Προς το περιεχόμενο

Το LG G4 σας παρουσίασε bootloop;  

265 μέλη έχουν ψηφίσει

  1. 1. Το LG G4 σας παρουσίασε bootloop;

    • Ναι, σε εκδοση 505-512
    • Ναι, σε εκδοση 600+
    • Όχι


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Φίλε ziaba όντως το παρατραβας με την έννοια ότι το καταδικάζεις χωρίς επιστροφή η συσκευή μια χαρά είναι όντως υπάρχει πρόβλημα με το bootloop αλλά αφού το επίσημο σέρβις στο λύνει δεν υπάρχει θέμα

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όταν λες στο λύνει τι έννοιες? ότι δεν εμφανίζεται ξανά το πρόβλημα και συνεχίζεις να χαίρεσαι την συσκευή που πλήρωσες?

Δημοσ.

ποιος σου πε ότι τρελαίνομαι? μπες στο myphone, xda τα θέματά με το bootlop του g4 έχουν φτάσει τις 130 σελίδες, δες στο σκρουτζ ποσά άτομα έβαλαν ένα αστέρι λόγω του προβλήματος.... μεχρι και στο google η συγκεκριμένη συσκευή έχει γίνει ο ορισμός του booloop....... και ακόμα την υπερασπίζεστε? θα ήθελα να ξέρα το γιατί ....? 

Εγώ θα την ξαναέπαιρνα γνωρίζοντας το πρόβλημα. Για το λόγο δυνατοτήτων/τιμής. 

Δημοσ.

Να κάνω μια ερώτηση: Στα 300 ευρώ υπάρχει άλλη αξιόλογη πρόταση εκτός από το g4;

 

Στο Skroutz υπάρχει το One Plus 3 και το Sony Z3+ (όσο αξιόλογη πρόταση μπορεί το πει κανείς)

Δημοσ.

Στο Skroutz υπάρχει το One Plus 3 και το Sony Z3+ (όσο αξιόλογη πρόταση μπορεί το πει κανείς)

Το 1+3 δεν έχει κυκλοφορήσει καν ενώ το Ζ3+..... ( :-D)

 

Οπότε γιατί τόσο καιρό προτρέπουμε τον κόσμο να αγοράσει άλλες συσκευές εκτός του G4?

Δημοσ.

Το 1+3 δεν έχει κυκλοφορήσει καν 

 

 

Ωχχ δεν ξέρω αλλά μπερδεύτηκα,συγγνώμη... :-D

 

 

Οπότε γιατί τόσο καιρό προτρέπουμε τον κόσμο να αγοράσει άλλες συσκευές εκτός του G4?

 

Έλα ντε ?Εγώ και σε ένα προηγούμενο θέμα που ένα παιδί ρωτούσε ποιο κινητό να πάρει,αυτό του πρότεινα,έχοντας βέβαια στο νου του το bootloop και γενικά τι παίζει με το τηλέφωνο.Ωστόσο οι άλλες οι προτάσεις,οι οποίες ήταν εξίσου αξιόλογες, ήταν πάνω από 300€..

  • Like 1
Δημοσ.

Να κάνω μια ερώτηση: Στα 300 ευρώ υπάρχει άλλη αξιόλογη πρόταση εκτός από το g4;

Αναλογα την χρηση του καθενος. Στα χρηματα αυτα η Motorola εχει καλες προτασεις κατω των 300ευρω απο πλευρας update,ενω απο πλευρας Specs OnePlus2.

 

Αλλιως οποιος ενδιαφερεται για το κατι παραπανω OnePlus3 και Xiaomi Mi5 κοντα στα 400ευρω.

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους σας,

Χθες το βράδυ μετά από αναζητήσεις στο νετ για εύρεση επίλυσης στο θέμα του forum βρήκα την συζήτηση που έχει ανοίξει εδώ.

Σας ενημερώνω πως:

1)Συσκευή LG G4 H815 αγορασμένη τον Ιούλιο 2015 - κανένα πρόβλημα έως,

2)Αμέσως μετά το Update σε Android 6.0 όταν ήρθε ειδοποίηση για αναβάθμιση λογισμικού τέλη/αρχές του Χρόνου (δεν θυμάμαι ακριβώς - εκεί γύρω στις γιορτές Χριστουγέννων/Πρωτοχρονιάς - 1ο BOOTLOOP. Η συσκευή φορούσε πλακέτα 505#

3)Αποστολή μέσω LG σε Procordia - Κάνουν ένα hard reset και μου το στέλνουν πίσω. Αποτέλεσμα - bootloop εντός 10 ωρών. (Μόλις ενεργοποίησα wi-fi σε δίκτυο που δεν είχα συνδεθεί στο παρελθόν.

4)Ξαναστέλνω αμέσως το κινητό - Αλλαγή πλακέτας σε 603#. Το κινητό λειτουργεί κανονικότατα για περίπου 2 μήνες. Βρίσκομαι σε ταξίδι επαγγελματικό εντός Ελλάδας. Ανοίγω wi-fi, βάζω συνθηματικό για να συνδεθώ (δίκτυο που δεν είχα συνδεθεί στο παρελθόν) και για 2η φορά: BOOTLOOP!!.

5)Πάει ξανά Procordia  - Η πλακέτα αλλάζει πάλι σε μοντέλο 604# (17-18 Μαίου). H Procordia μου συστήνει να κάνω set-αρισμα σαν ΝΕΑ ΣΥΣΚΕΥΗ. Τα κάνω όπως λέει. Την Παρασκευή που πέρασε μετά από πάλι 2 μήνες περίπου κανονικής λειτουργίας - Απόπειρα σύνδεσης μέσω wi-fi στο internet - Ξανά 3η φορα BOOTLOOP.

6)ΤΑ ΝΕΥΡΑ μου πήγαν να σπάσουν - 523ευρώ (αγορά: 17/5/2015) για κινητό που έχει πάει 3 φορες service - έχει αλλάξει 3 κυρίως πλακέτες (1 μαμά και 2 λόγω service)... και δεν έχει σταματημό η ταλαιπωρία. 

 

Έχω ήδη απευθυνθεί στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Τόσα λεφτά για κινητό "Ναυαρχίδα" που δεν εχω στην ουσία. Λόγω δουλειάς ταξιδεύω - αποτέλεσμα να έχω ένα κινητό πάντα μαζί μου των 80ευρώ από φόβο μην ξεμείνω πουθενά χωρίς κινητό. Μπράβο στην LG!!!!!

 

Αν έχετε απορίες ρωτήστε ελεύθερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε εύχομαι να μας δώσει γρήγορα το καινούργιο update η LG γιατί μάλλον σε αυτό υπάρχει πρόβλημα

 

ποιο καινούριο update λες ?

Δημοσ.

Εμενα 3 μηνες τωρα δεν μου εχει συμβει τιποτα. Ειναι να σου τυχει πραγματικα.

 

Σε γενικες γραμμες δεν αποτελει φοβο το bootloop. Ειναι πραγματικα το καλυτερο κινητο στην μεσαια κατηγορια πλεον και ενα μικρο προβλημα που απ οτι βλεπω τις περισσοτερες φορες φτιαχνεται δεν πρεπει να αλλαζει τη γνωμη του αγοραστη.

Καλησπέρα σε όλους σας,

Χθες το βράδυ μετά από αναζητήσεις στο νετ για εύρεση επίλυσης στο θέμα του forum βρήκα την συζήτηση που έχει ανοίξει εδώ.

Σας ενημερώνω πως:

1)Συσκευή LG G4 H815 αγορασμένη τον Ιούλιο 2015 - κανένα πρόβλημα έως,

2)Αμέσως μετά το Update σε Android 6.0 όταν ήρθε ειδοποίηση για αναβάθμιση λογισμικού τέλη/αρχές του Χρόνου (δεν θυμάμαι ακριβώς - εκεί γύρω στις γιορτές Χριστουγέννων/Πρωτοχρονιάς - 1ο BOOTLOOP. Η συσκευή φορούσε πλακέτα 505#

3)Αποστολή μέσω LG σε Procordia - Κάνουν ένα hard reset και μου το στέλνουν πίσω. Αποτέλεσμα - bootloop εντός 10 ωρών. (Μόλις ενεργοποίησα wi-fi σε δίκτυο που δεν είχα συνδεθεί στο παρελθόν.

4)Ξαναστέλνω αμέσως το κινητό - Αλλαγή πλακέτας σε 603#. Το κινητό λειτουργεί κανονικότατα για περίπου 2 μήνες. Βρίσκομαι σε ταξίδι επαγγελματικό εντός Ελλάδας. Ανοίγω wi-fi, βάζω συνθηματικό για να συνδεθώ (δίκτυο που δεν είχα συνδεθεί στο παρελθόν) και για 2η φορά: BOOTLOOP!!.

5)Πάει ξανά Procordia  - Η πλακέτα αλλάζει πάλι σε μοντέλο 604# (17-18 Μαίου). H Procordia μου συστήνει να κάνω set-αρισμα σαν ΝΕΑ ΣΥΣΚΕΥΗ. Τα κάνω όπως λέει. Την Παρασκευή που πέρασε μετά από πάλι 2 μήνες περίπου κανονικής λειτουργίας - Απόπειρα σύνδεσης μέσω wi-fi στο internet - Ξανά 3η φορα BOOTLOOP.

6)ΤΑ ΝΕΥΡΑ μου πήγαν να σπάσουν - 523ευρώ (αγορά: 17/5/2015) για κινητό που έχει πάει 3 φορες service - έχει αλλάξει 3 κυρίως πλακέτες (1 μαμά και 2 λόγω service)... και δεν έχει σταματημό η ταλαιπωρία. 

 

Έχω ήδη απευθυνθεί στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Τόσα λεφτά για κινητό "Ναυαρχίδα" που δεν εχω στην ουσία. Λόγω δουλειάς ταξιδεύω - αποτέλεσμα να έχω ένα κινητό πάντα μαζί μου των 80ευρώ από φόβο μην ξεμείνω πουθενά χωρίς κινητό. Μπράβο στην LG!!!!!

 

Αν έχετε απορίες ρωτήστε ελεύθερα.

Τα λογια ειναι λιγα νομιζω.

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους σας,

Χθες το βράδυ μετά από αναζητήσεις στο νετ για εύρεση επίλυσης στο θέμα του forum βρήκα την συζήτηση που έχει ανοίξει εδώ.

Σας ενημερώνω πως:

1)Συσκευή LG G4 H815 αγορασμένη τον Ιούλιο 2015 - κανένα πρόβλημα έως,

2)Αμέσως μετά το Update σε Android 6.0 όταν ήρθε ειδοποίηση για αναβάθμιση λογισμικού τέλη/αρχές του Χρόνου (δεν θυμάμαι ακριβώς - εκεί γύρω στις γιορτές Χριστουγέννων/Πρωτοχρονιάς - 1ο BOOTLOOP. Η συσκευή φορούσε πλακέτα 505#

3)Αποστολή μέσω LG σε Procordia - Κάνουν ένα hard reset και μου το στέλνουν πίσω. Αποτέλεσμα - bootloop εντός 10 ωρών. (Μόλις ενεργοποίησα wi-fi σε δίκτυο που δεν είχα συνδεθεί στο παρελθόν.

4)Ξαναστέλνω αμέσως το κινητό - Αλλαγή πλακέτας σε 603#. Το κινητό λειτουργεί κανονικότατα για περίπου 2 μήνες. Βρίσκομαι σε ταξίδι επαγγελματικό εντός Ελλάδας. Ανοίγω wi-fi, βάζω συνθηματικό για να συνδεθώ (δίκτυο που δεν είχα συνδεθεί στο παρελθόν) και για 2η φορά: BOOTLOOP!!.

5)Πάει ξανά Procordia - Η πλακέτα αλλάζει πάλι σε μοντέλο 604# (17-18 Μαίου). H Procordia μου συστήνει να κάνω set-αρισμα σαν ΝΕΑ ΣΥΣΚΕΥΗ. Τα κάνω όπως λέει. Την Παρασκευή που πέρασε μετά από πάλι 2 μήνες περίπου κανονικής λειτουργίας - Απόπειρα σύνδεσης μέσω wi-fi στο internet - Ξανά 3η φορα BOOTLOOP.

6)ΤΑ ΝΕΥΡΑ μου πήγαν να σπάσουν - 523ευρώ (αγορά: 17/5/2015) για κινητό που έχει πάει 3 φορες service - έχει αλλάξει 3 κυρίως πλακέτες (1 μαμά και 2 λόγω service)... και δεν έχει σταματημό η ταλαιπωρία.

 

Έχω ήδη απευθυνθεί στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Τόσα λεφτά για κινητό "Ναυαρχίδα" που δεν εχω στην ουσία. Λόγω δουλειάς ταξιδεύω - αποτέλεσμα να έχω ένα κινητό πάντα μαζί μου των 80ευρώ από φόβο μην ξεμείνω πουθενά χωρίς κινητό. Μπράβο στην LG!!!!!

 

Αν έχετε απορίες ρωτήστε ελεύθερα.

Όταν σου άλλαξαν για 3η φορά πλακέτα, μήπως έκανες καμιά επαναφορά εφαρμογών από παλαιότερο smartphone;; Γιατί εγώ επίσης έχω 604 πλακέτα, επίσης έκανα σετάρισμα ως νέα συσκευή και εδώ και 2 μήνες, δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.
Δημοσ.

Όταν σου άλλαξαν για 3η φορά πλακέτα, μήπως έκανες καμιά επαναφορά εφαρμογών από παλαιότερο smartphone;; Γιατί εγώ επίσης έχω 604 πλακέτα, επίσης έκανα σετάρισμα ως νέα συσκευή και εδώ και 2 μήνες, δεν έχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα.

 

Όπως γράφω και παραπάνω, στο κινητό έγινε 2 φορές αλλαγή πλακέτας. Άρα εννοείς στο 3ο service (σε αυτό που μπήκε η 604#).

Σε καμία περίπτωση δεν έκανα επαναφορά.

Το σετάρισμα έγινε ως ΝΕΑ συσκευή και οι εφαρμογές μου μπήκαν ξανά μια προς μια.   

 

Συμπληρώνω πως, προφανώς και στο διάστημα των 2 μηνών "Μάιος - Αρχές Ιουλίου" είχα συνδεθεί πολλάκις σε δίκτυα μεσω wifi.. Το θέμα, τουλάχιστον στην περίπτωσή μου, είναι πότε θα σκάσει η "βόμβα".

 

Έπρεπε να είχε φροντίσει για την επίλυση του θέματος η LG, παρά να ακούμε φθηνές δικαιολογίες από την αντιπροσωπεία. Κατηγορεί κινητά από άλλες χώρες, λες και τα κινητά που εισάγονται για την Ελλάδα είναι "handwired / handpicked / ΑΑ κατηγορία" (μιλάμε για μερικές χιλιάδες συσκευών) και τα προσέχει πιο πολύ η LG από αυτά που εισάγονται στις ΗΠΑ, Ρωσία, Καναδά και Κίνα (δεκάδες εκατομμύρια συσκευές) με μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό και τζίρους..

Είναι να γελάς όταν ακούς και διαβάζεις να λένε πως οι συσκευές που εισάγονται από την "LG Hellas" δεν αντιμετωπίζουν προβλήματα.. Απλά κάργα αντιεπαγγελματική στάση (συνολικά στον Όμιλο διεθνώς).

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...