Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν εχουν σχεση οι  αγωγοι καυσαεριων με τον εξαερισμο. Ειναι τελειως διαφορετικα αντικειμενα.

Ο αγωγος του απορροφητηρα  ειτε 10 ειτε 12,5 εκατοστα,  ειτε PVC  ειτε σπιραλ, 250 μετρα αερα την ωρα θα τα βγαλει ουτως η αλλως.

Το βασικο ειναι να μην εχουν προβλημα τα μοτερ   και ο κοσμος νομιζει οτι δεν τραβαει αερα,  οποτε και δεν τον λειτουργει.

Ας μην ξεχναμε οτι   ο απορροφητηρας  εχει τεραστια ροπη σε βλαβες, γιατι ολη  λαδιλα με τα χρονια παει και καθεται στα εδρανα των μοτερ  με αποτελεσμα  να κολλανε τελειως  ή να υπολειτουργουνε .

 

 

 

Δημοσ.

Επίσης ένα πράγμα που πολλοί αγνοούν στους φθηνιάρικους, είναι η γρίλια ανακύκλωσης και το κλαπέτο (το δεύτερο αν θυμηθεί ο κινεζόγυφτος το βάζει). Υπάρχει μια γρίλια από πάνω στο σημείο που προεξέχει, που αν βάλουμε το χέρι μας, συνήθως φυσάει αέρα φούλ. Αυτό στην ουσία κρατάει μόνο τα χοντρά από τη λαδίλα, ούτε μυρωδιές κρατάει ούτε τίποτε άλλο τα ξαναπετάει μες το χώρο με την υγρασία και τα πάντα όλα, δε πα να έχει φίλτρα άνθρακα από υποβρύχιο. Αν υπάρχει κλαπέτο που βρίσκεται εσωτερικά στο απορροφητήρα, το κλείνουμε ώστε να μη βγάινει από την από πάνω γρύλια αυτή αέρας. Εαν δεν υπάρχει το κλείνουμε με duct tape, για να αρχίσει να πετάει τη ροή στο σωλήνα. Κατά προτίμηση ακόμη και να κλείσουμε το κλαπέτο, καλό θα ήταν πάλι να βάλουμε duct tape στη γρύλια γιατί οι φθηνιάρικοι πάντα χάνουν. Δε ξέρω ποιος σχεδίασε αυτή την αηδία, πάντως εάν έχει πεθάνει πείτε μου που τον έθαψαν να πάω να χέσω στον τάφο του. Του αξίζει.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...