Προς το περιεχόμενο

sigma 17-50mm φωτογράφιση πανσελήνου


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προχτές είπα να φωτογραφίσω την πανσέληνο και δεν κατάφερα τίποτα στην αρχή γιατί ειχα συνεχώς μια κόκκινη κουκίδα στο σκόπευτρο της μηχανής και η οποία εβγαινε και στην φωτογραφία,Επειδή είχα ενα φίλτρο UV πάνω απλό για τις σκόνες ποιο πολύ το εβγαλα και πάλι τα ιδια.Τό σκίαστρο το είχα φορεμένο στο φακό αλλά τίποτα,Φωτεινες πηγές κοντά δεν υπήρχαν.Αλλάζω την φωτογράφιση σε κάθετη και είδα οτι όλα καλά.Γιατί συμβαίνει αυτό θέλει κάποιο καλό σκίαστρο ο φακός που να μην αντανακλάει το φως του φεγγαριού και να αποροφάει τις αντανακλάσεις.Αλλος φίλος έχει αντιμετωπίσει το πρόβλημα αυτό με τον συγκεκριμένο φακό.

Η μηχανή μου ειναι Νικον δεν νομίζω νά θέλει καποια ειδική ρύθμιση να αποφύγω το πρόβλημα αυτό της κουκίδας.

post-142989-0-13128400-1469100701_thumb.jpg

Επεξ/σία από sw6juf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα εκανες και εβγαλες το φιλτρο.

Με τι ρυθμισεις τραβηξες αυτη τη φωτο και γενικα με τι ρυθμισεις προσπαθησες? (iso, shutter, f stop)

Αν εκανες focus με autofocus καλο θα ηταν να το απενεργοποιησεις και να εστασεις manually.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H εστίαση ήταν σε manual  συνεχώς και εδώ η φωτο ειναι iso 1600 και χρόνος 1/2 sec F/11 και άλλες ρυθμίσεις έκανα οταν τραβούσα οριζόντια εβλεπα την κουκίδα μέσα.Αλλο ένα βράδυ τράβηξα εναστρο ουρανό με χρόνο 20sec όλα καλά δεν είχα κάποιο πρόβλημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρίξε μια ματιά εδώ μήπως βοηθηθείς:

 

http://photo.net/canon-eos-digital-camera-forum/00QyaK

Άσχετο, νομιζω (εφ' όσον είχες τη μηχανή σε τρίποδο) ότι τα iso σου ειναι πολύ υψηλά για τέτοια λήψη, όπως και η ταχύτητά σου πολύ γρήγορη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενδιαφέρον το λινκ φίλε και σε ευχαριστώ για την συνεχή βοήθειά σου.Διάβασα σχετικά το ιδιο πρόβλημα και με tamron & sigma.Πρώτον πρέπει να βγάλω το φίλτρο και δεύτερον να δώσω σημασία στο F να είναι μικρό το άνοιγμα και μεγαλύτερος ο χρόνος έκθεσης.

Στό παράδειγμα αυτός το ειχε F/2 το πάει στο F/8 και είναι εμφανή η διαφορά στο πανόραμα με τα φωτα της πόλης.

http://toothwalker.org/optics/filterflare.html

Θα δοκιμάσω ξανά να δώ αν καταφέρω κάτι.

Επεξ/σία από sw6juf
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H εστίαση ήταν σε manual  συνεχώς και εδώ η φωτο ειναι iso 1600 και χρόνος 1/2 sec F/11 και άλλες ρυθμίσεις έκανα οταν τραβούσα οριζόντια εβλεπα την κουκίδα μέσα.Αλλο ένα βράδυ τράβηξα εναστρο ουρανό με χρόνο 20sec όλα καλά δεν είχα κάποιο πρόβλημα.

 

Μπορεις επισης να δοκιμασεις στο f8 με πιο γρηγορο κλειστρο πχ 1/60 και iso 200 ή 400 και επισης δοκιμασε λιγο underexpose EV-1

Επισης αλλες ρυθμισεις για τον εναστρο ουρανο και αλλες για μονο το φεγγαρι.

Αν στο επιτρεπει η μηχανη χρησημοποιησε και το bracketing ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι φακό χρησιμοποίησες? και βασικά δεν έχω κατάλαβει, τι ήθελες να βγάλεις? Το τοπίο γενικά? το φεγγάρι?

 

Και στις δύο περιπτώσεις οι ρυθμήσεις φρονώ πως δεν είναι σωστές.

 

Ειδικά για βραδινό τοπίο, το τρίποδο είναι Must. θα έβαζα το χαμηλότερο f, ώστε η φωτομέτρηση να είναι μέχρι 30 sec (iso100). Αν πχ το μεγαλύτερο f είναι 2.8 που θα επετρεπε ενα χρόνο της ταξης των 20sec, θα το ανεβαζα ελαφρα μέχρινα δείξει 30.

 

Για να έχει το φεγγέρι σωστη έκθεση, τα πράγματα δυσκολεύουν. Δεν το έχω κάνει ποτέ αλλα θέλει ΠΟΛΥ γρήγορες ταχύτητες. Με το bracketing ισως καταφέρεις κάτι καλύτερο αλλα δεν νομίζω να σώσει την κατάσταση καθώς η διαφορά θα είναι σίγουρα πολύ πάνω από 4 στόπ (με το AEB). εκτός και αν του δοκιμασεις χειροκινητα ώστε να έχεις μαύρη πίσσα όλα τα υπόλοιπα και σωστη έκθεση στο φεγγαρι.

 

Μετα πιστευω θα φας αρκετη ωρα στο post processing να μαζεψεις τις διαφορές :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τοπίο τραβάω μαζί με την πανσέληνο-το φεγγαρι που το φωτίζει.Ο φακός ειναι sigma 17-50 f/2.8 σταθερό.Δοκίμασα πάλι απόψε η κουκίδα φεύγει οταν το f παει πάνω απο το 18 με ταχύτητα 1/60 iso 800-6400.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο διαβάζω βλέπω πολλά προβλήματα εχει ο φακός συμβατότητας και αντανακλάσεων στις νυχτερινές λήψεις.

Οποιος ενδιαφέρεται ας διαβάσει οτι και με τις νεες νικον που γράφει συμβατός στο κουτί εχει προβλημα με την σταθεροποίηση και τρώει ασκοπα μπαταρία.

http://1000wordpics.blogspot.gr/2014/09/sigma-af-17-50mm-f28-ex-dc-hsm-os.html

Και μια σχετική φωτογραφία για το πρόβλημα της φωτοβολίδας.

 

post-142989-0-70164800-1469172154_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

13131567_1192765104076810_72254967891406

 

 

εγώ έβγαλα αυτή σκοπίμως μεμονομένα το φεγγάρι με ρυθμίσεις τις οποιες δεν τις βρίσκω τώρα, τραβήχτηκε σε ουρανό αθήνας 
μετά απο λίγο καιρό στο εξωχικό έβγαλα αυτή

13731810_1241033875916599_56427211401836 

το φεγγάρι δεν χώραγε λόγω φακού αλλα πως θα μπορούσα να το κάνω να μη φαίνεται τόσο φωτείνο? δοκίμασα πολλά αλλα δεν βρήκα μια ενδιάμεση λύση ( για την συγκεκριμένη f11,30sec,6400 iso)

Επεξ/σία από elenit24
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

sw6juf, το φαινόμενο αυτο ειναι lens flare, το έχουν ολοι οι WL και UWL, δεν μπορει να γινει κάτι και δεν θεωρείται "πρόβλημα". Δημιουργείται αναλόγως τη θέση ενός φωτεινού θέματος στον φακό. Όσο ανεβαινεις στα mm το φαινόμενο θα ελλατώνεται γεωμετρικά μέχρι και θα εξαφανιστεί

 

Που να δεις δλδ τι τραβαω εγω με τον 11-16 :P :P :P :P

 

@eleni

 

Και δεν θα βρεις Ελενη μεση λυση, αν διαβασεις παραπανω το σχολιο μου, τα στοπ που χρειαζονται για τη σωστη εκθεση του φεγγαριου, ειναι πολυ λιγότερα απο αυτα που χρειαζονται για το τοπιο. Οποτε μονο δυο ξεχωριστες ληψης και photoshop θα φερουν τη χρηση τομη

Επεξ/σία από blu3_orion
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν πάθεις δεν μαθαίνεις.Ηταν μια καλή ευκαιρεία για αρκετό διάβασμα για τους φακούς αυτούς και να μάθω για το φαινόμενο αυτό μιά και είμαι σχετικά καινούργιος ερασιτέχνης στην φωτογραφία.

Συμφωνώ οτι η λύση τελικά ειναι δύο ξεχωριστές λήψεις και μονταζ στο photoshop τοπίο συν φεγγάρι.Δεν εχω ασχοληθεί αλλά πιστευω θα βρώ υλικό στο youtube γιά να μάθω πως γίνετε.

Μιλάς φίλε για τον tokina 11-16 θα είναι η επόμενη αγορά οταν  πουλήσω κάποιους φακούς που έχω απο την παλαιά μου φωτογραφική μηχανή γιατί τον έχω ιδανικό για τοπία που με ενδιαφέρει ως θέμα φωτογράφισης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολυ κοντος φακος για φεγγαρι, παρολα αυτα η σωστη εκθεση για το φεγγαρι ειναι 1/500. Αν θελεις και σωστο background πας σε φωτομονταζ οπως αναφερθηκε, εχει tutorials στο youtube πως να χωρισεις το background απο τον ουρανο, συνηθως αν δεν εχει πολλα δεντρα και εχεις καθαρο περιγραμμα δεν ειναι κατι δυσκολο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον έχεις crop σώμα, πάρε ένα φθηνό τηλεφακό. Με το συντελεστή κροπ πας *1.5 νικον ή 1.6 κανον απ'την ονομαστική εστιακή απόσταση του φακού.

Ετσι αν παρεις καναν 300ρι, βγάζεις φεγγαρι πανηγυρικό.

 

Οι ρυθμίσεις είναι σίγουρα λάθος, διότι το φεγγάρι ειναι απίστευτα φωτεινή πηγή. Εστιαζεις σε αυτό με 1/200 τουλάχιστο γιατι κινείται. ISO χαμηλό, παίξε με το διαφραγμα.

 

Ετισ φυσικά θα βγάλεις μόνον το φεγγαρι. Αν θες να παντρέψεις και τπτ παραφερνάλια στο τοπιο, οπως σου ειπαν τα παιδια, 2η λήψη και κοπτοραπτική στο φοτοσοπ. (κατι που φυσικα δε θα γίνει με τηλεφακό)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...