kosph134 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Πριν αρκετες μερες εστειλα ενα κινητο xperia που αγορασα στο service της sony για να το ελεγξουν αφου το κινητο ειχε προβλημα απο την αρχη που το αγορασα. Μου ηρθε πισω ως ανεπισκευαστο. Μιλησα με το μαγαζι απο το οποιο το αγορασα και μου ειπαν να στειλω το κινητο πισω στο μαγαζι. Σε περιπτωση που το κινητο βγει ανεπισκευαστο τι ακριβως γινεται? Απο αυτα που καταλαβα ειναι εντος εγγυησης οποτε σε αυτη την περιπτωση θα γινει αντικατασταση? Δεν μου εχει τυχει ξανα να στειλω κινητο για επισκευη οποτε θα ηθελα να ξερω τι ειναι πιο πιθανο να γινει. Μπορει να το αντικαταστησουν η δεν γινεται τιποτα σε αυτη την περιπτωση?
zio10 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Αν σε καλύπτει η εγγύηση (δεν προκάλεσες εσύ τη ζημιά δηλαδή) είναι υποχρεωμένοι είτε να το επισκευάσουν ή να το αντικαταστήσουν με το ίδιο ή κάποιο αντίστοιχο μοντέλο αν δεν υπάρχει αυτό.
kosph134 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Ευχαριστω για την βοηθεια. Πιστευω οτι το πιο πιθανο ειναι αντικατασταση να γινει. Θα δω τι θα μου πουν και απο το μαγαζι σε καποιες μερες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα