Προς το περιεχόμενο

Ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές.

DJ_XLR8

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρα πρόσφατα την Sony DSC-P10 5.0 megapixles με την standard κάρτα 32ΜΒ & μία extra 128MB.

Eπειδή είμαι άσχετος με το θέμα εμφάνισης των φωτογραφιών αυτών, απλά θα ήθελα να μου επιβεβαιώσει κάποιος τη διαδικασία εμφάνιση των φωτό απο την κάρτα μνήμης.

Ας πούμε έχω μέσα στην 32άρα κάρτα αποθηκευμένες 17 φωτό εκ των οποίων οι 14 είναι στα 3.2 megapixel & οι άλλες 3 στα 5.0, θα πρέπει να πάω στο φωτογραφείο την κάρτα μνήμης. Εκεί θα μπορώ να τους ζητήσω να μου εκτυπώσουν κάποιες απο τις φωτό σε διάφορα μεγέθη;;

Επίσης, πληρώνω την εμφάνιση της κάθε φωτό & πόσο περίπου η μία;

Θα μου πείτε ανόητες ερωτήσεις, αλλά όποιος έχει ψηφιακή θα ήθελα να μου τα επιβεβαιώσει. Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Pas tin karta mnimis sto fotografeio (kalitera ase mesa mono tis foto pou thes gia tipoma oste na min psaxnei o antropos) kai tous les to megethos ton foto pou thes....

Bebaia mporeis na ta pas kai se cd ;)

To kostos tora einai analoga me to megethos (nomizo) kai ennoeitai analoga me to plithos

Δημοσ.
Αγόρα πρόσφατα την Sony DSC-P10 5.0 megapixles με την standard κάρτα 32ΜΒ & μία extra 128MB.

Eπειδή είμαι άσχετος με το θέμα εμφάνισης των φωτογραφιών αυτών' date=' απλά θα ήθελα να μου επιβεβαιώσει κάποιος τη διαδικασία εμφάνιση των φωτό απο την κάρτα μνήμης.

Ας πούμε έχω μέσα στην 32άρα κάρτα αποθηκευμένες 17 φωτό εκ των οποίων οι 14 είναι στα 3.2 megapixel & οι άλλες 3 στα 5.0, θα πρέπει να πάω στο φωτογραφείο την κάρτα μνήμης. Εκεί θα μπορώ να τους ζητήσω να μου εκτυπώσουν κάποιες απο τις φωτό σε διάφορα μεγέθη;;

Θα μου πείτε ανόητες ερωτήσεις, αλλά όποιος έχει ψηφιακή θα ήθελα να μου τα επιβεβαιώσει. Ευχαριστώ.[/quote']

Parepiptodos poso agorases tin extra mnimi?

Δημοσ.

Ego exo tin dsc-p8 (3.2 Mpixels)