Προς το περιεχόμενο

Ελαστικά 215/45R16 για Volkswagen Polo


Haldol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ήρθε ξανά η καταραμένη ώρα. :P Το αμάξι είναι 1.4 83PS N/A, ενώ οδηγείται κατά 80% ήσυχα, δηλαδή χαλαρές επαρχιακές διαδρομές ή και πόλη, αλλά χωρίς νεύρο και ένταση στην οδήγηση. Το υπόλοιπο 20% περιλαμβάνει διαδρομές σε βουνό (άσφαλτο) με τερματισμένες 2ες και 3ες, ενώ σπανιότερα θα μπει χωματόδρομο ή/και χαλίκι για ελαφριές off-road καταστάσεις. Προφανώς δεν ανεβαίνει κατσάβραχα και δεν μπαίνει σε ποτάμια, Polo είναι, όχι Hilux. Αλλά το πάω σε σημεία που πολλοί δε θα τολμούσαν να πάνε με ένα συνηθισμένο αυτοκίνητο.

 

Αυτό σημαίνει ότι ψάχνω ένα λάστιχο με καλή πρόσφυση (μιας και η οδήγηση περιλαμβάνει και "παιχνίδι") αλλά ταυτόχρονα και σχετικά αυξημένη αντοχή (μην σκιστεί στην πρώτη βόλτα από την πρώτη πέτρα που θα πατήσει).

 

Οπότε αποκλείονται οι σειρές τύπου fuel-save / economy διότι έχουν πρόσφυση όση και το ... λάδι.

 

Επίσης δε θέλω να κοιτάξω σε υπερβολικά μαλακά ελαστικά, για να μην καταλήξω του χρόνου να ξαναψάχνω για ελαστικά.

 

Ανάμεσα στα παρακάτω, ποιο πιστεύετε ότι με καλύπτει καλύτερα, ή ποιο (άλλο) θα προτείνατε εσείς;

 

- Continental PremiumContact 2 στα 520

- GoodYear EfficientGrip Performance στα 500

- Dunlop SP SportMaxx στα 460

- Michelin Pilot Sport 3 στα 600

 

Θα προτιμούσα να κινηθούμε σε "κλασικές" - "μεγάλες" μάρκες, δε θα προτιμήσω δηλαδή Sava, Fulda, κλπ. Γνωρίζω ότι πολλές είναι θυγατρικές των "μεγάλων" και έχουν αξιόλογα ελαστικά, αλλά και πάλι δεν τις θέλω.

 

Αλλαγή διάστασης την σκέφτηκα (ένα κλικ παρακάτω) για να γλυτώσω λίγα λεφτά, αλλά δεν έχω ερευνήσει τιμές ώστε να δω κατά πόσο αξίζει, ή αν δε γλυτώνω τίποτα. Οπότε κατά 90% θα κινηθώ σε αυτή που ήδη φοράω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Toyo δε βρήκα στη διάσταση που θέλω. 

 

Τα SP SportMaxx τα φοράω τώρα. Αλλά δεν εχω ολοκληρωμένη άποψη διότι τα είχα πάρει με χιλιόμετρα πάνω τους, δεν τα έβαλα καινούρια. Σε γενικές γραμμές πάντως δεν έχω κάποιο παράπονο -- όταν τα πρωτοφόρεσα ήταν τραίνο τ' αμάξι. Και άντεξαν αρκετά.

 

Εάν δε μου πουν ότι, "ξέρεις, τα τάδε είναι καλύτερα" άνετα ξαναβάζω τα ίδια. Είναι και τα φτηνότερα απ' όλα. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα λαστιχα εχουν δεικτη ταχυτητας...αυτο το βγαζει ο κατασκευαστης με συγκεκριμενη ζαντα...

Γι αυτα που ζητας δεν εχει φτιαχτεi τετοιο λαστιχο και μην το περιμενεις..

Τα λαστιχα που εγραψες δεν ειναι πολυ μαλακα δηλ;

Μερικα αυτοκ.φτιαχνονται για ενα συγκεκριμενο τροπο οδηγησης...την 16αρα με αυτες τις διστασεις σε 80 αλογα εσυ την εβαλες ετσι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα αγοράσει σετ τη συγκεκριμένη ζάντα με τα ελαστικά. Δε με ενδιέφερε το ελαστικό αλλά η ζάντα μόνο, ήθελα να ξεφορτωθώ τις σιδερένιες με τα τάσια και λάτρεψα το σχέδιο όταν την είδα. :P Αλλά αφού είχαν ψωμί πάνω τους και τα λάστιχα δεν ασχολήθηκα, λέω όταν έρθει η ώρα της αλλαγής το συζητάμε. 

 

Είναι πράγματι αρκετά φαρδύ το 215 γι αυτό το αμάξι, αλλά στην πορεία το αγάπησα. Μου άρεσε πολύ η συμπεριφορά του σε σχέση με προηγουμένως που φορούσε 175 (!) πλάτος. Μεγάλη διαφορά, ε; :) Μέχρι και οικονομικότερο βγήκε (στη βενζίνη).

 

Θα μου προτείνατε να κατέβω; Γι αυτήν τη ζάντα, το 205-215 είναι ιδανικό, με βάση το πλάτος της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Δεν ξερω αν μπαινει 205-45-16 στην ζαντα σου. Φανταζομαι οχι. Πισω στο αρχικο σου ερωτημα εγω θα πηγαινα στα continental. Ειναι αρκετα μαλακο και υα κρατησει για κααν δυο χρονια ακομα.

 

Εγω θα κοιτουσα να πηγαινα σε 15αρα μη σου πω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να βάλω 15" ζάντα αποκλείεται. Ακόμα και να μη μ' ένοιαζε αν θα αλλάξω αυτή που έχω, αυτό έχει διαδικασία κι έξοδα. Φαντάσου τώρα που δε θέλω ν' αλλάξω και σχέδιο. :P Αλλαγή ζάντας την ξεχνάμε λοιπόν -- κινούμαστε αποκλειστικά στις 16".

 

Τα νέα είναι καλά όμως! Η ζάντα είναι 7.0Jx16 και σύμφωνα με το πινακάκι από κάτω, το 205-215 είναι οι "ιδανικές" διαστάσεις. Καλά θυμόμουν.

 

post-190405-0-55133000-1470145464_thumb.png

 

Σύμφωνα τώρα με το εγχειρίδιο (βασικά στο πορτάκι του ρεζερβουάρ κοίταξα) οι "default" διαστάσεις για αυτό το όχημα είναι 165/70R14, 185/60R15, 195/55R15 και 205/45R16!

 

Άρα να προχωρήσω να κοιτάξω σ' αυτή τι διάσταση τι επιλογές έχω, αντί για την 215;


Να προσθέσω τιμές και επιλογές για τη νέα διάσταση (την 205/45R16):

 

- Continental ContiPremiumContact 2 στα 428

- Dunlop SportMaxx RTMFS στα 390

- GoodYear Eagle F1 Assymetric 2 στα 390

- Michelin Pilot Sport 3 στα 496

 

Πέφτουν λίγο πιο χαμηλά οι τιμές, ενώ ανήκει και στις "εργοστασιακές" διαστάσεις του αυτοκινήτου.

 

Ακούγεται καλύτερα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειδες που επεσες σε αλλη κατηγορια τιμης με τη μια ;) Michelin η Continental θα κοιτουσα. Να ξερεις οτι επειδη ειναι καλοκαιρινα λαστιχα πανω απο 2 καλοκαιρια δε θα βγαλουν, απο εκει και μετα πεφτει η αποδοση.

 

εδιτ δες μηπως σου κανει σαν διασταση το 195-55-16 εκει θα βρεις ακομα πιο φτηνα ελαστικα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά θα πάρω τα Continental ContiPremiumContact 2, στην διάσταση τη μικρότερη που καταλήξαμε (205/45R16). Πιο κάτω (σε διάσταση) δε θέλω να πάω, οπότε το 195/55 δε το κοιτάω καν. Κατέληξα σε αυτά διότι είχα δοκιμάσει τα ContiPremiumContact 5 και μ' άρεσαν πολύ. Περισσότερο πιστεύω απ' ότι τα Dunlop που έχω τώρα.

 

Τα GoodYear τα απέρριψα διότι δε τα ξέρω καθόλου, ούτε κάποιον που να τα 'χει βάλει, οπότε θα 'ταν "πείραμα" των 400€.

 

Τα Michelin τα απέρριψα λόγω του ότι έχω ακούσει πως είναι πολύ ευαίσθητα σε κακουχίες. Αν και ξέρω ότι σε συμπεριφορά είναι φοβερό λάστιχο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο που τις βρίσκεις αυτές τις τιμές; Είναι πολύ υψηλές; Εγώ που φοράω 225/40/18 είναι στα ~400€ τα Dunlop και τα Goodyear.

 

Υπερβολή πάντως τα 215/45/16 όπως ειπώθηκε για μόλις 80hp. Ακόμα και το 205, πάλι too much είναι.

 

Επίσης 45άρι προφίλ, είναι πολύ χαμηλό. Το νορμάλ θα ήταν 205/55/16 και προσωπικά θα έβαζα τα Dunlop BlueResponce με 240€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τις τιμές ενδεικτικά τις έβαλα, δεν έψαξα το φτηνότερο. Απλά φρόντισα να είναι όλες απ' το ίδιο μαγαζί ώστε να είναι συγκρίσιμες. Στο Skroutz που χτύπησα από περιέργεια το 205/45R16 ξεκινάνε από 360€ (για Dunlop & GoodYear). Τα δικά σου είναι λίίίγο παραπάνω απ' ότι είδα. Τι να πω, ίσως και να φταίει ότι διάλεξα "ενδιάμεσο" (45, 55, κλπ) προφίλ. Πολλές φορές τα "ολόκληρα" (40, 50 κλπ) προφίλ είναι πιο φτηνά.

 

Είναι όντως "ζόρι" το 205/45/R16 σε αμάξι τέτοιας δύναμης, αλλά δεν τα αλλάζω. Δε φαντάζεσαι πόσο καλύτερα συμπεριφέρεται (στρίψιμο, φρένο) σε σχέση με το εργοστασιακό 165/70R14. Μ' εκείνα ήταν λες και πατούσε σε ξυλοπόδαρα! Σίγουρα έχω χάσει σε ρεπρίζ κι εκκινήσεις αλλά δε μ' απασχολεί καθόλου, αυτά που μου έχει δώσει μου δίνουν πολλή παραπάνω απόλαυση και ηρεμία ψυχής.

 

...κι είναι και πιο οικονομικά σε καύσιμα. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι λογικό να έχει καλυτερη συμπεριφορά, μιας η διαφορά του 215 με το 165 είναι τόση σαν να έχει το αμάξι ένα επιπλέον τροχό! (50 Χ 4 = 200mm)

 

Όταν είχα το Ibiza 101, φορούσα 185/60/14, που με τα Dunlop με είχε εντυπωσιάσει το κράτημά τους. Το 165 ναι όντως παραείναι μικρό αν είσαι ενθουσιώδης οδηγός.

 

Πιο οικονομικά πάντως δεν είναι τα μεγαλύτερα λάστιχα  :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείται πως μεγαλύτερη επιφάνεια σημαίνει μεγαλύτερη τριβή, άρα πιο μεγάλη κατανάλωση. Αναλόγως των συνθηκών όμως, μπορείς να οδηγηθείς σε οικονομικότερη οδήγηση.

 

Και εξηγούμαι:

 

Εάν θέλω να κινηθώ σε ένα δρόμο με συγκεκριμένη ταχύτητα, λόγω της αίσθησης που μου δίνουν τα μικρότερα ελαστικά, στις στροφές θα κόβω αρκετά. Και μετά θα ξανα-επιταχύνω ώστε να πιάσω την ταχύτητα που είχα πριν.

 

Με τα μεγαλύτερα, έχω τη δυνατότητα να κρατήσω σταθερή ταχύτητα και αποφεύγω τις κάθε λίγο άσκοπες επιβραδύνσεις - επιταχύνσεις.

 

Στην πράξη είναι συνηθισμένο φαινόμενο (ιδίως άμα πετύχω έναν σχετικά άδειο δρόμο) πλέον να κρατάω μια ταχύτητα 90-110 σε όλο το ταξίδι, τσιμπώντας λίγο το γκάζι για να τη διατηρήσω. Αυτό με τα 165άρια που είχα δε γινόταν, εκτός κι αν πήγαινα σταθερά με... 60-70. :P

 

Στην πόλη φυσικά καίνε περισσότερο, αλλά ευτυχώς η διαφορά είναι πολύ μικρή (μιας κι εντός πόλης οδηγώ πολύ υπομονετικά :P).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...