Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν λίγο καιρό πήρα ένα Samsung Galaxy J3 6 δίκαρτο, Cosmote whatsup και Vodafone CU. Στη Vodafone έχω αρκετά ΜΒ καθώς μου δίνει δώρο 600ΜΒ κάθε μήνα τα οποία δεν καταναλώνω και έχουν μαζευτεί πολλά. Αυτές τις μέρες βρίσκομαι σε ένα βουνό της Ηπείρου όπου η Vodafone δεν πιάνει καθόλου. Cosmote και Wind πιάνουν 4G και με τη Vodafone "Μόνο επίγουσες κλήσεις". Έτσι, ενεργοποίησα την προσφορά της Cosmote datakalokairo όπου δίνει για 8 ώρες 1GB κάθε μέρα. Χρεώθηκα αρχικά 5€ για το πακέτο. Το πρόβλημα είναι ότι κάθε φορά που ενεργοποιώ το 8ωρό μου, χρεώνομαι 1,04€. Επικοινώνησα χτες με την Cosmote και μου είπαν ότι μάλλον κάποια εφαρμογή τραβάει δεδομένα πριν εγώ προλάβω να ενεργοποίησω το 8ωρο. Μου πρότειναν να ενεργοποιήσω τη λειτουργία πτήσης αρχικά, ώστε να κλέισουν οι διάφορες εφαρμογές που μπορεί να τρέχουν στο παρασκήνιο (να σημειώσω εδώ ότι πάντα όταν χρησιμοποιώ μία εφαρμογή πατάω το πλήκτρο κάτω αριστερά και κλείνω από εκεί την εφαρμογή για να μην τρέχει στο παρασκήνιο). Δοκίμασα αυτό που μου είπαν αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Πώς μπορώ να βρω ποια πουτ@ν@ εφαρμογή συνδέεται και μου τρώει το υπόλοιπο; Τα ακριβή βήματα για να ενεργοποιήσω το 8ωρο είναι τα εξής:

1) Σαν δίκτυο υπηρεσίας δεδομένων εχω από την προηγούμενη μέρα τη Vodafone, με το σκεπτικό αν τυχόν πιάσει καθόλου σήμα (που δεν πιάνει) να τραβήξει από εκεί ΜΒs.

2) Ενεργοποιώ λειτουργία πτήσης. Περιμένω λίγο.

3) Απενεργοποιώ τη λειτουργία πτήσης και μπαίνω και ορίζω την Cosmote ως δίκτυο υπηρεσίας δεδομένων.

4) Μπαίνω στην εφαρμογή της Cosmote για το whatsup και ενεργοποιώ το 8ωρο.

 

Εκεί είναι που παρατηρώ ότι λείπει 1,04€ σε σχέση με πριν.

Δημοσ.

Απο την στιγμη που ανοιγεις data στη cosmote για να μπεις στην εφαρμογη αυτοματα ενεργοποιείται το πακέτο της cosmote για μια μέρα αφού δεν έχεις πακέτο δεδομένων ανοιχτό εκείνη την στιγμή κοιτά μήπως υπάρχει άλλος τρόπος να ενεργοποιείς το 8 ωρο προγραμμα ίσως μέσω τηλεφώνου η μηνύματος

  • Like 1
Δημοσ.

κάπου στις ρυθμίσεις έχει ενα μενού που λέει Χρήση δεδομένων αν μπεις εκεί και κυλήσεις λίγο την οθόνη σε λέει ποιες εφαρμογές έφαγαν δεδομένα και πόσο...

Δημοσ.

Προσπάθησα να βρω τι φταίει αλλα δεν τα κατάφερα. Η λύση δώθηκε από την Κοσμοτέ που απενεργοποίησε το daily pass που ενεργοποιούνταν αυτόματα και σταμάτησε η χρέωση.

Δημοσ.

Πας στις Ρυθμίσεις -Χρήση δεδομένων όπου γράφει πόσα Mb καταναλώνει η κάθε εφαρμογή.Δεξιά πάνω στην οθόνη επιλέγεις την επιλογή «Περιορισμός δεδομένων παρασκηνίου» για να ενημερώνονται οι εφαρμογές μόνο μέσω Wi-Fi και να καταναλώνεις λιγότερα Mb.Δυστυχώς αυτό δεν σταματάει την χρέωση daily pass γιατί κάποιες εφαρμογές του λειτουργικού δεν τις εμποδίζει.

Δημοσ.

Είναι αυτό που σου απάντησε ο carrypizza. :)

 

Για να μπεις στην εφαρμογή της Cosmote και να ενεργοποιήσεις το "8ωρο" θέλεις δεδομένα. Κι εφόσον δεν έχεις κάποιο άλλο datapack ώστε να τραβήξει από εκεί, σου τρώει 1,04€ για να βάλει το Daily Pass.

 

Κάνε απλά μια ανανέωση 10€, που σου δίνει 1GB αυτές τις μέρες για να ξενοιάσεις. Ούτε να μπαίνεις να ενεργοποιείς, ούτε για 8 ώρες, ούτε τίποτα.

Δημοσ.

Στείλε ΜΙ στο 1333, μετά μπορείς να το κάνεις χωρίς ΜΒ από το App. Περισσότερα για το myInternet στο COSMOTE.gr

Δημοσ.

Είναι αυτό που σου απάντησε ο carrypizza. :)

 

Για να μπεις στην εφαρμογή της Cosmote και να ενεργοποιήσεις το "8ωρο" θέλεις δεδομένα. Κι εφόσον δεν έχεις κάποιο άλλο datapack ώστε να τραβήξει από εκεί, σου τρώει 1,04€ για να βάλει το Daily Pass.

 

Κάνε απλά μια ανανέωση 10€, που σου δίνει 1GB αυτές τις μέρες για να ξενοιάσεις. Ούτε να μπαίνεις να ενεργοποιείς, ούτε για 8 ώρες, ούτε τίποτα.

H Cosmote χτυπιόταν ότι η εφαρμογή δεν χρεώνει καθόλου και έχουν δίκιο. Τώρα που απενεργοποίησαν την αυτόματη ανεργοποίηση του Daily pass, τo chrome, όποια σελίδα και να πάω να του ανοίξω, μου ανοίγει μία σελίδα της Cosmote που με ενημερώνει ότι δεν έχω MBs ενώ την ίδια στιγμή η εφαρμογή της Cosmote συνδέεται κανονικά. Κάτι άλλο έτρωγε ΜΒs στο παρασκήνιο. Τώρα τι, δεν θα μάθουμε ποτέ.

Δημοσ.

Οταν τελειωνε το οκταωρο εκλεινες τα mb, σωστα? Και μετα τα ανοιγες για να ενεργοποιησεις το πακετο μεσω της εφαρμογης?

Υποπτευομαι τον συγχρονισμο του android, που φερνει τα mail κτλ

Δημοσ.

Ενεργοποίησε την υπηρεσία My Internet και δεν θα σε χρεώνει αν δεν έχεις megabyte .Για ενεργοποίηση στείλε MI στο 1333

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...