Dimnikou1971 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Αγόρασα έναν dell alienware alpha ο οποίος σέρνεται, το πήγα στο πλαίσιο από το οποίο τον αγόρασα να κάνουνε έναν έλεγχο και μου είπαν ότι έχει 2 χρόνια υποστήριξη στο σπίτι από την dell και δεν μπορούν να κάνουν κάτι εκείνοι. Έψαξα να βρω πως μπορώ να χρησιμοποιήσω την παραπάνω υπηρεσία αλλά δεν βρήκα κάτι. Ξέρει κανείς που να έχει κάνει χρήση της παραπάνω υποστήριξης να μου πει πως τους βρίσκω κλπ?
NikosKallithea Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Δηλαδη δεν βρήκες το σιτέ της εταιρείας? http://www.dell.gr
Sorath Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Φίλε, το after sales support της Dell απλά δεν συκγρίνεται με καμίας άλλης εταιρίας. Θα έρθουν σπίτι σου την επόμενη εργάσιμη και ότι χρειαστεί επιτόπου θα το αλλάξουν, δωρεάν εννοείται. Το τι παράπονα έχω κάνει στην Δνση της εταιρίας που εργάζομαι που μας ανάγκασαν πλέον να αγοράζουμε άλλη μάρκα, δεν λέγεται. Εκεί που σε μια εργάσιμη είχα έτοιμο οτιδήποτε χαλασμένο PC ή laptop, τώρα περιμένω ακόμα και μήνες....
Dimnikou1971 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Δηλαδη δεν βρήκες το σιτέ της εταιρείας? http://www.dell.gr Ξέρω φαίνεται χαζό, αλλά πάτησα στο google dell support και δεν έβγαλε τίποτα από .gr καμιά φορά κολλάει το ρημάδι.... Φίλε, το after sales support της Dell απλά δεν συκγρίνεται με καμίας άλλης εταιρίας. Θα έρθουν σπίτι σου την επόμενη εργάσιμη και ότι χρειαστεί επιτόπου θα το αλλάξουν, δωρεάν εννοείται. Το τι παράπονα έχω κάνει στην Δνση της εταιρίας που εργάζομαι που μας ανάγκασαν πλέον να αγοράζουμε άλλη μάρκα, δεν λέγεται. Εκεί που σε μια εργάσιμη είχα έτοιμο οτιδήποτε χαλασμένο PC ή laptop, τώρα περιμένω ακόμα και μήνες.... Σε ευχαριστώ, ελπίζω να είναι όπως τα λες και να δώσουν λύση γιατί έχω ξενερώσει με το μηχάνημα....
NikosKallithea Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Σε ευχαριστώ, ελπίζω να είναι όπως τα λες και να δώσουν λύση γιατί έχω ξενερώσει με το μηχάνημα.... Eτσι όπως τα λεει είναι και ακόμα καλύτερα, θα εκπλαγείς Να συμπληρώσω και κατι, όταν χαλάει ενα μηχάνημα να αναζητάτε πάντα την αντιπροσωπεία του και οχι τον κάθε γύφτο που σας το πούλησε
KiriosD Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 http://www.dell.com/support/home/gr/el/grbsdt1/Products/ σοβαρά τώρα;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα