Προς το περιεχόμενο

Πρόταση για αγορά αυτοκινήτου


sam75

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν σκέφτομαι να αλλάξω το 5ετιας αυτοκίνητο μου με κάποιο πιο παλιό η ίδιας ηλικίας. Με ενδιαφέρει να είναι οικονόμικο ( το ibiza ρουφάει σαν ΔΕΗ), να έχει χώρους για δύο παιδιά συν τα πράγματα τους ( ειδικά το καλοκαίρι), μικρό σήμα, μικρή ασφάλεια και γενικώς ότι πιο οικονομικό ( ανταλλακτικά και μάστορας υπάρχουν).

 

Σκέφτομαι από 2000 έως 3000. Αν δώσω το ibiza 6500-7500 να μου μείνει και κάτι, αν δεν γίνεται όμως οκ δεκτό.

 

Για ανταλλαγή σίγουρα δεν με συμφέρει διότι ο έμπορος θα πάρει το δικό μου 5.000-6.000 για να το πουλήσει 8.000.

 

 

Και κάτι τελευταίο που διάβασα σήμερα για τα τέλη κυκλοφορίας, πλέον θα πληρώνουμε με ρύπους, οπότε θέλω κάτι με χαμηλους ρύπους έως 120.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμάξι με 2-3 χιλιάρικα δε γίνεται να μην ρουφάει σαν ΔΕΗ. Θα είναι σίγουρα παλιό, με αρκετά χιλιόμετρα. Οπότε εκτός κι αν πάρεις κάνα κατσαριδάκι (που δε σε κόβω, αφού θες χώρους για παιδιά και συμπράγκαλα) θα 'ναι και αρκετά ενεργοβόρο. Και για να μιλάμε με πιο σωστές βάσεις, ποιο Ibiza είναι και πόσο καίει;

 

Για τους ρύπους τι διάβασες; Ότι τα τέλη κυκλοφορίας θα υπολογίζονται με βάση τους ρύπους και σε παλιά αυτοκίνητα; Όχι όπως ισχύει μέχρι τώρα δηλαδή; Διότι ήδη για αμάξια που κυκλοφόρησαν μετά την 1/11/2010, πάλι με τους ρύπους υπολογίζονται τα τέλη.

 

PS: Γενικώς έχω την αίσθηση ότι δε θα καταφέρεις να κερδίσεις λεφτά, μάλλον θα χάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δηλαδή μας λες οτι θελεις να πουλήσεις το ibiza των 8000 και να πάρεις ενα των 2-3000 και μετα να βάλεις μεσα τα παιδιά σου

 

Ε ΟΧΙ !!!

 

Πούλα το, αν έχεις ανάγκη και μην πάρεις τίποτα, μονο με τα ΜΜΜ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι ρε συ δεν είναι θέμα ανάγκης μόνο, δεν χωραμε. Το Ibiza 1.4 85ps 2011 έχω, ρουφάει πολύ πράγμα. Πάντως είτε έχεις αυτοκίνητο με 3.000 είτε με 50.000 αν κάνεις μαλακιες δεν γλυτώνεις.

Διάβασα ότι όλα θα είναι με τους ρύπους πλέον. Τώρα ίσως και να είναι ακόμα νωρίς, ο Ξοφαλτσα τα αλλάζει όλα στην στιγμή.

Βασικά θέλω 1.1 έως 1.3 το πολύ, όχι παραπάνω.

Αυτή τη στιγμή με απλό υπολογισμο το Ibiza μου τρώει τον χρόνο γύρω στα 3.000. Δηλαδή θάνατος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι ρε συ δεν είναι θέμα ανάγκης μόνο, δεν χωραμε. Το Ibiza 1.4 85ps 2011 έχω, ρουφάει πολύ πράγμα. Πάντως είτε έχεις αυτοκίνητο με 3.000 είτε με 50.000 αν κάνεις μαλακιες δεν γλυτώνεις.

Διάβασα ότι όλα θα είναι με τους ρύπους πλέον. Τώρα ίσως και να είναι ακόμα νωρίς, ο Ξοφαλτσα τα αλλάζει όλα στην στιγμή.

Βασικά θέλω 1.1 έως 1.3 το πολύ, όχι παραπάνω.

Αυτή τη στιγμή με απλό υπολογισμο το Ibiza μου τρώει τον χρόνο γύρω στα 3.000. Δηλαδή θάνατος.

Το πιστευεις πραγματικα αυτο, δηλαδη την ιδα ασφαλια εχεις με των 50000 την ιδια και με των 3000, μαλιστα ειναι και αυτο μια αποψη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε πρόκειται να γλυτώσεις τίποτα. Στο εγγυώμαι. Κάτω από supermini δε χωράτε. Μην περιμένεις ότι θα χωρέσετε 4 άτομα συν αποσκευές σε αυτοκίνητο πόλης -- απλά δεν γίνεται. Και supermini με μικρότερη κατανάλωση απ'το Ibiza που ήδη έχεις, με 3000€ δε θα βρεις.

 

Εάν πέσεις σε δύναμη (διότι 1.1 ή 1.3 παλιάς χρονολογίας δεν έχουν δύναμη) θα καις περισσότερο σε ανοιχτές διαδρομές φορτωμένος. Δηλαδή το Ibiza σε ταξίδι με 4 άτομα συν αποσκευές, θα καίει λιγότερο από ένα μικρότερο και πιο αδύναμο αυτοκίνητο. Οι μικροί κινητήρες είναι σχεδιασμένοι για μικρό έργο και μόνο τότε αποδίδουν καλά. Σε μεγάλα φορτία ζορίζονται και καίνε.

 

Ασφάλειες και τέλη... ίσως να γλυτώσεις κάνα 200άρι (MAX) το χρόνο. Αξίζει όμως για αυτά τα λεφτά να πας σε ένα παλιότερο και χειρότερο αμάξι, με πιο λίγη ζωή μπροστά του, πιθανώς λιγότερο ασφαλές και σίγουρα λιγότερο εξυπηρετικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τότε θα πάω σε ένα ιδίων χρημάτων απλά πιο οικονομικό. Δεν γίνεται αλλιώς. Αυτό και δεν με βολεύει και καίει τα κέρατα του.

Μία βόλτα κάνεις πάει το 10ρικο. Λες και έχω Mercedes.

Φίλε Νίκο είδαμε και την ασφάλεια της Mercedes με τον παντελιδη,αν είναι να πας θα πας. Μπορεί και με ποδήλατο να πεθάνεις, μπορεί και με Ferrari( νομίζω πέθανε ο ηθοποιός Αμερικανός).

 

Το θέμα μου δεν είναι η ασφάλεια μόνο, είναι ότι έχω αυτοκίνητο φρουτάκι.

 

Σε Γιαπωνέζικο αν πάω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν σκέφτομαι να αλλάξω το 5ετιας αυτοκίνητο μου με κάποιο πιο παλιό η ίδιας ηλικίας. Με ενδιαφέρει να είναι οικονόμικο ( το ibiza ρουφάει σαν ΔΕΗ), να έχει χώρους για δύο παιδιά συν τα πράγματα τους ( ειδικά το καλοκαίρι), μικρό σήμα, μικρή ασφάλεια και γενικώς ότι πιο οικονομικό ( ανταλλακτικά και μάστορας υπάρχουν).

 

Σκέφτομαι από 2000 έως 3000. Αν δώσω το ibiza 6500-7500 να μου μείνει και κάτι, αν δεν γίνεται όμως οκ δεκτό.

 

Για ανταλλαγή σίγουρα δεν με συμφέρει διότι ο έμπορος θα πάρει το δικό μου 5.000-6.000 για να το πουλήσει 8.000.

 

 

Και κάτι τελευταίο που διάβασα σήμερα για τα τέλη κυκλοφορίας, πλέον θα πληρώνουμε με ρύπους, οπότε θέλω κάτι με χαμηλους ρύπους έως 120.

 

Επειδή πρόσεξα εξ αρχής ότι δεν έδεσες κόμπο αγορά 2-3000 για να αρχίσω να αερολογώ σου λέω να πας με λίγο κάτω από 6000, (σίγουρα με ψάξιμο βρίσκεις και 5500) σε ένα focus mk2. Αν δεν ήθελες να έχει χώρους σίγουρα με 3 χιλιάρικα κάτι θα βρισκες (punto, corsa, micra, yaris). Αλλιώς πας σε παλιά αυτοκίνητα με πολλά χιλιόμετρα που σίγουρα στα χέρια σου θα αρχίσουν να ζητάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι τα Ibiza απλά τα 1.4 16v μέσα στην πόλη τρώνε γιατί έχουνε μεγάλο φορτίο με λίγα άλογα. Focus καλή ιδέα αλλά ακριβα ανταλλακτικά... Αν και έχω άκρη. Προτιμώ κάτι σε yaris αλλά είναι τρύπα.

 

 

Όταν το βάζω μπροστά δεν μυρίζει ούτε μύρισε κάτι ποτέ. Καθαρό αυτοκίνητο είναι χωρίς κανένα πρόβλημα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι είναι τα Ibiza απλά τα 1.4 16v μέσα στην πόλη τρώνε γιατί έχουνε μεγάλο φορτίο με λίγα άλογα. Focus καλή ιδέα αλλά ακριβα ανταλλακτικά... Αν και έχω άκρη. Προτιμώ κάτι σε yaris αλλά είναι τρύπα.

 

 

Όταν το βάζω μπροστά δεν μυρίζει ούτε μύρισε κάτι ποτέ. Καθαρό αυτοκίνητο είναι χωρίς κανένα πρόβλημα.

 

 

Ετσι ακριβως.Ειχε ο γιος μου και το 1,2 (δεν θυμαμαι αλογα) και το 1,4 με 101 αλογα και ρουφαγανε...Μονη λυση ηταν το υγραεριο μεχρι να παει στο audi TT .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιάννη δεν θέλω να βάλω υγραεριο γιατί για να βάλεις καλό θες πάνω από 1.500.

 

Εσύ τι προτείνεις;

 

Τοσα θελεις για αμεσου ψεκασμου .Με 800-900 ευρω μπορεις να βαλεις πολύ καλο αλλα θλει προσοχη στην επιλογή εγκατασταστη.Εχει μεγαλη σημασια η σωστη εγκατασταση .

 

Με 900 ευρω εβαλα πριν 3 χρονια σε δυο Audi TT Turbo χωρις κανενα πρόβλημα.

πόσο ποια καίει το ibiza? 9-10?

 

Καπου εκει και το 1.2 και το 1.4

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...