Kaboosh Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Είχαμε σύνδεση forthnet για 92 μήνες, στην αρχή η σύνδεση ήταν εξαιρετική, υψηλή ταχύτητα, κανένα πρόβλημα. Κάθε λίγο καιρό όμως τα τελευταία 2 χρόνια, χειροτέρευε η ταχύτητα, θυμάμαι στα τορρεντ κατέβασα με 600-700 kbps, τον τελευταίο καιρό είχε πέσει στα 200-250 kbps, είχα καλέσει και τη φόρθνετ αλλλά δεν κάνανε τίποτα. Το ανέφερα αυτό το πρόβλημα στη μητέρα μου πριν να φύγω για κάμποσους μήνες από το σπίτι, και συμπτωματικά, λίγο πριν να γυρίσω, την καλέσανε από τη WIND, και τη δελεάσανε με δωράκια και χαμηλότερη τιμή, να αλλάξει, το έκανε αυτό χωρίς να συμβουλευτεί κάποιον, και να τα μας. Η WIND είχε "υποσχεθεί" 24 μήνες συμβόλαιο, στα 18 ευρώ, 2 κάρτες ΣΙΜ με κάποια μπόνους λεπτά και μεγκαμπάιτ κάθε μήνα και μία συσκευή αλκατέλ-μπακατέλ. Έλα όμως που το συμβόλαιο που της φέρανε να υπογράψει, έλεγε ότι αυτά θα ισχύουν μόνο για τους πρώτους 6 μήνες, και μετά θα ανέβει η τιμή στα 23,5 ευρώ το μήνα, (περισσότερα από όσο με τη φορθνετ, τα λεφτά ήταν ένας από τους λόγους που άλλαξε), και για να παίρνει τα "μπονους" στις ΣΙΜ, θα πρέπει να βάζει 5 εύρω. Υπάρχει κάποιος τρόπος να διακόψουμε τη σύνδεση χωρίς να μας "εξαπατήσουνε" κι άλλο?
Kaboosh Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 14/7/16 Υπέγραψε, η σύνδεση έγινε λίγο αργότερα.
sundance_kid Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Απο την ώρα που έχετε υπηρεσίες απο την εταιρεία, και υπάρχουν υπογεγγραμμένα έντυπα που να τα αναγράφουν αυτά που αναφέρεις (οτι μετά θα ανέβει η τιμή στα 23,5 ευρώ το μήνα) τοτε δυστυχώς δεν μπορείς να διακόψεις χωρίς τέλος απενεργοποίησης. Ο λόγος που συμβαίνει το παραπάνω είναι ο εξής: Άν το δούμε και απο την άλλη πλευρά, θα μπορούσες κάλλιστα να πέις ότι απολαμβάνω τα προνόμια 18€, τσάμπα χρόνος σε ΣΙΜ και τζάμπα κινητό ένα εξαμηνακι, και μετά να την κάνεις.
Haldol Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2016 Την υπογραφή μας (και κάτι άλλο) προσέχουμε που την βάζουμε. Εφόσον υπέγραψες, ισχύει ότι λέει το συμβόλαιο. Σε 2 χρόνια που θα λήξει φεύγεις. Ή το σπας και πληρώνεις το προβλεπόμενο penalty. 1
chipakos Δημοσ. 7 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2016 Ευτυχώς εγώ δεν υπόγραψα ούτε συμβόλαιο ούτε κάποια αίτηση οπότε μαύρο στην Wind και πίσω στον ΟΤΕ.Τουλάχιστον υπάρχει σοβαρότης και υπευθυνότητα στον ΟΤΕ ας είναι λίγο πιο ακριβά.
Kaboosh Δημοσ. 7 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Αυγούστου 2016 Mαλιστα Ευχαριστω για τις απαντησεις θα δω τι μπορω να κανω.
soteras Δημοσ. 7 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2016 Από τη στιγμή που υπέγραψες δεν υπάρχει γυρισμός έχει περάσει και η διορία που μπορούσες να αποχωρήσεις.Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι άμα είναι όλα κάτω από το ίδιο ΑΦΜ να διεκδηκίσεις εκπτώσεις σε όλα τα νούμερα
hunter2000 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Μην ακούς κανένα, οι τηλεφωνικές συνομιλίες υποχρεωτικά καταγράφονται, αν όντος της υποσχέθηκαν 24 μήνες με αυτό το πάγιο και τις έφεραν να υπογράψει λάθος συμβόλαια είναι ευθύνη της wind, θα τους κάνεις καταγγελία στην EETT και είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν εγγράφως. Μια χαρά θα βγάλεις άκρη αν κάνεις αυτή την καταγγελία μην το ακυρώσεις το συμβόλαιο απλά να απαιτήσεις αυτά που σου υποσχέθηκαν. http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam
sundance_kid Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Μην ακούς κανένα, οι τηλεφωνικές συνομιλίες υποχρεωτικά καταγράφονται, αν όντος της υποσχέθηκαν 24 μήνες με αυτό το πάγιο και τις έφεραν να υπογράψει λάθος συμβόλαια είναι ευθύνη της wind, θα τους κάνεις καταγγελία στην EETT και είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν εγγράφως. Μια χαρά θα βγάλεις άκρη αν κάνεις αυτή την καταγγελία μην το ακυρώσεις το συμβόλαιο απλά να απαιτήσεις αυτά που σου υποσχέθηκαν. http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam Really?!?!?!!?!? Του λές δηλαδή να χαραμίσει χρόνο για κάτι που κανείς δεν έχει βγάλει άκρη; Που το βασίζεις αυτό; Το ξέρεις πως το υπογεγγραμένο έγγραφο αν έχει μεταγενέστερη ημερομηνία απο την ηχογράφηση της κλήσης, έχουν ισχύ αυτά που αναγράφει;
Moderators Inuyasha Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Moderators Δημοσ. 8 Αυγούστου 2016 Μην ακούς κανένα, οι τηλεφωνικές συνομιλίες υποχρεωτικά καταγράφονται, αν όντος της υποσχέθηκαν 24 μήνες με αυτό το πάγιο και τις έφεραν να υπογράψει λάθος συμβόλαια είναι ευθύνη της wind, θα τους κάνεις καταγγελία στην EETT και είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν εγγράφως. Μια χαρά θα βγάλεις άκρη αν κάνεις αυτή την καταγγελία μην το ακυρώσεις το συμβόλαιο απλά να απαιτήσεις αυτά που σου υποσχέθηκαν. http://www.apps.eett.gr/complaints/Complaint.seam Αν δεν είναι ανανέωση και είναι καινούργιο συμβόλαιο άσχετα τι θα πούνε στο τηλέφωνο ισχύει το συμβόλαιο δεν πρόκειται να βγάλει άκρη από την στιγμή που υπέγραψε, το έχω ξανά πει οι Έλληνες (οι περισσότεροι δηλαδή) έχουμε ένα κακό αυτά τα χαρτιά τα υπογράφουμε στα τύφλα, όσο και να βιάζεται ο courier είναι υποχρεωμένος να περιμένει να το διαβάσεις αν έχει το πιάνεις και πας στο τέλος και βάζεις υπογραφή δεν σου φτάνει κανένας 1
hunter2000 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2016 Σιγά τον χρόνο που θα χάσει, πέντε λεπτά θα του πάρει να συμπληρώσει την καταγγελία, αν ισχύουν όσα λέει μια χαρά θα βγάλει άκρη. Έχω κάνει καταγγελία στην wind και στην vodafone, όχι μόνο δικαιώθηκα αλλά παίρναν και τηλέφωνο να ζητήσουν συγνώμη για την αναστάτωση. Που το στηρίζεις ότι κανείς δεν έχει βγάλει άκρη, ξέρεις την κατάληξη όλων των καταγγελιών; ή είσαι κανένα παπαγαλάκι από καμιά εταιρεία; Ναι καλά δεν έχουν όλοι η άνθρωποι την ίδια κρίση, μιλάμε για μια κυρία που δεν έχει τεχνολογικές γνώσεις και είναι και κάποιας ηλικίας και της φέρνουν να διαβάσει ένα κατεβατό και μου λες ότι έχει την αποκλειστική ευθύνη για το ότι υπέγραψε; Η wind είναι υπεύθυνη που έστειλε λάθος συμβόλαιο.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 9 Αυγούστου 2016 Moderators Δημοσ. 9 Αυγούστου 2016 Σιγά τον χρόνο που θα χάσει, πέντε λεπτά θα του πάρει να συμπληρώσει την καταγγελία, αν ισχύουν όσα λέει μια χαρά θα βγάλει άκρη. Έχω κάνει καταγγελία στην wind και στην vodafone, όχι μόνο δικαιώθηκα αλλά παίρναν και τηλέφωνο να ζητήσουν συγνώμη για την αναστάτωση. Που το στηρίζεις ότι κανείς δεν έχει βγάλει άκρη, ξέρεις την κατάληξη όλων των καταγγελιών; ή είσαι κανένα παπαγαλάκι από καμιά εταιρεία; Ναι καλά δεν έχουν όλοι η άνθρωποι την ίδια κρίση, μιλάμε για μια κυρία που δεν έχει τεχνολογικές γνώσεις και είναι και κάποιας ηλικίας και της φέρνουν να διαβάσει ένα κατεβατό και μου λες ότι έχει την αποκλειστική ευθύνη για το ότι υπέγραψε; Η wind είναι υπεύθυνη που έστειλε λάθος συμβόλαιο.Αν δεν έχει της γνώσεις να καταλάβει το γράφει το συμβόλαιο απλά δεν υπογράφει, η wind μπορεί να έστειλε μια χαρά συμβόλαιο, απλά οι πωλητές είναι "εκπαιδευμενοι" τι ακριβώς να λένε και πως να το λένε για να μπερδεύουν τον πελάτη, λένε λέξεις κλειδιά για να σε αποσπασουν, όπως και να έχει έχεις το δικαίωμα να κρατήσεις το συμβόλαιο και να μην το δώσεις επιτόπου, αν δεν γνωρίζεις το κρατάς και δίνεις να το διαβάσει κάποιος που γνωρίζει Όχι παπαγαλακι δεν είμαι καμιας εταιρίας, για να μην χανεσε σε νέο συμβόλαιο πρέπει να υπάρχει έγγραφο συμβόλαιο με υπογραφές, ότι υπογράψει εκεί ισχύει στο τηλέφωνο μπορεί να σου ταξουν 3 ρωσιδες και 2 βίλες, αυτό που υπογράφει στο συμβόλαιο μόνο εκείνο ισχύει, στην ανανέωση συμβόλαιο γίνεται και τηλεφωνικά αρκεί να σε έχουν ενημερώσει ότι η κλήση κατά γράφετε
sundance_kid Δημοσ. 9 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2016 Έχω κάνει καταγγελία στην wind και στην vodafone, όχι μόνο δικαιώθηκα αλλά παίρναν και τηλέφωνο να ζητήσουν συγνώμη για την αναστάτωση. Άν αληθεύει, το έκαναν για να μην ασχολούνται άλλο μαζί σου. Που το στηρίζεις ότι κανείς δεν έχει βγάλει άκρη, ξέρεις την κατάληξη όλων των καταγγελιών; ή είσαι κανένα παπαγαλάκι από καμιά εταιρεία; Μίλα καλύτερα. Δεν βλέπω κάπου να σε χαρακτηρίζω. Στην τελίκή σε δημόσιο φορουμ είμαστε, μπορεί να είμαι ακόμη και αυτός που διαχειρίζεται τις καταγγελίες, ποτέ δεν ξέρεις (internet FTW). ... μιλάμε για μια κυρία που δεν έχει τεχνολογικές γνώσεις και είναι και κάποιας ηλικίας και της φέρνουν να διαβάσει ένα κατεβατό και μου λες ότι έχει την αποκλειστική ευθύνη για το ότι υπέγραψε; Υπέγραψε γιατί άκουσε οτι ήθελε να ακούσει. Όπως σου είπε και ο Inuyasha "οι πωλητές είναι "εκπαιδευμενοι" τι ακριβώς να λένε και πως να το λένε για να μπερδεύουν τον πελάτη". Ομοίως, φαντάζομαι ότι αν υπέγραφε κάτι τεχνολογικό προς το συμφέρον της (πχ αν κέρδιζε ένα λάπτοπ), εκεί θα έφερε αποκλειστική ευθύνη για ότι υπέγραψε. Η wind είναι υπεύθυνη που έστειλε λάθος συμβόλαιο. Βασικά η wind έστειλε ένα σωστό συμβόλαιο.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 9 Αυγούστου 2016 Moderators Δημοσ. 9 Αυγούστου 2016 Ξέχασα να αναφέρω ειδικά για την wind όταν ξεκινάει ο πωλητής καθ λέει αν κάνουμε τώρα συμβόλαιο θα σας δώσω έξτρα 100 λεπτά προς όλους 2σιμ με λεπτά για όλους, αν έχετε ήδη κινητό wind 20%έκπτωση, και πετάνε και το μαγικό και ειδικά για εσάς σας κάνουμε δώρο και ένα tablet εκεί οι περισσότεροι που δεν ασχολούνται έχουν ήδη ψαρωσει γιατί ο κόσμος καλώς ή κακώς που δεν ασχολείται έχει συνδέσει τα tablet με το iPad και αυτόματα κάτι ακριβό, δεν τους λέει ο πωλητής βέβαια ότι είναι ένα tablet που η μοναδική χρήση του είναι για να κρατάει της χαρτοοετσετες στο τραπέζι όταν φυσάει, αλλά ούτε κάθονται να δούνε στο συμβόλαιο ότι αν θελήσεις να φύγεις θα το πληρώσεις πιο ακριβά και από iPad
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα