karlito13 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 καλησπερα,απο αρχες Ιουνιου μεχρι και σημερα τραβιεμαι στο service της info quest για ενα iphone 6s.Την πρωτη φορα το πηγα με προβληαμ στο home button και το εστειλαν Ολλανδια και κανανε αντικατασταση οθονης και σε 10 μερες γυρισε πισω με την καινουρια οθονη και καμμενο πιξελ.Το ξαναστελνουνε μου αλλαζουν οθονη,γυρναει το κινητο με χτυπηματα στο ακουστικο,μου κανουνε αντικατασταση συσκευης οπου η καινουρια οταν χτυπαει η δονηση τριζει το κινητο,υπαρχουν διαφορα βιντεο στο youtube σαν rattling noise και στα Apple Store κνουν αντικατασταση,εδω ο τεχνικος μου λεει δεν εχει κατι,το κινητο το εχω αφησει στο service και σκεφτομαι να στραφω προς τον συνηγορο του καταναλωτη και εχω μερικες ερωτησεις. 1) θα πρεπει το προιον να παραμεινει στο service ή μπορω να το παρω πισω? 2)ποσο καιρο θα παρει η ολη διαδικασια?εχω ολα τα δικαιολογιτικα (ολα τα χαρτια των αντικαταστασεων - αποδειξεις με τα προβληματα) 3)θα πρπει να κανω καταγγελια στην Info Quest και στην Apple ή μονο στην πρωτη? Αν καποιος εχει παρομοιο περιστατικο εκ πειρας να μου πει αν θα εξυπηρετηθω. 1
pita_kontosouvli Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Μέιλ-τηλέφωνο στην Apple να πάρεις. Με την καταγγελία δεν θα καταφέρεις και πολλά. 1
karlito13 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 εχω παρει τηλεφωνο στην Αpple δεν εχουν καμια δικαιοδοσια μου ειπαν...οτι πει η Info Quest...
evts Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Εδω και ξεκίνα από τώρα γιατί θα πάρει τουλάχιστον ένα μήνα http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html Μπορείς να πας και ο ίδιος εκεί αν είσαι κοντά να σε βοηθήσουν με την καταγγελία αν δεν θέλεις να την κάνεις ηλεκτρονικά. Μέχρι το Σεπτέμβριο θα έχεις καινούργιο τηλέφωνο. 1
billycob Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 11 Ιουλίου 2016 Γιατί δεν πας την συσκευή στην istorm για παράδειγμα;
karlito13 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 παιδια με τα πολλα,μιλησα με το τμημα του customer relations και μου περασανε εναν κωδικο για να μου κανουν αντικατασταση.Μιλαγα με εναν απο Ιρλανδια στα Αγγλικα.Του εστειλα video με το προβλημα σε σχεση με αλλο iphone και το ειδε και ο ιδιος το προβλημα.Με τα πολλα μου λεει θα μιλησω με εναν τεχνικο θα μιλησω και με την Info Quest και θα σε παρω παλι αυριο τηλεφωνο.Ο τυπος ητανε πολυ εξυπηρετικος,με περνει τηλεφωνο την επομενη ημερα και μου λεει πως το προβλημα μου ειναι "known issue" αλλα και παραληλα ειναι "cosmetic issue" και οτι αμα ξαναερθει με την δονηση πυο κανει θορυβο δεν θα μπορει να μου το ξανα αλλαξει.Η παραγγελεια της αντικαταστασης εγινε στην info quest και την Δευτερα θα παω να το παρω,αν εχει ομως παλι προβλημα ειλικρινα θα παω στον συνηγορο του καταναλωτη,ειναι η 4η αντικατασταση που γινετε.εδωσα 900 ευρω και θελω αριστη συσκευη.
grovolis Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2016 Συνήθως όταν μπαίνει στην μέση το Customer Relations και έχουν προηγηθεί τόσες πολλές αντικαταστάσεις, δίνουν σφραγισμένη συσκευή.
karlito13 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουλίου 2016 δεν μου δωσανε σφραγισμενη,μου δωσανε παλι ανακατασκευασμενη.
grovolis Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 δεν μου δωσανε σφραγισμενη,μου δωσανε παλι ανακατασκευασμενη. Το ζήτησες για σφραγισμένη? Γιατί αν όχι λογικό.
mathewgx Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Όταν αγοράζει κανεις από σκρουτζ , πως έιναι σίγουρος ότι η συσκευή του είναι καινούργια(σφαγισμένη) και όχι ανακατασκευασμένη ;
Heatspreader Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 παιδια με τα πολλα,μιλησα με το τμημα του customer relations και μου περασανε εναν κωδικο για να μου κανουν αντικατασταση.Μιλαγα με εναν απο Ιρλανδια στα Αγγλικα.Του εστειλα video με το προβλημα σε σχεση με αλλο iphone και το ειδε και ο ιδιος το προβλημα.Με τα πολλα μου λεει θα μιλησω με εναν τεχνικο θα μιλησω και με την Info Quest και θα σε παρω παλι αυριο τηλεφωνο.Ο τυπος ητανε πολυ εξυπηρετικος,με περνει τηλεφωνο την επομενη ημερα και μου λεει πως το προβλημα μου ειναι "known issue" αλλα και παραληλα ειναι "cosmetic issue" και οτι αμα ξαναερθει με την δονηση πυο κανει θορυβο δεν θα μπορει να μου το ξανα αλλαξει.Η παραγγελεια της αντικαταστασης εγινε στην info quest και την Δευτερα θα παω να το παρω,αν εχει ομως παλι προβλημα ειλικρινα θα παω στον συνηγορο του καταναλωτη,ειναι η 4η αντικατασταση που γινετε.εδωσα 900 ευρω και θελω αριστη συσκευη. Είναι πραγματικά φοβερό αυτό με την Apple. Νούμερο 1 εταιρία τεχνολογίας και δεν έχει καλό Service. Είναι φοβερό. Όχι ότι αν δώσει κάποιος 100€ για ένα κινητό δεν θα πρέπει να είναι άριστο, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για χιλιάρικα. Αρκετοί θα πουν ότι δεν φταίει η Apple. Όχι, η Apple φταίει. Όπως η Logitech, η Corsair, η Dell, η EVGA και άλλες εταιρίες έχουν άριστο Service, οφείλουν να έχουν και εκείνοι. Πώς; Δεν ξέρω. Φαντάζομαι με τον ίδιο τρόπο που μπορούν και ζητάνε χιλιάρικα. δεν μου δωσανε σφραγισμενη,μου δωσανε παλι ανακατασκευασμενη. Εντάξει, αυτό δεν είναι πρόβλημα. Δεν σου δίνουν σφραγισμένη, γιατί σου δίνουν μόνο τη συσκευή, δηλαδή χωρίς φορτιστή, ακουστικά, κλπ. Δεν υπάρχει κάποια άλλη διαφορά. Η συσκευή έρχεται κανονικά με ζελατίνες. 3
TheDevilMayCare Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Είναι πραγματικά φοβερό αυτό με την Apple. Νούμερο 1 εταιρία τεχνολογίας και δεν έχει καλό Service. Είναι φοβερό. Όχι ότι αν δώσει κάποιος 100€ για ένα κινητό δεν θα πρέπει να είναι άριστο, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για χιλιάρικα. Αρκετοί θα πουν ότι δεν φταίει η Apple. Όχι, η Apple φταίει. Όπως η Logitech, η Corsair, η Dell, η EVGA και άλλες εταιρίες έχουν άριστο Service, οφείλουν να έχουν και εκείνοι. Πώς; Δεν ξέρω. Φαντάζομαι με τον ίδιο τρόπο που μπορούν και ζητάνε χιλιάρικα. Και ομως φιλε μου, οσοι γνωριζαμε καλα την Apple -και πηγαινουμε πισω, μεχρι τελη δεκαετιας '90!- παντοτε ετσι ηταν.... Απλως αλλοτε, επαιζε η σαπιοδικαιολογια -για την Ελλαδα- περι "ησσονος μεριδιου αγορας", μη αντιπροσωπειας κλπ 1
Heatspreader Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Το έχω πει ξαναπεί. Πάει ο άλλος ακόμα και με το Samsung κινητό που έχει πρόβλημα και ταλαιπωρείται.Δώσε ρε συ στον άνθρωπο ένα καινούριο και πέτα το αυτό. Έλεος δηλαδή. Τι κόστος έχει σαν υλικό πια;Το ίδιο το προϊόν δεν έχει αξία μπροστά στην εξυπηρέτηση και το aftersales. Ότι και να πάρω είναι Logitech και ας υπάρχει κάτι καλύτερο σε "απόδοση" στα ίδια χρήματα. Ξέρω πως ότι και να συμβεί με μισό τηλέφωνο σε 2 μέρες έχω λύσει το πρόβλημα μου. Πήρε ένας φίλος μία fanz υδρόψυξη, του χάλασε σε λίγους μήνες, πήγε στο Πλαίσιο επί τόπου πιστωτικό και πήρε μια Corsair και τέλος. Απλά πράγματα. Υ.Γ.: Καλά η Apple έχει σπάσει κάθε ρεκόρ. Πας στα καταστήματα της και έχουν ένα ύφος λες και σου κάνουν χάρη που τους σκας minimum 1000€. Στο Πλαίσιο γεμίζεις σάλια από το γλείψιμο και στα μαγαζιά της Apple σχεδόν σε βρίζουν. Τα δύο άκρα. 3
TheDevilMayCare Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Ομως ισως, για την Apple ειδικα, να ισχυει τελικα εκεινο το 'εξυπνο', που ειχε (πρωτο?)πει -ο πολυς- Mick Jagger:"...Εαν δεν τους παρεις οσα περισσοτερα χρηματα μπορεις, οταν αυτο μπορεις να το κανεις, ε θα εισαι βλακας!"
Dev1l Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2016 Όντως το έχουν εξευτελίσει το πράγμα εκεί στην Apple, αν και νομίζω ότι έχει γίνει ξεφτίλα εδώ στην Ελλάδα σε πολύ χειρότερο βαθμό!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα