Προς το περιεχόμενο

Ελαστικά 215/45R16 για Volkswagen Polo


Haldol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εμένα από την μάνα του φόραγε 195/55/16 και έβαλα εδώ και 5 χρόνια 225-45-18 και είναι άπειρα καλύτερο σε στρίψιμο και κράτημα.

Βέβαια αυξήθηκε η κατανάλωση περίπου 30% γιατί μεγάλωσε το "βήμα" αλλά οκ

 

(Mazda 6 2000cc)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω πως τα ελαστικά με προφίλ που τελειώνουν σε 5,πχ 45,55 κλπ είναι πιο ακριβά.Είχα εργοστασιακά 185/55/15 και έχω βάλει 205/50/16.Μεγαλύτερη κατανάλωση και μικρότερη επιτάχυνση αλλά καλύτερο κράτημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχει κανει με το προφιλ εαν ειναι πιο ακριβα.εχει να κανει με το ποσο εμπορικη ειναι η διασταση και ποσα αυτοκινητα την φορανε απο το εργοστασιο.

σε εμενα ειναι τρελες οι διαφορες στην τιμη για 205-60-16 που φοραει απο την 205-55-16 που ειναι πιο συνηθισμενη.

εαν θυμαμαι καλα ομως πρεπει να ειναι 3% οι διαφορες στην διαμετρο οπου μπορεις να παιζεις.

και δεν ειναι ευκολο το αϊντε βαζουμε οτι ναναι γιατι μετα αλλαζουν τελειως τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου οσον αφορα το θεμα την αναρτησης.

εδω εχει καποιες καλες πληροφοροιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ήταν ένας από τους λόγους που δε χρειάστηκε ιδιαίτερη προσπάθεια να "πειστώ" για να πάω σε 205/45R16 (αντί για 215/45R16 που σκόπευα). Πέραν του ότι στο ίδιο λάστιχο κέρδιζα ~70€, ήταν και μία από τις "προβλεπόμενες" διαστάσεις για αυτό το αμάξι από την VW. Οπότε why not?

 

Αλλά εντάξει, δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα αν αλλάξει λίγο το βήμα. Στις περισσότερες περιπτώσεις ούτε που θα το καταλάβεις, εκτός κι αν κάνεις καμιά χοντρή καφρίλα.

 

Κι επειδή είμαι και πολύ αποφασιστικός τύπος, τα ContiPremiumContact 2 τελικά έγιναν...

 

post-190405-0-15021200-1470391680_thumb.jpg

 

Μου φαίνονται πιο άνετα από τα SP SportMaxx που είχα. Ίσως βέβαια να είναι ψευδαίσθηση, επειδή τα άλλα είχαν ξεραθεί. Πάντως νιώθω το αμάξι λίγο λιγότερο "κούτσουρο" όταν περνάει πάνω από χαράδρ... εε... εννοώ λακουβίτσες.

 

Κράτημα, φρένο, κλπ δεν έχω γνώμη ακόμα, καθώς η μόνη διαδρομή που 'χω κάνει ήταν απ' τον λαστιχά στο σπίτι.

 

Κόστος... 395€ (λάστιχα) συν 30€ (ευθυγράμμιση).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν εχει κανει με το προφιλ εαν ειναι πιο ακριβα.εχει να κανει με το ποσο εμπορικη ειναι η διασταση και ποσα αυτοκινητα την φορανε απο το εργοστασιο.

σε εμενα ειναι τρελες οι διαφορες στην τιμη για 205-60-16 που φοραει απο την 205-55-16 που ειναι πιο συνηθισμενη.

εαν θυμαμαι καλα ομως πρεπει να ειναι 3% οι διαφορες στην διαμετρο οπου μπορεις να παιζεις.

και δεν ειναι ευκολο το αϊντε βαζουμε οτι ναναι γιατι μετα αλλαζουν τελειως τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου οσον αφορα το θεμα την αναρτησης.

εδω εχει καποιες καλες πληροφοροιες.

 

Ισως να ήταν καλύτερα αν έβαζα 205/55/15 αντί για 205/50/16 που έχω.Εκτός απο το φάρδος του ελαστικού παίζει ρόλο και η διάμετρος της ζάντας στην κατανάλωση, η μόνο στο μεγαλύτερο βήμα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που μαθαινει κανεις, απο το παρών τοπικο, ειναι οτι οσο πιο φαρδυ το λάστιχο τοσο καλυτερο/ασφαλεστερο ειναι.

 

 

Κάτι κάνετε πολυ λάθος....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείς ότι με τα υπόλοιπα δεδομένα να μένουν ίδια (στο ίδιο αμάξι, το ίδιο μοντέλο ελαστικού, καινούριο), υπάρχει περίπτωση το μικρότερο ελαστικό να αποδώσει καλύτερα από το φαρδύτερο σε κράτημα και φρενάρισμα;

 

Γίνε πιο αναλυτικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που μαθαινει κανεις, απο το παρών τοπικο, ειναι οτι οσο πιο φαρδυ το λάστιχο τοσο καλυτερο/ασφαλεστερο ειναι.

 

 

Κάτι κάνετε πολυ λάθος....

Εγω αυτο που εμαθα ειναι οτι στην Ελλαδα συνεχιζουν να φορανε 215/45/R16 σε αμαξια που οχι απλα δεν πλησιαζουν τα 130-160 αλογα αλλα ουτε καν τα 100, που μετα βιας σπηνιαρουν την πρωτη και τελικιαζουν καπου στα 170χλμ/ω μετα απο κανα 3λεπτο με σανιδωμενη την πεμπτη σε ευθεια :P Και δη σε polo που ουτε καν sport δεν μπορουν να χαρακτηριστουν ως σχεδιο για να πεις οτι τους ταιριαζει εστω εικαστικα μια 16ρα με 215/45 διαστασεις :D

Αν τους ρωτησεις κιολας για ποιο λογο το κανουν, θα σου απαντησουν για ασφαλεια, προσφυση και καλυτερο πατημα του αυτοκινητου στο δρομο , υπαρχουν δηλαδη και επιχειρηματα πισω απο τους καρναβαλισμους :lol:

 

ΥΓ. Πεθαινω να δω αεροτομη στο εργαλειο.

 

ΥΓ2. Η φιλικη συμβουλη μου περα απο την καυστικοτητα και την πλακα -που οφειλετε να την δεχεστε οταν κανετε τετοιου τυπου παρεμβασεις σε τετοια αυτοκινητα-, ειναι οτι πρεπει να πουλησεις το σετ ζαντων και να επανελθεις σε κατι στοιχειωδως λογικο για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την περίπτωση απλά να μας αρέσει η συμπεριφορά του αυτοκινήτου με αυτό το ελαστικό την αποκλείεις, πρέπει να το κάνουμε μόνο για τον καρναβαλισμό, όπως το αποκαλείς.

 

Να το ξέρω δηλαδή την επόμενα φορά, να βάλω λάστιχα πατινιού, αφού δε μου επιτρέπεις ελαστικό άνω των 20 εκατοστών εάν έχω λιγότερα από 150 άλογα.

 

:)

 

ΥΓ1: Η αεροτομή δε του πάει.

 

ΥΓ2: Όπως δε του πάει και το μεγάλο προφίλ, φαίνεται σα να πατάει σε μπαλόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...