Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γιατί είσαι τόσο συγχυσμένος, δεν το καταλαβαίνω.

 

Γιατί μπερδεύεις το φαίνεσθαι με το είναι;

 

Είναι πολύ απλό και ξεκάθαρο. Γουστάρεις άντρες κατά βάθος, παρόλο που πας με γυναίκες, με τις οποίες δε σου βγαίνει; Είσαι gay.

 

Γιατί μπερδεύεσαι? Είναι πολύ απλά τα πράγματα. Αυτός που του αρέσουν οι γυναίκες και πηγαίνει μόνο με γυναίκες είναι στρειτ. Αυτός που πηγαίνει με άτομα του ίδιου φύλο είναι γκει. Αυτοί που πηγαίνουν και με τα δύο είναι bi ή όπως αλλιώς θέλουν να λέγονται

αρα παει με στατιστικο ποσοστο επιθυμιας?

παιδια παρανοια μου φαινεται ολο αυτο

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Ειλικρινά δεν ξέρω πού ζορίζεσαι.

 

Ένα τυχαίο παράδειγμα:

Είσαι μεγάλος μαλάκας σε όλα στην καθημερινότητά σου, εκτός από όταν θα βγεις με τρίτους για φαγητό, όπου το παίζεις και γαμώ τα παιδιά.

Με το που φεύγετε απ' το μαγαζί και τραβάει ο καθένας το δρόμο του, ξεκινάς τις μαλακίες, στο δρόμο, βρίζεις τη γυναίκα σου χτυπώντας τη και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς, δε θέλω να γίνω γραφικός.

 

Τι είσαι στην πραγματικότητα; Και γαμώ τα παιδιά ή μαλάκας;

 

Ένα άλλο παράδειγμα:

Είσαι στο στρατό όντας πανέξυπνος, ξέρεις να λύνεις και να δένεις μηχανές και οτιδήποτε έχει κατασκευαστεί από άνθρωπο, αλλά όταν σε ρωτάνε αν γνωρίζεις κάτι ξεκινάς να φυτεύεις κρουασανιές.

 

Τι είσαι στην πραγματικότητα; Έξυπνος ή ζώο όρθιο;

Δημοσ.

Ειλικρινά δεν ξέρω πού ζορίζεσαι.

 

Ένα τυχαίο παράδειγμα:

Είσαι μεγάλος μαλάκας σε όλα στην καθημερινότητά σου, εκτός από όταν θα βγεις με τρίτους για φαγητό, όπου το παίζεις και γαμώ τα παιδιά.

Με το που φεύγετε απ' το μαγαζί και τραβάει ο καθένας το δρόμο του, ξεκινάς τις μαλακίες, στο δρόμο, βρίζεις τη γυναίκα σου χτυπώντας τη και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς, δε θέλω να γίνω γραφικός.

 

Τι είσαι στην πραγματικότητα; Και γαμώ τα παιδιά ή μαλάκας;

 

Ένα άλλο παράδειγμα:

Είσαι στο στρατό όντας πανέξυπνος, ξέρεις να λύνεις και να δένεις μηχανές και οτιδήποτε έχει κατασκευαστεί από άνθρωπο, αλλά όταν σε ρωτάνε αν γνωρίζεις κάτι ξεκινάς να φυτεύεις κρουασανιές.

 

Τι είσαι στην πραγματικότητα; Έξυπνος ή ζώο όρθιο;

 

και στις δυο περιπτώσεις υποκρίνεσαι...

Δημοσ.

Ειλικρινά δεν ξέρω πού ζορίζεσαι.

 

Ένα τυχαίο παράδειγμα:

Είσαι μεγάλος μαλάκας σε όλα στην καθημερινότητά σου, εκτός από όταν θα βγεις με τρίτους για φαγητό, όπου το παίζεις και γαμώ τα παιδιά.

Με το που φεύγετε απ' το μαγαζί και τραβάει ο καθένας το δρόμο του, ξεκινάς τις μαλακίες, στο δρόμο, βρίζεις τη γυναίκα σου χτυπώντας τη και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστείς, δε θέλω να γίνω γραφικός.

 

Τι είσαι στην πραγματικότητα; Και γαμώ τα παιδιά ή μαλάκας;

 

Ένα άλλο παράδειγμα:

Είσαι στο στρατό όντας πανέξυπνος, ξέρεις να λύνεις και να δένεις μηχανές και οτιδήποτε έχει κατασκευαστεί από άνθρωπο, αλλά όταν σε ρωτάνε αν γνωρίζεις κάτι ξεκινάς να φυτεύεις κρουασανιές.

 

Τι είσαι στην πραγματικότητα; Έξυπνος ή ζώο όρθιο;

-Γατα του Σρεντιγκερ

-Ο,τι αναπαραγεις στη δημοσια σφαιρα, ειτε το εννοεις ειτε οχι, ειναι αυτο που εχει πρακτικο αντικτυπο.

Δηλαδη εγω πχ ακουω ειρωνικα κακη ραπ. Ομως εν τελει, ειτε το κανω ειρωνικα ειτε οχι, καταληγω να ακουω κακη ραπ. Ποσο ειρωνικο μπορει να ειναι οταν στο τελος της χρονιας στα most played εχω πραγματα που λεω οτι ακουω για πλακα και οχι στα σοβαρα.

Εισαι ο,τι αναπαραγεις. Ο,τι αναπαραγεις στη δημοσια σφαιρα εχει μεγαλυτερο αντικτυπο απο ο,τι αναπαραγεις στην ιδιωτικη σφαιρα.

Δημοσ.

Δεν έχει καμία βάση αυτό που γράφεις (και η γάτα του σρέντιγκερ δεν έχει καμία σχέση στη συζήτηση plz).

 

Ο ορισμός του σεξουαλικού προσανατολισμού είναι σαφής. Έννοια σύγκρισης δημόσιας/ιδιωτικής σφαίρας δεν υφίσταται.

 

Επίσης, το ποιος/α πάει με ποιόν/α δεν καθορίζει τον σεξουαλικό προσανατολισμό όπως λαθεμένα έχει γραφτεί. Το από ποιο φύλο έλκεσαι μακρόχρονα είναι που το καθορίζει.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν έχει καμία βάση αυτό που γράφεις (και η γάτα του σρέντιγκερ δεν έχει καμία σχέση στη συζήτηση plz).

 

Ο ορισμός του σεξουαλικού προσανατολισμού είναι σαφής. Έννοια σύγκρισης δημόσιας/ιδιωτικής σφαίρας δεν υφίσταται.

 

Επίσης, το ποιος/α πάει με ποιόν/α δεν καθορίζει τον σεξουαλικό προσανατολισμό όπως λαθεμένα έχει γραφτεί. Το από ποιο φύλο έλκεσαι μακρόχρονα είναι που το καθορίζει.

ειναι ρευστα αυτα τα πραγματα

το σεξ ειναι ΚΑΙ πολιτικο, ως εκ τουτου φυσικα και εχει διαφορα η δημοσια και ιδιωτικη σφαιρα του σεξ.

ειδαλλως δε θα κερατωνε ο κοσμος ουτε θα ηταν ταμπου πτυχες του σεξ

εφ οσων δε μπορω να ξερω τι κανει καποιος σπιτι του, υποθετω οτι ισχυει αυτο που αναπαραγει η δημοσια εικονα του

Δημοσ.

Δεν είναι ρευστά υπάρχουν επιστήμες που τα μελετάνε και τα ορίζουν.

 

Ο σεξουαλικός προσανατολισμός ορίζεται και είναι σαφής.


Παράδειγμα:

 

- γυναίκα, έλκεται και από τα δύο φύλα, αλλά πηγαίνει μόνο με άντρες = δεν είναι straight

- γυναίκα, έλκεται και από τα δύο φύλα, αλλά πηγαίνει μόνο με γυναίκες = δεν είναι straight

- γυναίκα, έλκεται μόνο από γυναίκες, αλλά πηγαίνει μόνο με άντρες = δεν είναι straight

 

Ο σεξουαλικός προσανατολισμός αφορά τη μακροχρόνια έλξη από το ίδιο/άλλο φύλο, όχι τυχόν «κοινωνικές επιλογές».

Δημοσ.

Δεν είναι ρευστά υπάρχουν επιστήμες που τα μελετάνε και τα ορίζουν.

 

Ο σεξουαλικός προσανατολισμός ορίζεται και είναι σαφής.

μιλαμε για επιθυμιες και τις μελεταμε με βαση τις δηλωσεις των ανθρωπων που μελεταμε

δε μπορουμε να ξερουμε το βαθμο συνειδητοτητας τους, το βαθμο ειλικρινειας και δεν υπαρχει μεσο διασταυρωσης της πληροφοριας

το μονο που μπορουμε να κανουμε ειναι να καταγραψουμε στο περιπου

δε νομιζω οτι βοηθαει η θετικιστικη προσεγγιση σε ανθρωπινες συμπεριφορες

Παράδειγμα:

 

- γυναίκα, έλκεται και από τα δύο φύλα, αλλά πηγαίνει μόνο με άντρες = δεν είναι straight

- γυναίκα, έλκεται και από τα δύο φύλα, αλλά πηγαίνει μόνο με γυναίκες = δεν είναι straight

- γυναίκα, έλκεται μόνο από γυναίκες, αλλά πηγαίνει μόνο με άντρες = δεν είναι straight

 

Ο σεξουαλικός προσανατολισμός αφορά τη μακροχρόνια έλξη από άλλο φύλο, όχι τυχόν «κοινωνικές επιλογές».

πως θα ξερεις απο τι ελκεται, πως μπορεις να ξερεις τι σκεφτεται ο καθενας και αν πραγματωνει τις επιθυμιες του η αν οι επιλογες του ειναι συμβιβασμοι?

Δημοσ.

Μα δε λέμε τι θεωρούμε εμείς ότι είναι κάποιος, αλλά τι είναι αυτός ο κάποιος ανεξάρτητα από τι πιστεύουν οι υπόλοιποι.

Δημοσ.

εφ οσων δε μπορω να ξερω τι κανει καποιος σπιτι του, υποθετω οτι ισχυει αυτο που αναπαραγει η δημοσια εικονα του

//

πως θα ξερεις απο τι ελκεται, πως μπορεις να ξερεις τι σκεφτεται ο καθενας και αν πραγματωνει τις επιθυμιες του η αν οι επιλογες του ειναι συμβιβασμοι?

 

Το λάθος που κάνεις που οδηγεί σε αυτό το μπλέξιμο είναι ότι βάζεις τρίτο κριτή.

 

Γράφεις: «εσύ πώς θα ξέρεις ο άλλος/άλλη από τι έλκεται». Η απάντηση είναι: δεν θα ξέρεις. Καταρχάς υπάρχει πιθανότητα ο άλλος να μην ξέρει για τον εαυτό του ακόμα, καθώς χρειάζεται μία πορεία πειραματισμού για να συμβεί αυτό (που ιδανικά γίνεται σε μικρή ηλικία). Αν δεν ξέρει ο άλλος από τι έλκεται, θα ξέρεις εσύ για αυτόν; Δεύτερον, ακόμα και αν ξέρει, χρειάζεται ειδικός καθώς υπάρχει μία ολόκληρη επιστήμη που το διερευνά. Αυτό γιατί προφανώς υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν νιώθουν πλήρως καλά με την ταυτότητά τους οπότε συμπεριφέρονται μη αρμονικά σε κάποιο ποσοστό.

 

Εσύ στη διαδικασία που ωριμάζεις θα ανακαλύψεις εσύ από τι έλκεσαι. Ο ορισμός είναι ξεκάθαρος και αφορά ένα άτομο, όχι τη διαδικασία αντίληψης των υπολοίπων για αυτό. Είναι διαδικασία αυτογνωσίας, όχι κοινωνικής αναγνώρισης.

Δημοσ.

Το λάθος που κάνεις που οδηγεί σε αυτό το μπλέξιμο είναι ότι βάζεις τρίτο κριτή.

 

Γράφεις: «εσύ πώς θα ξέρεις ο άλλος/άλλη από τι έλκεται». Η απάντηση είναι: δεν θα ξέρεις. Καταρχάς υπάρχει πιθανότητα ο άλλος να μην ξέρει για τον εαυτό του ακόμα, καθώς χρειάζεται μία πορεία πειραματισμού για να συμβεί αυτό (που ιδανικά γίνεται σε μικρή ηλικία). Αν δεν ξέρει ο άλλος από τι έλκεται, θα ξέρεις εσύ για αυτόν; Δεύτερον, ακόμα και αν ξέρει, χρειάζεται ειδικός καθώς υπάρχει μία ολόκληρη επιστήμη που το διερευνά. Αυτό γιατί προφανώς υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν νιώθουν πλήρως καλά με την ταυτότητά τους οπότε συμπεριφέρονται μη αρμονικά σε κάποιο ποσοστό.

 

Εσύ στη διαδικασία που ωριμάζεις θα ανακαλύψεις εσύ από τι έλκεσαι. Ο ορισμός είναι ξεκάθαρος και αφορά ένα άτομο, όχι τη διαδικασία αντίληψης των υπολοίπων για αυτό. Είναι διαδικασία αυτογνωσίας, όχι κοινωνικής αναγνώρισης.

κι εσυ το λαθος που κανεις ειναι οτι ο καθε ανθρωπος θα καταληξει σε μια συγκεκριμενη ταυτοτητα.

εμενα δε με απασχολει ο τριτος κριτης, εσυ τον εβαλες. ο τριτος ειναι ο ειδικος που επικαλεισαι. ο ειδικος και παλι δε μπορει να κανει καποια μετρηση.

ουτε συμφωνω με την εννοια ανακαλυψης. αυτο σημαινει οτι υπαρχει προκαθορισμενη μια συγκεκριμενη ταυτοτητα που αρκει να ψαξεις αρκετα για να την ξεσκεπασεις. Η αληθεια ειναι οτι το γουστο γενικα ειναι εκπαιδευσιμο. Απλα οι ανθρωποι νιωθουν αμηχανα με αυτο, οποτε το εχουμε θεσει ως κοινωνικο ταμπου και ως θεμα υποκειμενικοτητας. Σιγουρα υπαρχει κομματι εμφυτης αυτοδιαθεσης, δεν ειναι καθοριστικο ομως ουτε σημαινει οτι ειναι μονοδρομος.

Δημοσ.

Μα εσύ είσαι ο τρίτος κριτής. Εσύ έγραψες: «πως θα ξερεις απο τι ελκεται, πως μπορεις να ξερεις τι σκεφτεται ο καθενας/μία και αν πραγματωνει τις επιθυμιες του» και η απάντηση είναι ποτέ δεν ξέρεις. Αυτός/η ξέρει για τον εαυτό του/της και εσύ για τον εαυτό σου.

 

Στο θέμα έβαλες σχετικότητα ως προς τον παρατηρητή: κάτι που δεν ισχύει ξεκάθαρα από επιστημικής άποψης. Έρχεται σε πλήρη αντίθεση με κάθε ένδειξη που έχουμε σε επιστημονική βάση για τον σεξουαλικό προσανατολισμό - που φυσικά δεν έχει καμία σχέση με γούστο.

 

Από εκεί και πέρα δεν έχω να γράψω κάτι, βασικά δεν έχω και το χρόνο. Ο καθένας με την άποψή του.

 

Απλώς μην παρουσιάζεται στο thread ότι τα πράγματα είναι τόσο υποκειμενικά και ότι έχουν και καμία σχέση με τη γάτα του Schrodinger

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...