Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με τίτλο "Too Much Autonomy Too Soon" το Consumer Reports προτείνει στην Tesla να απενεργοποιήσει τη λειτουργία Autopilot, έως ότου τα οχήματα της είναι σε θέση να ανιχνεύσουν αν τα χέρια των οδηγών βρίσκονται στο τιμόνι.

Για να επιτευχθεί αυτό, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία θα πρέπει μάλλον να κάνει κάποιες αλλαγές στο hardware των αυτοκινήτων της, στο τιμόνι συγκεκριμένα, οι οποίες μεταφράζονται σε επιπλέον κόστος.

 

Το δημοσίευμα του οργανισμού δεν περιορίστηκε στις υποδείξεις, αναφέροντας ότι και οι δηλώσεις της Tesla - σχετικά με το σύστημα αυτόματης πλοήγησης - υπήρξαν παραπλανητικές, καθώς είναι η μόνη κατασκευάστρια που εφαρμόζει τόσο επιθετική πολιτική, σχετικά με την πρόοδο που έχει σημειώσει στον τομέα της αυτόνομης οδήγησης, οδηγώντας τους καταναλωτές στο συμπέρασμα ότι τα οχήματα της μπορούν να κινηθούν για αρκετά μεγάλα χρονικά διαστήματα χωρίς την επίβλεψη του οδηγού.

 

Συγκεκριμένα, η δημοσίευση του CR ανέφερε:

 

"Tesla’s own press release for the system announced 'Your Autopilot has arrived' and promised to relieve drivers 'of the most tedious and potentially dangerous aspects of road travel.' But the release also states that the driver “is still responsible for, and ultimately in control of, the car. Consumer Reports experts believe that these two messages—your vehicle can drive itself, but you may need to take over the controls at a moment’s notice—create potential for driver confusion. It also increases the possibility that drivers using Autopilot may not be engaged enough to to react quickly to emergency situations. Many automakers are introducing this type of semi-autonomous technology into their vehicles at a rapid pace, but Tesla has been uniquely aggressive in its deployment. It is the only manufacturer that allows drivers to take their hands off the wheel for significant periods of time, and the fatal crash has brought the potential risks into sharp relief."

 

Η Tesla, από την πλευρά της, χρησιμοποιεί πραγματικά δεδομένα - και όχι διαφημιστικά τεχνάσματα, όπως κάποιοι θέλουν να πιστεύουν - τα οποία έχουν συγκεντρωθεί μέσω του συστήματος Autopilot, αναφέροντας ότι τα οχήματα της έχουν διανύσει με ασφάλεια 130 εκατομμύρια μίλια και πως το θανατηφόρο τροχαίο που σημειώθηκε πριν από λίγο καιρό στις ΗΠΑ, όταν ένα Tesla S μοντέλο συγκρούστηκε με τράκτορα ο προσπαθούσε να διασχίσει κάθετα το δρόμο, είναι το πρώτο και μοναδικό ατύχημα που έχει καταγραφεί με το Autopilot ενεργοποιημένο.

 

Το Consumer Reports πιστεύει ότι οι χρήστες δεν πρέπει να ρισκάρουν τις ζωές τους χρησιμοποιώντας πειραματικό λογισμικό, λειτουργώντας ως πειραματόζωα των μεγάλων εταιρειών, καθώς πολλά βίντεο τα οποία κυκλοφορούν στο Διαδίκτυο υποδεικνύουν ότι το Autopilot έχει προβλήματα, ακόμα και όταν όλη η προσοχή του οδηγού είναι στραμμένη στο οδόστρωμα.

 

Link.png Site: TNW

Δημοσ.

Ε ωραία σε αντίστοιχα 130 εκ μίλια με οδηγούς πίσω από τιμόνια ,ποσά θανατηφόρα πραγματοποιήθηκαν ; Η αντιστοιχία θα μας δώσει την πραγματική εικόνα

  • Like 4
Δημοσ.

Μα*+/κιες όταν ο άλλος είναι στο αυτοκίνητο και αντί να προσέχει τον αυτόματο πιλότο βλέπει Χάρυ Πότερ και ξυνεται καλά να πάθει άμα τρακαρει.τριακόσιες φορές είπε η Τέσλα ότι δεν είναι τέλειος αυτόνομο το αυτοκίνητο και ότι πρέπει ο οδηγός να συμμετέχει και ο ίδιος.αν τώρα είναι καγκουρας και όταν πιλοταρετε το αυτοκίνητο μόνο του αυτός χαιρετάει γκομενάκι δεν του φταίει η εταιρία

  • Like 10
Δημοσ.

Οπότε κατ'αντιστοιχία φίλοι εκεί στο CR: Αφού οι οδηγοί προκαλούν πολλά περισσότερα θανατηφόρα όταν βρίσκονται αυτοί πίσω από το τιμόνι στα ίδια μίλια, να "αποσυρθούν" παρομοίως, αφού φευδώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες με "επιθετική" πολιτικη διαφημίζουν ότι ο άνθρωπος είναι ικανός να οδηγήσει αυτοκίνητο.

Δημοσ.

Θανατηφόρο ατύχημα με όχημα που πήγαινε με αυτόματο πιλότο ενώ ο οδηγός έβλεπε ταινία στο dvd. Ο ίδιος οδηγός είχε κι άλλο ατύχημα στο παρελθόν, πάλι λόγω του ότι το αυτοκίνητο πήγαινε με αυτόματο πιλότο κι αυτός χάζευε.

 

Μάλιστα. Οπότε αυτόματος πιλότος 1 - άνθρωπος πιλότος 130.000 (το 2013, μόνο στις ΗΠΑ) και 2.3 εκατομμύρια σοβαρά ατυχήματα το 1ο εξάμηνο του 2014.

 

Άντε, όλοι μαζί για την ισοπαλία.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν νομιζω πως ειναι δυσκολο για την tesla να βαλει εναν αισθητηρα αναγνώρισης χεριων στο τιμονι, κατι που θα επρεπε να υπαρχει τουλαχιστον στα πρωτα σταδια εφαρμογης της εν λογω τεχνολογιας.

Δημοσ.

Όσο τα ποσοστά ατυχημάτων με autopilot είναι μικρότερα από αυτά με άνθρωπο οδηγό, δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι η tesla και δεν υπάρχει και λόγος. Διαφορετικά όντως πρέπει να καταργήσουμε και τους ανθρώπους οδηγούς...

  • Like 4
Δημοσ.

Η αληθεια ειναι οτι η tesla πήρε ρίσκο ενσωματωνοντας μια beta τεχνολογία σε αυτοκίνητο, οπου η ασφάλεια και η αξιοπιστία ειναι το ζητούμενο. Και ενα ατύχημα σε εκατομμυρια διαδρομές θα εκανε εντύπωση, οπως και εγινε.

Το θεμα όμως ειναι οτι η τεχνολογία αυτόματης οδήγησης δεν μπορει να αναπτυχθεί αν δεν υπάρξει ευρεία χρήση της, λογω της φύσης των υπολογιστικών αλγορίθμων που χρησιμοποιεί.

Η απόφαση της tesla να παρει ολο το ρίσκο και την κακή φήμη ειναι "ηρωική" και απαραίτητη για την εξέλιξη της τεχνολογίας. Καποιος επρεπε να το κανει. Ελπίζω να τους βγει και να βρεθούν μπροστά από τον ανταγωνισμό στην τεχνολογία αυτό - οδήγησης.

  • Like 3
Δημοσ.

Και τι να κάνει ο οδηγός τόση ώρα; Να παριστάνει ότι οδηγεί με τα χέρια στο τιμόνι; Μηπως να κάνει και βρουμ βρουμ ήχους;

Για να μην χάνει την ώρα του ενεργοποίησε την λειτουργία αυτή αλλά βέβαια ο συγκεκριμένος ο καράγυφτος ο μακαρίτης έβαλε φορητό turbox dvd player στο $60.000+ αμάξι του.

Δημοσ.

Θα συμφωνήσω με το ότι το Consumer Reports βλέπει τη μία μεριά του νομίσματος. Ναι, είχαμε μερικά ατυχήματα και ένα δυστύχημα σε 130 εκατομμύρια μίλια που έχει στην πλάτη του το AutoPilot. Αλλά πριν το θάψουμε και το βαφτίσουμε 666, μήπως να βλέπαμε και πόσα ατυχήματα / δυστυχήματα έχουμε στα αντίστοιχα μίλια χωρίς τη χρήση αυτού του συστήματος; Ε; Ε;

 

:)

  • Like 1
Δημοσ.

Να καταργήσουμε και το PokemonGo επειδή το κάθε βλήμα καρφώνεται πάνω σε δέντρα, σκοντάφτει σε λακούβες ή πέφτει πάνω σε αμάξια αφού αντί να κοιτάζει που πατά είναι καρφωμένο σε μια οθόνη?

 

Αν το σύστημα έχει κάποια σοβαρή αδυναμία, να αποσυρθεί/παγώσει μέχρι να την επιδιορθώσει.

 

Αν όχι, ας φάνε μαστίγιο επιτέλους οι πραγματικά υπεύθυνοι: Οι τελικοί χρήστες.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...