dgou Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Όπως έγραψα και σε προηγούμενο Θέμα τελικά με λυπήθηκε ο θεός και ο Γερμανός μου επέστρεψε τα χρήματα καθώς δεν ήταν διαθέσιμο το Samsung J7 στο συγκεκριμένο κατάστημα. Θέλω ένα κινητό για αποκλειστικά χρήση ίντερνετ (να είναι δηλαδή γρήγορο) και να έχει καλή κάμερα. Είμαι άσχετος με τα κινητά ....please βοηθήστε με γιατί πρέπει να το πάρω άμεσα γιατί είμαι χωρις κινητό εδώ και 2 ημέρες....
Ntelosxxx Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Flex2, g4, nexus 5x, sony z3 σου έγραψα 2-3 κινητά με βαση αυτα που ζητας... 200-300€ καλή κάμερα και πολυ γρήγορα. Τωρα τα αλλα ειναι θεμα γουστου.
dgou Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σου απλά θα προτιμούσα να μην πάρω lg για πολλύς λόγους
xaralas Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Δες το huawei p9 lite αν δεν σου αρεσει το nexus λογω LG.
Ntelosxxx Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Οκ εγω σου απαντησα μα αυτα τα 3 κριτήρια που ζητουσες το p9 lite ειναι πολυ πιο αργο και απο τα 4 που σου πρότεινα, αλλα αξίζει για τα λεφτά του στα 200€ οχι 269€ που βλεπω γερμανο wind voda.... Η γυναίκα μου εχει το p8 και αν βρω καμια προσφορά το z3 λεω να το χτυπήσω μονο και μονο για την μπαταρία και ταχύτητα.
dgou Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2016 Οκ εγω σου απαντησα μα αυτα τα 3 κριτήρια που ζητουσες το p9 lite ειναι πολυ πιο αργο και απο τα 4 που σου πρότεινα, αλλα αξίζει για τα λεφτά του στα 200€ οχι 269€ που βλεπω γερμανο wind voda.... Η γυναίκα μου εχει το p8 και αν βρω καμια προσφορά το z3 λεω να το χτυπήσω μονο και μονο για την μπαταρία και ταχύτητα. Να πω την αλήθεια το πρωί που πήγα στο γερμανό ήμουν ανάμεσα στο Samsung A5 και στο Samsoung J7 αλλά δεν μου τα έχει προτείνει κανένας μήπως ....Μήπως τελικά είναι τόσο τραγικά???