Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σέ starlet φίλου , πολύ καλά συντηρημένο κ προσεγμένο η βελόνα τού οργάνου θερμοκρασίας οταν βρίσκεται τό αμάξι σέ συνεχόμενη κατηφόρα κατεβαίνει κ σχεδόν μηδενίζει ... σέ ευθεία κ ανηφόρα η βελόνα ειναι στήν μέση κ δείχνει σωστά , τί νά φταίει ? τό οργανο αν εχει χαλάσει εχει αυτό τό θέμα ? εχετε αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο ?

Δημοσ.

Μήπως στην συνεχόμενη κατηφόρα δεν πατάς γκάζι οπότε ο αέρας κρυώνει πολύ το νερό;

στό σημείο εκείνο κ γιά απόσταση περίπου 6-8 χιλιομέτρων (σέ  μεγάλη  μέ κλίση κατηφόρα μέ  αριστερά-δεξιά επικίνδυνες στροφές από δεσφίνα πρός  ιτέα μόνο αν εισαι τρελός πατάς γκάζι απλά εχεις σχεδόν συνέχεια τό πόδι στό φρένο κατεβαίνοντας ... αν ηταν ετσι σέ εκείνο τό σημείο ολα τά οργανα θερμοκρασίας ολων τών αυτοκινήτων  θά μηδένιζαν ... κάτι αλλο φταίει αλλά τί ??

  • Moderators
Δημοσ.

Κολλημένος ανοιχτός θερμοστάτης.

Το πάθαινα συνέχεια στο παλιό Lancia σε καταβάσεις από βουνό.

Μηδένιζε το οργανάκι, πήγαινε κάτω από την πρώτη ένδειξη (που έγραφε δίπλα 50°C).

Περίπου 10 χρόνια δούλευε έτσι, κανένα πρόβλημα.

Δημοσ.

Και στο δικό μου Starlet είχε κολλήσει ανοιχτός ο θερμοστάτης για πολύ καιρό.

 

Δεν είχε τύχει να το παρατηρήσω σε ανηφόρες/κατηφόρες. Αυτό που παρατηρούσα συνεχώς, ήταν όταν το αμάξι κινούνταν για κάμποση ώρα χωρίς να σταματά συχνά π.χ. σε φανάρια, έπεφτε η βελόνα της θερμοκρασίας.

Σε ταξίδια για παράδειγμα, και καλοκαίρι να ήταν, η θερμοκρασία έδειχνε να είναι πολύ χαμηλή.

 

Αυτό που δε γνωρίζω, και είναι ευκαιρία να ρωτήσω μήπως γνωρίζει κανείς, είναι τι συνέβαινε τόσο καιρό που κυκλοφορούσα με κολλημένο θερμοστάτη.

Ήταν όντως η θερμοκρασία του κινητήρα χαμηλή; Προσωπικά δεν το πιστεύω, γιατί θα έβλεπα σίγουρα διαφορά στην κατανάλωση. Κάτι που δεν είδα όταν τον άλλαξα.

 

Αυτός είναι ο (κολλημένος και ανοιχτός) θερμοστάτης του Starlet:

post-112970-0-36387200-1469885523_thumb.jpg

post-112970-0-25146600-1469885536_thumb.jpg

Δημοσ.

Η διαφορά στη κατανάλωση είναι πολύ μικρή, πόσο μάλλον και σε ένα Στάρλετ που δεν καίνε και τίποτα... :P

 

Οι θερμοκρασία του κινητήρα ήταν όντως χαμηλή. Για παράδειγμα θα μπορούσες να το καταλάβεις χειμώνα αν δεν έβγαζε ζεστό αέρα

  • Moderators
Δημοσ.

Θυμάμαι να το βάζω μπρος κάτι παγωμένα βράδια χειμώνα, και μέεεεεεεχρι να ξεκινησει να κουνιεται η βελωνα της θερμοκρασιας (και αρα να βγαζει ζεστο για να ξεθαμπωσει και να φυγουν οι ψιλοπαγοι), εκανε κανα 10-15λεπτο στο νερο...

Δημοσ.

Αυτό ναι, αλλά σε μένα αφού είχε ζεσταθεί, μετά ακόμα κι αν έπεφτε η βελόνα, εξακολουθούσα να έχω καλοριφέρ, και τούμπανο μάλιστα.

  • Moderators
Δημοσ.

Ναι δεν εχει προβλημα γιατι μια σχετικη θερμοκρασια (50-60-70 βαθμοι) την κραταει...

 

Επισης και τα λαδια παραμενουν ζεστα (διαφορετικο κυκλωμα), γι' αυτο ακομα και οταν πεφτει πολυ η θερμοκρασια του νερου, εξακολουθεις να το αισθανεσαι "ζεστο" το αμαξι στη λειτουργια του και οχι σαν μολις να το εβαλες εμπρος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...