Προς το περιεχόμενο

Το LG G4 σας παρουσίασε bootloop;  

265 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Το LG G4 σας παρουσίασε bootloop;

    • Ναι, σε εκδοση 505-512
    • Ναι, σε εκδοση 600+
    • Όχι


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια εγω εχω παει ηδη συνηγορο.. Και εχω καταθέσει ολα τα χαρτια απο την procordia με τις αλλαγες πλακετων κτλ.. Και περιμενω απαντηση. Διαβαστε παλιοτερο post που εχω κανει που λεω αν το εχουν κι αλλοι να πατε και εσεις. Να ειμαστε πολλοι.. Αλλιως δεν γινεται δουλεια.. Διαβαστε τα post μου

Στην τρεχουσα πλακετα που εχω.. #607 ετσι επαθε bl. Μπηκα σε ενα wifi εκανε restart και λειτουργησε κανονικα.. Μεζρι που το βραδυ μπαινω σε ενα αλλο wifi και γεια σααααας... Αυτο ηταν! Ακομα δεν εχω παει procordia γτ ειμαι διακοπες με κινητο hard reset και απο επαναφορα με οτι αυτο σημαινει.. Ξερετε!!

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Παιδια εγω εχω παει ηδη συνηγορο.. Και εχω καταθέσει ολα τα χαρτια απο την procordia με τις αλλαγες πλακετων κτλ.. Και περιμενω απαντηση. Διαβαστε παλιοτερο post που εχω κανει που λεω αν το εχουν κι αλλοι να πατε και εσεις. Να ειμαστε πολλοι.. Αλλιως δεν γινεται δουλεια.. Διαβαστε τα post μου

Στην τρεχουσα πλακετα που εχω.. #607 ετσι επαθε bl. Μπηκα σε ενα wifi εκανε restart και λειτουργησε κανονικα.. Μεζρι που το βραδυ μπαινω σε ενα αλλο wifi και γεια σααααας... Αυτο ηταν! Ακομα δεν εχω παει procordia γτ ειμαι διακοπες με κινητο hard reset και απο επαναφορα με οτι αυτο σημαινει.. Ξερετε!!

Μπορείς να μου πεις λεπτομέρειες για τη διαδικασία της καταγγελίας; Είναι καιρό τώρα;
  • Like 1
Δημοσ.

Η γυναικα μου που ειναι δικηγορος το επαθε 2η φορα ενω βρισκοταν στο εξωτερικο. Καταλαβαινετε τη ζημια που επαθε αφου χαθηκαν ολα τα ηλεκτρονικα εισιτηρια, vouchers κλπ. Και φυσικα δεν ειχε τηλ να καλεσει οποιονδηποτε ουτε τις επαφες της.

Χθες εστειλε μειλ στην lg και ζηταει αντικατασταση με g5. Σημερα στην procordia μας ειπαν οτι η lg δεν θα μας κανει αντικατασταση επειδη ηταν παραεισαγωγη. Φυσικα δεν ειχαν απαντηση στο οτι ειχε αλλαχτει η πλακετα εδω στην ελλαδα...

Περιμενουμε απαντηση αλλα σιγουρα θα το τραβηξει, αλλωστε τζαμπα θα ειναι για τη συζυγο... Για να δουμε...

  • Like 2
Δημοσ.

Μπορείς να το τραβήξεις και υπό την δικαιολογία ότι δεν ακολουθεί τα λεγόμενα τους και για παραπλάνηση.

Για παράδειγμα κάτι έλεγαν για το χρώμα της οθόνης ότι έχει κάποιες προδιαγραφές που θα κάνει ΟΛΑ αυτά που βλέπεις να μοιάζουν πιο αληθινά. Όμως το περιεχόμενο που αντιστοιχεί σε αυτή την τεχνολογία είναι μηδαμινό, άρα παραπλανητική διαφήμιση.

 

There.

 

The G4 screen has been created to close-in on the standards used by Hollywood movie studios, dubbed DCI or Digital Cinema Initiatives. And while no display device can present the full spectrum of visible colour, the DCI colour gamut is a wide array of visible colours that can recreate a rich overall image.

 

The G4's quantum display, LG says, offers 98 per cent of the DCI colour gamut - with deeper saturation in the reds and blues, some green saturation lost, hence the 98 per cent quota.

 

όμως όταν τα πάντα είναι γραμμένα σε sRGB όλα τα DCI προνόμια πάνε περίπατο

Δημοσ.

τι παραεισαγωγή τώρα θα τρελαθούμε?ευρωπαικό μοντέλο είναι και είναι υποχρεωμένοι να στο αλλάξουν από όπου και αν το πήρες.η εγγύηση είναι πανευρωπαική.

 

χίλιες φορές κινέζικο και χωρίς εγγύηση παρά αυτά τα καραγκιοζιλίκια.

Δημοσ.

Η γυναικα μου που ειναι δικηγορος το επαθε 2η φορα ενω βρισκοταν στο εξωτερικο. Καταλαβαινετε τη ζημια που επαθε αφου χαθηκαν ολα τα ηλεκτρονικα εισιτηρια, vouchers κλπ. Και φυσικα δεν ειχε τηλ να καλεσει οποιονδηποτε ουτε τις επαφες της.

Χθες εστειλε μειλ στην lg και ζηταει αντικατασταση με g5. Σημερα στην procordia μας ειπαν οτι η lg δεν θα μας κανει αντικατασταση επειδη ηταν παραεισαγωγη.

Μισο λεπτο η γυναικα σου ειχε G5 και της ειπαν οχι σε αντικατασταση ή G4?

 

Αν ειχε G4 και ζητησε αλλαγη με G5 προφανως και σε αυτο θα επρεπε να απευθυνθει στο καταστημα αγορας για να της δωσουν και νεα αποδειξη/εγγυηση ουτως ή αλλως ετσι δεν ειναι?

 

Επισης απο την στιγμη που και αλλοι εχουν παθει το ιδιο προβλημα(αν μιλαμε για το G4 παντα),υπαρχει καπου καποια οδηγια για αλλαγη συσκευων G4 με G5 λογω bootloop?

 

Αν μπορεις να το κανεις λιγο πιο αναλυτικα θα ηταν πολυ χρησιμο.

χίλιες φορές κινέζικο και χωρίς εγγύηση παρά αυτά τα καραγκιοζιλίκια.

Μα...το service της procordia ειναι κορυφαιο,διαβαζαμε εδω στο insomnia...

 

Μα για τον Κινεζο πρεπει να το στειλεις εξω και να περιμενεις ενω εδω εχεις το ''ντοπιο'' service που αρα ειναι και καλυτερο,παλι γραφανε στο Insomnia....

 

Μετα ο Fulgore ηταν ο κακος που προτεινε το OnePlus3 αντι του G5.....

Δημοσ.

καλά διαβάζαμε και άλλα ωραία για υποστήριξη κλπ. που η xiaomi δίνει άμεσα όλα τα security patch ενώ οι άλλοι εδώ μας έχουν χεσμένους.εγώ πάντως σε αυτή την κοροϊδία με τις ντεμεκ εγγυήσεις δεν ξαναπέφτω.είμαι ήδη από την τετάρτη χωρίς κινητό και ποιος ξέρει για πόσο ακόμα.

 

όπως έχω ξαναπει, το 1+3 είναι ότι πιο τίμιο κυκλοφορεί. ποιο g5 τώρα, δεν παίρνω 2 ποτήρια και ένα σπάγκο να κάνω την δουλειά μου.

  • Like 1
Δημοσ.

Μπορείς να μου πεις λεπτομέρειες για τη διαδικασία της καταγγελίας; Είναι καιρό τώρα;

Στην ιστοσελιδα του συνήγορου ανεβάζεις ολα τα σχετικά.. Αποδείξεις, σκαναρισμενα έγγραφα, service κτλ.. Και τα επισυναπτεις. Κατευθειαν ο συνηγορος τα προωθεί στους καταγγελομενους οι οποιοι οφειλουν εντος 10-15 εργάσιμων να απαντησουν εγγράφως την απάντησή τους ωστε να υπαρξει συμβιβασμός αλλιως ο συνηγορος εξεταζει τα δικαιωματα σου (ευρωπαικα).

Μοθ εχει ερθει ηδη το αντίγραφο της καταγγελίας μου προς lg απο τον συνηγορο.. Περιμενω την απάντησή της lg τωρα

Δημοσ.

Στην ιστοσελιδα του συνήγορου ανεβάζεις ολα τα σχετικά.. Αποδείξεις, σκαναρισμενα έγγραφα, service κτλ.. Και τα επισυναπτεις. Κατευθειαν ο συνηγορος τα προωθεί στους καταγγελομενους οι οποιοι οφειλουν εντος 10-15 εργάσιμων να απαντησουν εγγράφως την απάντησή τους ωστε να υπαρξει συμβιβασμός αλλιως ο συνηγορος εξεταζει τα δικαιωματα σου (ευρωπαικα).

Μοθ εχει ερθει ηδη το αντίγραφο της καταγγελίας μου προς lg απο τον συνηγορο.. Περιμενω την απάντησή της lg τωρα

Υπέροχα. Εμένα η οθόνη μετά την αλλαγή 3 μέρες άρχισε πάλι να έχει burn in. Ήρθε από το service με καμμένο πίξελ. Καλύτερα να το πάω τρίτη φορά service να πάρω και το χαρτί και να έχω 3 στήν καταγγελία ή να το στείλω τώρα;
Δημοσ.

Φιλε μου σε αυτό δεν μπορω να σου δώσω εγω απάντηση.. Εξαρταται απο τα νευρα σου κ την υπομονη σου.. Χαχα!! Εγω απλα πισρευω πως αν πηγαιναμε οχι οι εκατονταδες.. Αλλα εστω οι 80 που εχουν δηλωσει εδω σε αυτο το θεμα στον συνηγορο θα ειχαν σκιαχτει καπως να μας αλλαξουν τα κινητα γενικότερα αφου δεν βγαζουν ενα @@update!!

Δημοσ.

Σου αλλαξαν μητρικη γιατι ειχες  και στο v10 προβλημα με  bootloop?

Ναι την πρώτη φορά μητρική δούλεψε μία εβδομαδα ακριβός ξανά bootloop τώρα που γράφω το έχω στείλει 2 φορά το έχει ή procordia για service παίρνω όλη μέρα να μάθω τη γίνεται με το τηλέφωνο και όλη μέρα είμαι στην αναμονή...

Εγώ προτείνω να κάνουμε ένα group όλοι όσοι έχουμε θέμα με τα κινητά μας π.χ. G3 G4 G5 V10 δεν ξέρω αν ξεχνώ κάποιο μοντέλο και να κινηθούμε νομικά δεν είναι δυνατών να δίνεις 300-400-500€ σήμερα και να παίρνεις ένα ελαττωματικό τηλέφωνο... Και αντί να το έχεις εσύ να είναι κάθε τρείς και λίγο στο service με όλα όσα έχεις μέσα σβησμένα να είσαι λίγο πριν μπεις στο αεροπλάνο να έχεις το εισητήριο ηλεκτρονικά και λίγο πριν περάσεις την πύλη να παθαινει bootloop και άντε να εξηγήσεις τώρα των Γερμανό υπάλληλο της germanwings ότι κόλλησε ή συσκευή σου και να τρέχεις να βάλεις άκρη... Μόνο έτσι θα βρούμε λύσει μόνο έτσι θα μας υπολογίσουν αν ήμαστε ομάδα με πολλά κρούσματα μεμονωμένα δύσκολα να καταφέρουμε κάτι ή να βγάλουν ένα update να δουλέψουν επιτέλους τα τηλέφωνα μας ή να μας τα αλλάξουν ή ας μας δώσουν πιστωτικό τιμολογιο να πάρει ότι θέλει ο καθένας ψυγείο,τηλεοραση,π πλυντήριο...κτλ κτλ κτλ

Αυτα τα ολίγα και από εμένα ...

Δημοσ.

το χειρότερο είναι ότι στην lg hellas είναι αγενέστατοι και δεν βοηθάνε καθόλου.είμαι ήδη μια βδομάδα χωρίς κινητό και μου είπε ότι ίσως το πιάσουν στο τέλος της επόμενης πράγμα που σημαίνει πως κινητό θα έχω τον Σεπτέμβρη.αν το φτιάξουν γιατί από αυτούς όλα να τα περιμένεις.

Δημοσ.

Ναι την πρώτη φορά μητρική δούλεψε μία εβδομαδα ακριβός ξανά bootloop τώρα που γράφω το έχω στείλει 2 φορά το έχει ή procordia για service παίρνω όλη μέρα να μάθω τη γίνεται με το τηλέφωνο και όλη μέρα είμαι στην αναμονή...

Εγώ προτείνω να κάνουμε ένα group όλοι όσοι έχουμε θέμα με τα κινητά μας π.χ. G3 G4 G5 V10 δεν ξέρω αν ξεχνώ κάποιο μοντέλο και να κινηθούμε νομικά δεν είναι δυνατών να δίνεις 300-400-500€ σήμερα και να παίρνεις ένα ελαττωματικό τηλέφωνο... Και αντί να το έχεις εσύ να είναι κάθε τρείς και λίγο στο service με όλα όσα έχεις μέσα σβησμένα να είσαι λίγο πριν μπεις στο αεροπλάνο να έχεις το εισητήριο ηλεκτρονικά και λίγο πριν περάσεις την πύλη να παθαινει bootloop και άντε να εξηγήσεις τώρα των Γερμανό υπάλληλο της germanwings ότι κόλλησε ή συσκευή σου και να τρέχεις να βάλεις άκρη... Μόνο έτσι θα βρούμε λύσει μόνο έτσι θα μας υπολογίσουν αν ήμαστε ομάδα με πολλά κρούσματα μεμονωμένα δύσκολα να καταφέρουμε κάτι ή να βγάλουν ένα update να δουλέψουν επιτέλους τα τηλέφωνα μας ή να μας τα αλλάξουν ή ας μας δώσουν πιστωτικό τιμολογιο να πάρει ότι θέλει ο καθένας ψυγείο,τηλεοραση,π πλυντήριο...κτλ κτλ κτλ

Αυτα τα ολίγα και από εμένα ...

Λογω δουλειάς ταξιδευω θεσνικη αθηνα καθε βδομαδα.. Εχω κατεβασει boarding pass στο κινητο με ryanair.. Πριν παω στην πτήση bl κανω hard reset σβήνονται ολα.. Αποτελεσμα πληρωσα το 50αρικο να μου εκδώσουν το boarding pass στον γκισε.. Αντε γεια. Στην τσαντα μου εχω μονιμως ενα περσινο J5 για εφεδρικό.. Μην ειμαι σε κανα ταξδι και μεινω χωρις κινητο.. Καλο???

Δημοσ.

1 βδομάδα πριν μου μείνει ημουν κύπρο και μου είχε πάει το σκατό στην κάλτσα μην παθω το ίδιο.κατάντια lg, κατάντια.

Δημοσ.

Φίλε σε νιώθω φαντάσου πως ένιωσα εγώ που ήμουν στο εξωτερικό κ ιδιαίτερα στους ανθέλληνες Γερμανούς... Πρέπει κάτι να κάνουμε το να γράφουμε εδώ ο καθένας την ιστορία του δεν θα γίνει τίποτα πρέπει να μαζευτούμε να κάνουμε κάτι ουσιώδες !!!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...