evi75pa Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Καλησπέρα στην ομάδα. Στις αρχές καλοκαιριού με πείραν τηλέφωνο από τη Vodafone (ήμουν στην cosmote) για ένα οικονομικό πακέτο internet ktl (δεν εχει σημασία). Εγώ δέχτηκα την προσφορά και έτσι μου έστειλα τα συμβόλαια με courier για να τα υπογράψω όπως και έγινε. Μετά από κανα δύο μέρες η cosmote μου κάνει μία καλύτερη προσφορά και έτσι την δέχομαι και προχοράω σε αίτηση υπαναχώρησης από την Vofafone (εντος 14 ημερών). Και με παίρνουν τηλεφωνο από την Vodafone και μου λενε ότι θα μου έρθει πρόστημο 120€ διότι έφυγα ποιο μπροστά από την λήξη του συμβολαίου. Εγώ ήμουν ενήμερη ότι σε συμβόλαια που έχουν υπογραφεί εξ αποστάσεων ισχύει από το 14ήμερο. Στο συμβόλαιο τους όμως που έγω δεν το πρόσεξα λέει ότι δεν ισχύει αυτό. Και μου έχει έρθει λογαριασμός αρχές Ιούλη 125€ και κάτι ψιλα. Τι να κάνω? Εχω δει στο forum που ασχολήστε με τέτοια θέματα. Να απεφθυνθώ στην ΓΓΚ. Να σημειώσω ότι δεν είχα άλλη επικοινωνία με την Vodafone. Σας ευχαριστώ.
La_MoRt Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2016 Αν αυτό ήταν όρος του συμβολαίου και το έγραφε μέσα όπου και να απευθυνθείς άκρη δε πρόκειται να βγάλεις θα χρειαστεί να τα πληρώσεις. Τσέκαρε το αντίγραφο του συμβολαίου σου αν το λέει μέσα.
l337 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2016 Το δικαίωμα υπαναχώρησης, για συμβάσεις από απόσταση, ισχύει ανεξάρτητα το τι μπορεί να γράφει το οποιοδήποτε συμβόλαιο.
bill2015 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2016 πάντως στης cosmote που έκανα ανανέωση το έλεγε μέσα
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2016 καλα αυτοι μπορουν στο συμβολαιο να γραφουν οτι αν φυγεις πριν την ληξη θα σου παρουν και μια σπληνα και τα 2 σου νεφρα...δεν εχει σημασια!Φυσικα και ισχυει,βρες τον σχετικο νομο και αστους να κουρευονται!Τα συμβολαια ειναι πιο κατω απο τους νομους
evi75pa Δημοσ. 12 Αυγούστου 2016 Μέλος Δημοσ. 12 Αυγούστου 2016 Ξέρετε που μπορώ να απευθυνθώ για να μάθω με σιγουριά?
chipakos Δημοσ. 13 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2016 Ξέρετε που μπορώ να απευθυνθώ για να μάθω με σιγουριά? Επειδή έκανα μία καταγγελία εχτές άσχετο αλλά αφορά την Wind - Tellas στην ΕΕΤΤ να σε ενημερώσω ότι για κάποιο λόγο δεν σηκώνουν τηλέφωνο οπότε κάνεις καταγγελία εγγράφως στο Site της ΕΕΤΤ. Θα δεις υπάρχει φόρμα που συμπληρώνεις και στο τέλος της φόρμας ζητάει ότι αποδεικτικό έχεις να το στείλεις ηλεκτρονικά για να το εξετάσουν μέχρι 5 έγγραφα των 2Mb το κάθε ένα. Υποτίθεται ότι τα εξετάζουν και σε παίρνουν τηλέφωνο. Σημείωση ζητάει ένα ηχογραφημένο μύνημά τους να απευθυνθείς πρώτα στην εταιρία με την οποία έχεις διένεξη κι αν δεν σου το επιλύσουν εντός 30 ημερών μετά το αναφέρεις στην ΕΕΤΤ μαζί με τον μοναδικό αριθμό που έχεις πάρει από την εταιρία που κατέθεσες το αίτημά σου. Είναι λίγο οξύμωρο αλλά ζητάνε να κάνεις ένα σωρό σκατοδουλειές για να αποδείξης ότι αυτό που σου έδωσαν δεν το ήθελες ποτέ, ενώ οι εταιρίες λειτουργούν πολλές φορές πονηρά και απατηλά με στόχο μόνο και μόνο το πέναλτυ των 120 ή 160 ευρώ ότι θέλουν ζητάνε.Να γιατί γεμίζουν οι αίθουσες των δικαστηρίων. Τι να πω.
bill2015 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2016 Δημοσ. 13 Αυγούστου 2016 το τηλ δεν το σηκόνουν με τπτ μια μέρα απο της 9 το πρωι μέχρι της 3 το μεσσημερι δοκιμαζα αλλα δεν το σηκωναν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα