Προς το περιεχόμενο

Αγορα μεταχειρισμενου αυτοκινητου. Τι πρεπει να προσεξω; ( + ερωτηση για πωληση αυτοκινητου )


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αθηνα μενω και μελλοντικα Θεσσαλονικα. Συνηθως στη πολη μεσα κινουμαι. Απο ταξιδια 2,3 φορες το χρονο. Ισως με το υγραεριο αυξηθουν.. Πλεον προτιμω τρενο/αεροπλανο λογω τιμης βενζινης..

 

Υγραεριο αξιζει σε αμαξι λιγοτερο απο 1600 κυβικα ή οχι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τεστ drive που μπορω να κανω καποια diesel αυτοκινητα; Δεν εχω ιδεα τι οδηγικη συμπεριφορα εχουν. Ακουω για κακες ρεπριζ και ζορισμα στις χαμηλες ταχυτητες.

Ισως να μη μου αρεσουν και να τα αποκλεισω τα diesel. Καλη η οικονομια αλλα νουμερο ενας παραγοντας ειναι να σου αρεσει αυτο που οδηγας και σε αρθρο που διαβασα ειναι οτι 1 στους 3 οδηγους αγοραζουν αμαξι χωρις να το εχουν κανει test drive; Ειναι δυνατον να δινεις τοσα λεφτα και να μη το εχεις οδηγησει;

 

Να μου πεις ισως να μη σε αφησει ο αλλος. Πχ σε μαντρα λιγο δυσκολο να σε αφησουν να κανεις test drive. Απο αντιπροσωπειες ειναι ποιο ευκολο, αλλα παιζουν με σειρες προτεραιοτητας και δεν εχουν πολλα διαθεσιμα μοντελα.. Το πιο ευκολο ειναι εαν πετυχεις καποιον ιδιωτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακουω για κακες ρεπριζ και ζορισμα στις χαμηλες ταχυτητες.

 

Τα αυτοκίνητα που σχεδιάζονται για οικονομία έχουν μακριές σχέσεις στο κιβώτιο και λίγη δύναμη. Οπότε οι ρεπρίζ πάνε περίπατο, μέχρι να αναπτύξεις ταχύτητα ξημερώσαμε. Δε φταίει το είδος του καυσίμου δηλαδή. Εάν το όχημα έχει 500PS και η 2α τερματίζει στα 60 KM/h, θα σε κολλήσει στο κάθισμα μόλις γκαζάρεις, δε πα να καίει και ... ξύλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενας κατοχος αμαξιου τι επιπλεον φορους και εξοδα εχει να πληρωνει ετησιως; Ειναι οι ιδιοι φοροι ανεξαρτητα απο το ειδος καυσιμου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια το diesel τελος, δεν υπαρχει σαν επιλογη. Πραγματικα ευχομαι οσοι εχετε diesel να μη το μετανιωσετε σε λιγο καιρο.. Με τους φορους που θα ερθουν. Εχει φτασει η Ελλαδα να γινει ενας απεραντος πετρελαιοσκουπιδοτοπος. Μας πετανε οι Ευρωπαιοι τα σκουπιδια τους και αυτοι εξελισσονται συνεχως με τα καλυτερα συστηματα..

Πλεον σκεφτομαι ειτε καποιο ford focus mk3,5 ( απο το 2014 και μετα ), ειτε καποοι mk2-mk2,5 + υγραεριο. Ποια ειναι η καλυτερη λυση; Και τις δυο εκδοσεις ψαχνω για full extra. Οποτε βγαινουν αντιστοιχα στα 15 και 10 χιλιαδες ευρω(+1000 ευρω το υγραεριο).

Οποτε στη μια περιπτωση εχω ενα αμαξι που εχει κλεισει μολις κατι μηνες, με την τελευταια τεχνολογια και εναν πολυ καλο ecoboost κινητηρα, αλλα και παλι δε παυει να καιει βενζινη και θα το σκεφτομαι να κανω μεγαλες αποστασεις.. Αλλα ισως καταφερω να το πουλησω μετα απο χρονια (8-10) στα 4.000-5.000 ευρω ετσι οπως υπολογιζω τις τιμες.

Στη δευτερη περιπτωση θα εχω ενα αμαξι πολλων χρονων, αλλα με υγραεριο και θα πηγαινω ανετα οπου θελω χωρις να το σκεφτομαι, θα εχω γλυτωσει 4.000 ευρω + οποια λεφτα απο το υγραεριο. Σε βαθος 10 ετων ισως ειναι και 5.000 ευρω και θα εχει φτιαχτει μια καλη γκαβατζα για το επομενο μου αμαξι. Θα το παω στην spotmechanic πριν την αγορα για να μου βεβαιωσουν οτι δε θα εχει κανενα προβλημα.. Το αρνητικο θα ειναι η μεταπωλητικη του αξια, λογικα θα εχει πεσει τοτε στα 1000 ευρω.

Τι γνωμη εχετε;
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα απο ολα τα σκανδαλα που εγιναν και συνεχιζονται να γινονται προφανως δε θα εμπιστευτω τα λεφτα μου ( που δε μου περισσευουν ) σε αυτα.

 

Μοδα ηταν και περασε στο εξωτερικο, μοδα ειναι και θα περασει και στην Ελλαδα. Ηδη σε πολλες χωρες θα μπουν απαγορευτικα των diesel αυτοκινητων και καποιες εταιριες σκεφτονται και την παραγωγη τετοιων αυτοκινητων στο μελλον. Γιατι;

 

Αλλα και παλι, δεν εχεις καταλαβει τι εννοω με το σκουπιδοτοπο.. Ηρθαν σε εμας τα diesel, μετα απο χρονια, οταν στο εξωτερικο ειχαν ηλεκτικα αυτοκινητα..

 

Σε λιγο θα ερθουν τα ηλεκτρικα, οταν η Ευρωπη θα εχει υδρογονο. Και παει λεγοντας.

 

Δεν ειναι και λιγα τα αμαξια εισαγωγης που αγοραζονται πλεον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόδα που κρατάει 15-20 χρόνια στο εξωτερικό. Seems legit.

Αν ποτέ κάνεις 40-50k km τον χρόνο ίσως καταλάβεις γιατί τα προτιμούν στην Ευρώπη.

 

 

Πάρε ένα Prius και κάντο υγραέριο και μην ασχολείσαι παραπάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει κατ αρχην να αποφασισεις τι θελεις και τι ζητας απο το αυτοκινητο σου. Δεν γινεται να εχεις και οικονομια και ταχυτητες και συγχρονες τεχνολογιες και μεταπωλητικη αξια σε χαμηλο κοστος..

 

Γενικα πρεπει να αποφασισεις τι θες αναλογα με τις αναγκες σου και μετα πιστευω θα μπορεσεις να παρεις μερικες απαντησεις απο τα παιδια εδω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο το αμαξι σας φαινεται οκ; Τα χιλιομετρα δεν ειναι λιγα;

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/8089934/

Αυτοκίνητο ενός έτους είναι άρα τα χιλιόμετρα μπορεί να είναι και πραγματικά. Δεν πας σε αμάξι ενός έτους με 15.000€ όταν με περίπου τόσα αγοράζεις καινούργιο έστω και με λιγότερα extra (έκδοση). Αξίζει να πας σε full extra έκδοση και το στρώσιμο να το έχει κάνει άλλος (βάλε στην εξίσωση αν τα χιλιόμετρα είναι πραγματικά, αν ταχύτητες ήξερε να αλλάζει ή τις έβαζε με καρατιές, τις βροχές και τον ήλιο που θα έφαγε) ή μήπως να πάρεις καινούργιο αλλά basic έκδοση ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To συγκεκριμενο αμαξι καινουριο κοστιζει πανω απο 22.000 ευρω. Ακομα και η απλη εκδοση ξεκιναει απο 17.000 ευρω! Επισης δε θα βαλω και ζαντες αλουμινιου, προβολεις ομιχλης; Cruise Control; Τα βασικα εβαλα μονο, απο τα επιπλεον δεκαδες που υπαρχουν. Ε Αμεσως φτασαμε στις 19.000 ευρω.. Πολυ παραπανω απο αυτα που διαθετω..

 

Υπαρχει και μια προσφορα απο το spot@wheel απο τους spotmechanic, αλλα ειναι λιγο τσιμπημενη η τιμη πιστευω..

 

https://www.spotawheel.gr/buy/ford/used-2012-ford-focus/82

 

14.300 απλη εκδοση με λιγα επιπλεον και 5ετιας.. Αλλα τεσταρισμενο.. Δε ξερω..

 

Να μου πεις με 45 ευρω που θα δωσω για καποιο αλλο αμαξι στο car.gr παλι τεσταρισμενο θα ειναι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετα απο ολα τα σκανδαλα που εγιναν και συνεχιζονται να γινονται προφανως δε θα εμπιστευτω τα λεφτα μου ( που δε μου περισσευουν ) σε αυτα.

 

Μοδα ηταν και περασε στο εξωτερικο, μοδα ειναι και θα περασει και στην Ελλαδα. Ηδη σε πολλες χωρες θα μπουν απαγορευτικα των diesel αυτοκινητων και καποιες εταιριες σκεφτονται και την παραγωγη τετοιων αυτοκινητων στο μελλον. Γιατι;

 

Αλλα και παλι, δεν εχεις καταλαβει τι εννοω με το σκουπιδοτοπο.. Ηρθαν σε εμας τα diesel, μετα απο χρονια, οταν στο εξωτερικο ειχαν ηλεκτικα αυτοκινητα..

 

Σε λιγο θα ερθουν τα ηλεκτρικα, οταν η Ευρωπη θα εχει υδρογονο. Και παει λεγοντας.

 

Δεν ειναι και λιγα τα αμαξια εισαγωγης που αγοραζονται πλεον.

 

Tελείως παραπλανητικά και άσχετα όλα αυτά που λες. Οι diesel τα τελευταία χρόνια έχουν εξελιχθεί σε δύναμη κρατώντας χαμηλά την κατανάλωση αλλά και όσον αφορά τους ρύπους. Ξέρεις τι φίλτρα φοράει ένα σύγχρονο diesel έναντι κάποιο της 10ετιας του 90; Οι diesel είναι το μέλλον, οι μικρότεροι σε κυλίνδρους βενζινοκινητήρες και έπειτα οι ηλεκτροκινητήρες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...