Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου αυτοκινητου. Τι πρεπει να προσεξω; ( + ερωτηση για πωληση αυτοκινητου )


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι μαντράδες και αντιπροσωπίες μεταχειρισμένων γυρνάν τα χιλιόμετρα γιατί αλλιώς δε μπορούν να επιβιώσουν. Ο ιδιώτης δεν έχει λειτουργικά έξοδα, ο μαντράς όμως έχει οπότε πρέπει να ανεβάσει την τιμή για να έχεις και αυτός το κέρδος του. Όταν ο ενδιαφερόμενος συγκρίνει τιμές και δει δύο αυτοκίνητα με ίδια χιλιόμετρα έχοντας διαφορά 1000-2000€ που θα πάει; Στον έμπορο;

Δε τους δικαιολογώ απλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Τεράστιοι απατεώνες ήταν αυτοί με τα εισαγόμενα που τα φέρναν με 200.000χλμ από Γερμανία και τα ρίχναν στα 50.000 και φεύγαν σωρηδόν τις καλές εποχές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Οι μαντράδες και αντιπροσωπίες μεταχειρισμένων γυρνάν τα χιλιόμετρα γιατί αλλιώς δε μπορούν να επιβιώσουν. Ο ιδιώτης δεν έχει λειτουργικά έξοδα, ο μαντράς όμως έχει οπότε πρέπει να ανεβάσει την τιμή για να έχεις και αυτός το κέρδος του. Όταν ο ενδιαφερόμενος συγκρίνει τιμές και δει δύο αυτοκίνητα με ίδια χιλιόμετρα έχοντας διαφορά 1000-2000€ που θα πάει; Στον έμπορο;

Δε τους δικαιολογώ απλά αυτή είναι η πραγματικότητα. Τεράστιοι απατεώνες ήταν αυτοί με τα εισαγόμενα που τα φέρναν με 200.000χλμ από Γερμανία και τα ρίχναν στα 50.000 και φεύγαν σωρηδόν τις καλές εποχές.

Πριν μήνες ετυχα σε ένα συνεργείο κ ήταν ένα bmw e36 tou 96 στο χώρο της μηχανής κάτι έκανε ο μηχανικός κ βλέπει ταμπελακι service από τη bmw γερμανιας με ημ.νια το 99 στα 160.000 χλμ το 2016 το αυτοκίνητο είχε 210.000 χλμ τη ψηλιαζεται ο μηχανικός στο βιβλίο σερβίς το πρώτο στην ελλαδα έγινε κάπου στο 2005 στα 90 000 χλμ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eίναι πολύ εύκολο να ρίξεις τουλάχιστον 100.000χλμ σε ένα αυτοκίνητο Γερμανίας. Τυχαίνει να οδηγάω ένα 308 από εκεί (αγορασμένο από ιδιώτη). Όταν το είδα και με ρώτησαν τα χιλιόμετρα, λόγω της κατάστασής του το έκοψα στα 60-70.000 αλλά θεώρησα ότι είχε κάπου 90-100.000χλμ λόγω του ότι ήταν από Γερμανία. Κι όμως είχε 180.000χλμ, ούτε καν έτριζε. Δεν ταλαιπορούνται καθόλου εκεί τα αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιοτικότερο όχημα το Auris άλλα τελείως ουδέτερο,χωρίς να ξεφεύγει απο τη λογική του "ανθρωπομεταφορέα".

Πιο οδηγοκεντρικό το Focus άλλα το εσωτερικό του,ειδικά στην κεντρική κονσόλα,δείχνει φτηνό.

Περι ορέξεως...

 

 

εγώ θα κοίταγα το νέο Seat Leon FR

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 5 μήνες μετά...

Επιστρεφω αλανια μου. Ακομα ειμαι στην αγορα, αν και τωρα ξεκινησα παλι να ψαχνω μετα απο αρκετο καιρο λογο ταξιδιων.. Ποσο που διαθετω κοντα στα 10.000 ευρω. Μεταχειρισμενο μικρομεσαιο, με αρκετο χωρο για αποσκευες.

 

Ειχα καταληξει σε ford focus, αλλα αρκετοι μου λενε οτι δεν αξιζει να δωσω τοσα λεφτα για ford. Βεβαια απο την αλλη για να παρω ενα qashqai στα 10.000 πρεπει να κοιταξω πολυ παλι.. Ενω το ford θα ειναι το πολυ 5ετιας..

 

Bmw116 δεν εχει αρκετο χωρο για αποσκευες και το auris δεν μου αρεσει εσωτερικα. Σιγουρα υπαρχουν και αλλες επιλογες αλλα εχω βαλει αυτα τα 4 μοντελα στο ματι..

 

Κοιταω για βενζινη και θα μπει υγραεριο 100%. Το θεμα ειναι ποιο μοντελο και ποιας χρονολογιας να αγορασω και γιατι; Προφανως και το αμαξι αυτο δε θα το κρατησω μια ζωη, θα παρω καποια στιγμη καθαρα οικογενειακο αυτοκινητο και λογικα καινουριο. Οποτε θα ηθελα να εδινα οσο το δυνατο λιγοτερα αυτη τη στιγμη, παντα παιρνοντας το βελτιστο αποτελεσμα..

 

Επειδη θα το οδηγαει και η γυναικα θα ηθελα να ειναι και οσο το δυνατον πιο ασφαλες γινεται και πιο ευκολο και βολικο στην οδηγηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα 116 του 2009 έχω τώρα.

Το αυτοκίνητο έχει πολύ υψηλή κατανάλωση και δεν έχει ρεζέρβα για να μπει το υγραέριο όποτε αν βάλεις θα σου φάει το μισό από το ήδη μικρό πορτμπαγκάζ .

Κατά τα αλλά είναι ενα σταθερό και ασφαλές αυτοκίνητο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ισχυει το αποπάνω, επισης ο χωρος αποσκευών του ειναι όσο σχεδόν του focus - δε βρισκω διαφορά (εχουμε στη δουλεια και το εχω χρησιμοποιήσει καποιες φορές) εκτός αν το συγκρίνεις με κανένα focus caravan. Κάποια τεχνικά προβληματάκια τα βγάλε (πολλαπλασιαστές 2 φορές, μπεκ και καποιες αντλίες), επιδιορθώθηκαν και αυτό ήταν, αλλες 50000 χλμ οδηγικής απόλαυσης εκτοτε χωρις κανενα απολύτως προβλημα. Οπότε πρόσεχε να εχουν γίνει όλες οι ανακλήσεις και να εχουν αντικατασταθεί τα κρισιμα για το αμαξι κομμάτια και ας πληρώσεις κατιτις παραπάνω... Οι 10000 υπεραρκούν σε κάθε περίπτωση, ξεχνάς ομως το υγραέριο.

Απο κατανάλωση εγω εντός πολης ειμαι γύρω στο 7,8 - 8,5 (και εχω βαρύ ποδι), δε θεωρώ οτι ειναι πολυ για βαρυ 1600 μεσα στην Αθήνα...

Οδηγησε ένα και θα καταλάβεις...δε συγκρίνεται με κανενα απο τα ανωτέρω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεχναω το υγραεριο στο 116 ή σε οποιοδηποτε παρομοιο αμαξι; Πχ σε ford focus μπορει να μπει χωρις να χασω χωρο απο το πορτ μπαγκαζ; Δεν ηξερα οτι το 116 δεν εχει ρεζερβα παντως! Οποτε μαλλον δε μου κανει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...