Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

 

Εδώ και πολύ καιρό, το auris της κοπέλας μου στο πρώτο ξεκίνημα της ημέρας θέλει 10 δευτερόλεπτα μίζα για να πάρει. Επιτόπου να το σβήσεις και να το ξαναβάλεις, παίρνει κανονικά. Το κάνει μόνο στην πρώτη εκκίνηση της ημέρας, να το έχεις αφήσει δηλαδή πάνω από 10 ώρες σβηστό. Δεν μπορώ να καταλάβω τι διάολο φταίει, και σε μάστορα είναι αδύνατο το πάω καθώς για δει το πρόβλημα 3 φορές θέλει 3 μέρες (έχει γίνει btw και δεν έβγαλαν άκρη). Το αμάξι έχει 70χιλιάδες χλμ και είναι από τη μάνα του με υγραέριο. Έχω δοκιμάσει να το έχω μέρα χωρίς το αέριο και να το βάλω μπρος το πρωί, κάνει τα ίδια. Κάθε γνώμη και ιδέα ευπρόσδεκτη γιατί θα πάρω το στάρτερ στο χέρι. 

Δημοσ.

H καλύτερη λύση είναι να το πάς σε μάστορά και να το διαβάσει και με το διαγνωστικό εάν ανάβει το Check.Η μπαταρία σε τι κατάσταση είναι?

Ισως χρειάζεται καθάρισμα η μίζα, αλλά απο ένα φόρουμ δύσκολα να βγάλεις άκρη.

Φιλικά Μελέτης

Δημοσ.

εχεις προβλημα με την τρομπα βενζινης!!!!!!!  αλλαγη και εισαι κομπλε.  Μην αφηνεις τα καυσιμα κατω απο την μεση γιατι οταν ειναι χαμηλη η σταθμη καυσιμου δεν ψυχει την τρομπα ( η αμολυβδη ψυχει την τρομπα). δυστηχως περα απο την οικονομια που σου παρεχει η χρηση υγραεριου εχει και καποια αρνητικα.

και εγω προσωπικα εχω αμαξι του 2011 και εχω και υγραεριο .

Δημοσ.

Καλησπέρα, 

 

Εδώ και πολύ καιρό, το auris της κοπέλας μου στο πρώτο ξεκίνημα της ημέρας θέλει 10 δευτερόλεπτα μίζα για να πάρει. Επιτόπου να το σβήσεις και να το ξαναβάλεις, παίρνει κανονικά. Το κάνει μόνο στην πρώτη εκκίνηση της ημέρας, να το έχεις αφήσει δηλαδή πάνω από 10 ώρες σβηστό. Δεν μπορώ να καταλάβω τι διάολο φταίει, και σε μάστορα είναι αδύνατο το πάω καθώς για δει το πρόβλημα 3 φορές θέλει 3 μέρες (έχει γίνει btw και δεν έβγαλαν άκρη). Το αμάξι έχει 70χιλιάδες χλμ και είναι από τη μάνα του με υγραέριο. Έχω δοκιμάσει να το έχω μέρα χωρίς το αέριο και να το βάλω μπρος το πρωί, κάνει τα ίδια. Κάθε γνώμη και ιδέα ευπρόσδεκτη γιατί θα πάρω το στάρτερ στο χέρι.

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι η αντλία βενζίνης χρειάζεται 10" για να σηκώσει πίεση στα μπεκ. Την επόμενη φορά δοκίμασε πριν πατήσεις μίζα να ανοίξεις τον διακόπτη 3-4 φορές αφήνοντας τον ανοικτό μερικά δευτερόλεπτα κάθε φορά, έτσι θα καταλάβεις αν φταίει αυτό.

 

Επίσης με αυτό τον τρόπο θα αποκλείσεις πιθανή καθυστέρηση από το immobilizer, σε μερικά αυτοκίνητα χρειάζονται 5-7" μέχρι να επικοινωνήσουν transponder-immobilizer και να ξεκλειδώσει ο εγκέφαλος. Αν και δύσκολο, γιατί στο μεταξύ η ένδειξη του immobilizer μένει ενεργή, θα την είχες προσέξει.

  • Like 1
Δημοσ.

δωσε μιση μιζα στην αρχη(ισα να γυρισει ο κινητηρας) και επειτα μιζαρε κανονικα. 

λογικα θα παρει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...