Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 (επεξεργασμένο) Εχει η κορη μου ενα παλιο Audi TT και μονο οταν ειναι ωρες παρκαρισμενο κατω απο ηλιο οταν ξεκιναει για 2-3 λεπτα εχει "νεταρισματα" και αν γκαζωσει πολυ μπορει και να σβησει . Το πρωι που παει για δουλεια ή τον χειμωνα κανενα προβλημα. Οταν μαλιστα γυριζει σε υγραεριο δουλευει κανονικοτατα αλλα επειδη θελει να ζεσταθει λιγο η μηχανη για να γινει η αλλαγη το καλοκαιρι εχει το προβλημα που προανεφερα . Καποια ιδεα ? Ο μαστορας ειπε οτι ισως εινια μια βαλβιδα (νομιζω την ειπε ψυχρής) αλλα δεν ειναι σιγουρο . Επεξ/σία 7 Ιουλίου 2016 από Γιάννης Platano
aGka8l Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 δοκιμασε να αλλάξεις την βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης ή αισθητήρα θερμοκρασίας νερού αλλιώς το λένε αλλοι ενα 20αρικο εχει και δεν την εντοπίζει το διαγνωστικό ο μηχανικος βασικά θα είναι σε θέση αμα την βγαλει να σου πει αν ειναι για αλλαγη η οχι βλεπει αν εχει σκασίματα κτλ αν δεν ειναι αυτό μονο κάποιος με πείρα στο group vag θα στο βρει μπορει να θέλει καθάρισμα η πεταλουδα ή αλλαγη , να ναι ο ασιθητήρας στροφών , να ναι ο μαφ κτλ κτλ ειναι με ντιζα ή ηλεκτρογκαζο? 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 δοκιμασε να αλλάξεις την βαλβίδα ψυχρής εκκίνησης ή αισθητήρα θερμοκρασίας νερού αλλιώς το λένε αλλοι ενα 20αρικο εχει και δεν την εντοπίζει το διαγνωστικό ο μηχανικος βασικά θα είναι σε θέση αμα την βγαλει να σου πει αν ειναι για αλλαγη η οχι βλεπει αν εχει σκασίματα κτλ αν δεν ειναι αυτό μονο κάποιος με πείρα στο group vag θα στο βρει μπορει να θέλει καθάρισμα η πεταλουδα ή αλλαγη , να ναι ο ασιθητήρας στροφών , να ναι ο μαφ κτλ κτλ ειναι με ντιζα ή ηλεκτρογκαζο? Ευχαριστω.Δεν ξερω αν ειναι με ντιζα.
paylidis Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Γιαννη καμια φορα μου το κάνει και εμενα η ρουφιάνα η γερμανίδα. Οχι σε βαθμο που λες απλα καπως πεσμένη απόδοση για κανενα δίλεπτο... μπεκ κλπ εχουν αλλαχτεί πριν 10 χιλ χλμ οποτε δεν τιθεται τετοιο θεμα! Μαλλον αυτοι φτιάχουν τα αμαξια τους μονο για το δικο τους κλιμα. Σκέψου οτι εμενα το αμαξι αποδίδει καλυτερα κατω απο 25oC εξωτερικη θερμοκρασία με την απόδοση του να πεφτει οσο ανεβαίνει η θερμοκρασία. Οι μηχανικοί μου ειπαν να ζήσω με αυτό... άλλος μου πρότεινε φιλτρο ελευθέρας... Εν τέλει απλα παρκάρω οποτε μπορώ σε σκία και ειναι ολα καλα... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα