Προς το περιεχόμενο

Το LG G4 σας παρουσίασε bootloop;  

265 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Το LG G4 σας παρουσίασε bootloop;

    • Ναι, σε εκδοση 505-512
    • Ναι, σε εκδοση 600+
    • Όχι


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αγαπητέ κύριε ...,

 

Αρχικά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όταν κάνετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στη συσκευή σας και αφού η συσκευή επανέλθει, όταν θα σας γίνει ερώτημα από τη google έαν θέλετε να πραγματοποιήσετε ανάκτηση από προηγούμενη εγκατάσταση, θα πρέπει να επιλέξετε "Νέα Συσκευή, για να μην παρουσιαστεί ξανά το ζήτημα στο οποίο αναφέρεστε.

Δυστυχώς έαν το προϊόν δεν είναι δική μας εισαγωγή δεν έχουμε τη δυνατότητα της αναστροφής πώλησης της.

 

Με αγάπη, τραβά γαμ..ου

okkkkkkkkk , αυτη η καραμελα με την νεα συσκευη εχει καταντησει παραπανω απο κουραστικη... Δε σταματατε να τη μασατε; (ετσι επρεπε να τους πεις). Με πολλη πολλη αγαπη ομως :P 

Δημοσ.

Δυστηχως το προβλημα ειναι και των 2. Απο την στιγμη που το προιον του θεματος μας με τα service το ενα πισω απο το αλλο δεν φτιαχνεται τοτε ή να γινει αλλαγη με αλλο μοντελο της εταιριας(V10,G5 κλπ) ή απο το καταστημα επιστροφη χρηματων/πιστωτικο.

 

Δεν την καταλαβα την απαντηση απο το Kaizershop.Τι παει να πει αυτοι τι θα το κανουν το κινητο. Προβλημα τους ειναι αυτο οχι του καταναλωτη/πελατη.Αυτος τι το κανει το κινητο που το εχει περα δωθε στα service? Γιαυτο τον λογο το αγορασε το προιον?

 

Αφου γνωριζουν το θεμα και απο οτι φενεται εχουν και αλλο κοσμο με το ιδιο προβλημα,τοτε γιατι συνεχιζουν και το πουλανε το κινητο και δεν το αποσυρουν?

https://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB.html

Πραγματικα απο τις χειροτερες απαντησεις που εχω διαβασει.

 

Λες και αν μιλησει με procordia αυτος θα διορθωθει το προβλημα.... Για μενα προσωπικα ή αν εχεις υπομονη πας στο service το κινητο,αλλα να του το πεις του διευθυντη οτι αν ξαναπαρουσιαστει το προβλημα χωρις πολλα πολλα θα κινηθεις αναλογα ή αν εχεις ηδη παει πολλες φορες service,του δινεις τα χαρτια απο το service και οτι δουλεια δεν γινεται και ζητας λυση στο προβλημα.

 

Εγω πήγα στον συνήγορο, σκαναρα όλα τα εγγραφα των service και τις εκθέσεις ελέγχου της procordia και τα πηγα ολα πακέτο. Μέχρι και την αληλογραφία με LG έστειλα στον συνήγορο και σύνταξα την καταγγελία (13 συνημμένα). H καταγγελία απεστάλη απο τον συνήγορο περιμένω την απάντηση απο LG τωρα. Εχει κάνει κανείς άλλος? Η μόνο εγώ έχω πάει. Παιδιά κυνηγήστε το - αλλιώς κλάψτε τα λεφτά σας (αν και ήδη έχω καεί με το θέμα - 4πλακέτες και το κινητό είναι πάλι procordia). 

Δημοσ.

Αγαπητέ κύριε ...,

 

Αρχικά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όταν κάνετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στη συσκευή σας και αφού η συσκευή επανέλθει, όταν θα σας γίνει ερώτημα από τη google έαν θέλετε να πραγματοποιήσετε ανάκτηση από προηγούμενη εγκατάσταση, θα πρέπει να επιλέξετε "Νέα Συσκευή, για να μην παρουσιαστεί ξανά το ζήτημα στο οποίο αναφέρεστε.

Δυστυχώς έαν το προϊόν δεν είναι δική μας εισαγωγή δεν έχουμε τη δυνατότητα της αναστροφής πώλησης της.

 

Με αγάπη, τραβά γαμ..ου

Πολυ ομορφα εφυγες τοτε στο καταστημα(ενας λογος παραπανω)τους λες τι εγινε και ζητας επιστροφη χρηματων ή αλλαγη με αλλη συσκευη και ας δουν αυτοι τι θα κανουν οπως εκανε και ο απο κατω συμφορουμιτης.

Δημοσ.

Λιγο ασχετο με τα bootloops αλλα την αναβαθμιση των 400mb μπορω να την κανω μονο ota?

Ναι. Αν την κάνεις μέσω του LG Bridge σου βγάζει αναβάθμιση 1,κάτι Gb (κάνει εγκατάσταση όλο το λειτουργικό). Ενώ, αν την κάνεις OTA δε χάνεις κάτι από εφαρμογές ούτε χρειάζεται να κάνεις επαναφορά εργοστασιακών.

Δημοσ.

Δεν ειναι θεμα μονο της επισημης εισαγωγης της LG.

Σε ολες τις εταιριες οπου αγοραζεις προιον απο επισημο εισαγωγεα, πληρωνεις παραπανω χρηματα για την οποιαδηποτε συσκευη.

Σε αυτα τα παραπανω χρηματα, συνηθως μπορεις να εχεις παραπανω εγγυηση (π.χ. 3 χρονια) να μπορεις να παρεις τα χρηματα σου πισω ή να σου γινει αντικατασταση του μοντελου σου με παρομοιο ή καλυτερων χαρακτηριστικων.

Αυτα ειναι τα οφελη και για αυτο συνηθως οι τιμες πωλησης ειναι μεγαλυτερες των παραεισαγωγων.

 

Στις παραεισαγωγες, καλυπτεσαι μονο για επισκευη στο χρονο εγγυησης που σου δινεται. Ας μην μενουμε λοιπον σε συμπερασματα οτι συμπεριφερεται σκαρτα η LG και η επισημη εισαγωγη/αντιπροσωπεια της.

 

π.χ. ειχα αγορασει ενα μοντελο προβολεα. Επελεξα επισημη αντιπροσωπεια κι ας μου κοστισε παραπανω χρηματα.  Οταν ο προβολεας εβγαλε 2 φορες την ιδια βλαβη, η επισημη αντιπροσωπεια μου προτεινε να μου δωσει ως αντικατασταση το νεο μοντελο που φυσικα και δεχτηκα. Αν ειχα επιλεξει να παρω τον προβολεα παραεισαγωγη με καποιες εκατονταδες ευρω λιγοτερα, αυτο δεν θα ειχε συμβει.

 

Ετσι δουλευει γενικα η αγορα ολων των εταιριων με τις επισημες αντιπροσωπειες.   Το να ζηταει καποιος απο την procordia χρηματα πισω αυτο δεν γινεται σε παραεισαγωγη.  ΔΕΝ πηρε χρηματα η επισημη εισαγωγικη απο την αγορα τηλεφωνου, οποτε για ποιο λογο να επιστρεψει χρηματα. ?  Δεν συμμετειχε πουθενα στο εμπορικο κερδος αγοραπωλησιας.   Οποτε το μονο που μπορει να κανει ειναι να επισκευαζει το κινητο.

Μαλλον δεν εχετε καταλαβει πως αυτα τα εξτρα (επιστροφη χρηματων, αντικατασταση συσκευης με ιδιο η νεοτερο μοντελο κλπ) ειναι εξτρα καλουδια που προσφερουν οι επισημες εισαγωγικες. Και για αυτο το ειδος "ασφαλισης" παροχων που δινουν, πωλουν το προιον σε μεγαλυτερες τιμες (καπελο).

 

Ετσι δουλευει η αγορα παντου σε τοπικο επιπεδο οσον αφορα τις επισημες αντιπροσωπιες.  Η καθε μια αποφασιζει και δινει καποια εξτρα πραγματα περαν της εγγυησης επισκευης. 

Δεν ειναι θεμα καθαρα της LG και μονο ως επισημης εισαγωγικης, ειναι ολων των εταιριων.  Μονο εαν κριθει απο την LG οτι το ειδος της βλαβης δεν δυναται να επισκευασθει με ανταλλακτικο θα μπορουσε να γινει αντικατασταση συσκευης. Απο την στιγμη που η μητρικη εταιρια μπορει και διορθωνει εστω και φαινομενικα το προβλημα αντικαθιστωντας πλακετες, αυτο κανει. Και θα συνεχισει να το κανει συνεχεια, αφου οι πλακετες ανανεωνουν την εγγυηση τους.

Το οτι χανεις το τηλεφωνο επειδη βρισκεται στο σερβις, χανεις τα δεδμενα σου κλπ ειναι η "παρενεργεια".

 

Σε αυτο, επρεπε η εταιρια να εχει διορθωσει την hardware βλαωη (αν ειναι τετοια) ΟΣΟ κι αν της κοστισει, ωστε να φανει πως σταθηκε στο υψος των περιστασεων. Αυτο ισως το πληρωσει (ή οχι) με μελλοντικο μπουκοταζ υποψηφιων αγοραστων προς τα προιοντα της και θα κριθει απο τη σταση της.

Παντως να πληρωσει ΟΛΑ τα κινητα που αγοραστηκαν απο την τσεπη της, αυτο δεν προκειται να γινει. Ειναι κατι που κανεις δεν εχει ξανα κανει σε τετοιου ειδους περιπτωσεις.

Δημοσ.

Δεν ειναι θεμα μονο της επισημης εισαγωγης της LG.

Σε ολες τις εταιριες οπου αγοραζεις προιον απο επισημο εισαγωγεα, πληρωνεις παραπανω χρηματα για την οποιαδηποτε συσκευη.

Σε αυτα τα παραπανω χρηματα, συνηθως μπορεις να εχεις παραπανω εγγυηση (π.χ. 3 χρονια) να μπορεις να παρεις τα χρηματα σου πισω ή να σου γινει αντικατασταση του μοντελου σου με παρομοιο ή καλυτερων χαρακτηριστικων.

Αυτα ειναι τα οφελη και για αυτο συνηθως οι τιμες πωλησης ειναι μεγαλυτερες των παραεισαγωγων.

 

Στις παραεισαγωγες, καλυπτεσαι μονο για επισκευη στο χρονο εγγυησης που σου δινεται. Ας μην μενουμε λοιπον σε συμπερασματα οτι συμπεριφερεται σκαρτα η LG και η επισημη εισαγωγη/αντιπροσωπεια της.

 

π.χ. ειχα αγορασει ενα μοντελο προβολεα. Επελεξα επισημη αντιπροσωπεια κι ας μου κοστισε παραπανω χρηματα.  Οταν ο προβολεας εβγαλε 2 φορες την ιδια βλαβη, η επισημη αντιπροσωπεια μου προτεινε να μου δωσει ως αντικατασταση το νεο μοντελο που φυσικα και δεχτηκα. Αν ειχα επιλεξει να παρω τον προβολεα παραεισαγωγη με καποιες εκατονταδες ευρω λιγοτερα, αυτο δεν θα ειχε συμβει.

 

Ετσι δουλευει γενικα η αγορα ολων των εταιριων με τις επισημες αντιπροσωπειες.   Το να ζηταει καποιος απο την procordia χρηματα πισω αυτο δεν γινεται σε παραεισαγωγη.  ΔΕΝ πηρε χρηματα η επισημη εισαγωγικη απο την αγορα τηλεφωνου, οποτε για ποιο λογο να επιστρεψει χρηματα. ?  Δεν συμμετειχε πουθενα στο εμπορικο κερδος αγοραπωλησιας.   Οποτε το μονο που μπορει να κανει ειναι να επισκευαζει το κινητο.

Μαλλον δεν εχετε καταλαβει πως αυτα τα εξτρα (επιστροφη χρηματων, αντικατασταση συσκευης με ιδιο η νεοτερο μοντελο κλπ) ειναι εξτρα καλουδια που προσφερουν οι επισημες εισαγωγικες. Και για αυτο το ειδος "ασφαλισης" παροχων που δινουν, πωλουν το προιον σε μεγαλυτερες τιμες (καπελο).

 

Ετσι δουλευει η αγορα παντου σε τοπικο επιπεδο οσον αφορα τις επισημες αντιπροσωπιες.  Η καθε μια αποφασιζει και δινει καποια εξτρα πραγματα περαν της εγγυησης επισκευης. 

Δεν ειναι θεμα καθαρα της LG και μονο ως επισημης εισαγωγικης, ειναι ολων των εταιριων.  Μονο εαν κριθει απο την LG οτι το ειδος της βλαβης δεν δυναται να επισκευασθει με ανταλλακτικο θα μπορουσε να γινει αντικατασταση συσκευης. Απο την στιγμη που η μητρικη εταιρια μπορει και διορθωνει εστω και φαινομενικα το προβλημα αντικαθιστωντας πλακετες, αυτο κανει. Και θα συνεχισει να το κανει συνεχεια, αφου οι πλακετες ανανεωνουν την εγγυηση τους.

Το οτι χανεις το τηλεφωνο επειδη βρισκεται στο σερβις, χανεις τα δεδμενα σου κλπ ειναι η "παρενεργεια".

 

Σε αυτο, επρεπε η εταιρια να εχει διορθωσει την hardware βλαωη (αν ειναι τετοια) ΟΣΟ κι αν της κοστισει, ωστε να φανει πως σταθηκε στο υψος των περιστασεων. Αυτο ισως το πληρωσει (ή οχι) με μελλοντικο μπουκοταζ υποψηφιων αγοραστων προς τα προιοντα της και θα κριθει απο τη σταση της.

Παντως να πληρωσει ΟΛΑ τα κινητα που αγοραστηκαν απο την τσεπη της, αυτο δεν προκειται να γινει. Ειναι κατι που κανεις δεν εχει ξανα κανει σε τετοιου ειδους περιπτωσεις.

Δεν ισχυουν αυτα που γραφεις. Αν οντως παιζει τετοιο θεμα με τις εγγυησεις,οφειλει το καταστημα να σε ενημερωσει για το τι ισχυει και τι οχι.Οχι να γινει το κακο και μετα να κοιταμε το ταβανι. και αυτο παει και για τα παραεισαγωγης πραγματα και για της επισημης εισαγωγης.

 

Ουτως ή αλλως γιαυτο ειπα και εγω και αλλα παιδια οτι το προβλημα ειναι κυριως του καταστηματος και οχι της αντιπροσωπειας.

 

Οσο για την LG που λες στο τελος ,αυτη παταει στο οτι ποσοι ειναι αυτοι που θα το τρεξουν το θεμα μεχρι αηδιας,δικαστικως κλπ για να βγαλουν ακρη. Οποιος κινηθει αναλογα ακρη θα βγαλει.Οχι βεβαια αμεσα γιατι θελει λιγο χρονο αλλα θα δικαιωθει.

Τις ιδιες χαζομαρες τις βλεπουμε και στην εγγυηση για τα κινητα της Apple.Ολες οι μεγαλες αλυσιδες με τα ελληνικης εισαγωγης σου πετανε 1χρονο εγγυηση αντιπροσωπειας ενω κανονικα εχεις 2 χρονια. Αρα τα περι μεγαλων αλυσιδων δεν μου λενε κατι.

Ουτε μιλαμε για μερικα ευρω.

Δημοσ.

Είμαι περίεργος αν στείλω μήνυμα στην γαλλική αντιπροσωπεία που είναι το δικό μου κινητό, θα βγάλω άκρη; Είναι και τα γαμωσαιτ στη γλώσσα τους, καληνύχτα.

Δημοσ.

Δεν ισχυουν αυτα που γραφεις. Αν οντως παιζει τετοιο θεμα με τις εγγυησεις,οφειλει το καταστημα να σε ενημερωσει για το τι ισχυει και τι οχι.Οχι να γινει το κακο και μετα να κοιταμε το ταβανι. και αυτο παει και για τα παραεισαγωγης πραγματα και για της επισημης εισαγωγης.

 

Ουτως ή αλλως γιαυτο ειπα και εγω και αλλα παιδια οτι το προβλημα ειναι κυριως του καταστηματος και οχι της αντιπροσωπειας.

 

Οσο για την LG που λες στο τελος ,αυτη παταει στο οτι ποσοι ειναι αυτοι που θα το τρεξουν το θεμα μεχρι αηδιας,δικαστικως κλπ για να βγαλουν ακρη. Οποιος κινηθει αναλογα ακρη θα βγαλει.Οχι βεβαια αμεσα γιατι θελει λιγο χρονο αλλα θα δικαιωθει.

Τις ιδιες χαζομαρες τις βλεπουμε και στην εγγυηση για τα κινητα της Apple.Ολες οι μεγαλες αλυσιδες με τα ελληνικης εισαγωγης σου πετανε 1χρονο εγγυηση αντιπροσωπειας ενω κανονικα εχεις 2 χρονια. Αρα τα περι μεγαλων αλυσιδων δεν μου λενε κατι.

Ουτε μιλαμε για μερικα ευρω.

 

Αν εχεις διαφορετικη αποψη διατυπωσε τη.   Εχεις παρει ποτε σου παραπανω απο 2 χρονια εγγυηση εκτος επισημης εισαγωγης. ?

Σου εχουν αντικαταστησει ποτε συσκευη με ιδια ή νεοτερη οταν δεν εχει σταματησει να παραγεται το μοντελο ή δεν διορθωνεται με ανταλλακτικο. ?

 

Οταν ενα καταστημα εχει αγορασει απο την επισημη αντιπροσωπεια, τοτε οταν το καταστημα σου αντικαταστισει τη συσκευη αν δεν επιδιορθωνεται, το καταστημα αυτο αποζημιωνεται απο την επισημη αντιπροσωπεια.  Εκεινη ειναι που παρεχει αυτη την εξτρα καλυψη για να στην δωσει το καταστημα, δεν τα βαζει απο την τσεπη του το καταστημα.   Οταν ψαχνεις για τιμες στα καταστηματα και βλεπεις οτι ενα καταστημα εχει Χ ποσο την συσκευη και καποιο αλλο αρκετα μεγαλυτερη, δεν καταλαβαινεις πως το δευτερο καταστημα εχει αγορασει απο την επισημη αντιπροσωπεια. ? Τα περισσοτερα μαλιστα το αναγραφουν και στα site τους.  (εγγυηση επισημης αντιπροσωπιας)

 

 

Απο εκει και περα, το τι κανει καθε επισημη αντιπροσωπεια, πόσο κρατα το λογο της, πόσο προσπαθουν τα σερβις τους να σε βγαλουν και εκτος εγγυησης αν μπορεσουν, (σε τριετεις/πενταετεις εγγυησης με δικη σου υπαιτιοτητα) ειναι αλλο θεμα.

 

Δεν νομιζω πως εγραψα κατι εξωπραγματικο σχετικα με τα των επισημων εισαγωγικων/αντιπροσωπειων.  Ολοι οσοι εχουν αγορασει απο επισημες αντιπροσωπειες τα γνωριζουν πολυ καλα αυτα.  Και απορω γιατι γραφεις πως δεν ισχυουν αυτα.

Δεν εχεις προφανως καταλαβει απο ΠΟΥ πηγαζουν οι υψηλοτερες τιμες καταλογου που πωλουν οι επισημες αντιπροσωπειες.

Ακριβως γιατι αν κατι παει στραβα, προσφερουν κατι παραπανω σε καλυψη.  Πχ. δινουν 3-5 ετη αντι για δυο, καποιες αν πας 2 φορες για την ιδια βλαβη ενα προιον την τριτη φορα σου το αντικαθιστουν με νεο, καποιες σου προτεινουν αντικατασταση μοντελου με νοετερο αν εχει σταματησει η γραμμη παραγωγης και ελλειψη ανταλλακτικων του παλιου μοντελου κοκ. (αντικατασταση θα γινει και στο παραεισαγωγης σαν καλυψη απο το σερβις αν δεν υπαρχουν ανταλλακτικα λογω παλαιοτητας μοντελου ή δεν επιδιορθωνεται η βλαβη)

Πρωτη φορα τα ακους αυτα. ?

 

Το τι ακριβως δινει η καθε εταιρια και υπο ποιες προυποθεσεις, ειτε επικοινωνεις μαζι της για περαιτερω πληροφοριες, ειτε το ανοακοινωνει αυτη (το καταστημα συνηθως που αγοραζει απο αυτη) ειτε το γνωριζεις απο φιλους που ετυχε να χρειαστουν σερβις και σε ενημερωσαν.   Φυσικα υπαρχουν και παρατραγουδα.

Γνωστη εταιρια Tv εβγαζε τα πανελ εκτος εγγυησης με δικη σου υπαιτιοτητα γιατι θεωρουσε οτι η συσωρρευμενη σκονη προηλθε απο το ρυπογονο περιβαλλον σου κλπ   Αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα συζητησης.

Αυτο που πρεπει να κρατησεις, ειναι οτι καθε επισημη αντιπροσωπεια εχει αποφασισει τα εξτρα οφελη που θα σου παρεχει με την μεγαλυτερη τιμη πωλησης αυτων.

Ειτε θα καρπωθεις αυτα τα οφελη απο την επισημο σερβις κατευθειαν αν αγορασες απο την επισημη αντιπροσωπεια, ειτε απο το καταστημα αγορας οπου εκεινο αγορασε απο την επισημη αντιπροσωπεια, δεν εχει να κανει. Δεν σου δινει το καταστημα συνηθως αυτα τα εξτρα, εκτος απο τις εξαιρεσεις καποιων αλυσιδων οπου με καποια εξτρα χρηματα και επεκταση εγγυησης δινουν κατι παραπανω.

 

Ειμαι σιγουρος πως αν ρωτησουμε κατοχους lg g4 οπου το αγορασαν απο ελληνικη αντιπροσωπεια (πιο ακριβα φυσικα) , αν καποιου του χαλασε 2 φορες η πλακετα την τριτη φορα αν παει στην procordia και ζητησει αντικατασταση κινητου με καινουργιο, δεν θα του το αρνηθουν. Θα του γινει αντικατασταση με νεο.

Πραγμα φυσικα που στην συγκεκριμενη περιπτωση γενικης αστοχιας των g4 ειναι δωρον αδωρον μιας και το προβλημα δεν εξαλειφθηκε στις πλακετες.  Ομως οτι θα γινει αντικατασταση θα γινει, την τριτη φορα.

Δημοσ.

Είμαι περίεργος αν στείλω μήνυμα στην γαλλική αντιπροσωπεία που είναι το δικό μου κινητό, θα βγάλω άκρη; Είναι και τα γαμωσαιτ στη γλώσσα τους, καληνύχτα.

Με το καταστημα αγορα μιλα.

 

 

Αν εχεις διαφορετικη αποψη διατυπωσε τη.   Εχεις παρει ποτε σου παραπανω απο 2 χρονια εγγυηση εκτος επισημης εισαγωγης. ?

Σου εχουν αντικαταστησει ποτε συσκευη με ιδια ή νεοτερη οταν δεν εχει σταματησει να παραγεται το μοντελο ή δεν διορθωνεται με ανταλλακτικο. ?

 

Οταν ενα καταστημα εχει αγορασει απο την επισημη αντιπροσωπεια, τοτε οταν το καταστημα σου αντικαταστισει τη συσκευη αν δεν επιδιορθωνεται, το καταστημα αυτο αποζημιωνεται απο την επισημη αντιπροσωπεια.  Εκεινη ειναι που παρεχει αυτη την εξτρα καλυψη για να στην δωσει το καταστημα, δεν τα βαζει απο την τσεπη του το καταστημα.   Οταν ψαχνεις για τιμες στα καταστηματα και βλεπεις οτι ενα καταστημα εχει Χ ποσο την συσκευη και καποιο αλλο αρκετα μεγαλυτερη, δεν καταλαβαινεις πως το δευτερο καταστημα εχει αγορασει απο την επισημη αντιπροσωπεια. ? Τα περισσοτερα μαλιστα το αναγραφουν και στα site τους.  (εγγυηση επισημης αντιπροσωπιας)

 

Δεν νομιζω πως εγραψα κατι εξωπραγματικο σχετικα με τα των επισημων εισαγωγικων/αντιπροσωπειων.  Ολοι οσοι εχουν αγορασει απο επισημες αντιπροσωπειες τα γνωριζουν πολυ καλα αυτα.  Και απορω γιατι γραφεις πως δεν ισχυουν αυτα.

Δεν εχεις προφανως καταλαβει απο ΠΟΥ πηγαζουν οι υψηλοτερες τιμες καταλογου που πωλουν οι επισημες αντιπροσωπειες.

Ακριβως γιατι αν κατι παει στραβα, προσφερουν κατι παραπανω σε καλυψη.  Πχ. δινουν 3-5 ετη αντι για δυο, καποιες αν πας 2 φορες για την ιδια βλαβη ενα προιον την τριτη φορα σου το αντικαθιστουν με νεο, καποιες σου προτεινουν αντικατασταση μοντελου με νοετερο αν εχει σταματησει η γραμμη παραγωγης και ελλειψη ανταλλακτικων του παλιου μοντελου κοκ. (αντικατασταση θα γινει και στο παραεισαγωγης σαν καλυψη απο το σερβις αν δεν υπαρχουν ανταλλακτικα λογω παλαιοτητας μοντελου ή δεν επιδιορθωνεται η βλαβη)

Πρωτη φορα τα ακους αυτα. ?

 

Το τι ακριβως δινει η καθε εταιρια και υπο ποιες προυποθεσεις, ειτε επικοινωνεις μαζι της για περαιτερω πληροφοριες, ειτε το ανοακοινωνει αυτη (το καταστημα συνηθως που αγοραζει απο αυτη) ειτε το γνωριζεις απο φιλους που ετυχε να χρειαστουν σερβις και σε ενημερωσαν.   Φυσικα υπαρχουν και παρατραγουδα.

Γνωστη εταιρια Tv εβγαζε τα πανελ εκτος εγγυησης με δικη σου υπαιτιοτητα γιατι θεωρουσε οτι η συσωρρευμενη σκονη προηλθε απο το ρυπογονο περιβαλλον σου κλπ   Αλλα αυτο ειναι ενα αλλο θεμα συζητησης.

Αυτο που πρεπει να κρατησεις, ειναι οτι καθε επισημη αντιπροσωπεια εχει αποφασισει τα εξτρα οφελη που θα σου παρεχει με την μεγαλυτερη τιμη πωλησης αυτων.

Ειτε θα καρπωθεις αυτα τα οφελη απο την επισημο σερβις κατευθειαν αν αγορασες απο την επισημη αντιπροσωπεια, ειτε απο το καταστημα αγορας οπου εκεινο αγορασε απο την επισημη αντιπροσωπεια, δεν εχει να κανει. Δεν σου δινει το καταστημα συνηθως αυτα τα εξτρα, εκτος απο τις εξαιρεσεις καποιων αλυσιδων οπου με καποια εξτρα χρηματα και επεκταση εγγυησης δινουν κατι παραπανω.

 

Ειμαι σιγουρος πως αν ρωτησουμε κατοχους lg g4 οπου το αγορασαν απο ελληνικη αντιπροσωπεια (πιο ακριβα φυσικα) , αν καποιου του χαλασε 2 φορες η πλακετα την τριτη φορα αν παει στην procordia και ζητησει αντικατασταση κινητου με καινουργιο, δεν θα του το αρνηθουν. Θα του γινει αντικατασταση με νεο.

Πραγμα φυσικα που στην συγκεκριμενη περιπτωση γενικης αστοχιας των g4 ειναι δωρον αδωρον μιας και το προβλημα δεν εξαλειφθηκε στις πλακετες.  Ομως οτι θα γινει αντικατασταση θα γινει, την τριτη φορα.

Εγραψα οτι δεν ισχυουν αυτα δεδομενου οτι ειναι ευθυνη του καταστηματος αγορας το τι θα γινει με το κινητο,ειτε αυτο το λενε Πλαισιο,ειτε αυτο το λενε Kaizer κλπ

 

Και το εγραψα και πιο πισω οτι ο διευθυντης καταστηματος γνωριζει(και μαλλον θα του εχουν γενικα ζαλισει το κεφαλι με το εν λογω κινητο)αλλα εξακολουθει να το πουλαει Αμεσα διαθεσιμο στο site/καταστημα του.https://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB.html

 

Το πως συμπεριφερονται οι αλλες μεγαλες αλυσιδες δεν ειναι αυτο το ζητουμενο(ειδαμε και την Wind με το Nexus 6 που εβγαλε σε προσφορα με χωρα προορισμου την Δανια,αλλα και σε αλλες αλυσιδες εχουμε πετυχει πιο παλια τετοια φαινομενα),αλλα με συγκεκριμενο μαγαζι.

Δημοσ.

Με το καταστημα αγορα μιλα.

 

 

Εγραψα οτι δεν ισχυουν αυτα δεδομενου οτι ειναι ευθυνη του καταστηματος αγορας το τι θα γινει με το κινητο,ειτε αυτο το λενε Πλαισιο,ειτε αυτο το λενε Kaizer κλπ

 

Και το εγραψα και πιο πισω οτι ο διευθυντης καταστηματος γνωριζει(και μαλλον θα του εχουν γενικα ζαλισει το κεφαλι με το εν λογω κινητο)αλλα εξακολουθει να το πουλαει Αμεσα διαθεσιμο στο site/καταστημα του.https://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB.html

 

Το πως συμπεριφερονται οι αλλες μεγαλες αλυσιδες δεν ειναι αυτο το ζητουμενο(ειδαμε και την Wind με το Nexus 6 που εβγαλε σε προσφορα με χωρα προορισμου την Δανια,αλλα και σε αλλες αλυσιδες εχουμε πετυχει πιο παλια τετοια φαινομενα),αλλα με συγκεκριμενο μαγαζι.

 

Το καταστημα ειναι ο μεσαζοντας οπου για λογους ταχυτητας μπορεις να το προσπερασεις αν θες.

Αν το καταστημα πουλουσε σε τιμη αντιπροσωπειας και το ειχε αγορασει απο την επισημη εισαγωγικη, τοτε αν το κινητο παθει δυο φορες την ιδια βλαβη, την τριτη φορα το καταστημα θα ζητησει απο την επισημη αντιπροσωπεια να δωσει νεο κινητο και εκεινη θα δεχτει.  Τα "σπασμενα" λοιπον τα καρπωνεται η επισημη αντιπροσωπεια, ασχετως αν ο καταναλωτης πηγαινει στο καταστημα να εξυπηρετηθει.

 

Αν το καταστημα αγορασε με δικη του εισαγωγη φθηνοτερα κατευθειαν απ. εξω και οχι απο την ελληνικη αντιπροσωπεια εισαγωγης, τοτε η αντιπροσωπεια δεν θα του αποζημιωσει καμία νεα συσκευη να σου δωσει.  Αυτο εξηγω τοση ωρα.

Ο μονος τροπος σε αυτη την περιπτωση να παρεις νεα συσκευη (ακομα και απο την πρωτη φορα βλαβη) ειναι να μην υπαρχουν ανταλλακτικα ή να μην επισκευαζεται. Τοτε και παλι η μητρικη εταιρια εχει δωσει εντολη να αντικαθιστωνται οι συσκευες.

 

Καποιες εταιριες, παγκοσμια για λογους marketing επιλεγουν να αντικαθιστουν συσκευες ακομα και για απλη βλαβη (π.χ. logitech) οπου βεβαια ειναι η καλυτερη διαφημιση για το ονομα της και με αυτη την τακτικη κερδιζει.   ή οπως η dell σου στελνει τεχνικο σπιτι κλπ.

 

Στην περιπτωση του g4 αν ειναι αγορασμενο με παραεισαγωγη απο το καταστημα ΔΕΝ ξερω αν γινει κινηση με συνηγορους κλπ, αν η επισημη αντιπροσωπεια δεχθει τελικα να κανει αντικατασταση με νεο τηλεφωνο. Αλλα ακομη κι αν δεχθει.... ειτε νεο κινητο, ειτε αντικατασταση πλακετας, ειπαμε...το ιδιο και το αυτο, μιας και η Lg δεν εχει φτιαξει το προβλημα. (απλα θα αποκτησεις νεο τηλεφωνο με οτι αυτο συνεπαγεται)

 

 

Ο διευθυντης και ο καθε διευθυντης καταστηματος, εμπορος ειναι. Δεν εχει λογους να σταματησει να το πουλαει οσο η μητρικη εταιρια δεν εχει κανει ανακληση προιοντος.  Δεν ειναι καπου παρανομος.  Αν χαλασει στην εγγυηση θα επισκευαστει με νεο part.

 

Το διαφορετικο σε αυτη την ιστορια που αφορα το g4 ειναι πως ακομα και τα ανταλλακτικα ειναι προβληματικα (αν φταινε οι πλακετες)

Επισης, αν φταινε 100% οι πλακετες (κατα την Lg) θα επρεπε να κανει ανακληση τα κινητα ειτε εχουν παρουσιασει το προβλημα ειτε οχι και να γινει αντικατασταση πλακετας στα σερβις σε ολους.  Οπως γινεται συνηθως π.χ. στα αυτοκινητα κλπ.  

Γιατι δεν το εχει κανει. ? Δεν ξερω. (ενω γνωριζει πως κοσμος χανει τα δεδομενα του)

Ισως εχει την πεποιθηση πως δεν φταινε οι πλακετες αλλα το software. Δυστυχως δεν εχει κανει νεα ανακοινωση γιατι πεφτουν σε bootloop απο τη στιγμη που εφτιαξε το προβλημα στις πλακετες και αυτες ακομη χαλανε.

 

Οπως και να εχει το θεμα δεν ειναι ουτε στα της παραεισαγωγης, ουτε στα της επισημης αντιπροσωπειας.  Εκει το συστημα δουλευει οπως δουλευε παντα.

Η μητρικη εταιρια LG θα επρεπε να εχει κανει καποια κινηση γενικα σε παγκοσμιο επιπεδο.  Ειτε να τα αποσυρει απο την κυκλοφορια, ειτε να εχει ηδη επιδιορθωσει το προβλημα.  Οσο τα διαθετει στην αγορα, μπορει ο καθε εμπορος να τα πουλησει και να ακολουθηθουν οι παραπανω κανονες εγγυησεως που ανεφερα.

 

Ο καιρος ισως δειξει και μαθουμε τι εφταιγε, αν τελικα το φτιαξουν και τη γενικοτερη σταση της LG πως θα συμπεριφερθει απο εδω και περα. Φυσικα αν κυλησουν ιδια τα πραγματα (αντικατασταση πλακετων μεχρι να παψει να κυκλοφορει το κινητο) πιστευω πως η LG θα το πληρωσει απο τους καταναλωτες στο τελος. Τουλαχιστον απο την μεριδα αυτων που επαθαν bootloop.

 

 

Aλλα εδω δεν ξερουμε ακομα τι φταιει. Το παθαινουν και τα LG V10  σε χρηστες στο εξωτερικο διαβασα και μαλιστα το android authority εχει στειλει ερωτημα στην LG για το τι συμβαινει τελικα.

Δημοσ.

Τουλάχιστον αν δεν μας δίνουν εξηγήσεις για το τι φταίει ας μας αφήσουν όσους θέλουμε να κάνουμε root και unlock ώστε να έχουμε την επιλογή για άλλη rom. Αν δεν το βγάλει εκεί, είναι μάπα το λογισμικό της, που ας μην κοροϊδεύουν τον κόσμο αυτό και μόνο αυτό φταίει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...