Προς το περιεχόμενο

Πρόταση για αγορά αυτοκινήτου


sam75

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Eγώ 17 μέση κατάλαβα πάντως. Καλά σαφώς αν το πηγαίνεις μόνο με την 1η θα κάψει τόσο αλλά δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να κάνει τέτοια χρήση.

Γιατι εγω πως του κανω τετοια χρηση ; Αρα υπαρχει ενας τουλαχιστον...

Λύθηκε επομένως το πρόβλημα, γιατί απλα δεν υφίσταται.

Η κατανάλωση είναι φυσιολογική για οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

 

Καλές διαδρομές με το Ibiza.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λύθηκε επομένως το πρόβλημα, γιατί απλα δεν υφίσταται.

Η κατανάλωση είναι φυσιολογική για οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

 

Καλές διαδρομές με το Ibiza.

ποτε λυθηκε ; Τωρα το καλοκαιρι εκτος πολης ; Τον χειμωνα τι θα κανω ; ρουφαει και τα λεει...!!!

Το ibiza ενταξει το εχω 5,5 χρονια .

Aν κάνεις στα 100χλμ τα 90χλμ με 1η τότε μάλλον χρειάζεσαι δίτροχο. Δεν υπάρχει αυτοκίνητο με νορμάλ κατανάλωση για τα χαρακτηριστικά του μοτέρ του πηγαίνοντας μόνο με 1η. Ακόμα και ένα 900-1000κε.

βρε συ δεν κανω 100χλμ κανω ομως με κινηση τουλαχιστον 10- ε εκει το γαμ...ο ρουφαει πολυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει σε καποια φαση να καταλαβεις οτι ολα τα αμαξια εχουν υψηλη καταναλωση εντος πολης και φυσικα πολυ υψηλοτερη εως και διπλασια σε σχεση με εκτος πολης, ποσο μαλλον κατι ιστοριες με 1η ταχυτητα που ειδα παραπανω.

 

Μετα απο 6 σελιδες στο thread που σου λεμε ολοι το ιδιο πραγμα, πρεπει να μην ειναι πολυ δυσκολο πλεον να αντιληφθεις οτι το αμαξι σου εχει φυσιολογικες καταναλωσεις για την κατηγορια του.

 

ΥΓ. Το καλοκαιρι εκτος πολης το αμαξι καιει αν οχι τα ιδια τοτε περισσοτερο απο το χειμωνα λογω clima, αρα κι αυτο το επιχειρημα σου εχει λαθος σκεπτικο. Η ενοια καλοκαιρι-χειμωνας/καταναλωση αφορα τις πολυ συντομες διαδρομες (κατω του 15λεπτου), οπου τοτε ναι, το καλοκαιρι υπαρχει μικροτερη καταναλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η στιγμιαία δεν λέει κάτι, έχω δει και 70αρι+ με πρώτες και γκάζια

 

Στο ταξίδι που έκανες είχες μέση κατανάλωση 4.5/100 που είναι πολύ καλά!

δεν ειναι στιγμιαιο ειναι για 10 km αυτο το προβλημα φιλε μου και 10 να επιστρεψω σπιτι ,σε αυτα τα 20 χλμ μου καιει ολο το καυσιμο σχεδον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον μολις επεστρεψα απο Χαλκιδικη αποσταση 50 χιλιομετρα συνολο 100 .

 

Εκαψε συμφωνα με τον υπολογιστη 4,5/100. Νομιζω ειναι καλα,τι λετε ; Φορτωμενο το αυτοκινητο .

Γιαννη ειναι κορυφη το αυτοκινητο αλλα καιει στην πολη !! Εγω τον χειμωνα το εχω μεσα πολη συνεχεια...

καλοκαιρι οπως βλεπεις καει 4,5 . 

Γιατι εγω πως του κανω τετοια χρηση ; Αρα υπαρχει ενας τουλαχιστον...

 

Ποτε δεν εδωσα βαση στον υπολογιστη ταξιδιού .

Παντα λεει λιγοτερο από την πραγματικη καταναλωση .Η μονη λυση για σωστη μετρηση είναι φουλαρισμα να κανεις 100-200-300 χλμ και να ξαναφουλαρεις στο ιδιο πρατηριο . Διανυθεντα Χιλιόμετρα Χ100: λιτρα σου δινουν την πραγματικη καταναλωση .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 χιλιομετρα πας κι ερχεσαι με πρωτη+γκαζια; 

ε ναι αφου εχει κινηση λεμε ,ξερεις τι σημαινει θεσσαλονικη Εγνατια ; Αμα δεν ξερεις ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μείνουμε εντός θέματος

και αφού ξεκαθάρισε το ζητουμενο

Λοιπόν σκέφτομαι να αλλάξω το 5ετιας αυτοκίνητο μου με κάποιο πιο παλιό η ίδιας ηλικίας. Με ενδιαφέρει να είναι οικονόμικο ( το ibiza ρουφάει σαν ΔΕΗ), να έχει χώρους για δύο παιδιά συν τα πράγματα τους ( ειδικά το καλοκαίρι), μικρό σήμα, μικρή ασφάλεια και γενικώς ότι πιο οικονομικό ( ανταλλακτικά και μάστορας υπάρχουν).

Σκέφτομαι από 2000 έως 3000. Αν δώσω το ibiza 6500-7500 να μου μείνει και κάτι, αν δεν γίνεται όμως οκ δεκτό.

Για ανταλλαγή σίγουρα δεν με συμφέρει διότι ο έμπορος θα πάρει το δικό μου 5.000-6.000 για να το πουλήσει 8.000.


Και κάτι τελευταίο που διάβασα σήμερα για τα τέλη κυκλοφορίας, πλέον θα πληρώνουμε με ρύπους, οπότε θέλω κάτι με χαμηλους ρύπους έως 120.

αναζητείται αυτοκίνητο που θα πηγαίνει με 1η και κλιματισμό

και  δε θα ρουφαέι σα ΔΕΗ το καύσιμο

 

ανυπομονώ να ακούσω προτασεις

 

 

ΥΓ: νομίζω ότι κάποιο αυτόματο θα ήταν ό,τι πρεπει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε, εχουμε ενα thread που ο ts ισχυριζεται οτι κανει διαδρομη 20 χιλιομετρων μονο με πρωτη η/και σανιδωμενος και παρατηρει πως δεν ειναι οικονομικο το αμαξι του υπο αυτες τις συνθηκες.

 

Ειστε σιγουροι οτι μιλαμε για legit thread? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οποτε, εχουμε ενα thread που ο ts ισχυριζεται οτι κανει διαδρομη 20 χιλιομετρων μονο με πρωτη η/και σανιδωμενος και παρατηρει πως δεν ειναι οικονομικο το αμαξι του υπο αυτες τις συνθηκες.

 

Ειστε σιγουροι οτι μιλαμε για legit thread? :P

Βασικα έίναι η επιβεβαίωση αυτού που λέγαν οι παππούδες :

 

Μην πιστεύετε ό,τι διαβάζετε στο ίντερνετ !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε σας λέει ο άνθρωπος για κυκλοφορία σε δρόμο με τεράστια κίνηση. Βάζω πρώτη άντε δευτέρα κάνω λίγα μέτρα stop (και η ιστορία επαναλαμβάνεται). Με τι ταχύτητα θα πάει με τρίτη ή τετάρτη ; Βάλτε λίγο στην συνάρτηση και την υπερβολή εξαιτίας της αγανάκτησης του (κατανάλωση). Μην πιάνεστε από τις λέξεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρε σας λέει ο άνθρωπος για κυκλοφορία σε δρόμο με τεράστια κίνηση. Βάζω πρώτη άντε δεύτερα κάνω λίγα μέτρα stop (και η ιστορία επαναλαμβάνεται). Με τι ταχύτητα θα πάει με τρίτη ή τετάρτη ;

Και πάλι αυτόματο είναι η απαντηση που του δωσαμε.

 

Και την πρώτη που βαζει ο άλλος, θα κάψει τόσο με οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

Γιατί να είναι λύση η αλλαγη αυτοκινήτου;

 

Κι αν βάλει πρωτη είναι ένα θεμα, το να μαρσάρει με την πρωτη είναι άλλο πρόβλημα.

Το να χρειαζεται να μαρσάρει για απόσταση χωρις να ανεβαζει σχεση,

είναι στα βασικά της οδήγησης που ο καθενας τα αντιλαμβανέται όπως του αρεσει.

 

Αυτο που δε χωραέι διαπραγμάτευση

είναι πως η χαμηλή σχέση και οι υψηλές στροφές, μαζί και ο κλιματισμός και το μποτιλιάρισμα

σημαινουν αναγκαστικά ένα πράγμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και πάλι αυτόματο είναι η απαντηση που του δωσαμε.

 

Και την πρώτη που βαζει ο άλλος, θα κάψει τόσο με οποιοδήποτε αυτοκίνητο.

Γιατί να είναι λύση η αλλαγη αυτοκινήτου;

 

Κι αν βάλει πρωτη είναι ένα θεμα, το να μαρσάρει με την πρωτη είναι άλλο πρόβλημα.

Έχεις δίκιο σε αυτό που λες. Εγώ αναφέρομαι μόνο στις μικρές σχέσεις στο κιβώτιο.

 

Υπάρχουν δυστυχώς πολλά άτομα (δεν αναφέρομαι στον φίλο) που βάζουν πρώτη και κάνουν αρκετά μέτρα με αρκετές στροφές στον κινητήρα αντί να βάλουν δευτέρα. Εγώ πχ κρατώ την πρώτη σχεδόν καθόλου :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα σκέψου αυτό τον οδηγό να μαρσάρει και με κρύο κινητήρα.

 

Το επόμενο προβλημα δε θα είναι η καταναλωση

και εδώ θα είμαστε να προσπαθούμε να εξηγούμε και να καταλαβαίνουμε

γιατί ρουφάει σα ΔΕΗ και χαλάει σα σαράβαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...