ημερες για το  1st level  help desk και θα σας πω εντυπωσεις.Σε πωλησεις και  εξυπηρετηση πελατων δεν θα την παλευα..τωρα ελπιζω αυτο το κομματι  να ειναι κατι πιο συγκεκριμενο και να εχει και καποιο νοημα  ωστε να μαθει καποιος κατι που θα ασχοληθει με πληροφορικη και δικτυα και να ειναι καπως χρησιμο..

 

Δε θέλω να σε απογοητεύσω άλλα μάλλον για κει πας. Πληροφορική και δίκτυα στην e-value... Αυτά τα λένε στην αίτηση απλά για να προσλάβουν άτομα που να έχουν μια ιδέα κ να αποκλείσουν τους ούγκανους. Βάστα μικρό καλάθι και υπομονή στη συνέντευξη. Φρόντισε να την περάσεις (γιατί εγώ απέτυχα στη 2η επίτηδες) για να δεις και τα πράγματα από μέσα.

  • Like 2
Δημοσ.

Είχα στείλει το βιογραφικό μου στον ΟΤΕ. Σε μία μόλις βδομάδα με πήραν τηλέφωνο για συνέντευξη από τον ΟΤΕ όπως μου είπαν. Ρώτησα για ποια θέση και δίστασε λίγο πριν μου πει e-value cosmote τηλεφωνικό κέντρο. Ήθελαν συνέντευξη την επόμενη μέρα η οποία θα διαρκούσε δύο ολόκληρες ώρες. 

Φυσικά δεν πήγα. Αν και έχω ακούσει καλά (όσο καλά μπορεί να είναι για τέτοιου είδους υπηρεσίας) λόγια για τη συγκεκριμένη εταιρεία δεν παύει να είναι μια εργασία που καθημερινά καρκινιάζεις τo κεφάλι σου και δεν σε υπολογίζουν. Οπότε, όχι, μπορεί να ακουστεί κυνικό αλλά δεν θα πάω εκεί με τα πτυχία μου και τα μεταπτυχιακά μου. 

Ευτυχώς έχω κάποια χρήματα στην άκρη και μπορώ να ζήσω χωρίς τα ψίχουλα αυτών για ένα διάστημα μέχρι να βρω μια πιο ανθρώπινη δουλειά. 

  • Like 3
Δημοσ.

Είχα στείλει το βιογραφικό μου στον ΟΤΕ. Σε μία μόλις βδομάδα με πήραν τηλέφωνο για συνέντευξη από τον ΟΤΕ όπως μου είπαν. Ρώτησα για ποια θέση και δίστασε λίγο πριν μου πει e-value cosmote τηλεφωνικό κέντρο. Ήθελαν συνέντευξη την επόμενη μέρα η οποία θα διαρκούσε δύο ολόκληρες ώρες. 

Φυσικά δεν πήγα. Αν και έχω ακούσει καλά (όσο καλά μπορεί να είναι για τέτοιου είδους υπηρεσίας) λόγια για τη συγκεκριμένη εταιρεία δεν παύει να είναι μια εργασία που καθημερινά καρκινιάζεις τo κεφάλι σου και δεν σε υπολογίζουν. Οπότε, όχι, μπορεί να ακουστεί κυνικό αλλά δεν θα πάω εκεί με τα πτυχία μου και τα μεταπτυχιακά μου. 

Ευτυχώς έχω κάποια χρήματα στην άκρη και μπορώ να ζήσω χωρίς τα ψίχουλα αυτών για ένα διάστημα μέχρι να βρω μια πιο ανθρώπινη δουλειά. ...

 

στο εξωτερικο *, διοτι πλεον εδω μονο αυτες οι θεσεις παιζουν σε μεγαλο βαθμο :P

 

*αφου εχεις πτυχια και μεταπτυχιακα κιολας

  • Like 1
Δημοσ.

εχω Interview αυτες τις ημερες για το  1st level  help desk και θα σας πω εντυπωσεις.Σε πωλησεις και  εξυπηρετηση πελατων δεν θα την παλευα..τωρα ελπιζω αυτο το κομματι  να ειναι κατι πιο συγκεκριμενο και να εχει και καποιο νοημα  ωστε να μαθει καποιος κατι που θα ασχοληθει με πληροφορικη και δικτυα και να ειναι καπως χρησιμο..

 

Κάνε όνειρα πως θα έχει νόημα και πως θα έχει σχέση με το αντικέιμενο σου. 1st help desk σημαίνει εξυπηρέτηση πελατών, θα λύνεις απλά τεχνικά θέματα και θα κρατάς αιτήματα ή θα συνδέεις τις κλήσεις για  τα δυσκολότερα.

6 ώρες θα είσαι με 370 ευρώ το μήνα και το τηλέφωνο να μην σταματάει να χτυπάει. Δεν πρόκειται να σε διώξουν ωστόσο και είναι τυπικοί στα ψίχουλα που δίνουν. 

Το αν θα την παλέψεις η όχι δεν το ξέρω, συνήθως οι πιο ξεδιάντροποι και αναξιοπρεπείς παραμένουν σε τέτοιες κωλοδουλειές επειδή δεν είναι άξιοι να βρουν κάτι καλύτερο.

  • Like 1
Δημοσ.

Η δουλειά δεν είναι ντροπή, απλά πρέπει να σε συμφέρει κ να βγάζεις τα προς το ζην. Στην Ελλάδα πασχίζουν να το καταργήσουν αυτό,και σε ένα μεγάλο βαθμό το έχουν καταφέρει. Φαντάσου μόνο ότι κάποιοι τους προσλαμβάνουν για την ίδια φύση εργασίας και τους δίνουν λιγότερα για περισσότερες ώρες. Διαλέγεις και παίρνεις...

  • Like 3
Δημοσ.

στο εξωτερικο *, διοτι πλεον εδω μονο αυτες οι θεσεις παιζουν σε μεγαλο βαθμο :P

 

*αφου εχεις πτυχια και μεταπτυχιακα κιολας

 

Υπάρχει ως έσχατη λύση στο μυαλό μου. Είναι δύσκολη η απόφαση να ξεριζωθείς.

Έχω δώσει ως διορία στον εαυτό μου ένα χρόνο. 

  • Like 1
Δημοσ.

Υπάρχει ως έσχατη λύση στο μυαλό μου. Είναι δύσκολη η απόφαση να ξεριζωθείς.

Έχω δώσει ως διορία στον εαυτό μου ένα χρόνο. 

 

Σε καταλαβαινω , ειναι οντως πολύ δυσκολο , σου ευχομαι τα καλυτερα.. Πιστευω ολοι οσοι μπορουνε εχουνε δωσει διορια στον εαυτο τους..

  • Like 1
Δημοσ.

Ετοιμαζει απεργια ο ΟΤΕ, ενας απο τους λογους:

 

Ξέρετε ότι, τις σταθερές θέσεις εργασίας που μειώνει τις αντικαθιστά με outcrossing, με «μαύρη» και ανασφάλιστη εργασία και με ενοικιασμένους εργαζόμενους από τις θυγατρικές δουλεμπορικές εταιρείες του ομίλου, Cosmote Ε-value, Mellon, Man Power κ.λ.π. των 250 και 400 €;

https://www.thepressproject.gr/article/118801/Protofaneis-kataggelies-kai-diimeri-apergia-ston-OTE

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...