Tenshi Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Το λοιπόν... Ένα σοβαρό χοτέλι,κάνει προ-έγκριση ένα ποσό (την πρώτη νύχτα συνήθως) για να δεί αν η κάρτα έχει αντίκρισμα.Το ποσό αυτό δεσμεύεται για ένα διάστημα ~10 μέρες και αμφιβάλλω αν η ακύρωση της κάρτας λύνει κάτι,για μιά κίνηση που βρίσκεται σε εκκρεμότητα και περιμένει να ολοκληρωθεί. Κάτι αντίστοιχο αντιμετώπισα προ ημερών.Ελβετοί γονείς μου ακύρωναν κράτηση με μία μέρα καθυστέρηση (cxl policy 15 ημερών),επειδή το παιδί αρρώστησε ξαφνικά και θα έπρεπε να κάνει αγωγή (εντελώς βολικά) την περίοδο που θα έμεναν υποτίθεται στο ξενοδοχείο.Παρ'ολο που ήξερα οτι με δουλεύουν,δέχτηκα ακύρωση,ευχαρίστησαν και όλοι χάπυ. Απο την άλλη,τύπος που είχε κάνει την κράτησή του 2 μήνες πρίν,με παίρνει τηλέφωνο 15:00 την ημέρα άφιξης και μου λέει μάγκα έκανα λάθος και πήγα αλλού.Έ,τον συγκεκριμένο τον δάγκωσα για να μάθει να φέρεται. Η πιο αξιοπρεπής λύση,όπως ειπώθηκε,θα ήταν να δηλώσει λόγους ανωτέρας βίας για να μήν κάνει το ταξίδι.Μια αναπάντεχη "ασθένεια" είναι ένας καλός λόγος και θα ήταν τουλάχιστον σκατένιο απο μέρος του ξενοδοχείου να αρνηθεί...άσχετα αν πρόκειται για κατάφωρο ψέμα. Απο την στιγμή που η κάρτα είναι άδεια,κακώς το ξενοδοχείο άφησε την κράτηση ενεργή και δέν βλέπω τον λόγο που ο TS υποχρεούται να βάλει χρήματα προκειμένου να γίνει η χρέωση.Σε καμία περίπτωση δέν δικαιολογεί την ανευθυνότητά του.Προσέχουμε την πολιτική κρατήσεων. 1
visualizer Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Για 27 ευρω τέτοιο ξεφτιλίκι ; να σε κυνηγάει ο ξενοδόχος; ήμαρτον ρε παιδιά..καλά λένε ότι οι Έλληνες είμαστε πρώτοι στην λαμογιά .. 8
xpapias Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Στεναχωριεμαι. Εχω κλεισει ενα 3κλινο δωματιο για τις 25.7 το οποιο λογω καθυστερησης στη μετακομιση μου πρέπει μαλλον να ακυρωσω. Μαλλον γιατι αεροπορικα δεν εχω κλεισει καθολου. Η ακυρωση δωρεαν μεχρι 24 αλλα και ο αλλος τι φταίει;
zio10 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Στεναχωριεμαι. Εχω κλεισει ενα 3κλινο δωματιο για τις 25.7 το οποιο λογω καθυστερησης στη μετακομιση μου πρέπει μαλλον να ακυρωσω. Μαλλον γιατι αεροπορικα δεν εχω κλεισει καθολου. Η ακυρωση δωρεαν μεχρι 24 αλλα και ο αλλος τι φταίει; Αν έχει ακύρωση δωρεάν μέχρι τις 24 δεν φταις κάπου εσύ, προφανώς έχει συμφωνήσει και το ξενοδοχείο.
xpapias Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Ναι το ξερω. Και συνήθως τα δώματια με ακυρωση ειναι ακριβότερα (πχ το ιδιο δωμάτιο στο ιδιο ξενοδοχείο για την ιδια περιοδο στο booking).
paylidis Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Την περίπτωση του overbooking που σου ρίχνει άκυρο ο ξενοδόχος μια εβδομαδα πριν μείνεις την εχει βιώσει κανεις σας ή μονο εγω ειμαι ο γκαντέμης...; (Για να κάνω λιγο κ το συνήγορο του διαβολου) Σε εκείνη την περίπτωση τι μπορεις να κανεις; (Περα απο το να κλειςεις ακριβότερο πληρώνοντας τα κέρατιατικα του έξυπνου "επιχειρηματία")
Lee80 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Ειναι και λιγο υποκρισια ομως να μην δεχονται αλυρωση απο τη στιγμη που τα δωματια ειναι αδεια, ετσι δεν κρατας τον πελατη
xpapias Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Για ξενοδοχεία δεν το εχω ξανακούσει. Προφανως τον σκιζεις οπως μπορείς πχ τον καταγγελεις και στη σελιδα απ οπου εκλεισες. Τωρα αν ηταν κρατηση στο μιλητο, δυσκολο. Αεροπορικες παιζει, "νομιμα", στάνταρ.
zio10 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Την περίπτωση του overbooking που σου ρίχνει άκυρο ο ξενοδόχος μια εβδομαδα πριν μείνεις την εχει βιώσει κανεις σας ή μονο εγω ειμαι ο γκαντέμης...; (Για να κάνω λιγο κ το συνήγορο του διαβολου) Σε εκείνη την περίπτωση τι μπορεις να κανεις; (Περα απο το να κλειςεις ακριβότερο πληρώνοντας τα κέρατιατικα του έξυπνου "επιχειρηματία") Τίποτα, έχει δικαίωμα να το κάνει Απλά πρέπει να σου κλείσει άλλο αντίστοιχο στην ίδια περιοχή.
patrickdrd Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 κι εγώ σε αντίστοιχη περίπτωση είχα πληρώσει, γιατί βρήκα κάτι καλύτερο, έτσι είναι αυτά
paylidis Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Στην πρώτη περίπτωση την πλήρωσε η σελίδα της κράτησης και μου πληρωςε Πολυ ακριβότερο δωμάτιο σε σχεςη Με αυτο που είχα προπληρώσει αλλα μετα απο ώρες μπινελικιων στο τηλέφωνο. Στην δεύτερη πήγα εκει και με πήγε σε ενα διπλανό άθλιο. Στην Τρίτη και η σελίδα της κράτησης έκανε το παγονι και εγω την έφαγα πληρώνοντας 40% περισσότερο για χειρότερο κατάλυμα. Ολα υπάρχουν γραπτά (ποτέ δεν κλείνω τηλεφωνικώς high season και ας χάνουν λεφτά απο το booking-γιατι απλα δεν τους εμπιστεύομαι). Σε κάθε περίπτωση το κορόιδο ήμουν εγω. Οποτε δεν τους λυπάμαι πλέον ιδιαίτερα... Ακύρωσε τους τηλεφωνικά και αν το παίξουν δύσκολοι ακύρωσε την κάρτα και να πανε να κουρεύονται.
xpapias Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Κατσε την εχεις πατησει 3 φορες;; Απο τον Μητσο τον Μπάμπουρα κλεινεις; Κατι δεν παει καλα. 1
Dreamcatcher Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Αν η καρτα σου ειναι χρεωστικη visa και δεν εχει λεφτα μεσα ξεχασε το δεν μπορουν να σου κανουν απολυτος τιποτα.
paylidis Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Κατσε την εχεις πατησει 3 φορες;; Απο τον Μητσο τον Μπάμπουρα κλεινεις; Κατι δεν παει καλα. Οχι πάντοτε απο το πασίγνωστο site.... Και ναι ειναι πλέον 3!!! Για αυτο την εχω ψωνίσει.... 1
Βασίλης_29 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Για 27 ευρω τέτοιο ξεφτιλίκι ; να σε κυνηγάει ο ξενοδόχος; ήμαρτον ρε παιδιά..καλά λένε ότι οι Έλληνες είμαστε πρώτοι στην λαμογιά .. Ποιός σε κυνηγάει? Εδώ λέμε την περίπτωση που κάνεις κράτηση και να θες να την ακυρώσεις ενώ γνωρίζεις οτι λεφτά δεν επιστρέφονται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα