Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι η θεωρία ότι υπάρχουν "δεκάδες φύλα" κάνει την ύπαρξη των trans περιτή. Είτε είναι δυσφορία φύλου οπότε πχ ένας άνδρας νιώθει και γίνεται γυναίκα, είτε είναι "ειδική ταυτότητα" οπότε ποιος ο λόγος να υπάρχουν πχ επεμβάσεις αλλαγής φύλου; Αν οι trans είναι πράγματι non binary γιατί ένα μεγάλο μέρος κάνει μια τόσο binary επιλογή;

 

Το γεγονός ότι μπορεί να κάνεις κάτι που δεν ανήκει στην κοινωνική κανονικότητα του ανδρισμού ή της θυληκότητας δεν σημαίνει ότι παύεις να είσαι άνδρας ή γυναίκα.

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι η θεωρία ότι υπάρχουν "δεκάδες φύλα" κάνει την ύπαρξη των trans περιτή. Είτε είναι δυσφορία φύλου οπότε πχ ένας άνδρας νιώθει και γίνεται γυναίκα, είτε είναι "ειδική ταυτότητα" οπότε ποιος ο λόγος να υπάρχουν πχ επεμβάσεις αλλαγής φύλου; Αν οι trans είναι πράγματι non binary γιατί ένα μεγάλο μέρος κάνει μια τόσο binary επιλογή;

 

Το γεγονός ότι μπορεί να κάνεις κάτι που δεν ανήκει στην κοινωνική κανονικότητα του ανδρισμού ή της θυληκότητας δεν σημαίνει ότι παύεις να είσαι άνδρας ή γυναίκα.

οσα τρανς ατομα ξερω συνηθως ειναι υπερμαχα του δυαδικου συστηματος, διοτι η ταυτοτητα τους στηριζεται ακριβως στο διπολο αυτο. Ωστοσο ειναι πραγματικοτητα οτι τα βιωματα που εχει ενας ανθρωπος μετα απο φυλομεταβαση ειναι διαφορετικα απο τους σις ανθρωπους. Οποτε, ναι, σε πρωτο επιπεδο, ενα τρανς ατομο ειναι το φυλο που επιθυμει να ειναι, αλλα λογω διαφορετικων βιωματων μπορουμε να εξετασουμε και αν μιλαμε για σις η τρανς. Φυσικα δεν υπαρχει αξιακη καταταξη σε σις/τρανς, δεν ειναι λιγοτερο η περισσοτερο αντρας η γυναικα οι σις η οι τρανς.

δεν ξερω τι εννοεις με το "παυεις να εισαι ανδρας η γυναικα", δε μιλαμε μονο για συμπεριφορισμο, ουτως η αλλως.

Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι η θεωρία ότι υπάρχουν "δεκάδες φύλα" κάνει την ύπαρξη των trans περιτή. Είτε είναι δυσφορία φύλου οπότε πχ ένας άνδρας νιώθει και γίνεται γυναίκα, είτε είναι "ειδική ταυτότητα" οπότε ποιος ο λόγος να υπάρχουν πχ επεμβάσεις αλλαγής φύλου; Αν οι trans είναι πράγματι non binary γιατί ένα μεγάλο μέρος κάνει μια τόσο binary επιλογή;

 

Το γεγονός ότι μπορεί να κάνεις κάτι που δεν ανήκει στην κοινωνική κανονικότητα του ανδρισμού ή της θυληκότητας δεν σημαίνει ότι παύεις να είσαι άνδρας ή γυναίκα.

Τα χόμπυ και οι ασχολίες δεν έχουν καμία σχέση με τον αυτοπροσδιορισμό του φύλου σου και της ταυτότητας σου. Το πώς νιώθεις είναι το όλο θέμα.

Δημοσ.

 Άρα θα μπορούσε κάποιος [...] να μου εξηγήσει κι εμένα το σκεπτικό του;

 

Από συζήτηση που είχα με αστυνομικό σχετικά με το περιστατικό, και συγκεκριμένα για το αν στον συγκεκριμένο νόμο μπορεί να καλύπτει και ρητορική η οποία δεν προκαλεί έμμεσα ή άμεσα σε βία, μου απάντησε το εξής:

 

 

 

Ναι, μπορεί. Άλλωστε και ο Ν.4285/2014 αναφέρει πως στο πεδίο εφαρμογής του υπάγεται η διέγερση με οποιονδήποτε τρόπο σε διακρίσεις, δηλαδή σε κοινωνικό στιγματισμό, απομόνωση, κλπ. Δεν είναι απαραίτητο να εκδηλωθούν πράξεις βίας.

 

Το ίδιο αναφέρει και η μηνυτήρια αναφορά στο περιστατικό.

 

Ξαναλέω, (με ρίσκο να παρεξηγηθώ) θεωρώ τη νομική κίνηση άσκοπη αφού όσοι προβαίνουν σε τέτοιου είδους πράξεις, ιδίως με παραπληροφόρηση, δεν πρόκειται να αλλάξουν ούτε απόψεις ούτε μεθόδους. Ο νόμος όμως όπως φαίνεται καλύπτει και τέτοια περιστατικά.

Δημοσ.

 

Από συζήτηση που είχα με αστυνομικό σχετικά με το περιστατικό, και συγκεκριμένα για το αν στον συγκεκριμένο νόμο μπορεί να καλύπτει και ρητορική η οποία δεν προκαλεί έμμεσα ή άμεσα σε βία, μου απάντησε το εξής:

 

 

 

Το ίδιο αναφέρει και η μηνυτήρια αναφορά στο περιστατικό.

 

Ξαναλέω, (με ρίσκο να παρεξηγηθώ) θεωρώ τη νομική κίνηση άσκοπη αφού όσοι προβαίνουν σε τέτοιου είδους πράξεις, ιδίως με παραπληροφόρηση, δεν πρόκειται να αλλάξουν ούτε απόψεις ούτε μεθόδους. Ο νόμος όμως όπως φαίνεται καλύπτει και τέτοια περιστατικά.

 

Για λογους ορατοτητας ισως εχει νοημα, ισως.

Δημοσ.

Μυριζομαι not as important as σοφισμα.

 

Ναι, θεωρώ ότι πρόκειται για άτομα "μη μου άπτου". Προς τιμήν του συντάκτη, είχε και το έντυπο αυτούσιο σκαναρισμένο, καθώς ο τίτλος προϊδεάζει για χειρότερα. Ένα θετικό από αυτήν την ιστορία είναι ότι τουλάχιστον γίνεται θέμα προς συζήτηση οπότε δεν βγαίνεις χαμένος.

 

Όσο για τον "κατηγορούμενο", την δουλειά του κάνει. Είτε σου αρέσει είτε όχι, αυτή είναι η επίσημη άποψη από θρησκευτικής πλευράς. Το ότι επέλεξε τόσο πρωτόγονο μέσο για να την γνωστοποιήσει είναι και ο λόγος που δεν πρέπει να σε ανησυχεί, αφού υποδεικνύει άτομο επιζήμιο τόσο όσο και ο καστανάς για την οικονομία μας.

  • Moderators
Δημοσ.

 

Από συζήτηση που είχα με αστυνομικό σχετικά με το περιστατικό, και συγκεκριμένα για το αν στον συγκεκριμένο νόμο μπορεί να καλύπτει και ρητορική η οποία δεν προκαλεί έμμεσα ή άμεσα σε βία, μου απάντησε το εξής:

 

Το ίδιο αναφέρει και η μηνυτήρια αναφορά στο περιστατικό.

 

Ξαναλέω, (με ρίσκο να παρεξηγηθώ) θεωρώ τη νομική κίνηση άσκοπη αφού όσοι προβαίνουν σε τέτοιου είδους πράξεις, ιδίως με παραπληροφόρηση, δεν πρόκειται να αλλάξουν ούτε απόψεις ούτε μεθόδους. Ο νόμος όμως όπως φαίνεται καλύπτει και τέτοια περιστατικά.

 

Δηλαδή αν εγώ postάρω κάπου αυτή τη φωτογραφία

 

fetch?id=1870070

 

μπορεί κάποιος να μου κάνει μήνυση επειδή προσέβαλα κάποια ομάδα ανθρώπων και ενδεχομένως οδηγώ στον κοινωνικό τους στιγματισμό; Δεν αμφισβητώ αυτά που μου λες ούτε αυτά που σου είπε ο αστυνομικός, απλώς μου φαίνεται ότι για οτιδήποτε πει κάποιος μπορεί κάποιος άλλος να του κάνει μήνυση.

 

 

Δε βλεπω κατι ανατρεπτικο σε αυτην την παρατηρηση. Αν σε ενοχλει η λεξη τζεντερ, βαφτισε το με αλλη λεξη. Αν και δε θα επρεπε να σε ενοχλει, εκτος αν φρουρεις εμμονικα ολους τους προσωπικους ορισμους σου. Στην τελικη να συνεννοηθουμε θελουμε ολοι, χωρις να χρειαζεται να θυσιασουμε κομματι του αυτορισμου μας. Αν δηλαδη θεωρεις οτι αφαιρει απο τη δικη σου ταυτοτητα η αναγνωριση ταυτοτητας σε καποιο αλλο υποκειμενο, τοτε συζητατε για ορισμους και βρισκετε κατι βολικο. Δε βλεπω ομως πως η υπαρξη μιας νεας ταυτοτητας μπορει να δυσκολεψει ανθρωπους που νιωθουν ανετα με τις "παραδοσιακες" ταυτοτητες.

Η προσωπικη οπτικη, το βιωμα, ειναι παρα πολυ σημαντικα για τον αυτορισμο μας. Ο μονος τροπος να νιωθεις ασφαλης, για να μην πω υπαρκτος, ειναι να υπαρχει ταυτιση αναγνωρισης ταυτοτητας μεταξυ εσου και το πως σε βιωνουν @ αλλ@. Οταν αμφισβητειται αυτο, λογω εργαλειακης χρησης της γλωσσας με πολιτικα στοχευμενους υποτιτλους (επιμονη σε δυαδικο διαχωρισμο φυλων πχ.) κλονιζεται το βασικο δικαιωμα αυτορισμου.

Το κλασικο αντεπιχειρημα "μα αν ο αλλος λεει οτι ειναι ελικοπτερο, θα πρεπει να τον σεβαστω?" μου φαινεται περιττο να αναλυθει ξανα, λιγο αδιεξοδο σε πλαισιο αυτου του φορουμ.

 

Έχω κάποιες ερωτήσεις για τις οποίες θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σου ή και τη γνώμη άλλων που υποστηρίζουν αυτό που λες. Τις απαριθμώ για να μπορούμε να παρακολουθήσουμε πιο εύκολα ποιος αναφέρεται σε τι.

  1. Αυτά τα, ας πούμε "καινούρια", γένη από πού και πώς ακριβώς προκύπτουν; Υπάρχει κάποια διαδικασία με την οποία δημιουργούνται (ή "ανακαλύπτονται");
  2. Για ποιο λόγο το θέμα με τα γένη συναντάται μόνο τα τελευταία, ας πούμε 5, χρόνια και μόνο σε ανεπτυγμένες χώρες; Ξεκίνησε από Murrica και σιγά-σιγά έχει έρθει και εδώ (με καρμπόν ρητορική/θέματα κλπ). Αν υπήρχε όντως ένα τέτοιο θέμα δε θα ήταν λογικό να υπήρχαν αναφορές σχετικά από τα αρχαία χρόνια και σε όλο τον κόσμο; Δε μιλάω για περιπτώσεις όπως πχ το τρίτο γένος στην Ινδία ή περιπτώσεις όπου άτομα έχουν γεννητικά όργανα και των δύο φύλων. Μιλάω πιο πολύ για περιπτώσεις των 32 φύλων (έχω δει και λίστες με 70+, αλλά ας πάρουμε σαν παράδειγμα αυτή).
  3. Υπάρχει οποιαδήποτε επιστημονική βάση που να δικαιολογεί αυτά τα 30 "επιπλέον" γένη; Υπάρχουν βιολογικές διαφορές σε πχ, ένα demiboy και ένα aliagender;
  4. Θα συμφωνούσες με νόμους ή επίσημους κανονισμούς που υπαγορεύουν ποιες προσφωνήσεις ή προθέσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται σε άλλους;
  • Like 2
Δημοσ.

Τα χόμπυ και οι ασχολίες δεν έχουν καμία σχέση με τον αυτοπροσδιορισμό του φύλου σου και της ταυτότητας σου. Το πώς νιώθεις είναι το όλο θέμα.

 

Πως γίνεται να νιώθεις κάτι ενδιάμεσο σε άντρα και γυναίκα όμως, γιατί πολύ απλά να μην διαλέξεις; Πως προσδιορίζεις το ποσοστό ανδρισμού και θηλυκότητας; Επίσης ακόμα και να νιώθεις έτσι γιατί πρέπει εμείς οι υπόλοιποι να σου μιλάμε με συγκεκριμένους επιθετικούς προσδιορισμούς και να μην σε προσδιορίζουμε φαινοτυπικά; Το όλο θέμα μου φαίνεται αστείο και αφορά μια τραγική μειοψηφία ανθρώπων. Δικαίωμα τους να αναφέρονται ως genderfluids/ genderqueer, δικαίωμα μας να μην τους παίρνουμε στα σοβαρά.

 

Facts over feelings.

  • Like 1
Δημοσ.

 

 

Δηλαδή αν εγώ postάρω κάπου αυτή τη φωτογραφία

 

fetch?id=1870070

 

μπορεί κάποιος να μου κάνει μήνυση επειδή προσέβαλα κάποια ομάδα ανθρώπων και ενδεχομένως οδηγώ στον κοινωνικό τους στιγματισμό; Δεν αμφισβητώ αυτά που μου λες ούτε αυτά που σου είπε ο αστυνομικός, απλώς μου φαίνεται ότι για οτιδήποτε πει κάποιος μπορεί κάποιος άλλος να του κάνει μήνυση.

 

Θεωρητικα ναι, αν θεωρησουμε υποτιμητικη την αναφορα σε λαγους και κοτες. Εμενα μου φαινεται γλυκυτατο το υβριδοπλασμα αυτο, παντως ^_^ αλλα ναι, γενικα ειναι ευκολο να κανεις μηνυσεις/καταγγελιες, οπως και ειναι ευκολο να απορριφθουν, ενω εσυ θα εχεις πληρωσει.

 

 

Έχω κάποιες ερωτήσεις για τις οποίες θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σου ή και τη γνώμη άλλων που υποστηρίζουν αυτό που λες. Τις απαριθμώ για να μπορούμε να παρακολουθήσουμε πιο εύκολα ποιος αναφέρεται σε τι.

  1. Αυτά τα, ας πούμε "καινούρια", γένη από πού και πώς ακριβώς προκύπτουν; Υπάρχει κάποια διαδικασία με την οποία δημιουργούνται (ή "ανακαλύπτονται");
  2. Για ποιο λόγο το θέμα με τα γένη συναντάται μόνο τα τελευταία, ας πούμε 5, χρόνια και μόνο σε ανεπτυγμένες χώρες; Ξεκίνησε από Murrica και σιγά-σιγά έχει έρθει και εδώ (με καρμπόν ρητορική/θέματα κλπ). Αν υπήρχε όντως ένα τέτοιο θέμα δε θα ήταν λογικό να υπήρχαν αναφορές σχετικά από τα αρχαία χρόνια και σε όλο τον κόσμο; Δε μιλάω για περιπτώσεις όπως πχ το τρίτο γένος στην Ινδία ή περιπτώσεις όπου άτομα έχουν γεννητικά όργανα και των δύο φύλων. Μιλάω πιο πολύ για περιπτώσεις των 32 φύλων (έχω δει και λίστες με 70+, αλλά ας πάρουμε σαν παράδειγμα αυτή).
  3. Υπάρχει οποιαδήποτε επιστημονική βάση που να δικαιολογεί αυτά τα 30 "επιπλέον" γένη; Υπάρχουν βιολογικές διαφορές σε πχ, ένα demiboy και ένα aliagender;
  4. Θα συμφωνούσες με νόμους ή επίσημους κανονισμούς που υπαγορεύουν ποιες προσφωνήσεις ή προθέσεις πρέπει να χρησιμοποιούνται σε άλλους;

 

1. Δεν ξερω αν υπαρχει επισημος φορεας να καταγραφει τις κοινωνικες ομαδες. Η ορατοτητα που εχει η καθε ομαδα εξαρταται απο το ποσο εντονα την επιδιωκουν, υποθετω. Ουτως η αλλως το gender studies σαν επιστημονικος κλαδος ειναι αρκετα νεο πραμα. Δεν ξερω αν εχουν καταληξει σε μεθοδολογια.

2. Δεν ειναι καινουριο πραγμα, τωρα απλα παιρνει περισσοτερη ορατοτητα διοτι τωρα υπαρχουν συνθηκες διεκδικησης για αυτες τις κοινωνικες ομαδες.

3. Οχι, δε θεωρω οτι υπαρχει βιολογικη διαφορα καθ οτι μιλαμε για κοινωνικα φυλα, στις περισσοτερες περιπτωσεις, και δε χρειαζεται κιολας να υπαρχει. Υπαρχει βιολογικη διαφορα σε θρησκευτικες ομαδες? Ειναι κυριως ιδεολογικη ταυτιση σε θεμα αυτοαντιληψης, σωματικης αυτοδιαχειρισης και κοινωνικου αυτορισμου.

4. Μου φαινεται στοχευμενη η ερωτηση, μιας και ξερεις τη γνωμη μου για νομους-δε θα ηθελα να χρειαζονται και δε στηριζω ακριβως την επιβολη τους. Δεν εχω καλυτερη αντιπροταση. Εαν οι ανθρωποι δε μπορουν να σεβαστουν το ζητημα αυτορισμου του καθενος, φανταζομαι χρειαζονται νομοι. Οπως δεν ξερω τι ειδους νομοθεσια χρειαζεται για να διασφαλιστει το οτι δε θα επρεπε να ειμαστε υποτιμητικοι με ανθρωπους.

 

Πως γίνεται να νιώθεις κάτι ενδιάμεσο σε άντρα και γυναίκα όμως, γιατί πολύ απλά να μην διαλέξεις; Πως προσδιορίζεις το ποσοστό ανδρισμού και θηλυκότητας; Επίσης ακόμα και να νιώθεις έτσι γιατί πρέπει εμείς οι υπόλοιποι να σου μιλάμε με συγκεκριμένους επιθετικούς προσδιορισμούς και να μην σε προσδιορίζουμε φαινοτυπικά; Το όλο θέμα μου φαίνεται αστείο και αφορά μια τραγική μειοψηφία ανθρώπων. Δικαίωμα τους να αναφέρονται ως genderfluids/ genderqueer, δικαίωμα μας να μην τους παίρνουμε στα σοβαρά.

 

Facts over feelings.

Δε θελω να διαλεξω γιατι δε θελω καν να μπω στη διαδικασια να διαχωρισω τι απο οσα κανω οριζει η κοινωνια ως ανδρικα και τι ως γυναικεια. Δεν πρεπει να μιλας με συγκεκριμενους επιθετικους προσδιορισμους, δικαιουσαι να κανεις μιστζεντερινγκ και αυτο εχει να πει πραγματα για εσενα. Τη βασιλισσα Ελισαβετ δε θα την προσφωνουσες με προσφωνηση που δε θα ηθελε η ιδια, ομως. Δεν αφορα μειοψηφια ανθρωπων, απλα δεν ειναι και συχνο να αμφισβητειται το κοινωνικο οικοδομημα ανοιχτα. Το να μην παιρνεις στα σοβαρα ανθρωπο που εχει ασχοληθει περισσοτερο με το να ονοματισει και να προσδιορισει την κοινωνικη ταυτοτητα φυλου του εχει επισης να πει πραγματα για τα κριτηρια σοβαροτητας που θετεις. Οπως και να εχει, το δικαιωμα σε αυτορισμο και σεβασμο θα επρεπε να ειναι καθολικο. Δεν καταλαβαινω τι απο το βιωμα του καθενος δεν ειναι factual για εσενα και δεν ξερω γιατι θα οφειλε κανεις να σου τεκμηριωσει τη θεση του. Ωστοσο το ονομα που μας δινουν αυθαιρετα οι γονεις κατα τη γεννηση δεν αμφισβητειται ποτε, οσο ηλιθιο και να ακουγεται, επειδη α, μα ετσι τ@ λενε. Αν ομως διαλεξεις μον@ σου το ονομα σου, τοτε ο αλλος ξαφνου αποκτα δικαιωμα αποψης πανω σε αυτο. Αντιστοιχα με το ονομα νομιζω λειτουργει και το τζεντερ.

Μου φαινεσαι τεμπελης.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει γονίδιο στο DNA σου ή ανατομικός λόγος που να σε κάνει να αισθάνεσαι γυναίκα αν είσαι άντρας ή άντρας αν είσαι γυναίκα.

Ειναι απλά στο μυαλό σου... τώρα πως και τι συμβαίνει και είναι στο μυαλό σου ειναι προς συζήτηση.

Το σίγουρο είναι ότι ειναι στο μυαλό σου.

Και για να είναι στο μυαλό σου 2 πράματα μπορεί να συμβαίνουν 1) είναι αποτέλεσμα του πως μεγάλωσες γενικά (γιατι έτσι διαμορφώνουμε το μυαλό μας σε επίπεδο σκέψεων επιθυμιών γούστου κτλ ) 2) έχεις κάποιο τραύμα που διαταράσσει την προσωπικότητα σου.

 

Αν συνέβαινε οτιδήποτε άλλο (πχ κάτι σαχλά που ακούω εγώ είμαι γυναίκα στο σώμα άντρα κτλ) θα υπήρχε κάποιο γονίδιο που το προκαλεί και πιστέψτε με πολλοί γκέι ακτιβιστές γενετιστές ψάχνουν αυτό το γονίδιο δεκαετίες τώρα και δεν βρήκαν τίποτα. (υπόψιν πως πλέον έχουμε αποκρυπτογραφήσει το 100% του ανθρώπινου DNA )


ή θα υπήρχε ανατομικός λόγος που πάλι δεν τον βρίσκουμε όχι μόνο δεν τον βρίσκουμε αλλά στους άντρες ειναι πιο φανερό γιατι οι παθητικοί γκέι άντρες δεν μπορούν να ολοκληρώσουν (εκσπερματίσουν) κατα την διάρκεια της ομοφυλοφιλικής επαφής εκτός και αν προσημειώσουν κάπως την διείσδυση του πέους σε αιδοίο (πχ παλινδρομώντας το πέος τους με την παλάμη τους ή τρίβοντας το πέος τους πάνω κάτω σε μια άλλη επιφάνεια) ότι και να βάλουν απο πίσω δηλαδή δουλειά μπροστά δεν γίνεται εκτός αν "ξεγελάσουν" την ανατομία και το μυαλό τους με την προσημείωση.

Άρα αν ήταν ανατομικό το ζήτημα θα είχαν και φυσικά αντανακλαστικά ή με άλλα λόγια βάλε μια γυναίκα να αυνανίσει το πες ενός γκέι άντρα κάποια στιγμή θα εκσπερματίσει ακόμη και αν ψυχολογικά ο γκέι δηλώσει πως δεν ένιωσε κάποια ικανοποίηση. Βάλε έναν άντρα να απο πίσω του να διεισδύει αν δεν κάνει κάτι απο μπροστά δεν πρόκειται να ολοκληρώσει...  ακόμη και αν δηλώσει πως το κατα ευχαριστήθηκε.

Δεν υπάρχει δηλαδή κάποιο ανατομικό ένστικτο/αντανακλαστικό όλα ειναι φυσιολογικά απο ανατομικής άποψης.

Όλα ειναι φυσιολογικά απο γονιδιακής άποψης.

Άρα ο μόνος αστάθμητος παράγοντας που μένει είναι το μυαλό.

 

Άρα δεν μπορεί παρά εκει να βρίσκεται η αιτία στο μυαλό.

Και το μυαλό μας επηρεάζεται απο τον τρόπο που μεγαλώσαμε (μακροσκοπικά πχ εποχή κοινωνία τάξη κτλ και μικροσκοπικά οικογένεια φίλοι κτλ)

 

Ή απο τραύματα.

 

 



 

Δε θελω να διαλεξω γιατι δε θελω καν να μπω στη διαδικασια να διαχωρισω τι απο οσα κανω οριζει η κοινωνια ως ανδρικα και τι ως γυναικεια. Δεν πρεπει να μιλας με συγκεκριμενους επιθετικους προσδιορισμους, δικαιουσαι να κανεις μιστζεντερινγκ και αυτο εχει να πει πραγματα για εσενα. Τη βασιλισσα Ελισαβετ δε θα την προσφωνουσες με προσφωνηση που δε θα ηθελε η ιδια, ομως. Δεν αφορα μειοψηφια ανθρωπων, απλα δεν ειναι και συχνο να αμφισβητειται το κοινωνικο οικοδομημα ανοιχτα. Το να μην παιρνεις στα σοβαρα ανθρωπο που εχει ασχοληθει περισσοτερο με το να ονοματισει και να προσδιορισει την κοινωνικη ταυτοτητα φυλου του εχει επισης να πει πραγματα για τα κριτηρια σοβαροτητας που θετεις. Οπως και να εχει, το δικαιωμα σε αυτορισμο και σεβασμο θα επρεπε να ειναι καθολικο. Δεν καταλαβαινω τι απο το βιωμα του καθενος δεν ειναι factual για εσενα και δεν ξερω γιατι θα οφειλε κανεις να σου τεκμηριωσει τη θεση του. Ωστοσο το ονομα που μας δινουν αυθαιρετα οι γονεις κατα τη γεννηση δεν αμφισβητειται ποτε, οσο ηλιθιο και να ακουγεται, επειδη α, μα ετσι τ@ λενε. Αν ομως διαλεξεις μον@ σου το ονομα σου, τοτε ο αλλος ξαφνου αποκτα δικαιωμα αποψης πανω σε αυτο. Αντιστοιχα με το ονομα νομιζω λειτουργει και το τζεντερ.
Μου φαινεσαι τεμπελης.

Οι ομοφυλόφιλοι ειναι μικρή μειοψηφία (κάτω του 10% ανα τον κόσμο) και δεν υπάρχει μιστζεντεριγκ ειναι δικό τους/σας θέμα.

 

Και πάντα αυτή η εκδικητική συμπεριφορά του τύπου "λεει πολλά για εσένα το να κάνεις μισκλαινμάιν" για εσένα τι λέει το να θες με το ζόρι να δημιουργήσεις εναν φανταστικό κόσμο που δεν υπάρχει παρα μόνο στο μυαλό σου και όχι μονο θέλεις να τον δημιουργήσεις (που μέχρι εκει δικαίωμα σου) αλλά φτάνεις στο σημείο να επιβάλεις τις κόνξες του και στους άλλους;

Την βασίλισσα Ελισάβετ την προσφωνείς όπως θέλεις εκτός αν είσαι στην επικράτεια της και εκει πάλι δεν είσαι σίγουρο αν σε τιμωρήσουν στην περίπτωση που την προσφωνήσεις με λάθος τρόπο.

2 είναι τα genders άνερ θύλη.

 

Το mislabeling και misgendering το κάνετε εσείς.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει γονίδιο στο DNA σου ή ανατομικός λόγος που να σε κάνει να αισθάνεσαι γυναίκα αν είσαι άντρας ή άντρας αν είσαι γυναίκα.

 

Ειναι απλά στο μυαλό σου... τώρα πως και τι συμβαίνει και είναι στο μυαλό σου ειναι προς συζήτηση.

 

Το σίγουρο είναι ότι ειναι στο μυαλό σου.

 

Και για να είναι στο μυαλό σου 2 πράματα μπορεί να συμβαίνουν 1) είναι αποτέλεσμα του πως μεγάλωσες γενικά (γιατι έτσι διαμορφώνουμε το μυαλό μας σε επίπεδο σκέψεων επιθυμιών γούστου κτλ ) 2) έχεις κάποιο τραύμα που διαταράσσει την προσωπικότητα σου.

 

Αν συνέβαινε οτιδήποτε άλλο (πχ κάτι σαχλά που ακούω εγώ είμαι γυναίκα στο σώμα άντρα κτλ) θα υπήρχε κάποιο γονίδιο που το προκαλεί και πιστέψτε με πολλοί γκέι ακτιβιστές γενετιστές ψάχνουν αυτό το γονίδιο δεκαετίες τώρα και δεν βρήκαν τίποτα.

 

 

ή θα υπήρχε ανατομικός λόγος που πάλι δεν τον βρίσκουμε όχι μόνο δεν τον βρίσκουμε αλλά στους άντρες ειναι πιο φανερό γιατι οι παθητικοί γκέι άντρες δεν μπορούν να ολοκληρώσουν (εκσπερματίσουν) κατα την διάρκεια της ομοφυλοφιλικής επαφής εκτός και αν προσημειώσουν κάπως την διείσδυση του πέους σε αιδοίο (πχ παλινδρομώντας το πέος τους με την παλάμη τους ή τρίβοντας το πέος τους πάνω κάτω σε μια άλλη επιφάνεια) ότι και να βάλουν απο πίσω δηλαδή δουλειά μπροστά δεν γίνεται εκτός αν "ξεγελάσουν" την ανατομία και το μυαλό τους με την προσημείωση.

 

Άρα αν ήταν ανατομικό το ζήτημα θα είχαν και φυσικά αντανακλαστικά ή με άλλα λόγια βάλε μια γυναίκα να αυνανίσει το πες ενός γκέι άντρα κάποια στιγμή θα εκσπερματίσει ακόμη και αν ψυχολογικά ο γκέι δηλώσει πως δεν ένιωσε κάποια ικανοποίηση. Βάλε έναν άντρα να απο πίσω του να διεισδύει αν δεν κάνει κάτι απο μπροστά δεν πρόκειται να ολοκληρώσει...  ακόμη και αν δηλώσει πως το κατα ευχαριστήθηκε.

 

Δεν υπάρχει δηλαδή κάποιο ανατομικό ένστικτο/αντανακλαστικό όλα ειναι φυσιολογικά απο ανατομικής άποψης.

 

Όλα ειναι φυσιολογικά απο γονιδιακής άποψης.

 

Άρα ο μόνος αστάθμητος παράγοντας που μένει είναι το μυαλό.

 

Και το μυαλό μας επηρεάζεται απο τον τρόπο που μεγαλώσαμε (μακροσκοπικά πχ εποχή κοινωνία τάξη κτλ και μικροσκοπικά οικογένεια φίλοι κτλ)

 

Άρα δεν μπορεί παρά εκει να βρίσκεται η αιτία στο μυαλό.

δεν ξερω τι δεδομενα αλλαζει το αν η αιτια βρισκεται σε γονιδιο η στο μυαλο, για εμενα ειναι αδιαφορο. Εαν ετσι νιωθει, η ετσι θελει να νιωθει, η ετσι νομιζει οτι νιωθει, καλα κανει.

οσο για το παραδειγμα με την εκσπερματωση, μου φαινεται ατοπο. Αφ ενος, διοτι και σε βιασμο μπορει να υπαρξει οργασμος, σιγουρα αυτο δεν αποδεικνυει οτι ο βιασμος ειναι σεξ. Αφ ετερου, εχω εκσπερματωσει πολλακις και χωρις ενασχοληση με το λιλι μου. Και απο πρωκτικο, αλλα και απο πιο απλα πραγματα.

Αλλα και παλι, δεν καταλαβαινω ποιο ειναι το ποιντ.

Δημοσ.

δεν ξερω τι δεδομενα αλλαζει το αν η αιτια βρισκεται σε γονιδιο η στο μυαλο, για εμενα ειναι αδιαφορο. Εαν ετσι νιωθει, η ετσι θελει να νιωθει, η ετσι νομιζει οτι νιωθει, καλα κανει.

οσο για το παραδειγμα με την εκσπερματωση, μου φαινεται ατοπο. Αφ ενος, διοτι και σε βιασμο μπορει να υπαρξει οργασμος, σιγουρα αυτο δεν αποδεικνυει οτι ο βιασμος ειναι σεξ. Αφ ετερου, εχω εκσπερματωσει πολλακις και χωρις ενασχοληση με το λιλι μου. Και απο πρωκτικο, αλλα και απο πιο απλα πραγματα.

Αλλα και παλι, δεν καταλαβαινω ποιο ειναι το ποιντ.

Για να κατηγοριοποιήσεις κάτι στην επιστήμη, ή αλλιώς επίσημα, θα πρέπει να στέκει με κάποιον επιστημονικό τρόπο.

 

Εκεί κολλάει δηλαδή το αν ειναι γονιδιακό ανατομικό ή ψυχολογικό το ζήτημα.

 

Το τι αισθάνεται/νιώθει/θέλει/νομίζει ο καθένας ειναι εντελώς αδιάφορο κάποιος μπορεί να αισθάνεται πως ειναι ντουλάπα... δεν σημαίνει πως θα πρέπει να ανοίξουμε νέα κατηγορία άντρας γυναίκα ντουλάπα στο ανθρώπινο είδος.

 

 

Τέλος ο βιασμός είναι σεξουαλική πράξη. Το γεγονός ότι ειναι κατάπτυστος γιατι γίνεται δια της βίας δεν σημαίνει πως η πράξη σαν πράξη δεν ειναι σεξ. Είναι 100% natural σεξ o βιασμός σαν διαδικασία (όταν γίνεται με το πέος να διεισδύει στο αιδοίο) εξού και κάποιες φορές έχουμε και εγκυμοσύνες μετά απο βιασμούς.

 

Άρα το γεγονός που εκσπερματίζει κάποιος σε βιασμό δεν κάνει τίποτα άλλο παρα να ενισχύει το γεγονός ότι υπάρχει η ανατομία και όταν η ανατομία λειτουργεί με φυσιολογικό τρόπο αντιδράει με τα φυσιολογικά αντανακλαστικά.

 

Τιμωρούμε την παραβίαση του δικαιώματος του ατόμου να κάνει ότι θέλει με το σώμα του οταν το θέλει και όχι την σωματική διαδικασία.

Δημοσ.

Για να κατηγοριοποιήσεις κάτι στην επιστήμη, ή αλλιώς επίσημα, θα πρέπει να στέκει με κάποιον επιστημονικό τρόπο.

 

Εκεί κολλάει δηλαδή το αν ειναι γονιδιακό ανατομικό ή ψυχολογικό το ζήτημα.

 

Το τι αισθάνεται/νιώθει/θέλει/νομίζει ο καθένας ειναι εντελώς αδιάφορο κάποιος μπορεί να αισθάνεται πως ειναι ντουλάπα... δεν σημαίνει πως θα πρέπει να ανοίξουμε νέα κατηγορία άντρας γυναίκα ντουλάπα στο ανθρώπινο είδος.

 

 

Τέλος ο βιασμός είναι σεξουαλική πράξη. Το γεγονός ότι ειναι κατάπτυστος γιατι γίνεται δια της βίας δεν σημαίνει πως η πράξη σαν πράξη δεν ειναι σεξ. Είναι 100% natural σεξ o βιασμός σαν διαδικασία (όταν γίνεται με το πέος να διεισδύει στο αιδοίο) εξού και κάποιες φορές έχουμε και εγκυμοσύνες μετά απο βιασμούς.

 

Άρα το γεγονός που εκσπερματίζει κάποιος σε βιασμό δεν κάνει τίποτα άλλο παρα να ενισχύει το γεγονός ότι υπάρχει η ανατομία και όταν η ανατομία λειτουργεί με φυσιολογικό τρόπο αντιδράει με τα φυσιολογικά αντανακλαστικά.

 

Τιμωρούμε την παραβίαση του δικαιώματος του ατόμου να κάνει ότι θέλει με το σώμα του οταν το θέλει και όχι την σωματική διαδικασία.

μα μπορει να στεκει κοινωνιολογικα/ανθρωπολογικα και χωρις να ισχυει κατι στη βιολογια. Ουτε ζητησε κανενας απο γιατρους να αναπτυξουν διαφορετικο modus operandi για μη δυαδικης σεξουαλικης ταυτοτητας ατομα.

Δε ζητησε κανενας απο κανεναν να ανοιξει κατηγοριες στο ανθρωπινο ειδος. Και αν νιωθει ντουλαπα και σου εχει επικοινωνησει με οποιον τροπο μπορει οτι νιωθει ντουλαπα κι εσυ το αγνοεις ειναι δικο σου προβλημα, και παλι δε σου δινει δικαιωμα να γινεσαι προσβλητικος. Δε νομιζω οτι καποιος που νιωθει ντουλαπα θελει ο γιατρος του να ναι ξυλεργατης και να τον μεταχειριστει ως ντουλαπα, αλλα και παλι, αν θελει και ειναι αμφιδρομα συναινετικο, δε βρισκω το λογο να παρεμβει κανεις. Προβλημα των συμμετεχοντων μου φαινεται η εκβαση αυτης της επικοινωνιας.

 

Να προσθεσω πως καθε σεξ ειναι 100% φυσικο σεξ, δεν υπαρχει αφυσικο σεξ, εαν συνανταται στη φυση ειναι φυσικο.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αυτό που κάνετε ...reset κατά καιρούς στις συζητήσεις και στα υπαρξιακά σας, να το προσέξετε λίγο ε... Δεν θα λύσετε εσείς το θέμα του σεξουαλικού προσανατολισμού! Μην αρχίσουμε πάλι όλες τις αναλύσεις από το 0!

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...