MontzOlee Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Καλησπέρα στο φόρουμ.Ο λόγος του νήματος όπως αναφέρω ειναι ενα πρόβλημα που προέκυψε σχετικά με μια τηλεόραση που αγόρασα προ λίγων ημερών. Η ιστορία παει ως εξής : προ 3 ημερών στις 19 του μηνα έκανα παραγγελία μια τηλεόραση Samsung απο γνωστό κατάστημα ηλεκτρονικών . Στις 20 τιμολογήθηκε και στις 21 παρέλαβα .Η αποστολή έγινε στο σπίτι μου αφου ηταν δωρο τα μεταφορικά και επειδή δεν υπήρχε απόθεμα στο πιο κοντινό κατάστημα που υπαρχει σε μενα στην Πάτρα δλδ ( μένω αιγιο )Ολα καλα μέχρι εδω. Η μεταφορική έφερε το κουτί της τηλεόρασης αλλα λόγω του μεγάλου όγκου οχήματος αλλα κ του μικρού δρόμου όπου βρίσκεται το σπίτι μου την έφεραν σε καροτσάκι όπου την παρέλαβα έξω απο την πόρτα του σπιτιού.Δεν μπήκαν ποτε μεσα κ δεν ελέγχθηκε ποτε όπως έγινε προ λίγων ημερών σε άλλη αλυσίδα που παρέλαβα ψυγείο και πλυντήριο.Χθες λοιπον εκει που άραζα κ χάζευα την νεα μου τηλεόραση είδα οτι κατι δεν παει καλα.Κ απο δω αρχίζει η τρελή μου ιστορία.Στο κατω μέρος της οθόνης υπαρχει ενα φινίρισμα απο πλαστικόΑυτο το κομμάτι εχει αποκολληθεί κ δεν υπαρχει πουθενά στο σπίτι ή το κουτίΔεν το έκανα εγω δλδ..Επικοινώνησα κατευθείαν με το μαγαζί και χθες με ενημέρωσαν οτι παλι καλα που το είδα εγκαίρως και οτι δεν θα υπαρχει πρόβλημα αφου ειμαι μεσα στις μέρες DOA. Μου ζητήθηκαν κ εστειλα φωτογραφία την τηλεόραση κ το κουτί που όντως σ ενα σημείο υπαρχει χτύπημα .Ειπαν θα με πάρουν τηλέφωνο πραγμα που δεν έγινε κ τους πήρα εγω σημεραΟ υπάλληλος είπε πως μίλησε με τον προϊσταμενο κ στην ουσία αποποιείται κάθε ευθύνη αφου παρέλαβα καλως κ εβαλα υπογραφή μου στην παραλαβή.Με πέταξαν μπαλάκι στην Samsung λοιπον η οποία εταιρία με διαφώτισε οτι δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη , οτι ακρη πρεπει να βγάλω με το μαγαζί και τελος οτι το μονο που μπορεί να γινει ειναι να μου στείλουν τεχνικό να την δει κ να φτιαχτεί με δικό μου κόστος εννοειται.Έπειτα επικοινώνησα με την μεταφορική η οποία παλι έβγαλε την ουρά της απ έξω λέγοντας μου οτι η σύμβαση τους δεν εχει τοποθέτηση των προϊόντων κ πως το χτύπημα μπορεί να προϋπήρχε κ δεν συνάδει απαραίτητα με το ελάττωμα μου.Μετα επικοινώνησα με τον συνήγορο του καταναλωτή κ μου είπαν να παρω απάντηση απο το πλαίσιο κ μετα να πράξω τα δέοντα . Παρακαλώ οποίος εχει άποψη επι του θέματος η εχει αντιμετωπίσει κατι παρόμοιο να με βοηθήσει .Ακολουθούν φωτογραφίες με το πρόβλημα . Ευχαριστω πολυ εκ των προτέρων και περιμενω τις απόψεις σας.
pano Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 κ δεν ελέγχθηκε ποτε Ο υπάλληλος είπε πως μίλησε με τον προϊσταμενο κ στην ουσία αποποιείται κάθε ευθύνη αφου παρέλαβα καλως κ εβαλα υπογραφή μου στην παραλαβή. Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω φίλε μου ,αλλά και να έχεις δίκιο τό'χεις χάσει.
kleo1 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 δε ξέρω τι γίνεται σε τέτοια περίπτωση αλλά με βάση τη λογική (το δικό μου σκεπτικό δηλαδή) από τη στιγμή που την παρέλαβες, τον ήπιες. δε νομίζω να βγάλεις άκρη. μπορεί να έφυγε έτσι από το εργοστάσιο, μπορεί η ζημιά να έγινε στις αποθήκες του καταστήματος, μπορεί κατά τη μεταφορά. και πως μπορείς να αποδείξεις ότι δε το έκανες εσύ καθώς έβαζες την τηλεόραση στο δωμάτιο σου; θυμήθηκα περιστατικό όπου πήγαμε μαζί με φίλο μου σε κατάστημα ηλεκτρονικών για να αγοράσει κάποια πράγματα και όταν γυρίσαμε σπίτι, πήγε να ανοίξει το κουτί με μαχαίρι και ο χαζός έκανε ζημιά στη συσκευή. τραβούσα τα μαλλιά μου. και να θες δε το κάνεις αυτό. φυσικά δε το πήγε πίσω διότι τι να πει; είμαι τόσο μαλάκας που δε μπόρεσα να ανοίξω το κουτί; θα γελούσε όλο το κατάστημα. για κάποιο λόγο δε μου ανοίγει τις φωτογραφίες. κι εγώ αν ήμουν στη θέση του καταστήματος θα σε γείωνα.
graphist83 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Κλασικό πλαίσιο. Ευγένεστατοι όταν πας να ψωνισεις. Όταν βγεις από την πόρτα όμως όλα τελειώνουν εκεί για αυτούς. Κρίμα καθώς είναι και ελληνική εταιρεία. Οι Γερμανοί και οι Άγγλοι στην χώρα μας που έχουν τα μαγαζιά τους εδώ, στο αλλάζουν εντός 10ημερου ακόμα και εαν δεν σου αρέσει το προϊόν. Έχουν αλλάξει άπειρες tv με σπασμένα πάνελ που φαίνονταν ότι ήταν καθαρά πρόβλημα που προέκυψε από το χρήστη. Θα έλεγα στην περίπτωση σου να πας στο μαγαζί και να βρεις το διευθυντή. Να κάνεις φασαρία. Συνήθως το πλαίσιο άμα πιεστει λιγο και δημιουργηθει αρνητική εικόνα στο μαγαζί κάνει κινήσεις υπέρ του πελάτη..
MontzOlee Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Χαχαχ ευχαριστω για τις απαντήσεις παιδιά.3 απαντήσεις κ οι 3 αρνητικές ! ΧαχαχαΕγω ευελπιστώ οτι θα βγάλω ακρη γιατι κάποιον λάκο εχει η φάβα .Μιλησα με την προισταμένη πριν 1 ωρα..Τα ίδια μου είπε πανω κατω αλλα μου έδωσε ενα δυνατό χαρτί για οταν κανω αν χρειαστεί καταγγελία .Μου είπε λοιπον για το κουτί και την μεταφορική Πλέον εκει παει η μπάλα πέρα δώθεΟ ένας την πεταει στον αλλον! Το δυνατό μου χαρτί λοιπον ειναι οτι όντως δεν εχουν σύμβαση ν ανοίγουν το κουτί αλλα στην σύμβαση που εχουν λεει ρητά να γινει παρουσίαση του κουτιού στον αγοραστή πραγμα το οποίο σε μενα δεν έγινε ποτε Εγω θα παλέψω κ θα βγάλω ακρη .. Θα ενημερώσω σχετικά με κάθε νέο! Θελω ωστόσο να κανω μια αντιπαράθεση : και ναι οκ υπέγραψα οτι ολα καλως αν σε περίπτωση μεσα ηταν Σμπαράλια στο εσωτερικό τι θα γινόταν; Τόσο ρίσκο ειναι αυτές οι αγορές πλέον; Παρεμπιπτόντως ανέφερα πουθενά το πλαίσιο και δεν το καταλαβα ;;!! ???????????? Όντως το εχω αναφέρει στο πρωτο μήνυμα ... Τωρα διάβασα παλι το μνμ μου!
graphist83 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Πως μου φάνηκε ότι διάβασα πλαίσιο πιο πάνω. Ίσως και να διαβάσα λάθος καθώς το είδα από κινητό. Από που την πήρες?
MontzOlee Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Κ όμως είχες δίκιο , το διάβασα κ εγω ξανα το μήνυμα Άθελα μου λόγω κεκτημένης ταχύτητας το έγραψα όντως ! Όπως κ να χει οι μεγάλες αλυσίδες συνεχίζουν να με απογοητεύουνΠέρυσι έτρεχα 2,5 μήνες με 4 αντικαταστάσεις σε iPhone 6 :/ Την γκίνια μου μεσα
graphist83 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Είπα και εγώ. Έχω μεγαλώσει καπως αλλά όχι και έτσι...αργεί το αλτσχιμερ ακόμα.... Ελπίζω να βρεις λύση. Θέλει επιμονή.
pano Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2016 α)Θελω ωστόσο να κανω μια αντιπαράθεση : και ναι οκ υπέγραψα οτι ολα καλως αν σε περίπτωση μεσα ηταν Σμπαράλια στο εσωτερικό τι θα γινόταν; β)Τόσο ρίσκο ειναι αυτές οι αγορές πλέον; γ)Εγω θα παλέψω κ θα βγάλω ακρη .. α)Τι να γινόταν,ότι γίνεται και τώρα,θα έπρεπε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. β)Όχι αν προσέχεις κάποια βασικά πράγματα,π.χ πρίν 2 μήνες περίπου πήρα και εγώ τηλεόραση,ήρθε το παλληκάρι την έφερε την έβγαλε από το κουτί, την κοίταξα, υπέγραψα ότι όλα καλώς, τού'δωσα και ένα χαρτζηλίκι και στο καλό. γ)Ειλικρινά το εύχομαι, γιατί είναι κρίμα τα λεφτά που έδωσες, που πλέον βγαίνουν πολύ δύσκολα(αρκεί όμως να μην φταίς).
MontzOlee Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2016 Είπα και εγώ. Έχω μεγαλώσει καπως αλλά όχι και έτσι...αργεί το αλτσχιμερ ακόμα.... Ελπίζω να βρεις λύση. Θέλει επιμονή. Eπιμονη και υπομονη ομως... τελος παντων θεωρω οτι αφου με ενημερωσαν οτι θα ερθει τεχνικος απο την samsung την δευτερα κ οχι απο το μαγαζι θα βγαλω ακρη αφου ειμαι μεσα στο D.O.A ... α)Τι να γινόταν,ότι γίνεται και τώρα,θα έπρεπε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. β)Όχι αν προσέχεις κάποια βασικά πράγματα,π.χ πρίν 2 μήνες περίπου πήρα και εγώ τηλεόραση,ήρθε το παλληκάρι την έφερε την έβγαλε από το κουτί, την κοίταξα, υπέγραψα ότι όλα καλώς, τού'δωσα και ένα χαρτζηλίκι και στο καλό. γ)Ειλικρινά το εύχομαι, γιατί είναι κρίμα τα λεφτά που έδωσες, που πλέον βγαίνουν πολύ δύσκολα(αρκεί όμως να μην φταίς). Α) Στην ουσια αυτο παλευω να κανω και τωρα φιλε , προσπαθω να τους δειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας αλλα αυτοι οπως ειναι γνωστο τα ''μαγειρευουν'' μεταξυ τους.. Β)Το θεμα ειναι οτι σε μενα και στην συμβαση τους φιλε δεν εχουν υπογραψει οτι πρεπει να βγαζουν το εμπορευμα κ ετσι την πατησα.. απο την αλλη ομως παιζει να μην την ειχα δει αφου εκ πρωτης οψεως δεν φαινεται αν δεν πεσει πανω το ματι σου στην γωνια.Επισης εχω το δυνατο χαρτι οτι επρεπε να μου γινει παρουσιαση της συσκευασιας απο την μεταφορικη , πραγμα που δεν εγινε ποτε οποτε θα πατησω κι εκει αν τραβηξει τοσο. Γ) Θα τα καταφερω φιλε ειμαι πεπεισμένος επειδη η samsung εδειξε καλο προσωπο και ανταποκριθηκε αμεσα. Ασ γινει αντικατασταση στην τελικη του κομματιου που εσπασε αφου ολα τα αλλα ειναι καλα. ( δεν φταιω ουτε μια στο εκατομμύριο πραγματικα )
MontzOlee Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Ιουλίου 2016 σημερα λοιπον ηρθε το service για την τηλεοραση απο την Πατρα , την παρελαβε και αυριο θα ξερω τι θα γινει... η αντικατασταση του κομματιου με δικια τους χρεωση ή καινουργια τηλεοραση μου ειπε ...Οτι πει η samsung! Το σημαντικο αυτης της ιστοριας ειναι οτι το προβλημα οπως το ειδε ο ανθρωπος δεν εγινε κατα την μεταφορα , ειναι καθαρα θεμα του μαγαζιου μου ειπε και μου εδωσε ενα 90% βαρος στο μαγαζι και 10% στο να εφυγε ετσι απο το εργοστασιο. Θα επανελθω αυριο με τα καλα , ελπιζω νεα... 2
MontzOlee Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Επανέρχομαι λοιπον και η γκίνια μου δεν εχει τελειωμό.. Η Samsung δεν μπορεί να κάνει κάτι κ ούτε να το καλύψει αυτή στην εγγύηση αλλά μόνο το κατάστημα . Το χτύπημα στο κουτί δεν φέρει ουδεμία ευθύνη γιατι το χτύπημα ειναι στην αντίθετη πλευρά όπως στήνεται απο την εταιρία μου είπε ο τεχνικός οποτε ειναι καθαρά θέμα του μαγαζιού που όπως εχω αναφέρει δεν το κάνει καλά... 799€ τηλεόραση αγορασμένη 1 βδομάδα και κόστος επισκευής με το καλημέρα 65€ για ένα πλαστικό.. :@ :@
heavyrain Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Βαλε και συ μωρε λιγη UHU και κολα το να τελειωνεις
MontzOlee Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2016 Βαλε και συ μωρε λιγη UHU και κολα το να τελειωνεις Χαχαχ άμα είχα βρει το κομμάτι θα το έκανα απο το να κάθομαι να σπάω το στομάχι μου για κάτι που δεν ευθύνομαι πουθενά :/Κι όμως κατάφερα να φέρω τα πάνω κάτω κ να ξεμπλέξω παιδιά ! Έφαγα 10€ κάρτα αλλά έβγαλα άκρη .. Περίμενα λοιπον τελική απάντηση απο το κατάστημα στο ερώτημα μου αν θα πράξει κάτι όπως αλλαγή του ανταλλακτικού , πιστωτικό την αξία της επισκευής ή να μου χαριστούν 2 δόσεις απο την πιστωτική για την αποπληρωμή τηλεόρασης γιατι μετέπειτα αν μου απαντούσαν αρνητικά όπως τους ειπα θα έστελνα εξώδικο και θα έκανα καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή. Βέβαια δεν θα χρειαστεί να χύσω άλλον ιδρώτα αφου με πήραν τηλέφωνο κ ξαφνικά ηνευθυνη έφυγε απο πάνω μου κ η τηλεόραση θα φτιαχτεί κανονικά. Ωστόσο επέλεξαν να μου δώσουν την εύκολη επιλογή δηλαδή δωροεπιταγές την αξία της επισκευής αλλά χαλάλι ..απο το τίποτα κάτι ειναι κι αυτο ... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα