Προς το περιεχόμενο

Το LG G4 σας παρουσίασε bootloop;  

265 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Το LG G4 σας παρουσίασε bootloop;

    • Ναι, σε εκδοση 505-512
    • Ναι, σε εκδοση 600+
    • Όχι


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τουλαχιστον,και απο εδω και απο γνωστους το μεγαλυτερο ποσο ειναι σε αλλαγη WiFi

Κινητο παλι στην procordia παιδιά! !

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μίλησα με LG σήμερα στο τηλέφωνο. Βγήκε μία αρκετά θυμωμένη κοπέλα, μου τα έπρηξε με την κλασσική ατάκα, αν δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας δεν γίνεται αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Στέλνω e-mail εξηγώντας το πρόβλημα και λέγοντας ότι κατανοώ την παραπάνω κατάσταση, όμως αν δεν μου κάνουν επιστροφή χρημάτων θα κινηθώ νομικά.

 

Αργότερα πήρα στο kaizerstore από όπου το αγόρασα, μίλησα με τον διευθυντή και μου είπε ότι η κατάσταση είναι τραγική με τη συγκεκριμένη συσκευή. Μου λέει ότι πιστωτικό δεν μπορεί να κόψει επειδή μετά δεν θα έχει τι να κάνει τη συσκευή. Μου είπε αν το πάω πάλι στο service να τον πάρω να μιλήσει με τον διευθυντή της procordia. Ευγενικός και μέχρι εκεί που μπορεί, εξυπηρετικός.

 

Να ρωτήσω εγώ κάτι τώρα. Αν πάω στο συνηγόρο, που θα πάω, ποιόν θα κυνηγήσω; Το συνοικιακό μαγαζάκι ή τον τεχνολογικό γίγαντα; Εγώ λεω το δεύτερο, γιατί από το πρώτο, δεν θα βγάλω άκρη. Είναι πέρα ως πέρα ξηγημένοι οι τύποι. Έχουν αναλύσει τα πάντα για το πώς αντιμετωπίζεται η κάθε συσκευή ευρωπαϊκής αντιπροσωπείας κλπ, δεν έχουν κάνει κάτι στραβό. Ή lg από την άλλη είναι για κλωτσιές. Τέρμα κακή αντιμετώπιση και πολιτική, λες και δεν είναι η ίδια εταιρία.

Επεξ/σία από Dinos_12345
  • Like 1
Δημοσ.

ναι αυτή η ''θυμωμένη'', άλλος χαρακτηρισμός της ταιριάζει αλλά δεν βαριέσαι, μου είπε και μένα βρείτε ένα δανεικό κινητό να κάνετε την δουλειά σας με πολύ ύφος.αν είναι δυνατόν απάντηση αντιπροσωπείας.

 

την εταιρία να κυνηγήσεις αν και δύσκολο να βγάλεις άκρη.για μένα η καλύτερη λύση με αυτήν την ταλαιπωρία που λέγεται lg είναι να το στείλεις να το φτιάξουν και πούλημα.δεν υπάρχει άλλη λύση δυστυχώς.είναι κοροϊδία από την άλλη γιατί θα έχεις χασούρα αλλά από το να καταλήξουμε στο ψυχιατρείο είναι προτιμότερο.

 

εγώ οκ με το g3 λέω το έχω και κοντά 2 χρόνια τα έβγαλε και τα λεφτά του.σκέψου τώρα να έχεις σκάσει ένα σωρό λεφτά για g4 g5 v10 και να φας τέτοια πατάτα.

 

εμένα αν και μου το έφτιαξαν περιμένω ήδη το 1+3 και δεν με ξαναβλέπουν ούτε με κιάλι.

 

 

το θετικό είναι το εξαιρετικό σερβις της προκορντια, αν μπορείς να βρεις θετικό όταν θα είσαι εξωτερικό και σου σκάσει bootloop και χάσεις το boarding pass και άλλα πολλά όπως έχουν πάθει κάποιοι.

  • Like 1
Δημοσ.

Πώς μπορεί να πάρει κανείς τα λεφτά του πίσω ? Τί ισχύει με τις αντιπροσωπείες ?

Μόνο από το συνήγορο του καταναλωτή.

 

Για πώληση δεν το συζητώ κάν. Τι να το πουλήσω που δεν πιάνει ούτε 250 ευρώ; 200+ ευρώ χαμένος; Είναι πέρα ως πέρα ανίκανοι να φτιάξουν τη συσκευή, η οποία ανέβασε 70 βαθμούς θερμοκρασία και πλέον το burn in είναι πιο έντονο.

Δημοσ.

Για πώληση δεν το συζητώ κάν. Τι να το πουλήσω που δεν πιάνει ούτε 250 ευρώ; 200+ ευρώ χαμένος; Είναι πέρα ως πέρα ανίκανοι να φτιάξουν τη συσκευή, η οποία ανέβασε 70 βαθμούς θερμοκρασία και πλέον το burn in είναι πιο έντονο.

 

Από τι στιγμή που είσαι ήδη χαμένος με το κινητό,δεν πιστεύω να χάσεις πολύ περισσότερα αν το πουλήσεις...Το λέω βέβαια αυτό εγώ που το αγόρασα στα 300€.Μια πώληση στα 200€ δεν θα με χαλούσε ίσως....Τώρα για αυτούς που το αγόρασαν 400-500+ ευρώ,φυσικά και δεν συμφέρει.

Δημοσ.

Από τι στιγμή που είσαι ήδη χαμένος με το κινητό,δεν πιστεύω να χάσεις πολύ περισσότερα αν το πουλήσεις...Το λέω βέβαια αυτό εγώ που το αγόρασα στα 300€.Μια πώληση στα 200€ δεν θα με χαλούσε ίσως....Τώρα για αυτούς που το αγόρασαν 400-500+ ευρώ,φυσικά και δεν συμφέρει.

Αν δεν βγάλω άκρη, απλά θα το πηγαινοφέρνω για αλλαγές οθόνης κάθε τόσο, μιας και με το 5.1 δύσκολο να βγάλει bl. 414 το είχα αγοράσει.
Δημοσ.

Δυστηχως το προβλημα ειναι και των 2. Απο την στιγμη που το προιον του θεματος μας με τα service το ενα πισω απο το αλλο δεν φτιαχνεται τοτε ή να γινει αλλαγη με αλλο μοντελο της εταιριας(V10,G5 κλπ) ή απο το καταστημα επιστροφη χρηματων/πιστωτικο.

 

Δεν την καταλαβα την απαντηση απο το Kaizershop.Τι παει να πει αυτοι τι θα το κανουν το κινητο. Προβλημα τους ειναι αυτο οχι του καταναλωτη/πελατη.Αυτος τι το κανει το κινητο που το εχει περα δωθε στα service? Γιαυτο τον λογο το αγορασε το προιον?

 

Αφου γνωριζουν το θεμα και απο οτι φενεται εχουν και αλλο κοσμο με το ιδιο προβλημα,τοτε γιατι συνεχιζουν και το πουλανε το κινητο και δεν το αποσυρουν?

https://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB.html


Μίλησα με LG σήμερα στο τηλέφωνο. Βγήκε μία αρκετά θυμωμένη κοπέλα, μου τα έπρηξε με την κλασσική ατάκα, αν δεν είναι ελληνικής αντιπροσωπείας δεν γίνεται αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Στέλνω e-mail εξηγώντας το πρόβλημα και λέγοντας ότι κατανοώ την παραπάνω κατάσταση, όμως αν δεν μου κάνουν επιστροφή χρημάτων θα κινηθώ νομικά.

Αργότερα πήρα στο kaizerstore από όπου το αγόρασα, μίλησα με τον διευθυντή και μου είπε ότι η κατάσταση είναι τραγική με τη συγκεκριμένη συσκευή. Μου λέει ότι πιστωτικό δεν μπορεί να κόψει επειδή μετά δεν θα έχει τι να κάνει τη συσκευή. Μου είπε αν το πάω πάλι στο service να τον πάρω να μιλήσει με τον διευθυντή της procordia. Ευγενικός και μέχρι εκεί που μπορεί, εξυπηρετικός.

 

Πραγματικα απο τις χειροτερες απαντησεις που εχω διαβασει.

 

Λες και αν μιλησει με procordia αυτος θα διορθωθει το προβλημα.... Για μενα προσωπικα ή αν εχεις υπομονη πας στο service το κινητο,αλλα να του το πεις του διευθυντη οτι αν ξαναπαρουσιαστει το προβλημα χωρις πολλα πολλα θα κινηθεις αναλογα ή αν εχεις ηδη παει πολλες φορες service,του δινεις τα χαρτια απο το service και οτι δουλεια δεν γινεται και ζητας λυση στο προβλημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δυστηχως το προβλημα ειναι και των 2. Απο την στιγμη που το προιον του θεματος μας με τα service το ενα πισω απο το αλλο δεν φτιαχνεται τοτε ή να γινει αλλαγη με αλλο μοντελο της εταιριας(V10,G5 κλπ) ή απο το καταστημα επιστροφη χρηματων/πιστωτικο.

 

Δεν την καταλαβα την απαντηση απο το Kaizershop.Τι παει να πει αυτοι τι θα το κανουν το κινητο. Προβλημα τους ειναι αυτο οχι του καταναλωτη/πελατη.Αυτος τι το κανει το κινητο που το εχει περα δωθε στα service? Γιαυτο τον λογο το αγορασε το προιον?

 

Αφου γνωριζουν το θεμα και απο οτι φενεται εχουν και αλλο κοσμο με το ιδιο προβλημα,τοτε γιατι συνεχιζουν και το πουλανε το κινητο και δεν το αποσυρουν?

https://www.skroutz.gr/s/6592480/LG-G4-32GB.html

 

Πραγματικα απο τις χειροτερες απαντησεις που εχω διαβασει.

 

Λες και αν μιλησει με procordia αυτος θα διορθωθει το προβλημα.... Για μενα προσωπικα ή αν εχεις υπομονη πας στο service το κινητο,αλλα να του το πεις του διευθυντη οτι αν ξαναπαρουσιαστει το προβλημα χωρις πολλα πολλα θα κινηθεις αναλογα ή αν εχεις ηδη παει πολλες φορες service,του δινεις τα χαρτια απο το service και οτι δουλεια δεν γινεται και ζητας λυση στο προβλημα.

Από τη στιγμή που το μαγαζί έχει μόνο DOA και εξηγεί τι παίζει με τα ευρωπαϊκά κινητά ξεκάθαρα, δεν έχει ευάλωτο σημείο. Αυτή που φταίει είναι η LG. Βέβαια θα μου πεις, ας σου κόψει πιστωτικό ή να σου δώσει τα λεφτά σου και μετά να κυνηγήσει την LG και την κάθε LG.
Δημοσ.

Αυτός που σου πουλάει τη συσκευή είναι υπεύθυνος για τα θέματα εγγύησης και αυτός οφείλει να σε εξυπηρετήσει αν προκύψει ελλατωματική συσκευή.

 

Δεν είναι υποχρέωση του πελάτη να κυνηγάει τις επίσημες αντιπροσωπείες.

 

Η απάντηση του Kaizerstore απαράδεχτη, και το κρατάω στα υπόψην μου ώστε να μήν ασχοληθώ με αυτό το μαγαζί.

 

PS: Για την ιστορία, από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρονικών είχα αγοράσει λαπτοπ, το οποίο έβγαλε πρόβλημα στον πρώτο μήνα. Το λάπτοπ επιστράφηκε στο κατάστημα και το παρέλαβα μετά από μέρες σπασμένο. Το κατάστημα κατηγορούσε την αντιπροσωπεία, η αντιπροσωπεία το κατάστημα και πάει λέγοντας.

 

Από πλευράς πελάτη το τί γίνεται μεταξύ επίσημης αντιπροσωπείας και καταστήματος είναι παντελώς αδιάφορο. Ο υπεύθυνος απέναντι στον πελάτη είναι το κατάστημα που έκανε την πώληση. Μία καταγγελία στη προστασία καταναλωτή έλυσε το πρόβλημα άμεσα και παρέλαβα νέο λαπτοπ από το κατάστημα.

  • Like 1
Δημοσ.

Αυτός που σου πουλάει τη συσκευή είναι υπεύθυνος για τα θέματα εγγύησης και αυτός οφείλει να σε εξυπηρετήσει αν προκύψει ελλατωματική συσκευή.

 

Δεν είναι υποχρέωση του πελάτη να κυνηγάει τις επίσημες αντιπροσωπείες.

 

Η απάντηση του Kaizershop απαράδεχτη.

Αυτο ακριβως.

 

Μεσα στα χρηματα που πληρωνεις για ενα προιον(οπως καλη ωρα το G4)ειναι και το after sales support οσον αφορα την εγγυηση.

 

Δηλαδη αν ειναι να στελνουμε εμεις τα κινητα στις αντιπροσωπειες το καταστημα τι ρολο βαραει?

 

Και για μενα η χειροτερη απαντηση μακραν ειναι αυτη που εδωσε παραπανω. Δεν μπορει να κοψει πιστωτικο ή να επιστρεψει χρηματα γιατι λεει μετα το κινητο τι θα το κανει. Πραγματικα 50χρονια πισω στο service στην Ελλαδα.

 

Βεβαια να μου πεις εδω σε μενα με καμενο pixel σε Moto G και πριν το στειλουν στην αντιπροσωπεια,περιμενα κοντα 1 ωρα να κανει reset το κινητο μπας και εξαφανιστει το κολλημενο pixel.....

Δημοσ.

Ο σχετικός νόμος που ρυθμίζει αυτά τα πράματα είναι ο 3043/02, δείτε τον εδώ http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5

Αν και έχει θέματα που άπτονται ερμηνείας για το πότε ο "πωλητής" είναι το κατάστημα ή ο κατασκευαστής/αντιπροσωπεία, στο άρθρο 559 "Παροχή εγγύησης" λέει τα εξής: 

 

Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε, ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.

 

από το οποίο εγώ καταλαβαίνω ότι η αντιπροσωπεία που παρείχε την εγγύηση (και μάλιστα η ευρωπαϊκή, αφού αυτό λένε τα σκρουτζομάγαζα και όχι η ελληνική) είναι υπεύθυνη για την κάλυψη της εγγύησης.

 

Οπότε το κατάστημα το πολύ να είναι υποχρεωμένο να μεσολαβήσει απλώς, ενώ δεν είναι και αναίτιο που η lg hellas κάνει το βαρύ πεπόνι. Απλά φαντάζομαι ότι τελικά τα φτιάχνει είτε επειδή θα σε έστελνε εδώ έτσι και αλλιώς η ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία λόγω κάποιας μεταξύ τους σύμβασης, είτε θέλει να παίρνει τα χρήματα από τις επισκευές το αντίστοιχο sevice. 
 
Πάντως αν έχετε όρεξη να διαβάσετε, έχει ενδιαφέρον ο νόμος, διαβάστε μήπως τα καταλάβετε και διαφορετικά.
Δημοσ.

Αγαπητέ κύριε ...,

 

Αρχικά θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όταν κάνετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων στη συσκευή σας και αφού η συσκευή επανέλθει, όταν θα σας γίνει ερώτημα από τη google έαν θέλετε να πραγματοποιήσετε ανάκτηση από προηγούμενη εγκατάσταση, θα πρέπει να επιλέξετε "Νέα Συσκευή, για να μην παρουσιαστεί ξανά το ζήτημα στο οποίο αναφέρεστε.

Δυστυχώς έαν το προϊόν δεν είναι δική μας εισαγωγή δεν έχουμε τη δυνατότητα της αναστροφής πώλησης της.

 

Με αγάπη, τραβά γαμ..ου

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...