Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας
Έχω αγοράσει το καταραμένο G4 από ένα κατάστημα το όποιο έχει κλείσει πλέον.
Το χω στείλει στην arvato που είναι εξουσιοδοτουμένο service της LG και μέχρι στιγμής μου έχουν αλλάξει την πλακέτα 4 φορές
και σε κάθε αλλαγή μου έκανε bootloop

Πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά της LG και τους είπα το πρόβλημα μου και ζητάω αντικατάσταση της συσκευής εφόσον το χω στειλεί ήδη 4 φορές και δεν έχει επιδιορθωθεί ζητώ την αντικατάσταση της συσκευής και μου είπαν πως εφόσον δεν το έχω αγοράσει από επίσημη αντιπροσωπεία δεν μου το αντικαθιστούν. Τους ενημέρωσα πως βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας, δικαιούμαι αντικατάσταση και θέλανε πάλι να το στείλω για service και μου είπαν πως για 2 χρονιά όσες φορές και να χαλάσει θα το φτιάξουν.

Επίσης τους είπα τα εξής:
Εγώ δεν μπορώ να έχω ένα τηλέφωνο το όποιο το έχω πληρώσει και δεν το έχω να κάνω την δουλειά μου
Δεν μπορώ να χάνω κάθε φορά τα δεδομένα μου και μου απάντησε πως τα δεδομένα μου είναι δική μου ευθύνη
Η Samsung γιατι αντικαθιστά τις συσκευές τις και μου κάνει αλλή πολιτική

Οπως και να χει επειδη εχω μια συσκευη την οποια την ακριβοπληρωσα θα προχωρησω σε καταγγελια απευθυνομενη στην LG και στην Arvato

Έχει κάποιος κάποια ιδέα για το τι καλύτερο μπορώ να κάνω;

  • Like 1
Δημοσ.

Σε αυτό με τα δεδομένα έχουν δίκιο. Κατά τα άλλα εύχομαι να βγάλεις άκρη σύντομα. Είχα την εντύπωση ότι η lg έχει καλό service πάντως!

Δημοσ.

Σε αυτό με τα δεδομένα έχουν δίκιο. Κατά τα άλλα εύχομαι να βγάλεις άκρη σύντομα. Είχα την εντύπωση ότι η lg έχει καλό service πάντως!

Θα θελες

Δημοσ.

Σε αυτό με τα δεδομένα έχουν δίκιο. Κατά τα άλλα εύχομαι να βγάλεις άκρη σύντομα. Είχα την εντύπωση ότι η lg έχει καλό service πάντως!

Σοβαρα μιλας τωρα;

Θες να μας πεις οτι εσυ κανεις back up την συσκευη σου καθε μερα ή οτι ολες οι συσκευες σου ειναι ανεμπιστές ;

Μάλλον έπρεπε να το στείλεις στην Procordia που είναι επίσης εξουσιοδοτημένο service. Η Arvato δεν έχει τόσο καλή φήμη (http://www.insomnia.gr/topic/459826-).

 

Εμενα ομως μου δεχθηκαν την συσκευη κανονικα και τις 4 φορες και μου αλλαξαν την μητρικη πλακετα που παρελαβαν απο την LG

Δημοσ.

Σοβαρα μιλας τωρα;

Θες να μας πεις οτι εσυ κανεις back up την συσκευη σου καθε μερα ή οτι ολες οι συσκευες σου ειναι ανεμπιστές ;

 

Εμενα ομως μου δεχθηκαν την συσκευη κανονικα και τις 4 φορες και μου αλλαξαν την μητρικη πλακετα που παρελαβαν απο την LG

Σοβαρότατα μιλάω. Καμία εταιρεία δεν έχει ευθύνη για τα δεδομένα του χρήστη!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σας

Έχω αγοράσει το καταραμένο G4 από ένα κατάστημα το όποιο έχει κλείσει πλέον.

Το χω στείλει στην arvato που είναι εξουσιοδοτουμένο service της LG και μέχρι στιγμής μου έχουν αλλάξει την πλακέτα 4 φορές

και σε κάθε αλλαγή μου έκανε bootloop

 

Πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά της LG και τους είπα το πρόβλημα μου και ζητάω αντικατάσταση της συσκευής εφόσον το χω στειλεί ήδη 4 φορές και δεν έχει επιδιορθωθεί ζητώ την αντικατάσταση της συσκευής και μου είπαν πως εφόσον δεν το έχω αγοράσει από επίσημη αντιπροσωπεία δεν μου το αντικαθιστούν. Τους ενημέρωσα πως βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας, δικαιούμαι αντικατάσταση και θέλανε πάλι να το στείλω για service και μου είπαν πως για 2 χρονιά όσες φορές και να χαλάσει θα το φτιάξουν.

 

Επίσης τους είπα τα εξής:

Εγώ δεν μπορώ να έχω ένα τηλέφωνο το όποιο το έχω πληρώσει και δεν το έχω να κάνω την δουλειά μου

Δεν μπορώ να χάνω κάθε φορά τα δεδομένα μου και μου απάντησε πως τα δεδομένα μου είναι δική μου ευθύνη

Η Samsung γιατι αντικαθιστά τις συσκευές τις και μου κάνει αλλή πολιτική

 

Οπως και να χει επειδη εχω μια συσκευη την οποια την ακριβοπληρωσα θα προχωρησω σε καταγγελια απευθυνομενη στην LG και στην Arvato

 

Έχει κάποιος κάποια ιδέα για το τι καλύτερο μπορώ να κάνω;

Τα ίδια έχω πάθει μαζί τους η συσκευή (G3) πηγαίνοερχοταν 3 μηνες στο σέρβις και επέστρεφε με ακριβός το ίδιο πρόβλημα και δεν μου το άλλαζαν γιατί ήταν από σκρουτζ... Στο τέλος βαρεθηκα και το έδωσα στο βαφτισιμιό

Επεξ/σία από ziaba
Δημοσ.

με συγχωρειτε οταν λεμε επισημη αντιπροσωπεια?

 

απο Γερμανο Κωτσοβολο Public ας πουμε?

 

η υπαρχουν συγκεκριμενα καταστηματα συνεργαζομενα?

Δημοσ.

Καλησπέρα σας

Έχω αγοράσει το καταραμένο G4 από ένα κατάστημα το όποιο έχει κλείσει πλέον.

Ελπίζω να καταφέρεις να βγάλεις άκρη, αλλά γιατί το σιχτιρίζεις?  :P

Έχει βουήξει ο τόπος ότι είναι ελαττωματικό το G4, σίγουρα θα το είχες ακούσει πριν το πάρεις.

Δημοσ.

με συγχωρειτε οταν λεμε επισημη αντιπροσωπεια?

 

απο Γερμανο Κωτσοβολο Public ας πουμε?

 

η υπαρχουν συγκεκριμενα καταστηματα συνεργαζομενα?

 

Ναι Γερμανό, Κωτσόβολο, Public, πλαισιο κτλ

Ελπίζω να καταφέρεις να βγάλεις άκρη, αλλά γιατί το σιχτιρίζεις?  :P

Έχει βουήξει ο τόπος ότι είναι ελαττωματικό το G4, σίγουρα θα το είχες ακούσει πριν το πάρεις.

 

Την ημερα που το πηρα δεν το ξερα

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

με συγχωρειτε οταν λεμε επισημη αντιπροσωπεια?

 

απο Γερμανο Κωτσοβολο Public ας πουμε?

 

η υπαρχουν συγκεκριμενα καταστηματα συνεργαζομενα?

Γενικα οτι καταστημα δεν κανει παραεισαγωγη απο αλλες ευρωπαικες χωρες και το περνει απο επισιμο αντιπροσωπο στην ελλαδα

Δημοσ.

Ετσι όπως τα λες τα πράγματα φιλε δεν γίνεται τίποτα απλά την άλλη φορα που θα ξαναγορασεις κινητό τηλέφωνο να μην ξαναεπιλεξεις την lg....

  • Like 1
Δημοσ.

Πολυ καλα σου λεει ο φιλος. Μην ξαναμπλεκεις με δαυτους. Αμφιβολου κορεατικη ποιοτητα και πολυ ψηλη τιμη.

Εαν ειχαν λιγο αυτοσεβασμο θα σου εδιναν αμεσως καινουργια αλλη συσκευη.

Απορω πως συγκρατιεσαι και καθεσαι να σε κοροιδευουν τοσο καιρο!!!

Δημοσ.

Πολυ καλα σου λεει ο φιλος. Μην ξαναμπλεκεις με δαυτους. Αμφιβολου κορεατικη ποιοτητα και πολυ ψηλη τιμη.

Εαν ειχαν λιγο αυτοσεβασμο θα σου εδιναν αμεσως καινουργια αλλη συσκευη.

Απορω πως συγκρατιεσαι και καθεσαι να σε κοροιδευουν τοσο καιρο!!!

Δεν συγκρατουμαι 

Απλα θα κανω καταγγελια και ελπιζω να βγαλω ακρη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...