Grey29 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Γεια σας! Θα μπω κατευθείαν στο ψητό και δε θα μπω σε λεπτομέρειες απίστευτης ταλαιπωρίας, εκνευρισμού, ανάρμοστης συμπεριφοράς κτλ τις οποίες οι περισσότεροι από εσάς ίσως μπορούν να φανταστούν. Περίπου ένα μήνα πριν, συμφώνησα τηλεφωνικά με κάποιον κύριο από τη Forthnet για παροχή internet (έως 24mbps) και σταθερής. Για προσωπικούς λόγους και εμπειρίας δεν ήθελα με τίποτα το γνωστό ZTE και έτσι συμφωνήσαμε να λάβω άλλο ρούτερ πλην του ΖΤΕ. Λοιπόν, 3-4 μέρες μετά, παρέλαβα ρούτερ ΖΤΕ με κουριερ και απέκτησα ίντερνετ. Κατόπιν επικοινωνίας(δικής μου) με ενημέρωσαν ότι σε 2-3 μέρες θα έχω άλλο ρουτερ που θα μου αποσταλλεί. Αυτό βεβαίως δε συνέβη ποτέ! Επίσης, και στα πραγματικά προβλήματα τώρα, το ίντερνετ είναι τραγικό και σέρνεται ανελέητα. Στην αρχή πιάναμε 5mbps με διακοπές κτλ. Μετά σταθερόποιήθηκε στα 7mbps. Καλέσαμε τους τεχνικούς (αίσχος) και ήρθαν. Η πρώτη απόπειρα απέτυχε (τεχνικός της εταιρίας) ενώ με τη δεύτερη απόπειρα (όπου ήρθε και τεχνικός του ΟΤΕ) βελτιώθηκε η κατάσταση. Δηλαδή τώρα πιάνουμε με τη βία 8-9. Η εταιρία λέει ότι εκείνοι βλέπουν ότι κλειδώνουμε στα 13 (?!?!?!?!) και από την πλευρά τους δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο. Τέλος! Μέσα μου έχω ήδη πάρει διαζύγιο με τη Forthnet και απλά περιμένω προσφορά από άλλο πάροχο (οτε) για να φύγω και να κάνω αίτηση για vdsl. Ωστόσο, δε διατίθεμαι να πληρώσω σε καμία περίπτωση το penalty των 70 euro που ζητούν.. Θα ήθελα τα φώτα σας εάν γνωρίζετε και από προσωπική σας εμπειρία. Πρώτον, δεν υπέγραψα ποτέ και τίποτα και δε μου έχει αποσταλλεί κανένα έγγραφο με τους όρους του συμβολαίου. Δείτε εδώ σας παρακαλώ πολύ, στη σελίδα 10 στο νούμερο 7 http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf Δεύτερον, δεν έλαβα ποτέ τον εξοπλισμό που μου υποσχέθηκαν. Τρίτον, η γραμμή ήταν (και παραμένει) στο όνομα της μητέρας μου, κάτι το οποίο γνώριζαν και παρ'όλα αυτά προχώρησαν στη σύμβαση χωρίς τη συγκατάθεσή της. Και Tέταρτον, η άθλια παροχή υπηρεσιών. Μπορώ με τις συνθήκες αυτές να αποφύγω το πρόστιμο που σίγουρα θα μου ζητηθεί? Τι λέτε? Καλησπέρα, είναι δύσκολο να προχώρησε σύμβαση χωρίς κάποια δική σου υπογραφή ή συμφωνη γνώμη! Και όσο για την ταχύτητα, επηρεάζεται από διάφορους παράγοντες. Εγώ προσωπικά είμαι χρόνια στη Fortthnet, έφυγα για λίγο λόγω κάποιας πιο οικονομικης προσφοράς που είχα, αλλά επέστρεψα στη Forthnet γιατι οι ταχύτητες και η εξυπηρέτηση ήταν πολύ ανώτερες! Μπορείς να απευθύνεις τα ερωτήματά σου πάντως απευθείας στην εταιρία και μέσα από τα social κανάλια, για παράδειγμα εδώ: www.forthnet.gr/socialsupport Θα ξεκαθαρίσεις την κατάσταση και απαντάνε αμέσως!
Moderators Inuyasha Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Moderators Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Υπηρχε υπογραφη ηταν ηδη forthnet και απλα εγινε ανανεωση - αλλαγη προγραματος για αυτο δεν της εστειλαν τιποτα να υπογραψει
Grey29 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Υπηρχε υπογραφη ηταν ηδη forthnet και απλα εγινε ανανεωση - αλλαγη προγραματος για αυτο δεν της εστειλαν τιποτα να υπογραψει Ναι, ίσως σε αυτή την περίπτωση να αρκεί η τηλεφωνική επιβεβαίωση με ηχογράφηση. Δεν θα έκαναν σύμβαση για υπηρεσίες έτσι στον αέρα.
l337 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Πρώτον, δεν υπέγραψα ποτέ και τίποτα και δε μου έχει αποσταλλεί κανένα έγγραφο με τους όρους του συμβολαίου. Δείτε εδώ σας παρακαλώ πολύ, στη σελίδα 10 στο νούμερο 7 http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/Informative_Documentation/EETT.pdf Δεύτερον, δεν έλαβα ποτέ τον εξοπλισμό που μου υποσχέθηκαν. Τρίτον, η γραμμή ήταν (και παραμένει) στο όνομα της μητέρας μου, κάτι το οποίο γνώριζαν και παρ'όλα αυτά προχώρησαν στη σύμβαση χωρίς τη συγκατάθεσή της. Και Tέταρτον, η άθλια παροχή υπηρεσιών. Μπορώ με τις συνθήκες αυτές να αποφύγω το πρόστιμο που σίγουρα θα μου ζητηθεί? Τι λέτε? Απαντώ στα παρακάτω 4. α) Όχι δεν είναι υποχρεωμένοι εφόσον έγινε ανανέωση. β) Δεν έχει σημασία τι σου "υποσχέθηκαν" αλλά τι αναφέρει το συμβόλαιο. Και εκείνο δεν αναφέρει τι εξοπλισμό συγκεκριμένα θα πάρεις. γ) Σε μια τέτοια περίπτωση, και αν το τραβήξουν, να ξέρεις ότι θα έχεις μπλεξίματα στο αστικό δικαστήριο. Και μεταξύ μας, καλά θα σου κάνουν. Γιατί όλες οι ενέργειες έχουν τις ανάλογες συνέπειες. δ) Δεν ξέρω τι να πρωτοσχολιάσω... Το μόνο που θα πω είναι πως ούτε εσύ ξέρεις τι γράφεις. Ξαναδιάβασε τι έχεις γράψει και αν βγάλεις νόημα, ενημέρωσε μας με περισσότερη σαφήνεια. Α ναι, και το κερασάκι στην τούρτα. Πως να αποφύγεις το πρόστιμο.. Τζάμπα έγραφες τόση ώρα, έπρεπε να μπεις κατευθείας στο θέμα μιας και αυτός είναι ο σκοπός. Θα σου πω.. δεν μπορείς να το αποφύγεις (κρίνοντας από τα γραφόμενα σου). Και αν το τραβήξει κάποιο από τα δύο μέρη, ετοιμάσου για τραβήγματα και το δικαστήριο. Καλά ξεμπερδέματα. 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Moderators Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Αν φύγεις από forthnet και απλά δεν πληρώσεις θεωρητικά δεν θα έχεις θέμα, θα σε ζαλιζουν στην αρχή ίσως σου στείλουν και κάνα εξώδικο κτλ βέβαια για 70 ευρώ δεν τους συμφέρει να πάνε δικαστικα, αν όμως θελήσεις αργότερα να πας ξανά δε forthnet είτε με το ΑΦΜ της μητέρας σου αλλά πολύ πιθανό και το δικό σου θα πρέπει να γίνει εξόφληση πρώτα Εξήγησε μου εμένα τώρα εφόσον κλειδωνεις στα 13 πιο το πρόβλημα σου? Τα speed test δεν είναι κάτι όπου θα βγάλεις σωστά αποτελέσματα γιατί εξαρτάται από τον φορτο του σερβερ που δοκιμάζεις και ένα σωρό ακόμα πράγματα Οπότε στην ουσία ουσιαστικά δεν υπάρχει πρόβλημα απλά για κάποιον λόγο Αποφάσισες ότι θέλεις να φύγεις από για το γαμωτο δεν θέλεις να δώσεις τα 70
NikosKallithea Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Oι εταιρείες έχουν σε εξέλιξη project σαν τον τειρεσια, δεν ξέρω σε ποιο στάδιο βρίσκονται αλλα πιθανόν να μην τον δεχτεί κανείς αν χρωστάει http://www.dealnews.gr/epixeiriseis/item/16144-%CE%9C%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%8D%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%A4%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1#.V31CWe3ypko
Moderators Inuyasha Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Moderators Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Oι εταιρείες έχουν σε εξέλιξη project σαν τον τειρεσια, δεν ξέρω σε ποιο στάδιο βρίσκονται αλλα πιθανόν να μην τον δεχτεί κανείς αν χρωστάει http://www.dealnews.gr/epixeiriseis/item/16144-%CE%9C%CE%B1%CE%B3%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%8D%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%A4%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%81%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CF%86%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1#.V31CWe3ypko Μιλαμε για τα τελη διακοπης δεν μιλαω για τρεχοντες λογαριασμους , πολλες φορες αν χρωστας πολλα οι εναλακτικοι κοβουν την φορητοτητα Eπισης το αρθο ειναι του 2011 , ακομα δεν εχει γινει κατι τετοιο (και δεν το βλεπω να γινεται και συντομα )
efou05 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2016 Οκ παιδιά, ευχαριστώ όσους βοήθησαν. Δε μου τη βάρεσε να φύγω, απλά υπάρχει λόγος που χρειαζόμαστε καλύτερες ταχύτητες καθώς ένα μέλος εργάζεται μέσω internet και του είναι απαραίτητες. Είμαστε λιγότερο από 500μ από το κουτί και θεωρώ ότι θα έπρεπε να έχω καλύτερη απόδοση και αυτό μου το έχουν πει ΟΛΟΙ οι τεχνικοί που ήρθαν από όλες τις εταιρίες αλλά κανείς δεν εξηγεί το λόγο που είναι έτσι η κατάσταση. Η γειτόνισσα με το ίδιο πρόγραμμα και την ίδια εταιρία, γιατί "κλειδώνει" στα 15,6? Η μόνη ρεαλιστική λύση είναι η μετάβαση σε vdsl αλλά εδώ στο "μακρινό" Παγκράτι, δεν έχει η Forthnet ακόμα. Και γι'αυτό ψαχνόμουν για ΟΤΕ που μόνο αυτός προσφέρει εδώ. Από ότι φαίνεται βέβαια θα παραμείνω 11 μήνες ακόμα και εάν είναι διαθέσιμο το vdsl έως τότε θα κάνουμε μετάβαση. Έως τότε, υπομονή.. Και πάλι ευχαριστώ όσους είχαν προθεση να βοηθήσουν!
soteras Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Μην συγκρίνεις γειτονες με εσενα μπορει να ειναι απεναντι αλλα μπορει για καποιο λογο να περνεί από αλλού τηλεφωνία (άλλο καφάο ή κεντρο από ότι εσύ) ετσί επειδή τη βάρεσε στον ΟΤΕ οταν περνουσε τα καλωδια το ταδε να καταληγει αλλού.Επίσης μιλάμε για άλλο ρουτερ η γειτονισα άλλη καλωδίωση άλλα τα πάντα.Το γιαί δεν συνχρονίζεις παραπάνω ας το απαντήσουν οι τεχνικοόι που ήρθαν αν ήτν σωστοί και κάνα σωστά τις μτετρήσεις ολες θα σου λέγαν πάει και άλλο ή δεν πάει ή υπάρχει θέμα.Επισης ειναι πολυ πιθανό το καφαο που σε εξυπηρετει να πέζει υπερβολικά πίτα και να εχει φλιπάρει λιγάκι Επίσης η ταχύτητα που πιάνεις είανι υπερβολικά καλή εδώ υπάρχουν περιπτώση το χαιδάρι νομίζω που απλά εκεί παρακαλάνε να πιάσουν τα 2 και αμα τα πιάσουν το γιορταζουν με γλεντι τρικουβερτο
geoavlonitis Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 @efou05: Στα stats του router σου, το attenuation (εξασθένιση) δειχνει ότι είσαι στα 724μ περίπου από το DSLAM, αυτό σημαίνει ότι θα μπορουσες να κλειδώνεις σε ταχύτητες 23Mbps. Πάρε τηλέφωνο τη forthnet να παραπονεθείς για υπέρ-χαμηλη ταχύτητα. Δεν είναι ταχύτητα αυτή για 24αρα γραμμή που το DSLAM είναι δίπλα. Είχα και εγώ παρόμοιο πρόβλημα με wind(με attenuation 12) και παραπονεθηκα και ή ταχύτητα από 12-13 πήγε 20.
efou05 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 @soteras Οκ κατανοητό. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να συμβιβαζόμαστε με ότι μας δίνουν. Εμένα εάν μου έδινε 2-3 θα έφευγα χωρίς δεύτερη σκέψη. Και κάποια στιγμή θα πρέπει να λογικευτουν και οι εταιρίες! Θα πρέπει να δίνουν εγγύηση κατώτερου ορίου! Όπως λένε "εως..." να λένε και "από..". Με συγχωρείς αλλά δε βρίσκω το λόγο να συμβιβάζομαι και να λέω "πάλι καλά, υπάρχουν και χειρότερα..". Όχι είμαι της λογικής "πληρώνω και θέλω το καλύτερο!". Και οφείλουν να στο προσφέρουν ή ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ να σου εξηγήσουν τι συμβαίνει. Το ότι κανεις δε μου εξηγούσε όσο και εάν επέμενα να μάθω, είναι τρομερά αντιεπαγγελματικο και φανερώνει και την έλλειψη γνώσης και εκπαίδευσης! Εάν φταίει το καφαο, τότε να μου πουν οτι φταίει αυτό! Και πάλι είναι υπ'ευθύνη τους να πιέσουν ώστε να αλλαχθεί. Με συγχωρείς αλλά έτσι είναι. Εάν δεν απαιτούμε εμείς ως πελάτες και απλά δεχόμαστε ότι μας πασάρουν ως φυσιολογικό, δεν πρόκειται να πάμε μπροστά! @geoavlonitis Το ξερω.. Δυστυχώς έχω ήδη παραπονεθει. Οι ίδιοι οι τεχνικοί μου εχουν πει τηλεφωνικως ότι η ταχύτητα που λαμβάνω δεδομενης της απόστασης ειναι απαράδεκτη, ωστόσο μετά από 2 επισκέψεις μου είπαν ότι δε μπορεί να γίνει τίποτα καλύτερο. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.. Πολύ φοβάμαι.. υπομονή!
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Νμζ ζεις σε εναν ιδεατο κοσμο...οσων αφορα τις παροχες υπηρεσιων τουλαχιστον!Ποια εταιρια μπορει να σου εγγυηθει για κατωτερο οριο οταν δεν ξερει τις καλωδιωσεις του σπιτιου σου,της περιοχης σου,την αποσταση σου απο οπου παιρνει ιντερνετ..?να σου εγγυηθει κατι δλδ και να μην ισχυει και εσυ τελικα θα εισαι παλι εδω και θα γραφεις για την χαλια συμπεριφορα τους και τις υπηρεσιες σου (που εν τελη δικιο εχεις αλλα ετσι δεν θα το βρεις ποτε...) θες εγγυηση ταχυτητας?Περιμενε το vdsl,εγω μενω σχετικα κοντα σου και πριν κανα 6μηνο η forthnet δεν ειχε vdsl και εψαχνα να φυγω!Μου ειπαν σε λιγο καιρο θα εχουμε περιμενετε και μιας και ειμαι πελατης πολλα χρονια και πληρωνα σχεδον τιποτα,εκανα υπομονη και ενα ωραιο μεσημερι του φλεβαρη τσουπ!Σκαει το τηλεφωνο οτι σας ειχαμε σημειωσει οτι θελατε vdsl δωστε μας +10 και παρτε το...εκεινη την στιγμη λοιπον που ελεγξαν την γραμμη μου εσκασε και η εγγυηση χαμηλοτερου οριου 49999 μου ειπε.Της λεω καλα μην λετε και πολλα γτ ποτε δεν ξερεις,μου λεει αποκλειεται.Μετα απο 3 μερες κοιταω και εγω το router...Μπαπ!παρτο 49999! Συνοψιζοντας:Αναμονη για vdsl δινεις το παραπανω δεκαρικο κανεις την δουλεια σου και τελος!Προφανως αν εισαι και χρονια πελατης ειδη πληρωνεις ελαχιστα...λεφτα που σε αλλες εταιριες θα τα δινεις για να χεις 24αρι χωρις κινητα σταθερα...
Moderators Inuyasha Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Moderators Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 @soteras Οκ κατανοητό. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να συμβιβαζόμαστε με ότι μας δίνουν. Εμένα εάν μου έδινε 2-3 θα έφευγα χωρίς δεύτερη σκέψη. Και κάποια στιγμή θα πρέπει να λογικευτουν και οι εταιρίες! Θα πρέπει να δίνουν εγγύηση κατώτερου ορίου! Όπως λένε "εως..." να λένε και "από..". Με συγχωρείς αλλά δε βρίσκω το λόγο να συμβιβάζομαι και να λέω "πάλι καλά, υπάρχουν και χειρότερα..". Όχι είμαι της λογικής "πληρώνω και θέλω το καλύτερο!". Και οφείλουν να στο προσφέρουν ή ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ να σου εξηγήσουν τι συμβαίνει. Το ότι κανεις δε μου εξηγούσε όσο και εάν επέμενα να μάθω, είναι τρομερά αντιεπαγγελματικο και φανερώνει και την έλλειψη γνώσης και εκπαίδευσης! Εάν φταίει το καφαο, τότε να μου πουν οτι φταίει αυτό! Και πάλι είναι υπ'ευθύνη τους να πιέσουν ώστε να αλλαχθεί. Με συγχωρείς αλλά έτσι είναι. Εάν δεν απαιτούμε εμείς ως πελάτες και απλά δεχόμαστε ότι μας πασάρουν ως φυσιολογικό, δεν πρόκειται να πάμε μπροστά! @geoavlonitis Το ξερω.. Δυστυχώς έχω ήδη παραπονεθει. Οι ίδιοι οι τεχνικοί μου εχουν πει τηλεφωνικως ότι η ταχύτητα που λαμβάνω δεδομενης της απόστασης ειναι απαράδεκτη, ωστόσο μετά από 2 επισκέψεις μου είπαν ότι δε μπορεί να γίνει τίποτα καλύτερο. Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.. Πολύ φοβάμαι.. υπομονή! Oπως αναφερθηκε πιο πανω εγγυηση δεν προκειτε να παρεις απο κανεναν ουτε απο τον οτε , σε ADSL , η ακομα και VDSL οταν δινουν απο αστικο κεντρο , αν εχει ο οτε VDSL στην περιοχη σου κατα 99% μπορεις να παρεις και απο forthnet , αν δεν θελεις να συμβιβαζεσαι με το παραπανω τοτε μην υπογραφεις το συμβολαιο που γραφει ΕΩΣ 24Μbits ζητα μια μισθωμενη γραμμη πληρωνοντας υπερπολαπλασια λεφτα και οτι σου πουνε τοσο θα περνεις οσο για το γειτονα που πιανει 16 δεν μου λεει κατι , 2 τετραγωνα απο εμενα εχουν vdsl παρολα αυτα εχω ειμαι εγκλωβισμενος στα 9mbit περιπου Kαλως η κακως τα δυκτια στην ελλαδα εχουν μεινει κολλημενα στο 70 , παρα πολλα μετρα χαλκος που καθε 2 μετρα εχει και μπαλωμα επειδη παλιτερα που γινοταν ο χαμος και δεν ηξεραν ποιος σκαβει τι κοβαν καλωδια αβερτα , σε ενα τετοιο δυκτιο , που πλεον εχει φτασει στα ορια του (παιζει αρκετο ρολο το ποσα ατομα υπαρχουν σε καθε dslam ) Εγω οταν πρωτοεβαλα adsl 24αρι συχρονιζα κοντα στα 12-13 πλεον στην γειτονια το κομματι που δεν εχει καμπινες με τα 9 λεμε ευχαριστω , Το συμπερασμα αν θελεις να φυγεις ενω εχεις κανει συμβολαιο θα δεχτεις το προστιμο 1
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Δημοσ. 22 Σεπτεμβρίου 2017 Για να μην ανοίγω άλλο θέμα θα ζητήσω βοήθεια στο παρόν θρεντ αφού η περίπτωση μου είναι παρόμοια. Πρόσφατα λοιπόν πριν κάνα μήνα η σύνδεση μου (forthnet) άρχισε να εμφανίζει προβλήματα τα οποία είχαν να κάνουν με πολλαπλές ξαφνικές διακοπές στο διάστημα της ημέρας, όπως επίσης και πτώση της ταχύτητας στα 10mbps. Επικοινωνώντας με την Forthnet τους εξήγησα το πρόβλημα. Η απάντηση που έλαβα είναι πως δεν βλέπουν κάποιο πρόβλημα κτλ. Επειδή εκείνες τις ημέρες ο ΟΤΕ προχωρούσε σε εργασίες εγκατάστασης καφάο στην γειτονιά μου θεώρησα πως κατά κάποιο τρόπο σχετίζεται με το ζήτημα μου οπότε και δεν έδωσα συνέχεια και περίμενα πως θα στρώσουν τα πράγματα μετά το πέρας των εργασιών. Έχουν περάσει βδομάδες από τότε που έληξαν οι εργασίες του ΟΤΕ στην περιοχή μου και τα προβλήματα στην σύνδεση μου παραμένουν, όπως, ξαφνικές διακοπές καθώς επίσης και κλείδωμα της ταχύτητας στα 10mbps. Να αναφέρω εδώ πως όταν έκανα για πρώτη φορά συμβόλαιο στη Forthnet πριν τουλάχιστον 10 χρόνια η ταχύτητα που κλείδωνε το ρούτερ ήταν στα 17mbps. Με τον καιρό η ταχύτητα αυτή έπεφτε σταδιακά και έχω φτάσει να κλειδώνω το μέγιστο στα 13mbps με ελάχιστη τα 10mbps τον τελευταίο καιρό κατά διαστήματα. Το συμβόλαιο μου δεν έχει λήξει, έχω τουλάχιστον άλλους 8 μήνες απ ότι θυμάμαι και σκέφτομαι σοβαρά, μετά από τόσα χρόνια στην Forthnet, να περάσω σε άλλη εταιρεία. Σε ποιες ενέργειες και κινήσεις με συμβουλεύετε να προχωρήσω; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα