mixkarl Δημοσ. 10 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2016 Παιδια εχθες μετα το χθεσινοβραδινο hard reset σταματησε τις επανεκκινησεις και σημερα το πρωι κατεβασα καποια παιχνιδακια και επεξα λιγακι και λεω θα εστρωσε οποτε δεν πηγα στο μαγαζι.Ε τωρα το βραδυ οπως το σκαλιζα στο μενου εκανε 3 απανωτες .............................. ενταξει παλι τα ιδια σκατα .......με ξεσκισε βραδιατικο στις επανεκκινησεις ...τι το επιασε παλι γαμω την τυχη μου.Αυριο πρωι παω στο μαγαζι διχως αλλη σκεψη να παρω τα λεφτα μου αν τα καταφερω διοτι αλλη συσκευη δεν εχει......... 1
AlienTechGR Δημοσ. 10 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2016 Όχι ΑΝ τα καταφέρεις. ΠΡΕΠΕΙ να πάρεις τα χρήματα σου πισω, γιατί τα δικαιούσαι βάση νόμου. Δεν θα σου κάνουν χάρη, αν σου επιστρέφουν τα χρήματα, γιατί πολύ απλά είναι υποχρεωμένοι. 1
mixkarl Δημοσ. 10 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 10 Αυγούστου 2016 εχω τετοια αγωνια ...περιμενω να ξημερωσει.Αν τυχον μου κανουν τους δυσκολους και μου πουν οτι μου ειπαν τηλεφωνικα προχθες οτι πρεπει να το στειλουν στην samsung? Τι κανω βρε παιδια? Και αν αρνηθουν να μου γυρισουν τα χρηματα? τι πρεπει να κανω? Βοηθηστε παιδες αν καποιος εχει σχετικη εμπειρια.
msdx Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Αν δεν καταφέρεις τίποτα στο κατάστημα θα πας Χαϊδάρι στην σμαρτεκ οχι αβαρτο για για να το πάρεις και γρήγορα θα περιμένεις να στο επισπεύσουν εκεί καμία ώρα κάνουν αν έχουν το ανταλλακτικό.Κάνουν άψογη δουλειά 99% έχω πάει αρκετές συσκευές.
26ska Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Τι να το πάει στη samsung ρε φίλε μου του λες;Doa και τέλος,δικαιωμα του ειναι,το είδε,δεν του άρεσε,ειναι υποχρεωμένοι να του το αλλάξουν.Δεν χρειάζεται να έχει κάποιο πρόβλημα,για να του το αλλάξουν. 1
dimips Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 DOA σημαίνει dead-defective on arrival που σημαίνει θα πρέπει να υπάρχει κάποιο πρόβλημα και αν το έχει παραδώσει στο κατάστημα μέσα σε αυτές τις 7 μέρες ή όσες έχει DOA για να διαπιστωθεί το πρόβλημα και να του δώσουν καινούργιο ή τα λεφτά του πίσω. Πάνε στο μαγαζί δώσ τους το πίσω πες τους είναι χαλασμένο θέλω αποδεικτικό ότι το παραλάβατε εντός των ημερών του DOA και πως αν μετά από έλεγχο του επίσημου service βρεθεί ελατωματικο θέλω να μου δώσετε καινούργια συσκευή σφραγισμένη όπως ορίζει ο νόμος αλλιώς θα κινηθώ νομικά. Βασικά αρχικά ακου τι θα σου που και μίλα με καλό τρόπο γιατί με άσχημο τρόπο δε βγαίνει συνεννόηση και πόσο μάλλον αν τα βάλεις με τον υπάλληλο. Αν δεις πως δεν βγαίνει άκρη πες τα παραπάνω. Επίσης πες του πως έκανες factory reset και πως το πρόβλημα δεν διορθώθηκε άρα είναι στη μητρική διότι μπορεί αυτοί να το κάνουν ένα απλό factory reset και να στο γυρίσουν πίσω, αυτό θα στο γράφουν πάνω στο χαρτί ως επαναπρογραμματισμο, αν δεις κάτι τέτοιο μη το δεχτείς πίσω. 1
msdx Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Ρε παιδιά αφού το doa είναι παροχή που αν θέλει το κατάστημα την δίνει δεν ειναι κάτι που ορίζεται απο το νόμο.Έτσι γράφει στο λινκ που έδωσε κάποιο παλικάρι πιο πρίν.
Sheogorath Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Νομικά είναι 7 μέρες. Άλλα καταστήματα, σπάνια, δίναν περισσότερο.
stelios18120 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Όσο πιο σύντομα μπορείς κυνήγησε το γιατί μόλις περάσει το 7ημερο θα σ πουν να πάει γ service και τα γνωστά. 1
ziaba Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Μόνο εμένα μου ακούγεται όλη αυτή η ιστορία σαν troll?????
26ska Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Έχω πάρει τηλεόραση από media στο παρελθόν,δεν μου έκανε στο χώρο που την προόριζαν,πηγα την επόμενη στο κατάστημα και μου την άλλαξαν,χωρις να με ρωτήσουν απολύτως τίποτα.
stelios18120 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Φίλε πάρε το κινητό και πέταξε το στα μούτρα τους άμεσα! Και πες να σου δώσουν ένα άλλο.
mixkarl Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 παιδια σημερα πρωι πρωι στις 10 που ανοιγουν ημ,ουν εκει.........τους ειπα λεπτομερως τι εχει συμβει απο την αρχη που ξεσφραγιστηκε απο το κουτι .Το πιανει στα χερια του και μου λεει ο υπαλληλος ...εγω βλεπω ενα λειτουργικο κινητο .Μα του λεω κολλαει .Ναι με τα δικα σου λεγομενα αυτο μου λεει......τοτε το παιρνω στα χερια μου και σε δευτερολεπτα αρχισε να κανει επανεκκινησεις παλι του το δειχνω και κανει οτι δεν καταλαβαινει..........μου λεει ο διευθυντης λειπει εκτος και εκει που ειναι δεν μπορω να επικοινωνησω.............χαχαχαχαχαχαχχα πουστιες αρχισαν λεω απο μεσα μου........θελω αντικατασταση του λεω.Δεν γινεται διαβασε την σελιδα μας λεει δεν ειναι DOA γιατι αναψε λεει.....χαχαχαχχαχαχα Δευτερη πουστια του.Μου λεει επειδη ειναι 5 ημερων θα το στειλω εγω στην samsung γιατι αν το πας εσυ δεν θα το δεχτουν.Ωραια του λεω κοψε μου ενα δελτιο παραλαβης.........Οχι δεν εχω τετοια πραγματα μονο πουλαω εγω λεει........Φορτωνω εγω και του λεω θα στο αφησω στα λογια ειμαστε σοβαροι και να μου πει αυριο οτι δεν του εδωσα τιποτα εγω? μου λεει θα στο γραψω σε ενα χαρτι οτι θα το στειλω για επισκευη...μπακαλοδουλειες.........τελικα του λεω φευγω και το παω εγω στην αντιπροσωπια....Εντομεταξυ ειδα οτι κατω απο την ταινια ασφαλειας που το ανοιξα ειχε μια δευτερη παραβιασμενη και οταν του το εδειξα μου ειπε οτι τα ανοιγουν στο τελωνειο να δουν αν μεσα ειναι κινητα........η μια παπαρια μετα την αλλη..........το πηγα και το αφησα στο service και μου ειπαν απο εκει γιατι δεν στο αλλαζουν? μιλησα παλι με το καταστημα αγορας και του ειπα αν ειναι θεμα μητρικης και επισκευαστει δεν θα το δεχτω η θα μου δωσει αλλο η τα χρηματα και μετα απο κοπους και φασαριες και επιμονη μου μου ειπε ενταξει.......η samsung του περασε το λειτουργικο και τους εκανε τα ιδια παλι και μου ειπαν το κρατουν να δουν ανα ειναι μπαταρια η μητρικη.Αν ειναι μητρικη θα παραγγελθει απο ολλανδια γιατι εδω δεν εχει ερθει το οκταπυρινο και δεν υπαρχει πλακετα................περιμενω και ενημερωνω αυριο παλι 1
BloodDonor89 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Πες μας ποιο κατάστημα είναι να ξέρουμε και μεις μην τη πατήσουμε...οχι τόσο για το ελλατωματικο προϊόν, αυτά συμβαίνουν. Όσο για την εξυπηρέτηση που είχες από τον δήθεν υπάλληλο. 2
thelos257 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Καλησπερα σε μενα μ ετυχε κατι αναλογο αλλα ευτυχως πειρα πισω τα χρηματα μου.Πειρα το Νεξυς 5χ το Σαββατο το δουλευα σαββατο κυριακη και δευτερα αποφαφισα να παω εξω να τραβηξω φωτογραφιες κλπ ειχα και το 4G ενεργοποιημενο εκεινη την ωρα και τις ανεβαζα στο φβ μετα το νιωθω να υπερθερμενεται παραπανω απο το κανονικο οριο λεω δεν ειναι δυνατον. Τους περνω τηλεφωνο μου λενε περνα απο εδω να το κοιταζουμε. Τους το πειρα εκει επι τοπου μου λεει ο υπαλληλος δεν βλεπω κατι το ανησυχτικο. Μεν αντιπροσωπια μ ειπαν να μ το στηλουν μεν τιποτα. Μου ειπαν να σ δωσουμε αλλο θες ; Τους λεω οχι θελω τα χρηματα μου πισω επι τοπου μ λενε αυτο δεν γινεται ετσι τους τηλεφωνησε η μητερα μ και το επομενο πρωι πηγα και τα παραλαβα πισω τα χρηματα μου 329ευρω. Αλλα με χαρακτηρισε ως ιδιοτροπο πελατη ο πωλητης. ΕΛΕΟΣ ΤΟΣΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ; Δηλ το οτι ηταν προβληματικο ειναι ιδιοτροπια μου ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα