erevos_csd Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Οπως αλλωστε και ο....Μουσκ(ή Μασκ αραγε ελληνιστι;; που πουλαει ηλεκτρικα αυτοκινητα με μηδεν ρυπους. Τους ρυπους που παραγει το εργοστασιο ηλεκτρικης ενεργειας δεν μας λεει μονο(λιγνητες,πετρελαιο,πυρηνικα κ.τ.λ) Και πάλι, η αποδοτικότητα των εργοστασίων ηλεκτρικής ενέργειας είναι πολύ καλύτερη από τους κινητήρες των αυτοκινήτων. Ένας κινητήρας έχει αποδοτικότητα 25-30%, ενώ τα εργοστάσια με πολύ υψηλότερη. Οι γεννήτριες πετρελαίου έχουν 35–42 %, κάρβουνου 35-48% και οι φυσικού αερίου 32-38%, με τους νεότερης γενιάς να φτάνουν το 60% Ακόμα και ο βρώμικος λιγνίτης που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα έχει στην χειρότερη περίπτωση (παλαιές μονάδες) αποδοτικότητα παρόμοια με τους κινητήρες και στην καλύτερη 41,5%. Επίσης, η πυρηνική ενέργεια δεν παράγει ρύπους, μόνο στερεά ραδιενεργά απόβλητα. Αν βάλουμε και στην εξίσωση και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τότε οι ρύποι που παράγονται -έμμεσα- ανά χιλιόμετρο από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ χαμηλότεροι από αυτούς που παράγονται -άμεσα- από ένα συμβατικό.
cabdik Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 κατι τετοια διαβαζω, και με την δικαιολογια της επιχειρηματικοτητας, σωνει και καλα να κανουμε κατασκευες για θεματα τα οποια η φυση εχει προβλεψει απο μονη της.....!!!!! γι αυτο ο ανθρωπος ειναι ο ΝΟ 1 εχθρος της φυσης..! δεν εχει μαθει ακομα, ουτε να ζει μεσα σε αυτη, ουτε να εκμεταλλευεται τις δυνατοτητες της...! κριμα...!! δεν ειμαι οικολογος, ουτε κατα διανοια, αλλα καποια πραγματα ειναι οφθαλμοφανεστατα.....!!! καταστρεφουμε τα δαση που ειναι το φυσικο φιλτρο της ατμοσφαιρας, για να κατασκευασουμε εμεις φιλτρο για την ατμοσφαιρα, το οποιο σιγουροτατα εχει και παρενεργειες.....!!!!
james01gr Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 lol, ούτε καν δεν φτάνει. Συγχαρητήρια απλά στον τύπο θεάρας, περισσότερους επιχειρηματίες/μηχανικούς/εφευρέτες σαν και αυτόν (και τον Μούσκ φυσικά) χρειαζόμαστε! πλάκα πλάκα εάν βάλουν δένδρο τα πράγματα θα είναι χειρότερα. πρώτα καθαρίζεις την ατμόσφαιρα με μετά φυτεύεις. αιωρούμενα σωματίδια + δένδρα είναι θάνατος. χειρότερα από σκέτα αιωρούμενα
james01gr Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2016 Συμφωνώ στο βασικό ότι για την μόλυνση γενικά δεν είναι λύση μια πατέντα σαν αυτή. Ωστόσο για την δεδομένη κατάσταση στο Πεκίνο ίσως είναι. Τι εννοώ; Τα δέντρα μπορούν να απορροφούν διοξείδιο του άνθρακα να κρατούν ένα μέρος του άνθρακα και να αποβάλλουν το οξυγόνο, μπορούν να συγκρατούν πάνω στα φύλλα τους ένα μέρος των ρυπών και να ξεπλένονται από την βροχή αλλά ως εκεί. Το Πεκίνο αντιμετωπίζει πρόβλημα με την ρύπανση και έχει πάρα πολλά μικροσωματίδια, η ανάρτηση το λέει κιόλας ότι καθαρίζει την ατμόσφαιρα από σωματίδια PM 2.5 kai PM 10 δηλαδή διαμέτρου 2,5 και 10 μm, Δεν ξέρω πόσο μπορεί να μειώσουν τα μικροσωματίδια στο Πεκίνο ή πόσα τέτοια μηχανήματα θα χρειαζόταν και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα αλλά πρέπει να το δούμε στο πλαίσιο του τι είδους μόλυνση έχει το Πεκίνο, πόσο επικίνδυνη είναι αυτή και τι μπορεί να γίνει (υποθέτοντας ότι οι Κινέζοι θα συνεχίζουν να μολύνουν την ατμόσφαιρα). εάν έχουν πολλά αιωρούμενα (που έχουν) και επειδή έχουν και πολύ υγρασία, τα δένδρα είναι ακατάλληλα για αυτή τη δουλειά. βασικά το όλο τους πρόβλημα είναι η υγρασία καθώς χωρίς αυτήν πιστεύω δεν θα υπήρχε αυτή η μαυρίλα. σε πολλές πόλεις έχουν τα ίδια προβλήματα με την ρύπανση αλλά δεν φαίνεται αυτό το νέφος λόγω του κλίματος. στην Αθήνα ας πούμε έχουμε πολύ ξηρή ατμόσφαιρα και αυτό βοηθάει πολύ. 1
Jimmy08 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2016 Και πάλι, η αποδοτικότητα των εργοστασίων ηλεκτρικής ενέργειας είναι πολύ καλύτερη από τους κινητήρες των αυτοκινήτων. Ένας κινητήρας έχει αποδοτικότητα 25-30%, ενώ τα εργοστάσια με πολύ υψηλότερη. Οι γεννήτριες πετρελαίου έχουν 35–42 %, κάρβουνου 35-48% και οι φυσικού αερίου 32-38%, με τους νεότερης γενιάς να φτάνουν το 60% Ακόμα και ο βρώμικος λιγνίτης που χρησιμοποιούμε στην Ελλάδα έχει στην χειρότερη περίπτωση (παλαιές μονάδες) αποδοτικότητα παρόμοια με τους κινητήρες και στην καλύτερη 41,5%. Επίσης, η πυρηνική ενέργεια δεν παράγει ρύπους, μόνο στερεά ραδιενεργά απόβλητα. Αν βάλουμε και στην εξίσωση και τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τότε οι ρύποι που παράγονται -έμμεσα- ανά χιλιόμετρο από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πολύ χαμηλότεροι από αυτούς που παράγονται -άμεσα- από ένα συμβατικό. Και αυτο ρυπος δεν ειναι; Ισως οχι με την εννοια που εννοουμε για ενα λιγνητικο εργοστασιο, αλλα σιγουρα δεν το λες και απολυτα καθαρο. Το οτι θαβεται μακρια απο τον τοπο παραγωγης του δεν το κανει καθαρο. Για ρωτα αυτους που μενουν κοντα σε περιοχες που θαβουν ραδιενεργα αποβλητα, για το ποσο καθαρο ειναι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα