MariosX Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Καλησπέρα σαςΈχω αγοράσει το καταραμένο G4 από ένα κατάστημα το όποιο έχει κλείσει πλέον.Το χω στείλει στην arvato που είναι εξουσιοδοτουμένο service της LG και μέχρι στιγμής μου έχουν αλλάξει την πλακέτα 4 φορέςκαι σε κάθε αλλαγή μου έκανε bootloopΠήρα τηλέφωνο στα κεντρικά της LG και τους είπα το πρόβλημα μου και ζητάω αντικατάσταση της συσκευής εφόσον το χω στειλεί ήδη 4 φορές και δεν έχει επιδιορθωθεί ζητώ την αντικατάσταση της συσκευής και μου είπαν πως εφόσον δεν το έχω αγοράσει από επίσημη αντιπροσωπεία δεν μου το αντικαθιστούν. Τους ενημέρωσα πως βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας, δικαιούμαι αντικατάσταση και θέλανε πάλι να το στείλω για service και μου είπαν πως για 2 χρονιά όσες φορές και να χαλάσει θα το φτιάξουν.Επίσης τους είπα τα εξής:Εγώ δεν μπορώ να έχω ένα τηλέφωνο το όποιο το έχω πληρώσει και δεν το έχω να κάνω την δουλειά μουΔεν μπορώ να χάνω κάθε φορά τα δεδομένα μου και μου απάντησε πως τα δεδομένα μου είναι δική μου ευθύνηΗ Samsung γιατι αντικαθιστά τις συσκευές τις και μου κάνει αλλή πολιτικήΟπως και να χει επειδη εχω μια συσκευη την οποια την ακριβοπληρωσα θα προχωρησω σε καταγγελια απευθυνομενη στην LG και στην ArvatoΈχει κάποιος κάποια ιδέα για το τι καλύτερο μπορώ να κάνω; 1
zio10 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Σε αυτό με τα δεδομένα έχουν δίκιο. Κατά τα άλλα εύχομαι να βγάλεις άκρη σύντομα. Είχα την εντύπωση ότι η lg έχει καλό service πάντως!
ziaba Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Σε αυτό με τα δεδομένα έχουν δίκιο. Κατά τα άλλα εύχομαι να βγάλεις άκρη σύντομα. Είχα την εντύπωση ότι η lg έχει καλό service πάντως! Θα θελες
zio10 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Θα θελες Δεν είχε καλή φήμη παλιότερα τουλάχιστον; Καλά μπορεί να κάνω και λάθος!
infin1tyGR Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Μάλλον έπρεπε να το στείλεις στην Procordia που είναι επίσης εξουσιοδοτημένο service. Η Arvato δεν έχει τόσο καλή φήμη (http://www.insomnia.gr/topic/459826-). 1
MariosX Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Σε αυτό με τα δεδομένα έχουν δίκιο. Κατά τα άλλα εύχομαι να βγάλεις άκρη σύντομα. Είχα την εντύπωση ότι η lg έχει καλό service πάντως! Σοβαρα μιλας τωρα; Θες να μας πεις οτι εσυ κανεις back up την συσκευη σου καθε μερα ή οτι ολες οι συσκευες σου ειναι ανεμπιστές ; Μάλλον έπρεπε να το στείλεις στην Procordia που είναι επίσης εξουσιοδοτημένο service. Η Arvato δεν έχει τόσο καλή φήμη (http://www.insomnia.gr/topic/459826-). Εμενα ομως μου δεχθηκαν την συσκευη κανονικα και τις 4 φορες και μου αλλαξαν την μητρικη πλακετα που παρελαβαν απο την LG
zio10 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Σοβαρα μιλας τωρα; Θες να μας πεις οτι εσυ κανεις back up την συσκευη σου καθε μερα ή οτι ολες οι συσκευες σου ειναι ανεμπιστές ; Εμενα ομως μου δεχθηκαν την συσκευη κανονικα και τις 4 φορες και μου αλλαξαν την μητρικη πλακετα που παρελαβαν απο την LG Σοβαρότατα μιλάω. Καμία εταιρεία δεν έχει ευθύνη για τα δεδομένα του χρήστη!
ziaba Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σας Έχω αγοράσει το καταραμένο G4 από ένα κατάστημα το όποιο έχει κλείσει πλέον. Το χω στείλει στην arvato που είναι εξουσιοδοτουμένο service της LG και μέχρι στιγμής μου έχουν αλλάξει την πλακέτα 4 φορές και σε κάθε αλλαγή μου έκανε bootloop Πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά της LG και τους είπα το πρόβλημα μου και ζητάω αντικατάσταση της συσκευής εφόσον το χω στειλεί ήδη 4 φορές και δεν έχει επιδιορθωθεί ζητώ την αντικατάσταση της συσκευής και μου είπαν πως εφόσον δεν το έχω αγοράσει από επίσημη αντιπροσωπεία δεν μου το αντικαθιστούν. Τους ενημέρωσα πως βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας, δικαιούμαι αντικατάσταση και θέλανε πάλι να το στείλω για service και μου είπαν πως για 2 χρονιά όσες φορές και να χαλάσει θα το φτιάξουν. Επίσης τους είπα τα εξής: Εγώ δεν μπορώ να έχω ένα τηλέφωνο το όποιο το έχω πληρώσει και δεν το έχω να κάνω την δουλειά μου Δεν μπορώ να χάνω κάθε φορά τα δεδομένα μου και μου απάντησε πως τα δεδομένα μου είναι δική μου ευθύνη Η Samsung γιατι αντικαθιστά τις συσκευές τις και μου κάνει αλλή πολιτική Οπως και να χει επειδη εχω μια συσκευη την οποια την ακριβοπληρωσα θα προχωρησω σε καταγγελια απευθυνομενη στην LG και στην Arvato Έχει κάποιος κάποια ιδέα για το τι καλύτερο μπορώ να κάνω; Τα ίδια έχω πάθει μαζί τους η συσκευή (G3) πηγαίνοερχοταν 3 μηνες στο σέρβις και επέστρεφε με ακριβός το ίδιο πρόβλημα και δεν μου το άλλαζαν γιατί ήταν από σκρουτζ... Στο τέλος βαρεθηκα και το έδωσα στο βαφτισιμιό Επεξ/σία 25 Ιουλίου 2016 από ziaba
Ghost_Rider Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 με συγχωρειτε οταν λεμε επισημη αντιπροσωπεια? απο Γερμανο Κωτσοβολο Public ας πουμε? η υπαρχουν συγκεκριμενα καταστηματα συνεργαζομενα?
turbat0s Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Καλησπέρα σας Έχω αγοράσει το καταραμένο G4 από ένα κατάστημα το όποιο έχει κλείσει πλέον. Ελπίζω να καταφέρεις να βγάλεις άκρη, αλλά γιατί το σιχτιρίζεις? Έχει βουήξει ο τόπος ότι είναι ελαττωματικό το G4, σίγουρα θα το είχες ακούσει πριν το πάρεις.
MariosX Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 με συγχωρειτε οταν λεμε επισημη αντιπροσωπεια? απο Γερμανο Κωτσοβολο Public ας πουμε? η υπαρχουν συγκεκριμενα καταστηματα συνεργαζομενα? Ναι Γερμανό, Κωτσόβολο, Public, πλαισιο κτλ Ελπίζω να καταφέρεις να βγάλεις άκρη, αλλά γιατί το σιχτιρίζεις? Έχει βουήξει ο τόπος ότι είναι ελαττωματικό το G4, σίγουρα θα το είχες ακούσει πριν το πάρεις. Την ημερα που το πηρα δεν το ξερα 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Moderators Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 με συγχωρειτε οταν λεμε επισημη αντιπροσωπεια? απο Γερμανο Κωτσοβολο Public ας πουμε? η υπαρχουν συγκεκριμενα καταστηματα συνεργαζομενα? Γενικα οτι καταστημα δεν κανει παραεισαγωγη απο αλλες ευρωπαικες χωρες και το περνει απο επισιμο αντιπροσωπο στην ελλαδα
mahone1 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Ετσι όπως τα λες τα πράγματα φιλε δεν γίνεται τίποτα απλά την άλλη φορα που θα ξαναγορασεις κινητό τηλέφωνο να μην ξαναεπιλεξεις την lg.... 1
ergidis Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Πολυ καλα σου λεει ο φιλος. Μην ξαναμπλεκεις με δαυτους. Αμφιβολου κορεατικη ποιοτητα και πολυ ψηλη τιμη. Εαν ειχαν λιγο αυτοσεβασμο θα σου εδιναν αμεσως καινουργια αλλη συσκευη. Απορω πως συγκρατιεσαι και καθεσαι να σε κοροιδευουν τοσο καιρο!!!
MariosX Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Πολυ καλα σου λεει ο φιλος. Μην ξαναμπλεκεις με δαυτους. Αμφιβολου κορεατικη ποιοτητα και πολυ ψηλη τιμη. Εαν ειχαν λιγο αυτοσεβασμο θα σου εδιναν αμεσως καινουργια αλλη συσκευη. Απορω πως συγκρατιεσαι και καθεσαι να σε κοροιδευουν τοσο καιρο!!! Δεν συγκρατουμαι Απλα θα κανω καταγγελια και ελπιζω να βγαλω ακρη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα