Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 Τα φωτα σας γιατι ψαχνω 2 μηνες και πεφτω ολο σε χιλιοτρακαρισμενα (ψαχνω getz yaris η Picanto)

Κοιταζω στο car.gr σε fb σε xe. Αλλα σε οσα εχω πεσει γυρω στα 4.000+- ειναι βασει της βασης δεδομενων της ασφαλιστικης χιλιοτρακαρισμενα σε αντιθεση με τα λεγομενα των πωλητων. 

 

Επειδη δεν παιζει αγορα νεου αλλα δεν εχω ξαναγορασει τι με συμβουλευετε να κανω για να βρω που αλλου να κοιταω και επισης μπορει ενας μηχανικος πχ σε hyundai η toyota με εναν ελεγχο των 20-60 ευρω antstoixa να βρει βλαβες η το περνω και τις λουζομαι;

 

Οτι συμβουλες εχετε ευπροσδεκτες !

Δημοσ.

Κατευθύνσου σε ιδιώτες. Τα μοντέλα που κοιτάς έχουν παίξει πάρα πολύ σε νοικιάρικα και εταιρικά οπότε γι αυτό βλέπεις όλη τη σαβούρα στις μάντρες. Επίσης δώσε βάση στον εξοπλισμό ώστε να ψιλιαστείς αν ήταν νοικιάρικο ή όχι μιας και ένα τέτοιο πάντα έχει φτωχό εξοπλισμό (άβαφοι προφυλακτήρες, σιδερένιες ζάντες, μηχανικά πίσω παράθυρα κλπ.).

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

ενταξει δεν ειμαι και ειδικος αλλα το χιλιοτρακαρισμενο πως σου το ειπαν στην ασφαλιστικη μηπως μετραει το παραμικρο ως χρηση της ασφαλειας?Το δικο μου ας πουμε εκανα αλλαγη τα κρυσταλλα επειδη ειχε ρωγμη εχω μια γρατζουνια που εκανα φιλικη δηλωση και μου αρπαξε ενας τον καθρεφτη και μονο, με την πορτα του οποτε και εκανα αλλαγη.Αυτο μηπως φενεται σαν χρηση της ασφαλειας/"τρακαρισμα"?

Το αυτοκινητο κατα τα αλλα δεν εχει κατι

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Πρεπει να εισαι κ λιγο τυχερος.Εγω προσφατα αγορασα c2 vts με 3000 χιλιαρικα με την μεταβιβαση.Το βρηκα σε μια αντιπροσωπεια opel οπου το πηραν για ανταλλαγη με αγορα καινουργιου.Απο οτι μου ειπε αυτοι εχουν μονο "καλα"μεταχειρισμενα κ τα δινουν φθηνα γιατι θελουν να τα ξεφορτωνονται γρηγορα και οτι το μεγαλυτερο κερδος το βγαζουν απο το νεο αυτοκινητο που πουλανε.

Δημοσ.

Αμα ειναι νοικιαρικο καταρχην ή εταιρικο και δευτερον θα τα απεφευγα ακομη και να μην ηταν τρακαρισμενα. Προκειται για ξεζουμισμενα αυτοκινητα που εχουν περασει απο πανω τυος διαφορα ποδια με διαφορετικο στυλ οδηγησης οπου ουτε καν ειχαν στρωθει οι κινητηρες τους σωστα .Οπου ναι μεν μπορει εκ πρωτης οψεως μηχανολιγικα να φαινονται οκ αλλα με το χρονο θα αρχισουν να βγαινουν τα κουσουρια εξαιτιας της κακης χρησης που εχουν υποστεί. Προτιμω ενα αυτοκινητο που περασε απο ενα ιδιοκτητη οπου θα το συμπερθηκε σωστα ακομη και να ειχε καπιοο τρακαρισμα αρκεί να μην ηταν σοβαρο και να εχει επιρεασει ζωτικης σημασιας μερη, σασι, κρεμαγιερες κινητηρα μπλα μπλα. Αμα του ειχαν σπασει κανα φαναρι καθρεφτη ή ειχε βουλαξει κανα φτερο, προφυλακτηρας χωρις να παθει καμμια ζημια καποιο σημαντικο εξαρτημα δεν τρεχει και τιποτα... και εσυ οταν το παρεις αν εισαι σε πολη χωρις ιδιωτικο παρκινγ συντομα θα αρχισεις να ανακαλύπτεις μικροζημιες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...