Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα ταξί στην προ κρίσης εποχή δουλεύανε με χίλια.

Τουλάχιστον για την Αθήνα, ήταν πολύ δύσκολο να βρεις ταξί έστω και για 2πλη ή 3πλη κούρσα. Εννοείται πως για να βρεις ταξί άδειο έπρεπε να είσαι τελείως κολόφαρδος (έχω φάει κυριολεκτικά 10ετίες στο κέντρο της Αθήνας).

Φυσικά 3πλη κούρσα σήμαινε "σημαία" επί 3 (άσχετα αν στο κράτος φαινόταν μόνο μία "πτώση") και κούρσα επί 3.

Δηλαδή πχ πήγαινες Καλλιθέα κέντρο κι έδινες 5-6 ευρώ (άρα χ3 σήμαινε ότι ο ταξιτζής έβγαζε15-18 από τα οποία φανερά ήταν τα 5) και πριν κατέβουν οι προηγούμενοι είχε ξαναγεμίσει για να ανέβει πχ Χαλάνδρι (περίπου ίδια φράγκα). Σε αυτή λοιπόν την εποχή φτάσαν οι τιμές των αδειών εκεί που είναι τώρα και βέβαια πέρασε από το μυαλό πολλών ότι "ε, αν δεν μου βγει στη δουλειά που είμαι τώρα γίνομαι ταρίφας".

Οι καιροί άλλαξαν, οι πιάτσες ξαναγύρισαν (αφού οι πελάτες είναι λίγοι και δεν συμφέρει να γυρίζεις γύρω-γύρω και να καις πετρέλαιο) και βέβαια διπλές κούρσες απλά δεν παίζουν (ακόμα και οι μονές είναι με το...τουφέκι).

Οι τιμές των αδειών παραμένουν ψηλά και αν τελικά "ανοίξει" το επάγγελμα αλοίμονο σε αυτόν που δεν πρόλαβε να την ξεφορτωθεί σε καλή τιμή (καλή τιμή θεωρώ αυτή με τη μικρότερη χασούρα σε σχέση με την τιμή αγοράς).

  • Like 1
  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Και σε ποια δουλεια ομως δεν θα ειμαι πλεον μεσα σε ενα τετοιο ποσοστο? Αυτο ειναι το θεμα οτι και να κανουμε παλι θα υπαρχει το ρισκο. Δεν πιστευω ομως ενα ταξι στην αθηνα να μην βγαζει εστω 50 € την ημερα. Επισεις τον χειμονα ειναι τοσες πολλες οι απεργειες που ολοι θα παρουν ενα ταξι. Σκευτομαστε κιολας να συνεργαστουμε με το ταξιπλον ειναι απο τις πλεον καλυτερες εταιριες και ποιο δημοφιλης. Αν ανοιφαμε ενα καταστημα πιστευω θα ηταν ποιο δυσκολα με δεη νερα ηψηλα ενοικια και ολα τα σχετικα. Μπορει να κανω και λαθος δεν το παιζω ξερολας απλα σας λεω τις σκεψεις μου

Δημοσ.

Και σε ποια δουλεια ομως δεν θα ειμαι πλεον μεσα σε ενα τετοιο ποσοστο? Αυτο ειναι το θεμα οτι και να κανουμε παλι θα υπαρχει το ρισκο. Δεν πιστευω ομως ενα ταξι στην αθηνα να μην βγαζει εστω 50 € την ημερα. Επισεις τον χειμονα ειναι τοσες πολλες οι απεργειες που ολοι θα παρουν ενα ταξι. Σκευτομαστε κιολας να συνεργαστουμε με το ταξιπλον ειναι απο τις πλεον καλυτερες εταιριες και ποιο δημοφιλης. Αν ανοιφαμε ενα καταστημα πιστευω θα ηταν ποιο δυσκολα με δεη νερα ηψηλα ενοικια και ολα τα σχετικα. Μπορει να κανω και λαθος δεν το παιζω ξερολας απλα σας λεω τις σκεψεις μου

 

Δηλαδή 1500 ευρώ τζίρο το μήνα αν δουλεύει 7ημερο; Δεν έχω σχέση με τον κλάδο, αλλά μου φαίνεται υπερβολικό ποσό.

Στο παρελθόν η ευημερία των ταξί δεν ήταν επειδή δεν είχαμε απεργίες, δεν είχαμε αυτοκίνητα και δεν δούλευε το μετρό: ήταν επειδή υπήρχαν φράγκα για "ξόδεμα", γιατί καλώς ή κακώς η ταρίφα είναι πολυτέλεια 99% και μόνο 1% ανάγκη.

 

Αφαίρεσε όσους έχουν αμάξι, όσους είναι άνεργοι και έχουν τσάμπα ΜΜΜ και όσους από αυτούς μπούνε σε κάποιο άλλο ταξί από εσένα. Υπολόγισε τις ώρες που θα φας περιμένοντας τη σειρά σου στην πιάτσα ή τα πετρέλαια που θα καις γυρνώντας για να μην περιμένεις στην πιάτσα.

 

Ενάμισι χιλιάρικο τζίρο;

  • Like 3
Δημοσ.

Εαν ανοιγα καποιο αλλο μαγαζι οτιδηποτε, μιλαω για ενα μικρο μαγαζι και οχι κανενα πολυκαταστημα. Ποσα θα εβγαζα και ποσα θα πηγαιναν σε εξοδα του μαγαζιου? Οι καιροι ειναι τετοιοι που οτι και να κανεις πας για λιγα για να παρεις πολλα πρεπει η να εισαι πολυ τυχερος η να εισαι πολυ χομενος στα πραγματα και γενικα

Εαν ανοιγα καποιο αλλο μαγαζι οτιδηποτε, μιλαω για ενα μικρο μαγαζι και οχι κανενα πολυκαταστημα. Ποσα θα εβγαζα και ποσα θα πηγαιναν σε εξοδα του μαγαζιου? Οι καιροι ειναι τετοιοι που οτι και να κανεις πας για λιγα για να παρεις πολλα πρεπει η να εισαι πολυ τυχερος η να εισαι πολυ χομενος στα πραγματα και γενικα

Δημοσ.

Ούτε κατά διάνοια τέτοιο ποσο,βγαλε το άμεσα από το μυαλό σου.

 

Αν ήταν έτσι όλοι θα είχαν ταξι με 1500€ τζίρο παραταω τα πάντα και γίνομαι ταξιτζής.

 

Αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι ούτε 800€ καθαρά δεν θα βγαζεις.

 

Στο λέω εμπιστα θα απογοητεύτεις αν νομίζεις ότι θα βγαλεις 1500€ το μήνα μην δοκιμάσεις καν.

 

Παίζει αρκετά κάτω από χιλιάρικο άνετα.

Και αν υπολογίσεις και τις τόσες ώρες τιμόνι + οτι επιβαρύνει την υγεία (οι περισσότεροι έχουν προβληματα υγείας με μεση,ποδια κτλπ)

 

Δεν νομίζω να αξίζει.

 

Βέβαια δεν χάνεις τίποτα να κάνεις προσπάθεια.

 

Κουβεντα κάνουμε και απόψεις λεμε :)

 

Φιλικά.

Δημοσ.

Το ξερω δεν ειναι και ευκολο να καθεσαι και να οδηγας τοσες ωρες. Απλα πιστευα οτι εφοσον θα το ειχαμε 2 ατομα δηλαδη σχεδον ολη μερα σε λειτουργια κατι θα εβγαζε.

 

Τι αλλο θα μπορουσα να κανω το οποιο θα εχει κερδοι αλλα χωρις να μπω μεσα απο τα πολλα χρεοι και να κανω αμεσα αποσβεση σε αυτα που θα δωσω? Περα απο σουβλατζιδικα και τα σχετικα που εχει γεμισει ο τοπος.

Δημοσ.

Εαν ανοιγα καποιο αλλο μαγαζι οτιδηποτε, μιλαω για ενα μικρο μαγαζι και οχι κανενα πολυκαταστημα. Ποσα θα εβγαζα και ποσα θα πηγαιναν σε εξοδα του μαγαζιου? Οι καιροι ειναι τετοιοι που οτι και να κανεις πας για λιγα για να παρεις πολλα πρεπει η να εισαι πολυ τυχερος η να εισαι πολυ χομενος στα πραγματα και γενικα

 

Ανάλογα τι μαγαζί, πού και με τι ενοίκιο. Μαγαζί είναι το τυροπιτάδικο, μαγαζί είναι και το φαρμακείο.

Δημοσ.

Βγες στην λεωφόρο που είναι πλησιέστερα σε σένα.

Μέτρα τα ταξί που περνάν και πόσα από αυτά είναι γεμάτα.

Πήγαινε σε κάποια κεντρική πλατεία, σταθμό μετρό, κλπ. Δες τις ουρές των ταξί. Από περιέργεια κάτσε και δες πόση ώρα θα πάρει στον τελευταίο που έφτασε στην ουρά μέχρι να πάρει κούρσα (αυτό είναι νεκρός, μη παραγωγικός χρόνος).

Ρώτα τους φίλους/γνωστούς σου, αλλά και τον εαυτό σου, πότε ήταν η τελευταία φορά που πήραν/ες ταξί.

Κάνοντας τα παραπάνω ίσως να έχεις μια απάντηση.

  • Like 2
Δημοσ.

Τι αλλο θα υπηρχε που θα μπορουσα να κανω και να φεροι αρκετα κερδοι? Στο περιστερι ας πουμε που μενω...

Δημοσ.

Τι αλλο θα υπηρχε που θα μπορουσα να κανω και να φεροι αρκετα κερδοι? Στο περιστερι ας πουμε που μενω...

 

Αααχ να 'ξερες πόσοι (κρυφά ή φανερά) αυτό σκέφτονται καθημερινά

  • Like 2
Δημοσ.

Και εγω φίλο μου που έχω ταξιτζή μου λεει ότι παιζει  να κάνει και 8 ώρες να πάρει πελάτη. Ή μπορεί να είναι σε πιάτσα 2 ώρες για να πάρει πελάτη και αυτός που θα πάρει να του κάνει διαδρομή 3€!

 

Σε επαρχία είναι διαφορετικά. Αυτα που θυμάμαι είναι στην Κρήτη που είχα ρωτήσει εναν, μου έλεγε πως νοικιάζει το ταξί Χ χρήματα / ημέρα και για ολα τα υπόλοιπα έξοδα πληρώνει 2€ / 10χμ στον ιδιοκτήτη (βενζίνες, ασφάλειες service τα πάντα μέσα)

 

Επίσης μου έλεγε πως στην Χερσόνησο οι Ταξιτζήδες βγάζουν σεζόν απο τουρίστες >100.000€ και ξεκινούν την ταρίφα απο 10€

 

Στην Αθήνα πάντως για κανένα λόγο δεν αξίζει να ασχοληθείς. Σε επαρχία υπο προϋποθέσεις αξίζει

Δημοσ.

Περιστέρι ε; Είμαστε και γείτονες.

 

Ακού δώσε μου να σου βάλω 70000€ σε μία τράπεζα του εξωτερικού κλειστά με τόκο στο 4% και θα βγαζεις κάτι μέχρι να σκεφτείς τί να τα κάνεις ;) :P

 

Πέρα από το χιούμορ μην ανοίξεις σουβλατζίδικο η καφετέρια ή donut ή καφέδες 1€ και τέτοια.

 

Γέμισε ο τόπος και σε λίγο καιρό πέφτουν τα λουκέτα. (Ακόμα δεν πληρώνουν ΟΑΕΕ σαν νέα επιχείρηση,μολις σκασκουν και αυτα τα έξοδα θα έρθουν και τα λουκέτα ;) )

  • Like 1
Δημοσ.

Αφού σκέφτεσαι το ταξί, γιατί δεν δοκιμάζεις να το ψάξεις για οδηγός της Uber;

 

Σίγουρα έχει κάπως θολό καθεστώς ακόμα, και θα αντιμετωπίσεις πόλεμο, αλλά έχει λογικά καλές προοπτικές για τις νυχτερινές ώρες όλο το χρόνο ή τα καλοκαίρια για τουρίστες.

  • Like 1
Δημοσ.

Περιστέρι ε; Είμαστε και γείτονες.

 

Ακού δώσε μου να σου βάλω 70000€ σε μία τράπεζα του εξωτερικού κλειστά με τόκο στο 4% και θα βγαζεις κάτι μέχρι να σκεφτείς τί να τα κάνεις ;) :P

 

Πέρα από το χιούμορ μην ανοίξεις σουβλατζίδικο η καφετέρια ή donut ή καφέδες 1€ και τέτοια.

 

Γέμισε ο τόπος και σε λίγο καιρό πέφτουν τα λουκέτα. (Ακόμα δεν πληρώνουν ΟΑΕΕ σαν νέα επιχείρηση,μολις σκασκουν και αυτα τα έξοδα θα έρθουν και τα λουκέτα ;) )

Και γειτονες και συνονοματοι! :)

 

Μα και εγω αυτο σκευτομαι... οπου περασω εχει και μια καφετερια με ενα ευρω ενα σουβλατζιδικο παντου τα ιδια πνιγικαμε...

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Αφού σκέφτεσαι το ταξί, γιατί δεν δοκιμάζεις να το ψάξεις για οδηγός της Uber;

 

Κι εγώ αυτό θα 'λεγα. Αντί για ταξί καλύτερα κάποια υπηρεσία τύπου UberX, που έχει μηδενικό start-up κόστος. Αν δεις ότι σε πάει καλά, «αναβαθμίζεις» σε ταξί μετά, OP.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...