Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τα αυτό-οδηγούμενα οχήματα στην Γερμανία ενδεχομένως να καταλήξουν να διαθέτουν “μαύρα κουτιά (περίπου παρόμοιας λογικής με αυτά που διαθέτουν τα αεροπλάνα) ώστε να καταγράφονται λεπτομέρειες, που θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμες σε περιπτώσεις ατυχημάτων.

Σύμφωνα με πηγές του Reuters, η συγκεκριμένη πρόταση του Γερμανού Υπουργού Μεταφορών, Alexander Dobrindt, θα απαιτεί επίσης από τους οδηγούς να κάθονται πίσω από το τιμόνι, αν και δεν είναι απαραίτητο να έχουν την προσοχή τους στραμμένη στην κίνηση των οχημάτων ή να οδηγούν οι ίδιοι. Όπως πιθανότατα θα μαντέψατε, η συγκεκριμένη νομοθετική πρόταση έρχεται μετά το πρόσφατο θανατηφόρο ατύχημα που σχετίζεται με το σύστημα AutoPilot της Tesla. Τώρα, τόσο οι ρυθμιστικές αρχές όσο και η εταιρείες αυτοκινήτων θα πρέπει να εργαστούν ακόμα σκληρότερα για να αποδείξουν την ασφάλεια των αυτό-οδηγούμενων οχημάτων τους.

 

Πιο συγκεκριμένα, στην πρόταση γίνεται αναφορά στην ύπαρξη “μαύρων κουτιών”, που θα καταγράφουν δεδομένα όταν είναι ενεργοποιημένες λειτουργίες αυτόνομης οδήγησης ή αυτόματου πιλότου. Τα μαύρα κουτιά, θα καταγράφουν πότε ο οδηγός ενεργοποίησε το σύστημα αυτό-οδήγησης, και πότε ανέλαβε τον έλεγχο ο ίδιος κατά την διάρκεια μίας διαδρομής, ώστε να είναι εύκολος ο προσδιορισμός της υπαιτιότητας κατά την διάρκεια ενός ατυχήματος.

 

Αν και για την ώρα, η πρόταση βρίσκεται στα αρχικά στάδια, αναμένεται να βρεθεί στην διάθεση του Γερμανικού νομοθετικού σώματος το καλοκαίρι για έγκριση.

 

Link.png Site: Engadget

Δημοσ.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα να γίνει ευρύτερο το πλάνο (σε όλη την Ε.Ε.). Και ακόμα καλύτερα, να μην καταγράφουν μόνο σε περίπτωση που είναι ενεργοποιημένη η αυτόνομη οδήγηση αλλά μόνιμα!

 

Και φυσικά να καταγράφουν οτιδήποτε συμβαίνει στο αμάξι. Δηλαδή πότε πάτησε γκάζι-φρένο ο οδηγός, πόσο, τι κλίση είχε το όχημα, τι πλευρική επιτάχυνση στη στροφή, πότε έβγαλε δεξί φλας, ποια σκάλα των φώτων άναψε (και αν κάποια λάμπα είναι καμμένη), αν πάτησε κόρνα, αν φορούσε ζώνη, σε τι ένταση είχε τη μουσική, τι πίεση είχαν τα ελαστικά, τα π-ά-ν-τ-α.

 

Έτσι θα αποδωθεί δικαιοσύνη στους δρόμους. Διότι τώρα, άμα σε στραβώσει ο απέναντι στην ερημιά με τη μεγάλη σκάλα ή τα κωλο-ψευτο-HID, άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας και ότι έφταιγε αυτός που δεν έβλεπες κι έπεσες πάνω του...

  • Like 4
Δημοσ.

Δεν έχω κανένα πρόβλημα να γίνει ευρύτερο το πλάνο (σε όλη την Ε.Ε.). Και ακόμα καλύτερα, να μην καταγράφουν μόνο σε περίπτωση που είναι ενεργοποιημένη η αυτόνομη οδήγηση αλλά μόνιμα!

 

Και φυσικά να καταγράφουν οτιδήποτε συμβαίνει στο αμάξι. Δηλαδή πότε πάτησε γκάζι-φρένο ο οδηγός, πόσο, τι κλίση είχε το όχημα, τι πλευρική επιτάχυνση στη στροφή, πότε έβγαλε δεξί φλας, ποια σκάλα των φώτων άναψε (και αν κάποια λάμπα είναι καμμένη), αν πάτησε κόρνα, αν φορούσε ζώνη, σε τι ένταση είχε τη μουσική, τι πίεση είχαν τα ελαστικά, τα π-ά-ν-τ-α.

 

Έτσι θα αποδωθεί δικαιοσύνη στους δρόμους. Διότι τώρα, άμα σε στραβώσει ο απέναντι στην ερημιά με τη μεγάλη σκάλα ή τα κωλο-ψευτο-HID, άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας και ότι έφταιγε αυτός που δεν έβλεπες κι έπεσες πάνω του...

Επίσης αν υπήρξε δόνηση στο κάθισμα, με τι ρυθμό κτλ κτλ.

  • Like 4
Δημοσ.

Και συνεχίζω....

πότε πέρασες το επιτρεπτό όριο,πότε έκανες οποιαδήποτε παράβαση...με αποτέλεσμα τα ραβασάκια να έρχονται το ένα πίσω από το άλλο.

Οπότε μπροστά στο καλό ότι θα υπάρχει μεγαλύτερη δικαιοσύνη σε μερικές περιπτώσεις,θα γεμίσουν και τα ταμεία τους με λεφτά.

Δημοσ.

δηλαδή τέρμα τα σουξου μουξου στα αυτοκίνητα με όμορφες υπάρξεις :) λολ

 

ετσι οπως πανε τα πραγματα αν αντεχεις να συντηρεις αυτοκινητο οι ομορφες υπαρξεις θα το κανουν κ πανω στο μαυρο κουτι

  • Like 4
Δημοσ.

Στα αεροπλάνα, ελέγχει κανείς τι έγραψε το "μαύρο κουτί" αν δεν υπάρξει ατύχημα; Όχι. Το ίδιο θα γινόταν και στα αυτοκίνητα.

 

Δε θα ειδοποιούσε τις αρχές το σύστημα ότι, ξέρεις "στις 13:45 στην Αθηνών-Λαμίας ύψος Renault πήγαινε με 165 KM/h ενώ το όριο είναι 130 KM/h" ώστε να έρθει ταχυδρομικώς το ροζ χαρτάκι. Άλλωστε δε μπορεί ούτε που είσαι να ξέρει (λες κι έχει GPS) αλλά ούτε και πόσο είναι το όριο ταχύτητας σε εκείνο το σημείο. Θα ξέρει μόνο ότι προσφέρουν οι αισθητήρες του αυτοκινήτου.

 

Σε περίπτωση ατυχήματος όμως, θα μπορούσε μια χαρά να το διαβάσει η τροχαία και να δει ότι "3 δευτερόλεπτα πριν ανοίξουν οι αερόσακοι πήγαινες με 160 KM/h κι επιβράδυνες απότομα, ενώ ο μπροστά που του την έκατσες την ίδια στιγμλη πήγαινε σταθερά με 80 KM/h". Έτσι δε θα μπορείς να ζητήσεις και τα ρέστα για ατύχημα που εσύ προκάλεσες.

 

Ένα τέτοιο σύστημα δε σου λέει "μη τρέξεις, μη κάνεις κωλιά, βγάλε φλας". Κάνε ό,τι γουστάρεις. :) Αλλά αν προκαλέσεις ατύχημα, θα μπορούν να βρουν οι αρχές ποιος έφταιγε. Αν πάλι δε προκαλέσεις ατύχημα, μαγκιά σου.

  • Like 13
Δημοσ.

Προτεινω επισης πριν την επιβιβαση στο αυτοκινητο να ζηταει ο οδηγος αδεια εκκινησης και δημιουργια και αποστολη στους πυργους ελεγχου το πλανο διελευσης. Πριν την επιβιβαση στο αυτοκινητο να περναμε απο ελεγχο για υγρα που μεταφερουμε μαζι μας.

Ολα αυτα για την ασφαλεια μας.

Αντι να κατσουν οι αριοι να φτιαξουν ενα αυτοκινητο που θα ανταποκρινεται στο μελλον σκεφτονται πως θα του βαλουν εμποδια για να στηριξουν οσο μπορουν τα δικα τους γαιδουρακια.

Δημοσ.

Επίσης να καταγράφει αν κλασει ο οδηγός έτσι ώστε να ξέρουν αν του έπεσε βαρύ το μοσχάρι το μεσημέρι

  • Like 1
Δημοσ.

ειδικα για τη γερμανια λοιπόν που το απαιτει, να φτιάξουν μαυρα κουτια που να λειτουργουν κανονικα στα τεστ αλλα μετα απο ατυχημα να έχουν μέσα κανένα βιντεο με γατάκια και fail compilation.

  • Like 4
Δημοσ.

Και ετσι πλέον με αυτα τα αμάξια θα μπορείς να κοιτάς πλέον δεξιά αριστερά το καλοκαίρι κανέναν ωραιο κ@λο χωρίς να το κανεις με μισή ψυχή

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...