Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το λοιπόν...

Ένα σοβαρό χοτέλι,κάνει προ-έγκριση ένα ποσό (την πρώτη νύχτα συνήθως) για να δεί αν η κάρτα έχει αντίκρισμα.Το ποσό αυτό δεσμεύεται για ένα διάστημα ~10 μέρες και αμφιβάλλω αν η ακύρωση της κάρτας λύνει κάτι,για μιά κίνηση που βρίσκεται σε εκκρεμότητα και περιμένει να ολοκληρωθεί.

 

Κάτι αντίστοιχο αντιμετώπισα προ ημερών.Ελβετοί γονείς μου ακύρωναν κράτηση με μία μέρα καθυστέρηση (cxl policy 15 ημερών),επειδή το παιδί αρρώστησε ξαφνικά και θα έπρεπε να κάνει αγωγή (εντελώς βολικά) την περίοδο που θα έμεναν υποτίθεται στο ξενοδοχείο.Παρ'ολο που ήξερα οτι με δουλεύουν,δέχτηκα ακύρωση,ευχαρίστησαν και όλοι χάπυ.

Απο την άλλη,τύπος που είχε κάνει την κράτησή του 2 μήνες πρίν,με παίρνει τηλέφωνο 15:00 την ημέρα άφιξης και μου λέει μάγκα έκανα λάθος και πήγα αλλού.Έ,τον συγκεκριμένο τον δάγκωσα για να μάθει να φέρεται.

 

Η πιο αξιοπρεπής λύση,όπως ειπώθηκε,θα ήταν να δηλώσει λόγους ανωτέρας βίας για να μήν κάνει το ταξίδι.Μια αναπάντεχη "ασθένεια" είναι ένας καλός λόγος και θα ήταν τουλάχιστον σκατένιο απο μέρος του ξενοδοχείου να αρνηθεί...άσχετα αν πρόκειται για κατάφωρο ψέμα.

 

Απο την στιγμή που η κάρτα είναι άδεια,κακώς το ξενοδοχείο άφησε την κράτηση ενεργή και δέν βλέπω τον λόγο που ο TS υποχρεούται να βάλει χρήματα προκειμένου να γίνει η χρέωση.Σε καμία περίπτωση δέν δικαιολογεί την ανευθυνότητά του.Προσέχουμε την πολιτική κρατήσεων.

  • Like 1
  • Απαντ. 95
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για 27 ευρω τέτοιο ξεφτιλίκι ; να σε κυνηγάει ο ξενοδόχος; ήμαρτον ρε παιδιά..καλά λένε ότι οι Έλληνες είμαστε πρώτοι στην λαμογιά ..

  • Like 8
Δημοσ.

Στεναχωριεμαι. Εχω κλεισει ενα 3κλινο δωματιο για τις 25.7 το οποιο λογω καθυστερησης στη μετακομιση μου πρέπει μαλλον να ακυρωσω. Μαλλον γιατι αεροπορικα δεν εχω κλεισει καθολου. Η ακυρωση δωρεαν μεχρι 24 αλλα και ο αλλος τι φταίει;

Δημοσ.

Στεναχωριεμαι. Εχω κλεισει ενα 3κλινο δωματιο για τις 25.7 το οποιο λογω καθυστερησης στη μετακομιση μου πρέπει μαλλον να ακυρωσω. Μαλλον γιατι αεροπορικα δεν εχω κλεισει καθολου. Η ακυρωση δωρεαν μεχρι 24 αλλα και ο αλλος τι φταίει;

Αν έχει ακύρωση δωρεάν μέχρι τις 24 δεν φταις κάπου εσύ, προφανώς έχει συμφωνήσει και το ξενοδοχείο.

Δημοσ.

Ναι το ξερω. Και συνήθως τα δώματια με ακυρωση ειναι ακριβότερα (πχ το ιδιο δωμάτιο στο ιδιο ξενοδοχείο για την ιδια περιοδο στο booking).

Δημοσ.

Την περίπτωση του overbooking που σου ρίχνει άκυρο ο ξενοδόχος μια εβδομαδα πριν μείνεις την εχει βιώσει κανεις σας ή μονο εγω ειμαι ο γκαντέμης...; (Για να κάνω λιγο κ το συνήγορο του διαβολου)

 

Σε εκείνη την περίπτωση τι μπορεις να κανεις; (Περα απο το να κλειςεις ακριβότερο πληρώνοντας τα κέρατιατικα του έξυπνου "επιχειρηματία")

Δημοσ.

Ειναι και λιγο υποκρισια ομως να μην δεχονται αλυρωση απο τη στιγμη που τα δωματια ειναι αδεια, ετσι δεν κρατας τον πελατη

Δημοσ.

Για ξενοδοχεία δεν το εχω ξανακούσει. Προφανως τον σκιζεις οπως μπορείς πχ τον καταγγελεις και στη σελιδα απ οπου εκλεισες. Τωρα αν ηταν κρατηση στο μιλητο, δυσκολο.

 

Αεροπορικες παιζει, "νομιμα", στάνταρ.

Δημοσ.

Την περίπτωση του overbooking που σου ρίχνει άκυρο ο ξενοδόχος μια εβδομαδα πριν μείνεις την εχει βιώσει κανεις σας ή μονο εγω ειμαι ο γκαντέμης...; (Για να κάνω λιγο κ το συνήγορο του διαβολου)

 

Σε εκείνη την περίπτωση τι μπορεις να κανεις; (Περα απο το να κλειςεις ακριβότερο πληρώνοντας τα κέρατιατικα του έξυπνου "επιχειρηματία")

Τίποτα, έχει δικαίωμα να το κάνει :)

 

Απλά πρέπει να σου κλείσει άλλο αντίστοιχο στην ίδια περιοχή.

Δημοσ.

Στην πρώτη περίπτωση την πλήρωσε η σελίδα της κράτησης και μου πληρωςε Πολυ ακριβότερο δωμάτιο σε σχεςη Με αυτο που είχα προπληρώσει αλλα μετα απο ώρες μπινελικιων στο τηλέφωνο.

Στην δεύτερη πήγα εκει και με πήγε σε ενα διπλανό άθλιο.

Στην Τρίτη και η σελίδα της κράτησης έκανε το παγονι και εγω την έφαγα πληρώνοντας 40% περισσότερο για χειρότερο κατάλυμα. Ολα υπάρχουν γραπτά (ποτέ δεν κλείνω τηλεφωνικώς high season και ας χάνουν λεφτά απο το booking-γιατι απλα δεν τους εμπιστεύομαι). Σε κάθε περίπτωση το κορόιδο ήμουν εγω. Οποτε δεν τους λυπάμαι πλέον ιδιαίτερα... Ακύρωσε τους τηλεφωνικά και αν το παίξουν δύσκολοι ακύρωσε την κάρτα και να πανε να κουρεύονται.

Δημοσ.

Αν η καρτα σου ειναι χρεωστικη visa και δεν εχει λεφτα μεσα ξεχασε το δεν μπορουν να σου κανουν απολυτος τιποτα.

Δημοσ.

Κατσε την εχεις πατησει 3 φορες;; Απο τον Μητσο τον Μπάμπουρα κλεινεις; Κατι δεν παει καλα.

Οχι πάντοτε απο το πασίγνωστο site....

Και ναι ειναι πλέον 3!!! Για αυτο την εχω ψωνίσει....

  • Like 1
Δημοσ.

Για 27 ευρω τέτοιο ξεφτιλίκι ; να σε κυνηγάει ο ξενοδόχος; ήμαρτον ρε παιδιά..καλά λένε ότι οι Έλληνες είμαστε πρώτοι στην λαμογιά ..

 

Ποιός σε κυνηγάει? Εδώ λέμε την περίπτωση που κάνεις κράτηση και να θες να την ακυρώσεις ενώ γνωρίζεις οτι λεφτά δεν επιστρέφονται.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...