panos9553 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 10 Αυγούστου 2016 Το S δεν είναι μόνο OCed, άλλη λιθογραφία και άλλο chip. Στα συγκριτικά "παλιού" και S το δεύτερο έχει ένα προβάδισμα 3-5fps. Επίσης, διαβάζω ότι έχει αυξηθεί και το bandwidth της eSRAM. Ακριβώς τον ίδιο αριθμό GCN CUs έχει και το X1 και το One S (12). Απλά κάνανε OC σε ESRAM και core clock. Το ενδιαφέρον βεβαια είναι ότι το One S έχει die 16nm FF+ TSMC (όπως οι Pascal από Nvidia) ενώ η κανονική polaris 10 σειρά της AMD είναι σε 14nm FF+ GloFo. Ακριβως αυτο..εδω εχουν πολυ καλη δουλεια στο να συγκρινουν και να εξηγησουν καποια πραγματακια.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mkp Δημοσ. 13 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2016 6TFLOP συνολικά η κονσόλα, όταν μια 1080 έχει σχεδόν 9TFLOP μόνη της και μετά βίας έχει 40-45FPS σε 4Κ στα τωρινά παιχνίδια. Σπάνια θα δεις 60FPS σε SP παιχνίδι στη κονσόλα, γιατί εκεί τους νοιάζει να βγάλουν το μέγιστο οπτικό αποτέλεσμα με 30FPS(Βλέπε Uncharted 4) και το προτιμώ, αλλά τα MP πρέπει να 'ναι στα 60. Βγαίνουμε εκτός θέματος όμως και θα μας κράξουν. Δεν μπορείς να συγκρίνεις τα TFLOP τις AMD με τα TFLOP τις NVIDIA δεν έχει καμιά σχέση μετάξι τους γιατί έχον τέλειος διαφορετική αρχιτεκτονική, για να έχει νόημα η σύγκριση TFLOP θα πρέπει να συγκρίνεις GPU με ίδια αρχιτεκτονική η έστω παρόμοια. Για παράδειγμα η R9 390 έχει 50% περισσότερα TFLOPS από την GTX970 άλα αυτές η δύο κάρτες έχουν παρόμοιες επίδοσης μετάξι τους. Μια RX 480(περίπου 6TFLOP) θεωρείτε mid range GPU, σε 15 μήνες όταν βγει Scorpio η RX 480 θα θεωρείτε low-end GPU, οπότε όταν βγει το Scorpio θα έχει μεσάτου μια low-end GPU. (Που αν το σκεφτείς είναι αναμενόμενο για κονσόλα, επειδή πρέπει να κρατάνε τις τιμές χαμηλά.) 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 13 Αυγούστου 2016 Share Δημοσ. 13 Αυγούστου 2016 Ακριβώς, ένας λόγος παραπάνω να ισχύει αυτό που έκανες quote. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Spartan117 Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 3 Σεπτεμβρίου 2016 PS4 slim = 16nm ff+ TSMC (Pascal/XBO S) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
The__Blade Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2016 Με την ανακοίνωση του Switch είναι ενδιαφέρον να δούμε τα χαρακτηριστικά αυτού του mobile SOC. Μήπως να προσθέσουμε και την nvidia σε αυτό το thread; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
darkphantomggr Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2016 δεν εχει και διαφορα απο το nvidia shield.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2016 δεν εχει και διαφορα απο το nvidia shield.. Και ναι και όχι. Με την ανακοίνωση του Switch είναι ενδιαφέρον να δούμε τα χαρακτηριστικά αυτού του mobile SOC. Μήπως να προσθέσουμε και την nvidia σε αυτό το thread; ΄Εγινε. Απλά μην περιμένεις τίποτα το συγκλονιστικό. Υποψία μου είναι ότι όταν μπαίνει στο dock αυξάνεται η συχνότητα GPU (και μαζί και η ανάλυση) με την βοήθεια ανεμιστήρα και οι ανάλογες μειώσεις συχνότητας γίνονται όταν το βγάζεις από το dock με παθητική ψύξη. Τα κινητά του 2017 θα έχουν μεγαλύτερο ιπποδύναμη. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Κλεμμένο από τα χεράκια του Wavey@B3D https://www.extremetech.com/computing/227059-amd-announces-new-293-million-joint-venture-to-build-servers-for-the-chinese-market Eύγε AMD σε ΠΟΛΥ καλό δρόμο πλέον με τα semi custom SoCs, με σταθερό και προβλέψιμο εισόδημα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2016 Το αστείο είναι ότι με την επικράτηση των AMD APUs χτυπιέται η intel ακόμα και στο enthusiast market Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tmjuju Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 ο DK περιγραφει την βασιμη υποψία του για custom shader cores στα apple SoCs http://www.realworldtech.com/apple-custom-gpu/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2016 ο DK περιγραφει την βασιμη υποψία του για custom shader cores στα apple SoCs http://www.realworldtech.com/apple-custom-gpu/ Λαλακίες λέει και υποθέτει και λυπάμαι που το λέω. Μόνο και μόνο επειδή δεν μπήκε στον κόπο η IMG να ανανεώσει τον οδηγό για developers με νεότερες δυνατότητες των τελευταίων εκδόσεων δεν σημαίνει τίποτα. Η αλήθεια είναι ότι η IMG όπως έγραψα ήδη στο Β3D φτιάχνει ειδικές εκδόσεις πυρήνων για την Apple από την εποχή του iPad4 με το SGX554. Οτιδήποτε έκτοτε βασίζεται στο GPU IP της IMG όπως θα φανταζόταν κανείς και όχι δεν υπάρχουν οι διαφορές που φαντάζεται ο monsieur Kanter για να εισπράξει 2 ψωροκλικ παραπάνω στην ξεχασμένη σελιδούλα του. Τώρα στο A10 υπάρχει μια αλλαγή εξ ου και η ονομασία Fusion αλλά λεπτομέρειες δεν μπορώ να δώσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tmjuju Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Λαλακίες λέει και υποθέτει και λυπάμαι που το λέω. Μόνο και μόνο επειδή δεν μπήκε στον κόπο η IMG να ανανεώσει τον οδηγό για developers με νεότερες δυνατότητες των τελευταίων εκδόσεων δεν σημαίνει τίποτα. Η αλήθεια είναι ότι η IMG όπως έγραψα ήδη στο Β3D φτιάχνει ειδικές εκδόσεις πυρήνων για την Apple από την εποχή του iPad4 με το SGX554. Οτιδήποτε έκτοτε βασίζεται στο GPU IP της IMG όπως θα φανταζόταν κανείς και όχι δεν υπάρχουν οι διαφορές που φαντάζεται ο monsieur Kanter για να εισπράξει 2 ψωροκλικ παραπάνω στην ξεχασμένη σελιδούλα του. Τώρα στο A10 υπάρχει μια αλλαγή εξ ου και η ονομασία Fusion αλλά λεπτομέρειες δεν μπορώ να δώσω. Ξέρεις πολλές ξεχασμένες σελίδες όπου μπορείς να συζητήσεις με το Linus ? Επίσης και στο παρελθόν έχει κάνει λάθη, αλλά έχει το θάρρος της γνώμης του, και αναγνωρίζει και τα λάθη του, feel free Δε ξέρω γιατί τον υποβιβάζεις τόσο … άκου εκεί ψωροκλικ στη σελιδουλα του... Μακάρι να είχαμε και εδώ τους μηχανικούς που συμμετέχουν στο φόρουμ του Πριν λίγο καιρό όσα μας έδειξε για tiles έγιναν συζήτηση σε όλα τα φορα Τεσπα δε θα σου πω ότι λίγος σεβασμός δεν βλάπτει, απλά ότι μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι είναι το RWT… Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2016 Ξέρεις πολλές ξεχασμένες σελίδες όπου μπορείς να συζητήσεις με το Linus ? Επίσης και στο παρελθόν έχει κάνει λάθη, αλλά έχει το θάρρος της γνώμης του, και αναγνωρίζει και τα λάθη του, feel free Δε ξέρω γιατί τον υποβιβάζεις τόσο … άκου εκεί ψωροκλικ στη σελιδουλα του... Μακάρι να είχαμε και εδώ τους μηχανικούς που συμμετέχουν στο φόρουμ του Πριν λίγο καιρό όσα μας έδειξε για tiles έγιναν συζήτηση σε όλα τα φορα Τεσπα δε θα σου πω ότι λίγος σεβασμός δεν βλάπτει, απλά ότι μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι είναι το RWT… Συμμετέχουν πολύ περισσότεροι engineers στο B3D. Kαι ναι επιμένω ότι είναι για clickbait γιατί ακόμα και μετά από αυτή τη συζήτηση https://forum.beyond3d.com/threads/analysis-concludes-apple-now-using-custom-gpu-design.59719/ δεν βλέπω να έχει αποσύρει ή διορθώσει τίποτα ενώ γνωρίζει τους τεχνικούς της IMG όπου ο ένας τους τυγχάνει και admin του B3D. Εσύ τι λες να μην του έλεγε τι συμβαίνει; Για δείξε μου σε ποια ακριβώς έρευνα βάσισε το άρθρο του και με ΤΙ ακριβώς στοιχεία τα διασταύρωσε; Θα κερδίσει τον σεβασμό μου αν έχει τα παντελόνια να απαντήσει στο B3D και να διορθώσει τα αβάσιμα συμπεράσματά του. Ο σεβασμός κερδίζεται από τα έργα κάποιου. Για τo tile based rasterization@GeForces του το σφύριξε στο B3D forum o Arun δημόσια στο forum μήνες πριν γράψει το σχετικό άρθρο και ούτε εκεί ήταν τα συμπεράσματά του σωστά. ΄Οπου για όσους δεν θυμούνται ο Arun = (ex) Uttar σήμερα sw engineer at Imagination Technologies. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2017 Share Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2017 Χλωμό το κόβω να ασχολείται κανείς με ADAS σε αυτά τα μέρη, πάντως επειδή είναι μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά κυρίως τροφοδοτούμενη από ULP SoCs κάποιοι προσπαθούμε να καταλάβουμε λίγο πολύ τι συμβαίνει εκεί: https://www.forum-3dcenter.org/vbulletin/showthread.php?t=578070 Eπειδή φίλος εδώ με ρώτησε κάποια στιγμή τι συμβαίνει με τo μελλοντικό NV Xavier SoC αν προσέξετε στην παραπάνω παραπομπή η πράσινη πήγε σε αυτό πρόσφατα από 20 DL TOPs με 20W κατανάλωση στα 30 DL TOPs με 30W κατανάλωση όπου προφανώς αυξήθηκαν οι δυνατότητες του fixed function hw που παρέχει τα περισσότερα TOPs γιατί μια θεωρητικά αύξηση συχνότητας δεν φέρνει ποτέ ανάλογη αύξηση κατανάλωσης. Για όσους τα DL TOPs είναι κινέζικα είναι deep learning trillion operations όπου σε μια GPU μπορεί να προέλθουν από το integer κομμάτι των ALUs (INT8) ή απλά να χρησιμοποιείται dedicated fixed function hardware που στην περίπτωση του Xavier ονομάζεται CVA (Compute Vision Accelerator). H αντίστοιχη μονάδα στην Mobileye από το EyeQ4 και μετά είναι το PMA (Programmable Macro Array). Στο ΕyeQ4 υπάρχουν 2 PMA που συνεισφέρουν τα περισσότερα στα 2.5 TOPs@3W: http://ir.mobileye.com/investor-relations/press-releases/press-release-details/2015/Moving-Closer-to-Automated-Driving-Mobileye-Unveils-EyeQ4-System-on-Chip-with-its-First-Design-Win-for-2018/default.aspx Το αναφέρω κυρίως γιατί υπάρχουν ήδη φανατικοί που έχουν μπερδευτεί και νομίζουν ότι το Xavier SoC θα παρέχει αστρονομικές αυξήσεις όσων αφορά την GPU του. Η Volta GPU μέσα σε αυτό έχει 512SPs ακριβώς τα διπλάσια από ότι το σημερινό Parker SoC (256SPs @1.5GHz). 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ailuros Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Share Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2017 Drones, ΑR και το πιθανό τους μέλλον: https://www.imgtec.com/blog/visionary-interview-chris-longstaff/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα