KILL-VILAS Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Κανένα σύστημα δεν θα είναι ποτέ αξιόπιστο εαν υπάρχουν κι άλλα διαφορετικά συστήματα, τα οποία κι αυτά έχουν ελαττώματα, όπως ο άνθρωπος οδηγός. Και η σύγκριση που κάνουμε όλοι είναι λανθασμένη! Δεν μπορείς να συγκρίνεις διαφορετικά πράγματα ενώ όλοι ξέρουμε πως και ο άνθρωπος και η τεχνολογία ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ.
michael92 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Ε ωραία σε αντίστοιχα 130 εκ μίλια με οδηγούς πίσω από τιμόνια ,ποσά θανατηφόρα πραγματοποιήθηκαν ; Η αντιστοιχία θα μας δώσει την πραγματική εικόνα Nope. Το Tesla Autopilot οδηγάει μόνο σε highways και freeways οπότε θα πρέπει να αντρέξουμε μόνο σε εκείνα τα ατυχήματα.
Zein Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Αυτο δεν εγινε εξαιτιας καποιων καφρων που πιαστηκαν επαυτοφορω να καθονται στα πισω καθισματα ενω το αυτοκινητο πηγαινε..?
tzampatzis Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Εγώ πάντως συμφωνώ απόλυτα με το Consumer Reports, και για την ανάλυση περί επιθετικής πολιτικής της TESLA σε μια λειτουργία που απέχει πάρα πολλά χρόνια από το να είναι ασφαλής, αλλά και για λύση με την υποχρέωση του οδηγού να έχει τα χέρια του στο τιμόνι.
memtsas Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 γατακια δεν εχετε τα αρχ...α να χτυπησετε τον Musk γιατι εφτιαξε απο το 0 το καλυτερο αυτοκινητο στον κοσμο και βαλατε το consumer reports να κανει τη βρωμικη δουλεια..... τι σου ειναι το lobbying....... εγω μαζι του ειμαι, στο φιναλε η φυσικη επιλογη σκοτωσε τον οδηγο αυτο, οχι το software του αυτοκινητου 1
nickolas Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2016 Η Τέσλα λέει ότι το car είναι αυτόνομο αλλά είμαστε ακόμα σε beta οπότε πάντα ο άνθρωπος είναι υπεύθυνος και πρέπει να προσέχει το δρόμο. To CS κατηγορεί την Τέσλα ότι δεν κάνει τίποτα για να το εξασφαλίσει αυτό. Η Mercedes για παράδειγμα έχει παρόμοιο σύστημα στην S-class, απαιτεί όμως από τον οδηγό κάθε 7 δεύτερα να ακουμπά το τιμόνι. Εξασφαλίζει έτσι ότι προσέχει και το δρόμο. Αντίθετα η Τέσλα το μόνο έχει είναι τον αισθητήρα βάρους ότι όντως κάθεται κάποιος στο τιμόνι ...μάλιστα νομίζω δεν το είχε από την αρχή αυτό! ΔΕΝ λέει το CS να αποσύρει το autopilot η Τέσλα. Απλά με κάποιο τρόπο να εξασφαλίζει και την προσοχή του οδηγού για ένα σύστημα που (και η Τέσλα λέει) πως είναι σε beta. 1
Lomar Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Οπότε κατ'αντιστοιχία φίλοι εκεί στο CR: Αφού οι οδηγοί προκαλούν πολλά περισσότερα θανατηφόρα όταν βρίσκονται αυτοί πίσω από το τιμόνι στα ίδια μίλια, να "αποσυρθούν" παρομοίως, αφού φευδώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες με "επιθετική" πολιτικη διαφημίζουν ότι ο άνθρωπος είναι ικανός να οδηγήσει αυτοκίνητο. yes please, λέγεται "πόντοι στο δίπλωμα" και μετά για μερικούς μήνες αφαίρεση του διπλώματος, μετά χρόνια και δεν ξέρω αν γίνεται και οριστικά (μακάρι). Στο πεντανάθεμα (που λένε και στο χωριό μου) να πάνε τα διπλώματα από τα ανθρώπινα σκουπίδια οδηγούς, από τους κλασικούς κάγκουρες μέχρι χαζογκόμενες που βάφονται ενώ οδηγούν κοκ. tl;dr το δίπλωμα οδήγησης δεν είναι δικαίωμα, προνόμιο είναι άρα άνετα μπορεί και πρέπει να αφαιρείται, η οδήγηση δεν είναι "ελευθερία", αλλά υποπροϊόν της ανάγκης για μετακίνηση. υ.γ. όποιου τα "ανθρώπινα δικαιώματα" ή οι "ρομαντικές αναμνήσεις" θίγονται, ξυδάκι και πιπίλα τον αντίχειρα μέχρι να συνέλθει 1
Haldol Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 tl;dr το δίπλωμα οδήγησης δεν είναι δικαίωμα, προνόμιο είναι άρα άνετα μπορεί και πρέπει να αφαιρείται, η οδήγηση δεν είναι "ελευθερία", αλλά υποπροϊόν της ανάγκης για μετακίνηση. Έχουμε μετατρέψει σε δικαίωμα τα πάντα. Στο συγκεκριμένο θέμα, με είχαν αποκαλέσει ρατσιστή (κλασικά) πριν κάνα μήνα επειδή είπα ότι οι κωφοί είναι επικίνδυνο να οδηγούν και δε θα έπρεπε να τους χορηγείται δίπλωμα. Διότι φυσικά, τι να τις κάνεις τις αισθήσεις μωρέ άμα έχεις "αύρα"; Τώρα αν δεν ακούσεις το γέλιο των παιδιών απ' την πλατεία για να προσέξεις όταν περνάς και πατήσεις κάνα παιδάκι, τι έγινε, σιγά, τουλάχιστον δεν σου στερήσαμε το δικαίωμά σου για τιμόνι! Η Τέσλα λέει ότι το car είναι αυτόνομο αλλά είμαστε ακόμα σε beta οπότε πάντα ο άνθρωπος είναι υπεύθυνος και πρέπει να προσέχει το δρόμο. To CS κατηγορεί την Τέσλα ότι δεν κάνει τίποτα για να το εξασφαλίσει αυτό. Η Mercedes για παράδειγμα έχει παρόμοιο σύστημα στην S-class, απαιτεί όμως από τον οδηγό κάθε 7 δεύτερα να ακουμπά το τιμόνι. Βλακεία είναι κι αυτό. Σε ένα σύστημα όπου όλοι οι χειρισμοί (τιμόνι, φρένο-γκάζι, ταχύτητες) ελέγχονται από λογισμικό, το να ακουμπάς εσύ τα χειριστήρια δεν είναι κι ότι καλύτερο. Θα μπορούσαν όμως π.χ. να ελέγχουν την προσοχή του οδηγού με τον τρόπο που γίνεται στα συστήματα αξιολόγησης κούρασης (VW, Volvo). Nope. Το Tesla Autopilot οδηγάει μόνο σε highways και freeways οπότε θα πρέπει να αντρέξουμε μόνο σε εκείνα τα ατυχήματα. Έστω! Να συγκριθεί το αντίστοιχο στατιστικό. Δηλαδή πόσα τροχαία (μεταξύ των οποίων, πόσα θανατηφόρα) έχουν συμβεί σε highways / freeways χωρίς το AutoPilot. 1
Lomar Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Έχουμε μετατρέψει σε δικαίωμα τα πάντα. Στο συγκεκριμένο θέμα, με είχαν αποκαλέσει ρατσιστή (κλασικά) πριν κάνα μήνα επειδή είπα ότι οι κωφοί είναι επικίνδυνο να οδηγούν και δε θα έπρεπε να τους χορηγείται δίπλωμα. Διότι φυσικά, τι να τις κάνεις τις αισθήσεις μωρέ άμα έχεις "αύρα"; Τώρα αν δεν ακούσεις το γέλιο των παιδιών απ' την πλατεία για να προσέξεις όταν περνάς και πατήσεις κάνα παιδάκι, τι έγινε, σιγά, τουλάχιστον δεν σου στερήσαμε το δικαίωμά σου για τιμόνι! Αν όντως υπάρχουν "φωστήρες" που θεωρούν μη-ανθρωπιστικό να οδηγούν -χωρίς αξιόπιστα, ελεγμένα και ολοκληρωμένα βοηθήματα- κωφάλαλοι, σε έναν ιδανικό κόσμο θα τους στείρωναν (για να μην συνεχιστεί η ηλιθιότητα τους), στέρηση ψήφου και εξορία. (η τιμωρία πρέπει να είναι τόσο γραφική όσο και η αντίληψη τους περί "ελευθερίας" και "ανθρωπιάς") Σε ένα άλλο θρεντ πάλι για την Τέσλα, ένας άλλος ζαπατίστας του τιμονιού μου έλεγε πως δε γίνεται χάρη της ασφάλειας να στερηθεί το δικαίωμα στην οδήγηση... λες και οι αυτοβιομηχανίες είναι κρατικά ιδρύματα που στηρίζουν το "δικαίωμα" του πολίτη στην οδήγηση...
goblin83 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Τι λένε μωρε οι βλάκες!!!οι άνθρωποι είναι υποδεέστερο είδος,κ δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες οδηγικες απαιτήσεις.τωρα κοιτούν να καταργήσουν τον αυτόματο πιλότο έν έτη 2016 και να επαναφέρουν την συμβατική οδήγηση για να σκοτώνουν κόσμο... Επισης να άρουν τα διπλώματα από όλες τις γυναίκες (είτε βάφονται είτε όχι)και οι κάγκουρες να θανατωθούν ώστε να αποφύγουμε τυχόν εμπλοκή τους με τον αυτόματο πιλότο.!!11!
nikosl Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 To σύστημα απέτυχε να δεί ολόκληρη νταλίκα που έστριβε. Άρα δεν είναι σύστημα ασφάλειας, άρα δεν θα έπρεπε να τιτλοφορείται ως τέτοιο. Είναι σαν να σου λέει έχουμε ABS, αλλά δεν φέρουμε ευθύνη αν τελικά μπλοκάρουν οι τροχοί σου σε πιθανό φρενάρισμα.
badweed Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 too soon , αυτο , λες και θα μας σωσει μια ακομη τεχνολογια απο την μιζερια της ζητιανιας μας για περισσοτερα .
lordvec Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 H tesla έκανε ένα πρώτο βήμα και πολύ καλά έκανε. Αν αντί να το έλεγε αυτόματο πιλότο για λόγους μάρκετινγκ το έλεγε σύστημα υποβοήθησης οδήγησης νομίζω θα είχε πολύ λιγότερα τέτοια θέματα (και ίσως λιγότερες πωλήσεις). Στα αεροπλάνα βάζεις αυτόματο πιλότο και κοιμάσε, κάνεις σεξ, πίνεις μέχρι να λιποθυμήσεις και είναι απολύτως ασφαλές. Στο tesla προφανώς όχι, άρα ας αλλάξουν το όνομα, γιατί άλλο πράγμα έχει ο μέσος άνθρωπος στο μυαλό του όταν ακούει "αυτόματος πιλότος".
XPHSTOS_ Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2016 Αφήνω αυτό εδώ:https://www.newscientist.com/article/2095740-tesla-driver-dies-in-first-fatal-autonomous-car-crash-in-us/Και παραθέτω αυτό από το άρθρο: In a press release, Tesla said the incident was a tragic loss, but noted that it was the first fatality in 130 million miles of Autopilot driving. The company compared that to regular driving, which incurs one fatality per 94 million miles in the US. Και όλα αυτά από την 1η έκδοση του προγράμματος, το οποίο ρητά αναφέρει ότι πρέπει να είσαι και ο ίδιος προσεκτικός.Το οποίο πρόγραμμα, μετά το λάθος που συνέβει, έχει ήδη κρατήσει δεδομένα για το τι πήγε λάθος και θα διορθωθεί...Δηλαδή με κάθε ατύχημα θα γίνεται διαρκώς καλύτερο. 1
Lomar Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2016 (επεξεργασμένο) To σύστημα απέτυχε να δεί ολόκληρη νταλίκα που έστριβε. Άρα δεν είναι σύστημα ασφάλειας, άρα δεν θα έπρεπε να τιτλοφορείται ως τέτοιο. Είναι σαν να σου λέει έχουμε ABS, αλλά δεν φέρουμε ευθύνη αν τελικά μπλοκάρουν οι τροχοί σου σε πιθανό φρενάρισμα. Λάθος, το υπεραπλοποίησες, το σύστημα απέτυχε σε μια συγκεκριμένη περίπτωση να αναγνωρίσει τη νταλίγκα, όλα τα τέσλα στέλνουν δεδομένα πίσω στους servers της εταιρείας ως ανάδραση για την βελτίωση του συστήματος, οπότε αυτό 2η φορά ακόμα και με αρκετές παραλλαγές δεν γίνεται. Σίγουρα δεν μπορείς να πεις το ίδιο για την ανθρώπινη οδήγηση, πως ο ένας μαθαίνει οριστικά και άμεσα απο τα λάθη του άλλου. Η απόδειξη για το πόσο καλύτερο και ασφαλέστερο είναι, μέχρι στιγμής, το αυτόνομο σύστημα της τέσλα (το οποίο επαναλαμβάνω βελτιώνεται καθημερινά) είναι το παρακάτω που πολύ σωστά πόσταρε ο συνφορουμίτης: Αφήνω αυτό εδώ: https://www.newscientist.com/article/2095740-tesla-driver-dies-in-first-fatal-autonomous-car-crash-in-us/ Και παραθέτω αυτό από το άρθρο: Και όλα αυτά από την 1η έκδοση του προγράμματος, το οποίο ρητά αναφέρει ότι πρέπει να είσαι και ο ίδιος προσεκτικός. Το οποίο πρόγραμμα, μετά το λάθος που συνέβει, έχει ήδη κρατήσει δεδομένα για το τι πήγε λάθος και θα διορθωθεί... Δηλαδή με κάθε ατύχημα θα γίνεται διαρκώς καλύτερο. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2016 από Lomar 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα