Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου αυτοκινητου. Τι πρεπει να προσεξω; ( + ερωτηση για πωληση αυτοκινητου )


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τοτε γιατι η toyota σταματαει την παραγωγη; Και επονται και αλλες εταιριες μελλοντικα.

 

Σταματαει η Toyota πετρελειοκινητηρες ? Που το διαβασες αυτο ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το σκέφτεται να σταματήσει μέχρι όντως να σταματήσει υπάρχει μια πολύ μεγάλη απόσταση. Μπορεί όντως να σταματήσει και να βάζει μοτερ από άλλους. Αυτό δε σημαίνει ότι όλοι θα σταματήσουν την παραγωγή. Πέθανε το turbo επειδή Honda και Mazda δεν τουρμπιζαν τόσα χρόνια; Μέχρι να αρχίσουν να λειτουργούν σωστά τα ηλεκτροκίνητα και να πέσει το κόστος παραγωγής τους έχουμε πολύ δρόμο. Επίσης ας μην ξεχνάμε ότι πλέον βγαίνουν τα τρικίλινδρα μοτερ που είναι ότι πρέπει για diesel.

Γενικά όπως είπες και ο ίδιος δεν το κατέχεις και πολύ με τα αυτοκίνητα οπότε το να διαβάζεις μεμονωμένα άρθρα και απλά με το να ακούς από δω κι από κεί σε μπερδεύει ακόμα περισσότερο. Απέκλεισες δηλαδή το diesel γιατί διάβασες ένα άρθρο το οποίο το μετέφρασες τελείως λάθος και φυσικά μπορεί να σε οδηγήσει σε λανθασμένες επιλογές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαζω διαφορα για το diesel, οχι μονο αυτο το αρθρο.

 

Ας μη κοροϊδευομαστε. Εαν το diesel ηταν σε τετοια τιμη, ωστε οποιο καυσιμο και να εβαζες απο τα δυο, θα εδινες τα ιδια λεφτα(υπολογιζοντας μεσα και την αργη καυση του diesel, δλδ να ειχε καποια τιμη κοντα στο 1,80;; ), δε πιστευω οτι θα υπηρχε ουτε ενας ανθρωπος που να επελεγε το diesel, ενταντι της βενζινης. Κανω λαθος;

 

Το diesel ηρθε καθαρα για οικονομικη οδηγηση, δε προσφερει αλλα πλεονεκτηματα εναντι της βενζινης. Και ουτε την ιδια εμπειρια οδηγησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το μέλλον είναι στα ηλεκτρικά. Άντε τρέχα πάρε Tesla μιας και είναι το μέλλον.

 

Ή πάρε ΤΩΡΑ κάτι που καλύπτει τις ανάγκες σου, οτι και αν είναι αυτό.

Επεξ/σία από NT1G
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου θα σε παρακαλουσα να μη ξαναγραψεις στο θεμα μου. Αν εχεις την καλοσυνη.

 

Ποια ειναι η αποψη σας για τα αυτοκινητα που υπαρχουν στο https://www.automarin.gr/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε μου θα σε παρακαλουσα να μη ξαναγραψεις στο θεμα μου. Αν εχεις την καλοσυνη.

 

Ποια ειναι η αποψη σας για τα αυτοκινητα που υπαρχουν στο https://www.automarin.gr/

 

Ειχα βρεθει εκει για να μου εκτιμησουν να πουλησω ένα ΙΧ . Το ειδαν αλλα απαντηση δεν πηρα ποτε .Εχει παντως αρκετα αυτοκίνητα αλλα νομιζω υπερτιμημένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια ειναι η αποψη σας για τα αυτοκινητα που υπαρχουν στο https://www.automarin.gr/

 

Δεν έχω καθόλου καλή άποψη για την AutoMarin. Θα σου έλεγα να τους αποφύγεις.

 

Υπερτιμημένα αυτοκίνητα (βρίσκεις το ίδιο φτηνότερα πολύ εύκολα) και για το δικό μου προσωπικά, που είχα αγοράσει από αυτούς, έχω υποψίες για γυρισμένα χιλιόμετρα, αλλά δε μπορώ να το αποδείξω / σιγουρέψω.

 

Στο συνεργείο δε, τραγικοί. Πρέπει 4-5 φορές να τους επισκεφτήκαμε (με διάφορα αμάξια της οικογένειας) και κάθε φορά είχαμε παράπονα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που λέει ο φίλος από πάνω για υποψίες περί των χιλιομέτρων. Πουλάει ξάδερφος πρίν λίγους μήνες ένα Saxo 800€ σε αντιπροσωπεία & μάντρα επαρχία εδώ που μένουμε. Ε μετά από δύο βδομάδες το βλέπουμε σε αγγελία φώτο στα 1200€ και 50.000 χλμ κάτω. Μακριά από μαντράδες στην συντριπτική πλειοψηφία τους είναι απατεώνες με εισαγωγικά ή χωρίς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μέλλον είναι τρικυλινδρα 1.5 τούρμπο μοτερακια 150-200 άλογα, τα ηλεκτροκινητα δεν θα γίνουν ποτέ mainstream γιατί πολυ απλα οι μπαταριες ειναι πολυ πισω, σε καμια 50αρια χρονια ισως

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μέλλον είναι τρικυλινδρα 1.5 τούρμπο μοτερακια 150-200 άλογα, τα ηλεκτροκινητα δεν θα γίνουν ποτέ mainstream γιατί πολυ απλα οι μπαταριες ειναι πολυ πισω, σε καμια 50αρια χρονια ισως

Αν βελτιώσουν και λίγο την χροιά των μοτέρ τότε θα κυριαρχήσουν και στο άμεσο μέλλον μάλιστα, όχι ότι παίζει ρόλο ο ήχος του κινητήρα στον μέσο χρήστη αλλά κουβέντα να κάνουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά, ο ήχος είναι άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε. Τον τυπικό χρήστη τον νοιάζει να μην ακούγεται το αμάξι, ώστε να οδηγεί ξεκούραστα. Οι petrolheads που θέλουν το ούρλιαγμα των V12 και οι κάγκουρες που θέλουν απλά ν' ακούνε ένα μπάσο "ουυυυ" είναι ξεχωριστές αγορές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...