RigasGR Δημοσ. 1 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2016 (επεξεργασμένο) Αν καποιος εχει προβλημα με την αναβαθμιση στο firmware σε καινουργιες αναβαθμισεις, η λυση ειναι με Samsung Smart Switch. Αναφερομαι στο εξης μηνημα Unfortunately, Software Update has stopped” error Δοκιμασα και με Hard reset , κεντρικο κουμπι + πανω κουμπι ηχου + power κουμπι και μετα wipe cache και restore to factory reset αλλα τιποτα. Ακομα και με Safe Mode , οταν ειναι Firmware Vodafone η καποιου αλλου παροχου και οχι η τελειως στοκ λυση δεν βρηκα. Η λυση βρεθηκε απο φορουμ του εξωτερικου με χρηση του Smart Switch. Προσοχη ομως γιατι δεν αναγνωριζει αμεσως την αναβαθμιση. Συνδεουμε το κινητο, και μπορει να μας βγαζει μηνημα οτι εχουμε την τελευταια εκδοση λογισμικου, πραγμα που δεν ισχυει. Η επιλογη ειναι να παμε στην επιλογη 1)Emergecy Software Recovery and Initialisation 2)Device Initialisation Και βαζουμε τον κωδικο του μοντελου, οχι π.χ Galaxy S7 η S7 σκετο, αλλα για το συγκεκριμενο κινητο SM-930F Απο εκει και περα βρισκει το κινητο βαζουμε το Serial Number , και ακολουθει η ληψη. Το προβλημα λυθηκε κανονικα. Μπορει καποιος να κατεβασει και το Odin Tool (και να βαλει και de-brand) αλλα προσωπικα το εκανα με το προγραμμα αυτο. Επεξ/σία 1 Αυγούστου 2016 από RigasGR
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα