batman_gardiki Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 αργησα κατα μια μερα να ακυρωσω το δωματιο που ειχα κανει κρατηση και μου ζητάει 27 ευρω με mail. εχω επιλογή ''μη ακύρωσης'' και ''δέχομαι την χρέωση, παρακαλώ ακυρώστε''. η κάρτα που εχω δώσει στα στοιχεια μου ειναι visa την οποια χρησιμοποιώ μόνο για κινήσεις ιντερνετ και δεν έχει ποτέ ποσό μέσα παρα μόνο οταν χρειάζεται. Τι να κάνω; τι μπορώ να πάθω αν δεν βάλω το ποσό; εχει κανείς εμπειρία;
visualizer Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Πλήρωσε και μάθε να είσαι υπεύθυνος άλλη φορά. 28
*nenya* Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Όταν κλίκαρες να κλείσεις το συγκεκριμένο δωμάτιο μέσω του booking, συμφώνησες και στους όρους που σχετίζονταν με την ακύρωση μέχρι συγκεκριμένη ημερομηνία. Οπότε ναι, δίνεις το συγκεκριμένο ποσό. 6
Haldol Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Πλερώ δυστυχώς. Ήταν στους όρους της κράτησης οι χρεώσεις ακύρωσης. Και μην το καθυστερήσεις, διότι συνήθως όσο πιο αργά ακυρώσεις τόσα περισσότερα χάνεις! Μπορεί να σου κρατήσουν και ολόκληρο το ποσό της κράτησης! Έτσι την είχαμε πατήσει μ' έναν (πρώην) φίλο πριν χρόνια. Είχαμε κανονίσει να πάμε ζευγάρια στο Bansko. Τελικά τσακωθήκαμε για τα οδοιπορικά και αναγκαστήκαμε να ακυρώσουμε. Εγώ είχα κάνει κράτηση με δωρεάν ακύρωση μέσα σε συγκεκριμένες μέρες. Εκείνος τον ήπιε.
Jethro Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Την χρέωση την κάνει το ξενοδοχείο... Πάρε τηλέφωνο το ξενοδοχείο και αν πέσεις σε ελαστικό ιδιοκτήτη θα στο ακυρώσει χωρίς χρέωση. 4
zio10 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Κάνε αυτό που λέει ο Jethro. Άλλη επιλογή είναι να μην βάλεις λεφτά στην κάρτα ή να την ακυρώσεις και εντελώς...αν και κανονικά πρέπει να πληρώσεις 1
The_Judas Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δύσκολο ως απίθανο... χωρίς χρέωση. Γιατί το booking θα χρεώσει τον ξενοδόχο κανονικά με βάση τους όρους συνεργασίας.
zio10 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δύσκολο ως απίθανο... χωρίς χρέωση. Γιατί το booking θα χρεώσει τον ξενοδόχο κανονικά με βάση τους όρους συνεργασίας. Αν η κάρτα δεν έχει υπόλοιπο πάντως δεν μπορούν να χρεώσουν...
d_gkal Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Το ιδιο ετυχε και σε μένα. Ακύρωσα λογω ασθένειας. Μιλησα με τον ξενοδοχο και δε με χρέωσε
j0hnn1e Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Αν η κάρτα δεν έχει υπόλοιπο πάντως δεν μπορούν να χρεώσουν... Εκτός αν υπάρχει επιλογή υπερανάληψης απο την τράπεζα, που σημαίνει οτι μετά χρωστάς στην τράπεζα και τοκίζονται 3
solton57010 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Ακυρωσε την καρτα με την τραπεζα σου και μετα κανε ακυρωση.Το ηθικο βεβαια ειναι να μιλησεις με τον ξενοδοχο
haris_216 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Ακυρωσε την καρτα με την τραπεζα σου και μετα κανε ακυρωση.Το ηθικο βεβαια ειναι να μιλησεις με τον ξενοδοχο Too much trouble, και για το συγκεκριμένο ποσό αλλά κυρίως για το γεγονός ότι είναι καθαρά λάθος του ts και άρα έχει κάποιες συνέπειες (penalty)
zio10 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Εκτός αν υπάρχει επιλογή υπερανάληψης απο την τράπεζα, που σημαίνει οτι μετά χρωστάς στην τράπεζα και τοκίζονται Νομίζω δύσκολα να έχεις υπερανάληψη σε απλό λογαριασμό. Μια χρεωστική έχει που βάζει λεφτά όταν θέλει να αγοράσει κάτι απ'ό,τι κατάλαβα... 1
Mau-Maus Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2016 Τα πράγματα είναι απλά και ξεκάθαρα Από την μεριά της ηθικής πρέπει να τα πληρώσεις ή τουλάχιστον να πάρεις ένα τηλ να συνεννοηθείς μιας και έκανες λάθος! Από την άλλη αν θες ακυρώνεις την κάρτα και δεν σου κάνει κανείς τίποτα! Δεν είναι σωστό όμως.. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα