Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ψαχνω για να αγορασω ενα αυτοκινητο. Ειτε απο ιδιωτη, ειτε απο αντιπροσωπεια. Τι ακριβως θα πρεπει να προσεξω;

 

Τι επιπλεον εξοδα θα υπαρξουν κατα την μεταβιβαση;

 

 

Επισης, εχω ενα αυτοκινητο που ανηκει στην μητερα μου και θελω να το πουλησω. Τι ακριβως διαδικασιες θα πρεπει να κανω; Θα πρεπει να ειναι παρων η μητερα μου; Γινεται με εξουσιοδοτηση;

 

Σχετικα με την αποσυρση, υπαρχει οριο τι χρονολογια θα εχει το αμαξι; Μιλαω για ενα a class του 98,99 αν δε κανω λαθος.. Αν ειναι να μου παρουν λιγοτερο απο 500 ευρω, καλυτερα να το βαλω σε αγγελια και ο,τι γινει.. Δε νομιζω να αξιζει κατω απο 1000 ευρω, αν και ειναι σε κακη εξωτερικη κατασταση με διαφορα χτυπηματα. Τι δουλεια του μια χαρα την κανει.

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χρειάζεσαι χρήματα για την μεταβίβαση και επειτα την ασφαλεια.

Απο κει και πέρα οτι μαζεματα θελει το οχημα.

 

Καλυτερα να ειναι παρουσα η μανα σου στην συναλλαγη

Βαλε αγγελια στο καρ.γρ αφου πρωτα δεις ποσο κοστίζει το αμαξι σου

Δημοσ.

Να το κοιταξει ενας μαστορας πριν το αγορασεις .Εξοδα μεταβιβασης http://www.dikaiologitika.gr/arxeio/8521/kostos-metavivasis-aftokiniton

 

Ασφαλεια απο 100-150 ευρω το εξαμηνο για απλη με οδικη βοηθεια αναλογα τον κυβισμο

 

Πανω απο 500 ευρω δεν θα παρεις οποτε καλυτερα αγγελια στο www.car.gr

 

Φυσικα μπορεις να το πουλησεις με εξουσιοδοτηση θεωρημενη απο ΚΕΠ ή αστυνομια .Μην ξεχασεις να ανταλλαξετε υπευθυνες δηλωσεις με τον πωλητη .

Δημοσ.

Εχω μπερδευτει λιγο. Το αμαξι εχει αρθει απο Γερμανια. Στην Ελλαδα ηρθε το 2004, εμεις το πηραμε το 2007 αν θυμαμαι καλα. Ενα γερμανικο βιβλιο που ανοιξα ειχε κατι service απο το 99, ενω το πλαισιο εχει αριθμο 1 ( το 11ο ψηφιο ) που σημαινει οτι κατασκευαστηκε το 2001! Τι ακριβως μπορει να εχει γινει;

 

Τωρα αναλογα την χρονολογια ( του 99 ή του 01 ) παιζεις στα 2300-3500 ευρω. Ετσι οπως ειναι ομως δε νομιζω να το παρει κανεις πανω απο 1000 ευρω.

 

Το sportmechanic πως ακριβως λειτουργει; Ερχονται αυτοι στο σημειο που επιθυμω εγω; Φερνουν κανονικα τα εργαλεια για την εξαταση του αμαξιου;

 

Για να δω εαν το οχημα απασχολει τι ακριβως θα κανω; Τηλεφωνο στην Αστυνομια; Ο ασφαλιστης μπορει να βοηθησει; Θα πρεπει να κοιταξω και το ΑΦΜ του ιδιοκτητη στην εφορια; Κατι αλλο;

 

Το κοστος μεταβιβασης ποιος το πληρωνει;

Δημοσ.

https://www.spotmechanic.gr/

 

Κοστος μεταβιβασης ο αγοραστης εκτος και υπαρχει αλλη συμφωνια ειδικα με εμπορο

 

Να πατε σε Διευθυνση συγκοινωνιων για αμεση μεταβιβαση πιο καλα.

 

Η αστυνομια και ο ασφαλιστης δεν ασχολουντε με αυτα .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εαν το αμαξι απασχολει ποινικα, πως το ελεγχω;

 

Στο sportmechanic λεει το εξης :

 

<<Συμβουλέψου τον ασφαλιστή σου: έχει τη δυνατότητα να επιβεβαιώσει τα στοιχεία πλαισίου και τον ιδιοκτήτη, όπως επίσης και να σε ενημερώσει για την πιθανή περίπτωση όπου το αυτοκίνητο δεν μπορεί να ασφαλιστεί για κάποιους λόγους>>

 

Επισης, γιατι πολλες αντιπροσωπειες/μαντρες εχουν βγαλει τις πινακες απο τα αμαξια που εχουν προς πωληση;

Επεξ/σία από Luxx
Δημοσ.

 

 

Επισης, γιατι πολλες αντιπροσωπειες/μαντρες εχουν βγαλει τις πινακες απο τα αμαξια που εχουν προς πωληση;

 

Τα εχουν αφησει εκει ιδιωτες για πουλημα και δεν θελουν να βρεις σε ποιον ανηκει .

Δημοσ.

Επισης κατι αλλο που μου εκανε εντυπωση. Ειδα ενα volvo v40 σε μια αντιπροσωπεια στην Θεσσαλονικη κοντα στα 17.000 και στο car.gr ακριβως το ιδιο αμαξι στην ιδια αντιπροσωπεια, το ειχε στα 15.000! Πως γινεται κατι τετοιο;

 

Οταν ειχαμε ρωτησει τον υπευθυνο εκει εαν υπαρχει δυνατοτητα για μειωση τιμης ( πριν το δω την μειωμενη στο ιντερνετ ) μας ειπε οτι δεν γινεται ουτε 1 ευρω να ριξει και οτι το εχει φερει απο εξωτερικο και πλεον θελει 3000χιλιαρικα για να το εκτελωνισει και κατι τετοια..

 

Ειναι δυνατον το car.gr να το ειχε φθηνοτερα ή προκειται για λαθος; Ή μηπως ο ιδιωτης επαιζε διπλο ταμπλω; Αν και νομιζω ειχε τα στοιχεια του μαντρα.

Δημοσ.

Επισης κατι αλλο που μου εκανε εντυπωση. Ειδα ενα volvo v40 σε μια αντιπροσωπεια στην Θεσσαλονικη κοντα στα 17.000 και στο car.gr ακριβως το ιδιο αμαξι στην ιδια αντιπροσωπεια, το ειχε στα 15.000! Πως γινεται κατι τετοιο;

 

Οταν ειχαμε ρωτησει τον υπευθυνο εκει εαν υπαρχει δυνατοτητα για μειωση τιμης ( πριν το δω την μειωμενη στο ιντερνετ ) μας ειπε οτι δεν γινεται ουτε 1 ευρω να ριξει και οτι το εχει φερει απο εξωτερικο και πλεον θελει 3000χιλιαρικα για να το εκτελωνισει και κατι τετοια..

 

Ειναι δυνατον το car.gr να το ειχε φθηνοτερα ή προκειται για λαθος; Ή μηπως ο ιδιωτης επαιζε διπλο ταμπλω; Αν και νομιζω ειχε τα στοιχεια του μαντρα.

 

Καποιο λαθος θα υπαρχει αν ειναι ακριβως το ιδιο αυτοκινητο .

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Παιδια ειμαι αρκετα προβληματισμενος σχετικα με την αγορα. Δε ξερω τι να αγορασω. Εαν θα πρεπει να ειναι καινουριο ή μεταχειρισμενο. Ποσα λεφτα αξιζει να διαθεσω. Εαν θα ειναι diesel, βενζινη ή εαν θα αξιζει να το μετατρεψω σε υγραεριο.. Βρισκομαι σε απογνωση!

 

Παρατηρω οτι πολλα diesel αυτοκινητα εχουν χαμηλες αποδοσεις. Ισαξιες με το Mercedes a140 του 2001 που εχω αυτη τη στιγμη! Δε μου φαινεται και πολυ λογικο.. Θελω οικονομικο αμαξι, αλλα οχι να ζοριζεται και τοσο πολυ.. Επισης ακουγονται και πολλα με νοθειες στα καυσιμα, ακριβα ανταλλακτικα, καθως και τα περιστατικα που εχουν γινει με τα πειραγμενα προγραμματα σε διαφορα diesel αυτοκινητα.. Δε ξερω..

 

Επισης δε ξερω κατα ποσο αξιζει το υγραεριο και τι μειονεκτηματα εχει. Επισης αν καταστρεφει το αμαξι για καποιο λογο και εαν αξιζει να μπει σε αμαξια "hi-class πχ mercedes, bmw, volvo..

 

Αυτο που θελω ειναι ασφαλεια, οικονομια στην οδηγηση και αντοχη στο χρονο.. Ζηταω πολλα; :P

 

Ποσο ξεκιναω απο 10.000 ευρω και βλεπουμε.. Αμα γινεται μεχρι 15.000 ευρω θα ηταν το πιο ιδανικο.. Και αμα το αμαξι θα εχει και καλη μεταπωλητικη αξια, ακομα καλυτερα!!

 

Σχετικα με την αποσυρση; Τι ισχυει πλεον; Τι οφελος θα εχω εαν δωσω αυτο το mercedes a140 του 2001; Να υπογραμμισω οτι ειναι σε αθλια κατασταση, τρακαρισμενο και γεματο χτυπηματα, αν και τα ταξιδακια του μια χαρα τα πηγαινει μεχρι και τωρα. Πανω απο 500 ευρω λιγο δυσκολο; Υπαρχει περιπτωση να μη το δεχτουν καθολου;

 

Απο καινουρια σε αυτη τη τιμη μου αρεσε το Suzuki baleno που μολις κυκλοφορησε, αν και εχει καποια μειονεκτηματα απο αυτα που διαβαζω.. Βεβαια δε ξερεις και τι να εμπιστευτεις στα διαφορα περιοδικα που κυκλοφορουν και κατα ποσο αξιοπιστες κριτικες κανουν..

 

Απο μεταχειρισμενα ειμαι μεταξυ ford focus, toyota auris, bmw 116, nissan qashqai και σε extreme περιπτωσεις volvo v40 αν και πανακριβο!!

 

Πιο πολυ για ford focus ψηνομαι, αλλα δε συνεργαζεται καλα με το υγραεριο..

 

Ποια ειναι η αποψη σας για τους turbo κινητηρες; Αν και νομιζω οτι τα περισσοτερα βενζινοκινητα πλεον εχουν τετοιους κινητηρες αποκλειστικα..

 

Τελος σχετικα με την καταναλωση. Παντα ενα αυτοκινητο μικροτερων κυβικων εχει μικροτερη καταναλωση απο ενα μεγαλυτερων κυβικων. Αυτο γιατι ακριβως συμβαινει; Δε θα εχουν την ιδια καταναλωση στην ιδια ταχυτητα με περιπου ιδιες στροφες; Υποτιθεται οτι τα μεγαλυτερα κυβικα στην ιδια ταχυτητα θα εχουν χαμηλοτερες στροφες, αρα λογικα χαμηλοτερη καταναλωση, αλλα προφανως παιζει ρολο και το βαρος του αμαξωματος;

 

Βοηθηστε εναν ασχετο παρακαλω!!

Δημοσ.

Παιδια ειμαι αρκετα προβληματισμενος σχετικα με την αγορα. Δε ξερω τι να αγορασω. Εαν θα πρεπει να ειναι καινουριο ή μεταχειρισμενο. Ποσα λεφτα αξιζει να διαθεσω. Εαν θα ειναι diesel, βενζινη ή εαν θα αξιζει να το μετατρεψω σε υγραεριο.. Βρισκομαι σε απογνωση!

 

Ανάλογα με τα χιλιόμετρα που κάνεις το χρόνο επιλέγεις βενζίνη ή diesel. Αν κάνεις πχ 10.000χλμ δεν αξίζει το diesel, αν κάνεις 20.000χλμ τότε ναι αξίζει. Το να κάνεις μετατροπή σε αέριο θέλει πάρα πολύ ψάξιμο και πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για τα όποια προβλήματα μπορούν να εμφανιστούν.

 

Παρατηρω οτι πολλα diesel αυτοκινητα εχουν χαμηλες αποδοσεις. Ισαξιες με το Mercedes a140 του 2001 που εχω αυτη τη στιγμη! Δε μου φαινεται και πολυ λογικο.. Θελω οικονομικο αμαξι, αλλα οχι να ζοριζεται και τοσο πολυ.. Επισης ακουγονται και πολλα με νοθειες στα καυσιμα, ακριβα ανταλλακτικα, καθως και τα περιστατικα που εχουν γινει με τα πειραγμενα προγραμματα σε διαφορα diesel αυτοκινητα.. Δε ξερω..

 

Σαφώς ένα diesel 1.4, 1.6 δε βάζει φωτιά στο δρόμο και σίγουρα είναι πιο αργό από ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο, έχει όμως ροπή σε χαμηλό εύρος στροφών κάτι που σημαίνει και ενεργητική ασφάλεια. Αυτά με τις νοθείες γίνονταν πάντα σε όλα τα καύσιμα. Βάζεις πάντα από έμπιστο βενζινάδικο.

 

Επισης δε ξερω κατα ποσο αξιζει το υγραεριο και τι μειονεκτηματα εχει. Επισης αν καταστρεφει το αμαξι για καποιο λογο και εαν αξιζει να μπει σε αμαξια "hi-class πχ mercedes, bmw, volvo..

 

Για το υγραέριο απάντησα πριν.

 

Αυτο που θελω ειναι ασφαλεια, οικονομια στην οδηγηση και αντοχη στο χρονο.. Ζηταω πολλα; :P

 

Ένα σύγχρονο. μετά το 2010 μοντέλο με esp και τα σχετικά.

 

Ποσο ξεκιναω απο 10.000 ευρω και βλεπουμε.. Αμα γινεται μεχρι 15.000 ευρω θα ηταν το πιο ιδανικο.. Και αμα το αμαξι θα εχει και καλη μεταπωλητικη αξια, ακομα καλυτερα!!

 

Σχετικα με την αποσυρση; Τι ισχυει πλεον; Τι οφελος θα εχω εαν δωσω αυτο το mercedes a140 του 2001; Να υπογραμμισω οτι ειναι σε αθλια κατασταση, τρακαρισμενο και γεματο χτυπηματα, αν και τα ταξιδακια του μια χαρα τα πηγαινει μεχρι και τωρα. Πανω απο 500 ευρω λιγο δυσκολο; Υπαρχει περιπτωση να μη το δεχτουν καθολου;

 

Απο καινουρια σε αυτη τη τιμη μου αρεσε το Suzuki baleno που μολις κυκλοφορησε, αν και εχει καποια μειονεκτηματα απο αυτα που διαβαζω.. Βεβαια δε ξερεις και τι να εμπιστευτεις στα διαφορα περιοδικα που κυκλοφορουν και κατα ποσο αξιοπιστες κριτικες κανουν..

 

Απο μεταχειρισμενα ειμαι μεταξυ ford focus, toyota auris, bmw 116, nissan qashqai και σε extreme περιπτωσεις volvo v40 αν και πανακριβο!!

 

Πιο πολυ για ford focus ψηνομαι, αλλα δε συνεργαζεται καλα με το υγραεριο..

 

Το χιλιάρι με τον ecoboost και τα 120 άλογα πόσο πάει; Εϊναι πολύ καλό και οικονομικό, θα χεις και πολύ χαμηλά τέλη, οπότε αν είναι στο bugdet σου έχε το στα υπόψιν. Το υγραέριο από τη στιγμή που αγοράζεις νέο αυτοκίνητο καλύτερα να το αφήσεις στην άκρη. Αν σκεφτόσουν για το υπάρχον τότε το συζητούσαμε. Εϊναι κρίμα να έχεις ένα τέτοιο σεβαστό ποσό που σου δίνει πληθώρα επιλογών αμαξωμάτων και μοτέρ να πας να μπλεχτείς με μετατροπές.

 

Ποια ειναι η αποψη σας για τους turbo κινητηρες; Αν και νομιζω οτι τα περισσοτερα βενζινοκινητα πλεον εχουν τετοιους κινητηρες αποκλειστικα..

 

Μια χαρά είναι, όλα έτσι βγαίνουν πλέον είτε με βενζίνη είτε με πετρέλαιο.

 

Τελος σχετικα με την καταναλωση. Παντα ενα αυτοκινητο μικροτερων κυβικων εχει μικροτερη καταναλωση απο ενα μεγαλυτερων κυβικων. Αυτο γιατι ακριβως συμβαινει; Δε θα εχουν την ιδια καταναλωση στην ιδια ταχυτητα με περιπου ιδιες στροφες; Υποτιθεται οτι τα μεγαλυτερα κυβικα στην ιδια ταχυτητα θα εχουν χαμηλοτερες στροφες, αρα λογικα χαμηλοτερη καταναλωση, αλλα προφανως παιζει ρολο και το βαρος του αμαξωματος;

 

Το μικρό σε χαμηλές ταχύτητες έχει μικρή κατανάλωση ενώ σε μεγάλες μεγάλη. Το ακριβώς αντίθετο ισχύει με τα μεγάλα κυβικά. Το κιβώτιο παίζει ρόλο.

 

Βοηθηστε εναν ασχετο παρακαλω!!

Δημοσ.

Παντως περισσοτερα προβληματα ακουω απο αυτους που εχουν diesel, παρα απο αυτους που εχουν υγραεριο. Ισως εν'μερει λογικο, καθως οι χρηστες του diesel εναντι υγραεριου ειναι εκαντονταπλασιοι..

Δημοσ.

Οδηγώ σχετικά συχνά 2 diesel χωρίς κανένα πρόβλημα. Έχουν ακριβώς το ίδιο μοτερ βέβαια αλλά δε νομίζω να παίζει ρόλο. Ποτέ δεν άκουσα πρόβλημα για diesel. Επίσης μην ξεχνάμε πως και τα ταξί εδώ και πάρα πολλά χρόνια είναι diesel. Αντιθέτως έχω ακούσει προβλήματα σε υγραεριοκίνητα από μετατροπή.

Δημοσ.

Μετα το σκανδαλο που εγινε με τα diesel αυτοκινητα, δεν υπαρχει λογος να το ρισκαρω.. Ολες οι εταιριες λιγο-πολυ θα κλεβουν στις μετρησεις και οχι μονο vw, audi..

 

Το ερωτημα ειναι καποιος καινουριος κινητηρας αμεσου ψεκασμου ή παλιος κινητηρας και μετατροπη σε υγραεριο;

Δημοσ.

Το ερωτημα ειναι καποιος καινουριος κινητηρας αμεσου ψεκασμου ή παλιος κινητηρας και μετατροπη σε υγραεριο;

 

Λόγω της διαφοράς στο κόστος καυσίμου, το υγραέριο θα είναι πιο οικονομικό. Κανένα καινούριο αμάξι δεν έχει τη μισή κατανάλωση από ένα παλιότερο. Όλα καίνε "λίγο" λιγότερο.

 

Τελος σχετικα με την καταναλωση. Παντα ενα αυτοκινητο μικροτερων κυβικων εχει μικροτερη καταναλωση απο ενα μεγαλυτερων κυβικων. Αυτο γιατι ακριβως συμβαινει; Δε θα εχουν την ιδια καταναλωση στην ιδια ταχυτητα με περιπου ιδιες στροφες; Υποτιθεται οτι τα μεγαλυτερα κυβικα στην ιδια ταχυτητα θα εχουν χαμηλοτερες στροφες, αρα λογικα χαμηλοτερη καταναλωση, αλλα προφανως παιζει ρολο και το βαρος του αμαξωματος;

 

Τα μικρού κυβισμού οχήματα και οι μικρές ιπποδυνάμεις καταναλώνουν λιγότερο σε συνθήκες... μποτιλιαρίσματος. Εάν οι διαδρομές σου έχουν πολύ σταμάτα - ξεκίνα, να προτιμήσεις κάτι τέτοιο. Σε υψηλές ταχύτητες από την άλλη (>80-100) τα πιο μεγάλα κερδίζουν. Οπότε εάν κάνεις πολλά "ανοιχτά" χιλιόμετρα (αυτοκινητόδρομοι, κλπ) θα είναι καλύτερα ένα λίγο μεγαλύτερο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...