pmakr Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Τα φωτα σας γιατι ψαχνω 2 μηνες και πεφτω ολο σε χιλιοτρακαρισμενα (ψαχνω getz yaris η Picanto) Κοιταζω στο car.gr σε fb σε xe. Αλλα σε οσα εχω πεσει γυρω στα 4.000+- ειναι βασει της βασης δεδομενων της ασφαλιστικης χιλιοτρακαρισμενα σε αντιθεση με τα λεγομενα των πωλητων. Επειδη δεν παιζει αγορα νεου αλλα δεν εχω ξαναγορασει τι με συμβουλευετε να κανω για να βρω που αλλου να κοιταω και επισης μπορει ενας μηχανικος πχ σε hyundai η toyota με εναν ελεγχο των 20-60 ευρω antstoixa να βρει βλαβες η το περνω και τις λουζομαι; Οτι συμβουλες εχετε ευπροσδεκτες !
Γιάννης Platano Δημοσ. 9 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2016 Αν τα εχεις μετρητα τα χρηματα κοιτα απο ιδιωτη , Στα 4000 θα κερδισεις τουλαχιστον 700-800 ευρω. Το Yaris σε 1300 κυβικα το θεωρω καλυτερη λυση .
panos2171 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 11 Αυγούστου 2016 Κατευθύνσου σε ιδιώτες. Τα μοντέλα που κοιτάς έχουν παίξει πάρα πολύ σε νοικιάρικα και εταιρικά οπότε γι αυτό βλέπεις όλη τη σαβούρα στις μάντρες. Επίσης δώσε βάση στον εξοπλισμό ώστε να ψιλιαστείς αν ήταν νοικιάρικο ή όχι μιας και ένα τέτοιο πάντα έχει φτωχό εξοπλισμό (άβαφοι προφυλακτήρες, σιδερένιες ζάντες, μηχανικά πίσω παράθυρα κλπ.).
chrisxkar Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 ενταξει δεν ειμαι και ειδικος αλλα το χιλιοτρακαρισμενο πως σου το ειπαν στην ασφαλιστικη μηπως μετραει το παραμικρο ως χρηση της ασφαλειας?Το δικο μου ας πουμε εκανα αλλαγη τα κρυσταλλα επειδη ειχε ρωγμη εχω μια γρατζουνια που εκανα φιλικη δηλωση και μου αρπαξε ενας τον καθρεφτη και μονο, με την πορτα του οποτε και εκανα αλλαγη.Αυτο μηπως φενεται σαν χρηση της ασφαλειας/"τρακαρισμα"? Το αυτοκινητο κατα τα αλλα δεν εχει κατι
visualizer Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 26 Αυγούστου 2016 Προφανώς μιλάει για τρακαρίσματα που μπορεί να επηρεασουν τον σκελετο του αυτοκινητου .
nyne Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Πρεπει να εισαι κ λιγο τυχερος.Εγω προσφατα αγορασα c2 vts με 3000 χιλιαρικα με την μεταβιβαση.Το βρηκα σε μια αντιπροσωπεια opel οπου το πηραν για ανταλλαγη με αγορα καινουργιου.Απο οτι μου ειπε αυτοι εχουν μονο "καλα"μεταχειρισμενα κ τα δινουν φθηνα γιατι θελουν να τα ξεφορτωνονται γρηγορα και οτι το μεγαλυτερο κερδος το βγαζουν απο το νεο αυτοκινητο που πουλανε.
teddy71 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Δημοσ. 5 Σεπτεμβρίου 2016 Αμα ειναι νοικιαρικο καταρχην ή εταιρικο και δευτερον θα τα απεφευγα ακομη και να μην ηταν τρακαρισμενα. Προκειται για ξεζουμισμενα αυτοκινητα που εχουν περασει απο πανω τυος διαφορα ποδια με διαφορετικο στυλ οδηγησης οπου ουτε καν ειχαν στρωθει οι κινητηρες τους σωστα .Οπου ναι μεν μπορει εκ πρωτης οψεως μηχανολιγικα να φαινονται οκ αλλα με το χρονο θα αρχισουν να βγαινουν τα κουσουρια εξαιτιας της κακης χρησης που εχουν υποστεί. Προτιμω ενα αυτοκινητο που περασε απο ενα ιδιοκτητη οπου θα το συμπερθηκε σωστα ακομη και να ειχε καπιοο τρακαρισμα αρκεί να μην ηταν σοβαρο και να εχει επιρεασει ζωτικης σημασιας μερη, σασι, κρεμαγιερες κινητηρα μπλα μπλα. Αμα του ειχαν σπασει κανα φαναρι καθρεφτη ή ειχε βουλαξει κανα φτερο, προφυλακτηρας χωρις να παθει καμμια ζημια καποιο σημαντικο εξαρτημα δεν τρεχει και τιποτα... και εσυ οταν το παρεις αν εισαι σε πολη χωρις ιδιωτικο παρκινγ συντομα θα αρχισεις να ανακαλύπτεις μικροζημιες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα